חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גישור - אל תסגרו דלתות

מאת: מיכל שדהגישור ובוררות20/05/20131101 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד הדברים החשובים לדעת בנושא גירושין הוא שאין שני גירושין זהים כמו שאין שני זוגות זהים. כל זוג והבעיות שלו, כל זוג וההתנהלות שלו מול הסיטואציה וכל זוג והגירושין שלו. אנשים רבים שמגיעים לסיטואציה של גירושין מרגישים בדרך כלל אחת משתיים: או תחושה של כשלון או תחושה של הקלה.

אך גירושין עצמם הוא תהליך לא פשוט. אותם אנשים שמרגישים תחושת הקלה צריכים להזהר שהרצון לזכות בגט המיוחל ולהפטר מבן או בת הזוג לא יגרום להם לוותר על כל מני דברים שמגיעים להם במהלך גירושין. לא פעם אפשר לשמוע את הצד שמבקש גירושין אומר: לא אכפת לי, שיקח הכל אבל שיתן לי גט. חשוב להתייעץ עם עורך דין המתמחה בתחום גירושין כדי לדעת איך להתנהל מול מי שעד לא מזמן היה בן או בת הזוג שלכם.

אפשר לשמוע מה חברים אומרים, אבל אנחנו הרי יודעים שכל אחד בטוח שהוא המומחה הכי גדול בתחום בין אם זה גירושין ובין אם זה כל תחום אחר. לכן, הקשיבו למה שחברים מספרים לכם ובדקו מול עורך הדין שלכם.  עם השנים הולך וגודל מספר מקרי גירושין. ורוב מקרי גירושין הם גירושים שלא בהסכמה, כלומר צד אחד מבקש לסיים את הנישואין והצד השני אינו  מרוצה מכך, פגוע וכדומה. בקשה לפתיחת תיק גירושין אפשר להגיש בבית דין רבני או בבית דין לענייני משפחה.

המקום בו ידונו בתיק גירושין הוא המקום בו הוגשה הבקשה הראשונה לפתיחת תיק.  גם אם גירושין הם בהסכמה וגם אם גירושין הם לא בהסכמה עדיין הזוג יצטרך לחתום על הסכם שמקובל על שני הצדדים.  לכן, אם חשוב לך היכן יתנהל תיק גירושין כדאי שאתם תהיו הראשונים שפותחים תיק כזה בארכאה שמתאימה לכם ושוב, כדאי להתייעץ עם עורך דין מומחה בתחום.

המלצה אישית דרכי טיפול בגירושין - לפני שאתם סוגרים דלתות נסו ללכת על גישור. אל תתיאשו, דקה לפני הסוף נסו לפנות למגשרים ואולי בסוף יצא מזה דברים טובים.

 



תגיות המאמר: גישור, מגשרים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ממני מיכל שדה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל שדה

מאת: מיכל שדהרהיטים02/06/134067 צפיות
אם אנו מחפשים כסאות מעבדה חשוב שנדע קצת מחירים, חשוב שנדע מה ההבדל בין כסאות מעבדה שונים, מבחינת החומרים וממה שהם מיוצרים

מאת: מיכל שדהספא28/05/131925 צפיות
תמיד טוב שיש סיבות להתפנק ואפילו עוד יותר טוב כשיש סיבות להתפנק בזוג, ומה יותר טוב כבילוי זוגי מושלם אם לא טיפול ספא זוגי?

מאת: מיכל שדהמט"ח20/05/131163 צפיות
לאחרונה אנחנו שומעים יותר ויותר חברות ובתי השקעות את המינוח פורקס, בהקשר של השקעות בקופות גמל או השקעות בשוק ההון.

מאת: מיכל שדהתעופה20/05/131743 צפיות
הן האמצעי הקרוב ביותר של האדם לחוש כמו ציפור ולטוס מעל הקרקע ולהגיע למחוזות אחרים. החלו כבר בשנת 1783 כאשר הטיסו כדור פורח

מאת: מיכל שדהלימודי שפות20/05/131154 צפיות
כשחושבים על זה יש כמה יתרונות ללימודי שפות בכלל ואנגלית בכלל. קודם כל מדובר בכלי לתקשורת בין בני אדם. ידיעת שפה נוספת על העברית פותחת בפנינו עולם שלם ש

מאת: מיכל שדהשיפוצים19/05/131175 צפיות
כמו כל גורם שאחראי לניהול פרויקט- קבלן השיפוצים הוא האחראי הבלעדי על הצלחת פרויקט השיפוצים הביתי שלכם.

מאת: מיכל שדהעיצוב05/05/13945 צפיות
חתונה היא דבר של פעם בחיים, בתקווה, וכך גם מסיבת רווקים. רגע לפני שמתחייבים לזוגיות לעולמי עד עם אוהבת לבכם, עליכם ליהנות מדקות הרווקות האחרונות שלכם, ולהיפרד מהם בצורה הולמת, בעזרת מסיבת רווקים איכותית. וודאי לא הייתם רוצים להישאר רווקים, לכן אתם מתחתנים, אבל קשה לומר שחיי הרווקות היו מלאי סבל – נהניתם מהם, מהחופש וחוסר במחויבות, ועתה, כשאתם מוכנים כבר לשלב הבא, הגיע הזמן להיפרד כמו שצריך מתקופה יפה בחייכם, תקופה שלא תחזור שוב, בעזרת מסיבת רווקים שתנציח את כל מה שהיה טוב בחיים לבד.

מאמרים נוספים בנושא גישור ובוררות

מאת: tiloniגישור ובוררות11/02/181588 צפיות
כשבאים לדון בנושא גישור לאחר בגידה, עולה השאלה האם לתת מקום לאמוציות ולהבעת רגשות או שמא יש להישאר מקצועיים ודידקטיים ולהתעסק רק בתחום החוזי של הסכם שלום בית או גישור?

מאת: tiloniגישור ובוררות04/01/181532 צפיות
הפנייה הראשונית אל המגשר היא פנייה טלפונית של אחד מבני הזוג אל מגשר מקצועי השייך לרשימת המגשרים המורשית של משרד המשפטים, למרות שאין חובה חוקית להיכלל ברשימה זו, הרי שמוטב לפנות לאיש מקצוע מוסמך ואמין.

מאת: tiloniגישור ובוררות01/12/171696 צפיות
כאשר הנישואים שלנו מגיעים לסיום אנחנו צריכים להחליט מהי הדרך הכי טובה להיפרד. תהליך של גישור גירושין יכול לסייע לנו להתגרש באווירה טובה וחיובית יותר

מאת: shlomy גישור ובוררות17/07/161854 צפיות
גירושין הוא אחד המאבקים הקשים הדורש משאבים נפשיים וכספיים רבים, הליך גישור בגירושין מבטיח לשני הצדדים את כל הזכויות בתהליך מהיר בלי בירוקרטיה והוצאות מיותרות

מאת: דוד סונינוגישור ובוררות24/06/152628 צפיות
המאמר מבוסס על עבודת הגמר שלי משנת 1990, ועל קורס שהעברתי באוניברסיטה בנושא. עבודת הגמר שלי היתה אבן דרך לביסוס מערכת הגישור. אולם תהליך השלמה שונה מתהליך הגישור. המאמר מנסה לשרטט את הדרך היעילה כדי לפתור באופן סופי סיכסוכים.

מאת: שירלי אנגלמןגישור ובוררות16/06/152107 צפיות
עו"ד שירלי אנגלמן, עורכת דין גירושין וענייני משפחה, מגשרת ומנחת סדנאות מתגרשים. (לשאלות וליצירת קשר בדואר אלקטרוני: s.mishpati@gmail.com ) (למאמר המלא ומידע נוסף באתר אינטרנט: www.get-net.co.il ). טלפון: 077-2010-298.

מאת: Yoniגישור ובוררות21/05/152525 צפיות
הדרך הנכונה והבריאה ביותר להתגרש היא חתירה אל הסכם המשרת את טובת שני הצדדים, הסכם הוגן המוסכם על שני הצדדים ומבוסס על גישור ותקשורת תקינה. כאשר שני הצדדים משתפים פעולה על התהליך, נכונים לפשרות ופועלים לסיום מהיר של התהליך הדברים יהיו הרבה יותר פשוטים בעבור שני הצדדים. חשוב להבהיר כי גישור גירושין משרת את טובת שני הצדדים, המגשר מחויב בהתייחסות שווה לזכויות של שני הצדדים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica