חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חלונות אלומיניום - כל המידע

מאת: ורד טויןאדריכלות פנים19/05/2013793 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישנם אנשים שאוהבים מאד את הדירה שלהם. הם אוהבים אותה בדיוק כפי שהיא. לכן על אף שעברו קרוב ל – 20 שנים מן היום בו נכנסו לדירה,הם הקפידו לא לשנות בה כמעט וכלום החל בעיצוב וכלה בדברים פרקטיים אף יותר. ישנם אנשים שפשוט בטוחים שישן הוא בהכרח טוב יותר והמוכר והידוע הוא תמיד בטוח ומוגן יותר. אך מן הסתם,גם אותם אנשים ישתכנעו אחרת עד החורף הבא. לאחר חורף קר וגשום שעבר עליהם ועל חלונות העץ הישנים שלהם סביר להניח שגם הם יחליטו עד לחורף הבא,להתקין חלונות אלומיניום.

אם בעבר,בבתים ישנים היו נפוצים חלונות עץ,הרי שכיום חלונות אלומיניום תפסו את מקומם כחלונות הסטנדרטיים והנפוצים ביותר. לחלונות העץ היו אולי יתרונות בודדים כמו מראה כפרי וכיוצא בזה,אך לעומת החסרונות הניכרים שלהם היתרונות פשוט נעלמו כלא היו. חלונות (כפועל יוצא מכך שהם חשופים לשטח הפתוח מחוץ לבית,כמו גם לזה הפנימי) רגישים למזג האוויר באופן כללי ולמשקעים בפרט. וחלונות עץ התברר ברבות השנים,רגישים במיוחד. לעומת חלונות אלומיניום שידועים כעמידים,חלונות עץ התעוותו והשתנו ואיבדו את צורתם בהתאם למזג האוויר ששרר בחוץ. לעיתים הם התכווצו ולעיתים התרחבו,אך כך או כך לא נותרו כשהיו. במקרים טובים אם כן,היה מדובר רק בשינוי צורה,אך במקרים נעימים פחות,החורף לא היה כל כך אדיב והסתפק רק בהשפעה חיצונית על החלון,אלא דאג גם לגשם רק שנספג היטב בחלונות העץ ומשם הלאה למטבח שלכם. ואם לא היה זה הגשם הרי שהייתה זו קרוב לוודאי הרוח שחדרה דרך חלונות העץ והקפיאה את כל דיירי הבית. לעומת זאת,בדירה השכנה בה החליטו הדיירים להתקין חלונות אלומיניום כבר לפני מספר שנים,ישבו בינתיים בני הבית מחוממים ומאושרים בעודם יודעים שגם את החורף הזה הם יעברו בשלום בזכות חלונות אלומיניום מבודדים.

אז מהם בעצם היתרונות של חלונות אלומיניום? ובכן חלונות אלומיניום מביאים עמם יתרונות רבים ונוחות מרבית יחד עם עיצוב מודרני ונעים לעין שמוסיף לכל דירה. ראשית,חלונות אלומיניום הם כאמור מבודדים ועמידים. שלא כמו חלונות העץ שהזכרנו,חלונות אלומיניום יהוו מגן מושלם בעבורכם בפני פגעי מזג האוויר כמו רוח וגשם. חלונות אלומיניום אינם רק אטומים הרבה יותר טוב מאשר חלונות עץ כך שרוח לא תוכל לחדור דרכם,אלא גם מבודדים תרמית פשוטו כמשמעו בזכות זכוכית כפולה המותקנת ברבים מהם. כך גם לקור השורר בחוץ יהיה קשה לחדור אל הדירה ואל העצמות שלכם. אבל האם חלונות אלומיניום באמת מוגנים מפני מזג האוויר? הרי מה בדבר החלודה שתוקפת חלונות מתכת רבים ומעכלת אותם לאיטה? מספיק גשם רציני אחד וכבר החלודה ניכרת על החלון. ובכן,גם כאן רבותיי, חלונות אלומיניום מציגים עמידות יוצאת מן הכלל והם עמידים אף בפני חלודה. אך חלונות אלומיניום מבודדים גם בפני מזיקים אחרים מלבד למזג האוויר. חלונות אלומיניום בעלי זכוכית כפולה למשל מבודדים גם מפני רעש! כך שאם אתם גרים מעל לרחוב סואן או לכביש עמוס אתם יכולים להיות רגועים,כיוון שבזכות חלונות אלומיניום גם לכם יש סיכוי לקצת שקט ושלווה.

אז יתרונות פרקטיים יש גם יש אצל חלונות אלומיניום,אך עדין חובבי הנוסטלגיה שבינינו עלולים להתקשות להיפרד מחלונות העץ בעלי המראה הישן והכפרי. ובכן הסירו דאגה מלבכם,שכן חלונות אלומיניום מגיעים בהיצע כה רחב של דגמים,צורות וצבעים כך שכל אחד יוכל לבחור חלונות אלומיניום על פי טעמו האישי. וביגוד לחלונות עץ למשל,חלונות אלומיניום ידועים בעמידות שלהם ובחוזק הרב שלהם,כך שהם לא דורשים תחזוקה רבה והם מחזיקים מעמד לאורך זמן רב. כך בעצם,חלונות אלומיניום גם מסייעים לכם לחסוך בהוצאות מיותרות על תיקון ואחזקת חלונות. במקום איטומים ושיפוצים על בסיס קבוע,התקינו חלונות אלומיניום ותיהנו מחלונות עמידים לאורך זמן ללא צורך בדאגות מיותרות. בנוסף,חלונות אלומיניום מבודדים תרמית כפי שציינו ולכן השימוש הבלתי פוסק במזגן יוכל להצטמצם ואיתו גם חשבון החשמל. מי ידע שבאמצעות חלונות אלומיניום ניתן להשפיע על פנים הבית ועל איכות החיים כמו גם על מראהו החיצוני? ובכן מסתבר שזהו המצב רבותיי ובמקום בו ניצבו בעבר חלונות העץ,ניצבים היום חלונות אלומיניום. כך שגם לכל מי שמתקשה להיפרד מעיצוב הדירה הישן שלו,נמליץ פה אחד על מעבר לקדמה של חלונות האלומיניום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ורד טוין

כתבת מקצועית בתחום העיצוב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ורד טוין

מאת: ורד טויןעיצוב פנים28/07/131332 צפיות
כיצד לבחור בחוכמה חיפוי קיר זוכוית למטבח ומדוע מדובר בפיתרון מוביל בעיצוב מטבחים ובכלל? הינה התשובה!

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131349 צפיות
כל מה שצריך לדעת על סוגי טפטים לבית ובכלל

מאת: ורד טויןעסקים - כללי22/07/132114 צפיות
כל מה שצריך לדעת על טיהור שפכים

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131843 צפיות
כל מה שצריך לדעת על אדן חלון טרם רכישתו!

מאת: ורד טויןמחשבים וטכנולגיה - כללי22/07/131997 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על ניהול מלאי ולא העזתם לשאול

מאת: ורד טויןגיל הזהב21/07/136999 צפיות
כל המידע על דיור מוגן

מאת: ורד טויןיין ואלכוהול21/07/138250 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על בישול בירה בבית

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות פנים

מאת: moraleאדריכלות פנים30/08/181669 צפיות
מי שמעוניין לעצב את הבית שלו, לא יתקשה למצוא היום מגוון רחב של אתרים ומדריכים מצולמים אשר יכולים לעזור לו. זה נכון, בין אם מדובר בעיצוב בתים פרטיים או בעיצוב דירות מגורים וכל סוג אחר של מבנים. זה גם נכון כמובן בלי קשר לשאלה היכן ממוקם המבנה והוא רוצה לעצב אותו.

מאת: רוני הכהןאדריכלות פנים01/12/171939 צפיות
זה די ספציפי לתכנן עיצוב משרדים יוקרתי עבור העסק, ולכן כדאי מאוד לעבור על פני כל מה שרוצים להפיק מאותו עיצוב לפני שמתקדמים אל עבר הביצוע של העיצוב עצמו בפועל. על מה כבר יכול העיצוב להשפיע מלבד החזות עצמה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: שרון צרפתיאדריכלות פנים14/09/172095 צפיות
אלו רעיונות לעיצוב חדרי ילדים יכולים להיות פשוטים לביצוע עוד היום? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוןאדריכלות פנים28/09/161921 צפיות
תקלות צנרת עלולות להיות דחופות, ולכן להזמנת אינסטלטור הקרוב לאזור המגורים יתרונות רבים. איך מאתרים ומזמינים אינסטלטור מומלץ במודיעין?

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164601 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: sharondan80אדריכלות פנים06/04/161827 צפיות
בין אם אתם רוצים לעצב בית, משרד, חנות, או כל חלל אחר ומעוניינים בעזרתה של מעצבת פנים בצפון, מאמר זה הוא בשבילכם!

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151910 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica