חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אולם אירועים לבר מצווה בתל אביב

מאת: עידובר ובת מצווה18/06/20151123 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מקום עם מוניטין

הדבר הראשון שכדאי לשים אליו לב במהלך החיפושים אחר אולם אירועים לבר מצווה הוא המוניטין וההמלצות. מכיוון שיש הרבה מאוד מקומות ייעודיים לאירועים, אין טעם להתחיל לבקר בכל אחד ואחד מהם. הדבר דורש זמן יקר ומאמץ בלתי סביר. הרבה יותר הגיוני לבחור כמה מקומות מומלצים, עם מוניטין איכותי, ורק אליהם להגיע ולהתרשם באופן אישי.

בחינה של מוניטין והמלצות יכולה להיות תוך שיחה עם חברים ובני משפחה וכן תוך בחינה של המלצות באינטרנט. כדאי להצליב מידע מרשתות חברתיות, פורומים וכדומה.

מקום עם אטרקציות

בחירה של מקום מוצלח לבר מצווה בתל אביב צריכה גם לקחת בחשבון את סוגי האטרקציות שניתן לשלב במהלך האירוע. מרבית המקומות האיכותיים כיום מציעים סוגים שונים של אטרקציות לבחירה, לכל טעם ולכל כיס. בין האטרקציות המקובלות ניתן למצוא:

· מקרנים ומסכים – שעליהם ניתן לשדר קליפים, סרטונים או ברכות שהוכנו מראש.

· מערכת מוזיקה, תקליטנים, קריוקי – כדי לעשות שמח, חשוב מאוד שתהיה במקום אווירה שמחה, מוזיקה לריקודים, לשירים, הגברה איכותית וכדומה.

· שולחנות משחק – מקומות איכותיים לבר מצווה מציעים גם סוגים שונים של שולחנות משחק – כדורגל, כדורסל, הוקי אוויר וכדומה.

· הנחיה – חלק המקומות הטובים מציעים גם שירותי הנחיה מקצועיים.

· עמדות כיבוד מיוחדות – עמדות צמר  גפן מתוק, עמדות של נקניקיות חמות, מתוקים שונים וכדומה, מאפשרים לנשנש תוך כדי האירוע, באווירה נעימה ומיוחדת.

· תפריט גורמה – גם צעירים ובני נוער וגם מבוגרים זכאים ליהנות מאוכל טעים כיד המלך. תפריט איכותי ומוקפד הוא מפתח חשוב לאירוע מוצלח, נעים וגם טעים.

מקום עם אווירה

כאשר מגיעים למקומות מומלצים לקיום בר מצווה, חשוב להתרשם מהמקצועיות הכללית ומהאווירה. חשוב להתרשם ממנהל האירועים, לראות עד כמה הוא קשוב לרצון של הלקוח, עד כמה הוא מבין מה חשוב לו ומה אפשר להציע לו בכדי שיהיה מרוצה.

חשוב גם לשים לב לאווירה הכללית, לרמת השירות והאדיבות של כל נותני השירות – החל במנחה, דרך התקליטן וכלה במלצרים. מקום שמנוהל כמו שצריך משכיל לשרת את כל הלקוחות על הצד הטוב ביותר ותוך מתן הרגשה נפלאה לאורך כל הדרך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידו

מאת: עידואטרקציות27/01/152176 צפיות
טיסה בכדור פורח היא חוויה בלתי נשכחת ואפילו טובה יותר כאשר ניתן לרכוש קופון עבור חוויה כזאת.

מאת: עידואירועים וחתונות – כללי27/01/151326 צפיות
מקומות רבים מציעים לזוגות לערוך את אירוע הברית שלהם אצלם. בשנים האחרונות שניתן לראות מגמה של עריכת אירוע ברית בעיקר באזור המרכז.

מאת: עידוחתונות13/12/141163 צפיות
חתונות עד 300 איש הפכו להיות טרנד בשנים האחרונות. זוגות רבים בחרו לוותר על חתונות גדולות ומעדיפים יותר חתונות קטנות ואינטימיות יותר.

מאת: עידואירועים וחתונות – כללי27/08/141219 צפיות
הטרנד הפופולרי ביותר בתחום האירועים הוא עריכת אירועים במסעדות. כל מה שרציתם לדעת על הטרנד החדש שהולך להישאר פה עוד הרבה זמן.

מאת: עידומתכונים ואוכל - כללי09/08/142081 צפיות
היום מודדים אירוע טוב או מסעדה טובה לפי האוכל שמוגש בה. רוצים לאכול את המאכלים הטעימים ביותר, אתם חייב לשכור את שירותיו של השף הפרטי יואב בר.

מאת: עידואירועים וחתונות – כללי09/08/141164 צפיות
מתכננים לערוך אירוע בקרוב ורוצים לחסוך סכום גבוה של כסף, אולי כדי שתחשבו לערוך את האירוע שלכם באוהל. אוהלים לאירועים הפכו להיות טרנד מאוד פופולרי בתחום האירועים בישראל

מאת: עידואירועים וחתונות – כללי25/07/141197 צפיות
הסיבות לכך שכדי לבחור גן אירועים על פני אולם אירועים, כאשר אתם רוצים לערוך את האירוע המושלם שלכם

מאמרים נוספים בנושא בר ובת מצווה

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195819 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאת: דניאל מלמדבר ובת מצווה20/06/181621 צפיות
כאנשים מבוגרים שאולי הפיקו בחייהם אירוע או שניים, ולבטח קנו אינספור מוצרים בחייהם, כולנו יודעים שלמחיר שאנו משלמים על מוצר או שירות כלשהו, ישנו תפקיד חשוב באופן בו אנו תופסים את אותו מוצר או שירות

מאת: yoni romבר ובת מצווה04/06/181325 צפיות
הזמנות לבר מצווה הן חלק חשוב מאוד בהכנות לקראת האירוע. אם אתם רוצים ליידע את האורחים בדבר האירוע ולהיות בטוחים שהם יזכרו להגיע, השקיעו בהכנה של הזמנה מרשימה ומיוחדת אשר תכין אותם לקראתו באופן הטוב ביותר.

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182061 צפיות
הורים יקרים, הבת מצווה בפתח, ואתם מעונינים באטרקציה שגם תבדר את האורחים וגם תשים את ילדתכם במרכז, הנה בלי יותר מידי "חפירות" -יתרונות מול חסרנות של קליפ בת מצווה מול נאום בת מצווה. מוזמנים להיכנס ולקרוא....

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182696 צפיות
הורים יקרים, אתם רוצים גם לכתוב דרשה שתספר על חייו של ילדכם וגם תבדר את האורחים ותחזיק אותם ערניים לאורך כל הדרשה ? במאמר טיפים וכלים חזקים מאוד ! מתוך ניסיון של שנים , איך לכתוב לאירוע בר מצווה דרשה מוצלחת ומשעשעת ! מוזמנים להיכנס, לקרוא וליישם ! ב ה צ ל ח ה !!

מאת: Daniel.Bבר ובת מצווה20/06/172303 צפיות
וידאו קליפים הם סרטונים קצרים, שמתאימים כמתנה לאירוע וכדרך נפלאה לחוות מחדש את החתונה, בר המצווה או מסיבת הרווקות בכמה רגעים קצרים. מכיוון שקליפ אורך כמה דקות בלבד, חשוב שיהיה מעניין ושלא יהיה בו רגע משעמם. מידת היצירתיות שבהפקת וידאו קליפים כרוכה בטעם האישי ובבחירה מתוך סגנונות שונים.

מאת: moraleבר ובת מצווה09/02/172661 צפיות
עומדים לחגוג בת מצווה לבת שלכם? כמו שאתם יודעים, לא מדובר בעוד מסיבת יום הולדת, מדובר בהפקה של ממש, אירוע כמו בת מצווה שונה מכל יום הולדת אחר, הרי בעוד שבמסיבות רגילות, בדרך כלל האירוע נערך בבית המשפחה עם חברות וחברים לכיתה, לעומת זאת אירוע כמו בת מצווה, הוא הרבה יותר גדול, הוא כולל כמות עצומה של אורחים, משפחה וחברים, האירוע נערך בדרך כלל באולם או במקום מיוחד אחר וכולל אטרקציות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica