חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מצגת עסקית ככלי שיווקי להצגת העסק

מאת: רוני חרמוןפרסום18/11/20091157 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מצגת עסקית היא כלי שיווקי חשוב להצגת מטרות העסק, אופני פעולתו , מסריו, חזונו וכל מה שבעליו מבקשים להציגו אודותיהם בפרזנטציות רשמיות, שבהן הם מבקשים לחשוף את הארגון או את העסק שלהם בפני לקוחות פוטנציאליים.

מצגת עסקית אמורה להיות מובנית, בהירה, ממוקדת מטרה. היא מאגדת בתוכה את מכלול התכנים, הפעילויות וכלל החוזקות והיתרונות של הארגון (לרבות ארגונים ועמותות שאינם למטרות רווח) או של העסק.

מעצם היותה של מצגת ויזואלית – עליה להיראות מעוצבת בקפידה, זורמת, עדכנית, ממצה. תנאי הכרחי ליעילותה של מצגת – שהיא מרכיב מהותי שעל-פי נבחנת הצלחתה – הוא הגדרת המטרה שהיא אמורה להשיג.  מצגת עסקית אמורה לשלב מלל עם תמונה במינון מבוקר. המלל אמור להיות קצר, קליט, תמציתי. מסר ארוך ומורכב אינו מתאים להיות מוצג במצגת עסקית. במידה שהארגון או העסק מעוניין לפרסם טקסט ארוך יותר, הוא ייטיב לעשות אם ידפיס אתו על נייר וילק אותו לקהל היעד, באופן שיאפשר את קריאתו בשקט, בעיון ובקפידה, אשר מעצם הגדרתם מחייבים הקצאת זמן רב יותר מאשר דקות אחדות – משך הצגתה של מצגת עסקית.

השקופית הראשונה של המצגת העסקית כמוה כדף שער של ספר: היות שהיא מהווה גם את תעודת הזהות של העסק וגם כרטיס הכניסה שלכם אל מוחות הצופים בה, שאליהם מיועד המסר המוצג בה, חשוב שלמצגת תהיה כותרת – שמה, השם של העסק או הארגון המציג אותה ותפקידו של מי ש"חתום" עליה.

בשקופיות הראשונות של מצגות עסקיות יש להציג, בפשטות ובבהירות, הן את נושא המצגת ואת הן מטרתה. מומלץ מאוד להציג בתחילתה את ראשי הפרקים שלה ואף את משך הזמן  שתארך הפרזנטציה.

תכליתה של מצגת עסקית להציג בפני הצופים בה את העסק או את הארגון באופן שבו  הם ייחשפו למטרות, לדרכי הפעולה ולמאפיינים ייחודיים שונים.

היות שכל מצגת עסקית ניתן להכין בקפידה, לנסח היטב את מסריה ולערוך אותה  באופן שיקל על קליטתה, חשוב ביותר להידרש אליה כאל כלי שיווקי מן המעלה הראשונה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת SEO2 עובדת גם בתחומים נוספים:

רואה חשבון | סטטוסים לפייסבוק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני חרמון

מאת: רוני חרמוןרשתות חברתיות09/08/111669 צפיות
היום הפייסבוק תפס לנו מקום רחב בחיים ולכן אני כבר לא יכול להגיד שזה העולם הוירטואלי, לפעמים הוא נראה יותר אמיתי מהשאר

מאת: רוני חרמוןרשתות חברתיות08/08/112369 צפיות
סטטוסים זה המשפט הקצר שמסכם את היום שלכם או את הרגע הנוכחי וכמובן שהוא צריך להיות מצחיק ומשעשע ומצחיק ומגניב ומקורי והכל במכה אחת!

מאת: רוני חרמוןרשתות חברתיות15/07/112664 צפיות
כיום בעולם הוירטואלי שלנו סטטוסים לפייסבוק נהפך מזמן לא רק לרשום מה קורה לך, אלא אומנות שלמה בפני עצמה

מאת: רוני חרמוןעסקים קטנים ובינוניים11/04/111556 צפיות
מערכת סולארית לאנרגיה היא כיום הדבר המדובר בעולם, מערכת סולארית העובדת בין היתר על מנגון כמו של דודי שמש, תעזור לכם לחסוך הרבה כסף וחשמל מדי חודש, וגם לתרום לאנרגיה הירוקה ולעזור במניעת התחממות כדור הארץ

מאת: רוני חרמוןבריאות העין21/09/101711 צפיות
כאשר מדברים על הסרת משקפיים חשוב לערוך את ההבחנה המהותית החשובה ביותר – הבחנה בין רצון לבין צורך. העיניים הם האיבר הרגיש ביותר בגוף האדם ויש לשמור עליהן כעל בבת העין...

מאת: רוני חרמוןהסרת שיער14/09/101423 צפיות
כפטריות לאחר הגשם, כמאמר הקלישאה, צצים מכונים המתהדרים במומחיותם בתחום הסרת שיער בלייזר, אלא שצריך לדעת: כמו בכל תחום גם בתחום זה יש שרלטנים, מעמידי פנים, מתחזים, אשר לא יבחלו בשום אמצעי שיווקי כדי להערים עליכם ולגרום לכם להוציא את כספכם.

מאת: רוני חרמוןביטוח רכב26/08/101562 צפיות
ביטוח מקיף פירושו עזרה ראשונה ושנייה בעת ובביטוח אחד. מאחר שכבישי ישראל אינם אלא נחשי אספלט ארסיים, אשר כל נהג יכול להיות מכיש או מוכש והיות שמספרן של תאונת דרכים עולה בהדרגה חרף כל התשדירים למניעתם – ביטוח מקיף הוא הכרח המציאות.

מאמרים נוספים בנושא פרסום

מאת: ישראל רף פרסום06/02/222836 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. יש שנותנים עטים, מחברות ויש שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים כמזכרת עציצים ממותגים נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום18/06/213683 צפיות
עציצים ממותגים מסר של פריחה אישית ועסקית מתנות לראש השנה, לשמח את העובדים והלקוחות לקדם את העסק לתוצאות מעולות לטווח קצר וארוך בהשקעה כספית קטנה יחסית. המסר שלכם לוגו העסק ואולי גם משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק. עציצים ממותגים עם מסר של פריחה יבטיחו הצלחה מתנות שכף לקבל וקל לטפל ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום20/12/192466 צפיות
העובדים הם ללא ספק המנוע של העסק ולקראת החגים השונים מומלץ להעניק להם מתנות לטו בשבט בכדי להוקיר להם תודה ולהעניק להם מוטיבציה ושייכות למקום העבודה. המתנה הרלוונטית והמיוחדת ביותר שניתן להעניק מתנות לטו בשבט לעובדים היא עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציץ למשרד או לביתם

מאת: אמורפרסום28/06/175878 צפיות
עולם הפרסום מתפתח ומתרחב, ערוצי פרסום חדשים מתווספים לארגז הכלים של חברות הקידום והשיווק, ופרסום דרך רשתות חברתיות הוא אחת האפשרויות האפקטיביות בסל השירותים שמספקות חברות מקצועיות בתחום. כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק, אולם אין די בפתיחת דף בלבד, ועל מנת שתיהנה מיתרונות השיווק של פייסבוק, עליך לוודא שהדף העסקי שלך מנוהל כיאות.

מאת: רפי רזניקפרסום21/02/175340 צפיות
הדפסה על שלט שמשונית הוא מוצר שכיח מאוד. כיום ניתן להדפיס דיגיטלית על שמשונית בגדלים שונים וצבעים וכמובן באיכות מצויינת.

מאת: ישראל רף פרסום28/11/162438 צפיות
ממש עוד מעט יחול חג האילנות ובעלי עסקים שמעוניינים תמיד להיות במרכז העניינים של הלקוחות, העובדים והקולגות העסקיים מחפשים דרכים יצירתיות למתג את השירותים והמוצרים שלהם בחגי ומועדי ישראל. בכתבה הבאה נציג בפניכם את המתנה הפופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט.

מאת: שלום כהןפרסום28/02/161961 צפיות
אחד המרכיבים הקבועים בשגרה של כל עובד, לא משנה באיזה תחום הוא עובד, הוא ארוחת הצהריים- להגעה לחדר האוכל ולאכילת ארוחת הצהריים, ישנה משמעות תזונתית גדולה, אך גם השפעה על חיי החברה של העובדים ואף על רווחתם הנפשית ושביעות רצונם ממקום העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica