חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי שפות - הדרך להצלחה בעולם

מאת: מיכל שדהלימודי שפות20/05/20131154 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
כשחושבים על זה יש כמה יתרונות ללימודי שפות בכלל ואנגלית בכלל. קודם כל מדובר בכלי לתקשורת בין בני אדם. ידיעת שפה נוספת על העברית פותחת בפנינו עולם שלם שלא היה מוכר לנו עד כה. אפשר להכיר אנשים ממקומות חדשים על הגלובוס, לתקשר איתם באי מייל וברשתות חברתיות שונות. ולא רק למטרות חברתיות ברורות מאליו. העולם העסקי מבוסס על קשרים ועל תקשורת. בלי אנגלית אי אפשר לעשות עסקים. לימודי אנגלית אפקטיביים יובילו לתקשורת טובה ולהצלחה עסקית.

סיבה נוספת להירשם ללימודי אנגלית היא העובדה שבימינו רוב אמצעי התקשורת בעולם מדברים אנגלית. גם זו הכתובה. לא לדעת אנגלית זה קצת כמו לוותר על רוב הארוחה. סרטים, אתרי אינטרנט, סדרות טלוויזיה, ספרים ומגזינים – כולם מתפרסמים באנגלית ומי שרוצה לא להישאר מאחור חייב לשפר את האנגלית שלו באמצעות לימודי אנגלית מסודרים.

זה אולי נראה כמו לחזור קצת לבית הספר – אבל ברוב המקומות בהם מתקיימים לימודי אנגלית, יודעים להעביר החומר הנלמד באופן מעניין ומחובר למציאות המקיפה אותנו. כך אפשר להתרשם עד כמה לימודי אנגלית הם עניין רלוונטי. ועם האוכל בא התיאבון. פתאום אפשר להרגיש שנבנה ביטחון והודות ללימודי האנגלית, כבר פחות מביך לפתוח את הפה ולדבר אנגלית. לפתע כבר פחות מפחחי להיכנס לאתר אינטרנט באנגלית או לצפות בסרט בלי תרגום.

קיימים לימודים של שפות שונות, מעניינות ולא שגרתיות. לימודי ספרדית, צרפתית, סינית, יפנית, קוריאנית, רוסית ועוד מגוון רחב של שפות שונות ויפות. לחובבי השפות זה דבר טוב יפה ומועיל לחיים. אם יש לכם את זה.. את הכישרון והיכולת אל תחמיצו. דבר שתוכל לעשות היום, לא תוכל לעשות מחר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ממני מיכל שדה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל שדה

מאת: מיכל שדהרהיטים02/06/134069 צפיות
אם אנו מחפשים כסאות מעבדה חשוב שנדע קצת מחירים, חשוב שנדע מה ההבדל בין כסאות מעבדה שונים, מבחינת החומרים וממה שהם מיוצרים

מאת: מיכל שדהספא28/05/131926 צפיות
תמיד טוב שיש סיבות להתפנק ואפילו עוד יותר טוב כשיש סיבות להתפנק בזוג, ומה יותר טוב כבילוי זוגי מושלם אם לא טיפול ספא זוגי?

מאת: מיכל שדהמט"ח20/05/131163 צפיות
לאחרונה אנחנו שומעים יותר ויותר חברות ובתי השקעות את המינוח פורקס, בהקשר של השקעות בקופות גמל או השקעות בשוק ההון.

מאת: מיכל שדהתעופה20/05/131743 צפיות
הן האמצעי הקרוב ביותר של האדם לחוש כמו ציפור ולטוס מעל הקרקע ולהגיע למחוזות אחרים. החלו כבר בשנת 1783 כאשר הטיסו כדור פורח

מאת: מיכל שדהגישור ובוררות20/05/131102 צפיות
אחד הדברים החשובים לדעת בנושא גירושין הוא שאין שני גירושין זהים כמו שאין שני זוגות זהים. כל זוג והבעיות שלו,

מאת: מיכל שדהשיפוצים19/05/131175 צפיות
כמו כל גורם שאחראי לניהול פרויקט- קבלן השיפוצים הוא האחראי הבלעדי על הצלחת פרויקט השיפוצים הביתי שלכם.

מאת: מיכל שדהעיצוב05/05/13945 צפיות
חתונה היא דבר של פעם בחיים, בתקווה, וכך גם מסיבת רווקים. רגע לפני שמתחייבים לזוגיות לעולמי עד עם אוהבת לבכם, עליכם ליהנות מדקות הרווקות האחרונות שלכם, ולהיפרד מהם בצורה הולמת, בעזרת מסיבת רווקים איכותית. וודאי לא הייתם רוצים להישאר רווקים, לכן אתם מתחתנים, אבל קשה לומר שחיי הרווקות היו מלאי סבל – נהניתם מהם, מהחופש וחוסר במחויבות, ועתה, כשאתם מוכנים כבר לשלב הבא, הגיע הזמן להיפרד כמו שצריך מתקופה יפה בחייכם, תקופה שלא תחזור שוב, בעזרת מסיבת רווקים שתנציח את כל מה שהיה טוב בחיים לבד.

מאמרים נוספים בנושא לימודי שפות

מאת: נטלי אינטרדבלימודי שפות27/04/222627 צפיות
לא מעט הורים נתקלים במקרים של ילדים שלהם אין חשק, כח רצון או יכולות למידה של שפה חדשה אשר היא לא שפת אם. ובכן, מה אנו כהורים יכולים לעשות כדי לעודד את הילדים שלנו ללמוד את השפה האנגלית כשפה שניה ולגרום להם לאהוב את זה?

מאת: Daniel.Bלימודי שפות30/01/192099 צפיות
בעידן הגלובלי שבו אנו חיים, כמעט בלתי אפשרי להתקדם מקצועית מבלי ללמוד לדבר אנגלית ברמה גבוהה ביותר. תכניות הטלוויזיה שבהן אנו צופים, משחקי המחשב שאנו משחקים וכמובן, האינטרנט שבו אנו גולשים חלק ניכר משעות היממה משפרים באופן משמעותי את האנגלית שלנו - אך לא מספיק כדי לשדרג אותה לרמה שתאפשר לנו להתחרות בדוברי אנגלית כשפת אם במשרות המחייבות כישורים מסוג זה.

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173220 צפיות
העברת מידע תיאורטי אינה מספקת

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173484 צפיות
הטכנולוגיה מאפשרת לנו ללמוד מחוץ לכיתות

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172979 צפיות
לעתים ניהול שיחה בסיסית הוא דבר מספק

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172490 צפיות
השוק הישראלי גדול יותר מבעבר

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/171965 צפיות
עלות הלימודים מעניינת רבים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica