חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חתונה קטנה ואינטימית

מאת: עידוחתונות13/12/20141166 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעבר, חתונה הייתה דבר שנהגו לחגוג בגדול. בעבר, כאשר זוג היה מתחתן, אותו זוג היה נאשר עד סוף ימיו יחדיו. בשנים האחרונות, ניתן לראות שינוי במגמה וזוגות רבים בוחרים להתגרש עקב אי התאמה בין אחד לשנייה. משום כך, רבים בוחרים לחגוג חתונות קטנות ומצומצמות יותר.

חתונה קטנה

כאשר אנשים שומעים את המושג חתונה קטנה, ישר עולה להם המחשבה של חתונה עם מספר מועט של אנשים וחתונה לא מעניינת בכלל, אך טעות בידם. חתונה קטנה נחשבת גם חתונה עד 300 איש ולכן לא מדובר על חתונה קטנה כל כך. יש זוגות שרוצים לשמור על הפרטיות שלהם ונוהגים לערוך חתונות של פחות מ-100 אורחים. כמו שיש לחתונה גדולה את היתרונות שלה, ככה לחתונה קטנה יש את היתרונות שלה.

היתרונות בעריכת חתונה קטנה

ככל שהחתונה גדולה יותר, מדובר בכאב ראש גדול יותר. יש כמות גדול השל מוזמנים וצריך כל דבר לחשוב בגדול. כאשר מדובר על חתונה עד 300 איש, מדובר על עולם אחר לגמרי. ההכנות לחתונה הן מעטות יותר והכאב ראש הוא קטן מאשר חתונות גדולות. בגלל שבחתונות גדולות יש כמות גדולה של אורחים, ההוצאות הן בהתאם, דבר שהוא הפוך לגמרי כאשר מדובר בחתונה קטנה. עוד יתרון בחתונה קטנה הוא הרווח שניתן לעשות מחתונה כזאת. כאשר אתם מזמינים אנשים שקרובים אליכם, כנראה שהמתנה שהם יביאו לכם תהיה גדולה יותר מאשר מנה שמכר רחוק שלכם יביא לכם.

מגוון רחב יותר של מקומות לאירוע

אם אתם חושבים לערוך חתונה עד 300 איש, אתם יכולים למצוא גן או אולם אירועים, שיוכל לארח את החתונה שתמיד חלמתם עליה. כאשר מדובר על חתונה קטנה, מספר המקומות שיכולים להכיל מספר גבוה של מוזמנים הוא נמוך בהשוואה למקומות שיכולים לארח אירועים קטנים. אתם יכולים למצוא מגוון רחב של מקומות בכל רחבי הארץ, שיוכלו בקלות לארח ולערוך את החתונה שלכם אצלם. בנוסף, בגלל המגוון הרחב של המקומות שניתן לערוך בהם את החתונה הקטנה לכם, אתם יכולים לבחור בין מגוון רחב של נופים, כמו נוף לים או נוף ליער ירוק. אז תחשוב טוב מה אתם מעידים, חתונה גדולה עם מספר גבוה של אורחים או חתונה קטנה ואינטימית יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידו

מאת: עידובר ובת מצווה18/06/151130 צפיות
כאשר מועד בר המצווה הולך ומתקרב, חשוב מאוד להקדיש זמן למציאת מקום מוצלח שמתאים לקיום האירוע. בחירה של מקום לבר מצווה בתל אביב לא יכולה להיות דבר חפוז, לכן, ראוי לשים לב לכמה וכמה קריטריונים, כדי ליצור את האירוע המושלם.

מאת: עידואטרקציות27/01/152181 צפיות
טיסה בכדור פורח היא חוויה בלתי נשכחת ואפילו טובה יותר כאשר ניתן לרכוש קופון עבור חוויה כזאת.

מאת: עידואירועים וחתונות – כללי27/01/151328 צפיות
מקומות רבים מציעים לזוגות לערוך את אירוע הברית שלהם אצלם. בשנים האחרונות שניתן לראות מגמה של עריכת אירוע ברית בעיקר באזור המרכז.

מאת: עידואירועים וחתונות – כללי27/08/141224 צפיות
הטרנד הפופולרי ביותר בתחום האירועים הוא עריכת אירועים במסעדות. כל מה שרציתם לדעת על הטרנד החדש שהולך להישאר פה עוד הרבה זמן.

מאת: עידומתכונים ואוכל - כללי09/08/142085 צפיות
היום מודדים אירוע טוב או מסעדה טובה לפי האוכל שמוגש בה. רוצים לאכול את המאכלים הטעימים ביותר, אתם חייב לשכור את שירותיו של השף הפרטי יואב בר.

מאת: עידואירועים וחתונות – כללי09/08/141167 צפיות
מתכננים לערוך אירוע בקרוב ורוצים לחסוך סכום גבוה של כסף, אולי כדי שתחשבו לערוך את האירוע שלכם באוהל. אוהלים לאירועים הפכו להיות טרנד מאוד פופולרי בתחום האירועים בישראל

מאת: עידואירועים וחתונות – כללי25/07/141200 צפיות
הסיבות לכך שכדי לבחור גן אירועים על פני אולם אירועים, כאשר אתם רוצים לערוך את האירוע המושלם שלכם

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182898 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181372 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181507 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181584 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172060 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172179 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172106 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica