חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסיבת רווקות

מאת: מיכל שדהעיצוב05/05/2013945 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מסיבת רווקים – לציון סיום תקופה

חתונה היא דבר של פעם בחיים, בתקווה, וכך גם מסיבת רווקים. רגע לפני שמתחייבים לזוגיות לעולמי עד עם אוהבת לבכם, עליכם ליהנות מדקות הרווקות האחרונות שלכם, ולהיפרד מהם בצורה הולמת, בעזרת מסיבת רווקים איכותית. וודאי לא הייתם רוצים להישאר רווקים, לכן אתם מתחתנים, אבל קשה לומר שחיי הרווקות היו מלאי סבל – נהניתם מהם, מהחופש וחוסר במחויבות, ועתה, כשאתם מוכנים כבר לשלב הבא, הגיע הזמן להיפרד כמו שצריך מתקופה יפה בחייכם, תקופה שלא תחזור שוב, בעזרת מסיבת רווקים שתנציח את כל מה שהיה טוב בחיים לבד.

ישנן הרבה צורות ודרכים מקוריות לחגוג במסיבת רווקים. אין איזשהו כלל ברור כיצד צריך וכדאי לחגוג מסיבת רווקים, זה רק תלוי בכם ובמה שאתם מעוניינים לחוות ברגעים האחרונים של הרווקות. אתם יכולים ללכת על מסיבת רווקים יום הולדת באשדוד סטנדרטית, בהתאם למסורת, או לאמץ את מוחותיכם, ומוחות חבריכם, שוודאי יהיו אלה שיארגנו את אותה מסיבת רווקים ולמצוא דרך מקורית לסיים את התקופה ההיא. הכל תלוי בכמה רחוק אתם מעוניינים לקחת את רעיון מסיבת רווקים וכמה אתם מעוניינים להשקיע בכדי ליצור זיכרון נעים לסיכום תקופה, במסיבת רווקים.

רבים לא אוהבים לסטות מהרעיון הבסיסי של מסיבת רווקות בדרום, שהוא – מסיבה רווית אלכוהול ושמחה, עם חבריכם הטובים, אולי בליווי רקדנית או אטרקציות אחרות שיהפכו את החוויה לבלתי נשכחת. העיקר שאתם שלמים עם התוכן של מסיבת רווקים. מסיבת רווקים לא צריכה להיות אירוע עצוב או גורר חרטה עתידית, כי, למרות שמדובר בחגיגות לציון סוף של תקופה, אתם בחרתם בעצמכם שאתם מעדיפים עתה לפתוח דף חדש, בחתונה חגיגית בימים שאח"כ. היות ומדובר בבחירה שלכם, שעשיתם כי הדבר הנכון עבורכם הוא להתחתן עם בחירת לבכם, הפרידה מהעבר, גם אם לא היה רע אליכם, צריכה להיות בחיוך ועם מחשבות על העתיד שמחכה לכם מעבר לפינה. תשתו תיהנו, תחוו רגעי אושר אחרונים עם חבריכם, כרווקים, במסיבת רווקים שתכיל בתוכה את כל מה שהייתם רוצים, ותסיימו את פרק הרווקות בחייכם.

הגיע הזמן להתקדם לקראת הנישואין, אבל אי אפשר פשוט לשכוח את התקופה היפה הזו של החופש הבלתי נדלה והיכולת ליהנות עד השעות הקטנות של הלילה, עם חברים בלי לחשוב על האישה שמחכה בבית, וצריך לחגוג, במסיבת רווקים למופת, כדי לסיים בקול תרועה. כמובן, שזה שאתם מסיימים להיות רווקים, לא אומר שהכללים הבסיסיים על פיהם חייתם ישתנו מהותית, הרי, בכל זאת, אהובת לבכם הייתה אתכם גם לפני החתונה, אז השינוי הוא בתואר בלבד, למעשה. אבל גם זה שינוי מהותי, שמי יודע איזה סגנון חיים הוא ייצור עבורכם, ולכן, אותה מסיבת רווקים, שהיא מסורת לפני נישואין, צריכה להיות הכי גדולה והכי יפה שיכולה להיות, כדי לסגור את הדלת על העבר בחיוך.

 



תגיות המאמר: מסיבת רווקות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ממני מיכל שדה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל שדה

מאת: מיכל שדהרהיטים02/06/134070 צפיות
אם אנו מחפשים כסאות מעבדה חשוב שנדע קצת מחירים, חשוב שנדע מה ההבדל בין כסאות מעבדה שונים, מבחינת החומרים וממה שהם מיוצרים

מאת: מיכל שדהספא28/05/131927 צפיות
תמיד טוב שיש סיבות להתפנק ואפילו עוד יותר טוב כשיש סיבות להתפנק בזוג, ומה יותר טוב כבילוי זוגי מושלם אם לא טיפול ספא זוגי?

מאת: מיכל שדהמט"ח20/05/131163 צפיות
לאחרונה אנחנו שומעים יותר ויותר חברות ובתי השקעות את המינוח פורקס, בהקשר של השקעות בקופות גמל או השקעות בשוק ההון.

מאת: מיכל שדהתעופה20/05/131745 צפיות
הן האמצעי הקרוב ביותר של האדם לחוש כמו ציפור ולטוס מעל הקרקע ולהגיע למחוזות אחרים. החלו כבר בשנת 1783 כאשר הטיסו כדור פורח

מאת: מיכל שדהלימודי שפות20/05/131156 צפיות
כשחושבים על זה יש כמה יתרונות ללימודי שפות בכלל ואנגלית בכלל. קודם כל מדובר בכלי לתקשורת בין בני אדם. ידיעת שפה נוספת על העברית פותחת בפנינו עולם שלם ש

מאת: מיכל שדהגישור ובוררות20/05/131103 צפיות
אחד הדברים החשובים לדעת בנושא גירושין הוא שאין שני גירושין זהים כמו שאין שני זוגות זהים. כל זוג והבעיות שלו,

מאת: מיכל שדהשיפוצים19/05/131176 צפיות
כמו כל גורם שאחראי לניהול פרויקט- קבלן השיפוצים הוא האחראי הבלעדי על הצלחת פרויקט השיפוצים הביתי שלכם.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172514 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175134 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172606 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172364 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172287 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162218 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162259 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica