חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תיק לגבר

מאת: איציקקניות 22/05/20131012 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חלפו השנים בהן תיקים אופנתיים היו מוצר לנשים בלבד ואילו גברים השתמשו בתיקים רק בתור מוצר פונקציונאלי שמראהו היה חשוב פחות. כמו בהרבה תחומים, גם אופנת התיקים התפתחה והיא פונה היום לנשים וגברים כאחד. גברים כנשים, משתמשים בתיקים גם בתור אביזר אופנתי וגם כאביזר המשדר מעמד.

דגשים חשובים לפני רכישת תיק לגבר

לפני שניגשים לרכוש תיק לגבר, ישנם מספר פרמטרים עליהם כדאי לחשוב. ראשית, הגדירו למה ישמש אתכם התיק, מה שיקבע מהו גודל התיק לו אתם זקוקים. אם אתם צריכים תיק רק כדי לקחת ארנק,פלאפון וחפיסת סיגריות למשל, תסתפקו בתיק קטן דוגמת הפאוץ', ואם התיק ישמש אתכם לסחיבת ציוד רב יותר, למשל, סטודנט שזקוק לתיק לצורך סחיבת חומר לימודי, תצטרכו תיק גדול דוגמת תרמיל גב. אם תצטרכו את התיק גם לצורך סחיבת מחשב נייד, חשוב לבחור בתיק בעל תא המיועד לכך. חשוב להגדיר את המטרה לשמה צריך את התיק כי היא יכולה להשפיע גם על איכות התיק שתרכשו. ניתן שוב את דוגמת המחשב נייד, שהוא מצריך תיק חזק ואיכותי שישמור עליו מפני מכות ושריטות. חישבו אם יהיה לכם נוח לרכוש תיק לגבר בעל ידית אחיזה ליד, תיק בעל רצועה אחת לתלייה באלכסון על הגוף או על צידו, או שתיק בעל שתי רצועות לגב יהיה האידיאלי עבורכם. והגדירו תקציב לרכישת התיק. עכשיו משהחלטתם איזה תיק לגבר הוא האידיאלי עבורכם, החיפוש יהיה ממוקד יותר מה שיקל עליכם בעת הרכישה.

איפה ניתן לרכוש תיק לגבר

כמו כמעט כל מוצר בימינו, גם תיק לגבר ניתן לרכוש ישירות דרך האינטרנט, בקליק אחד ומבלי לצאת מהבית ולרוב, גם בעלות נמוכה יותר. אבל למי שמעדיף לגשת פיזית לחנות ולחוש בתיק לפני הרכישה, ניתן למצוא תיק לגבר בחנויות תיקים המתמחות בתחום

 



תגיות המאמר: תיק לגבר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק

מאת: איציקתיירות ונופש - כללי07/04/153044 צפיות
כשמדובר בנושא של אטרקציות בנגב, לכל אחד יהיו את העדפות שלו. זוגות המגיעים לאזור לצורך חופשה רומנטית יעדיפו קרוב לוודאי את הפעילויות היותר סולידיות כגון – טיול רגלי, בילוי במסעדות איכותיות ואולי גם פעילות תרבותית כזאת או אחרת

מאת: איציקתיירות ונופש - כללי07/04/152831 צפיות
אם אתם נמצאים לפני יציאה לחופשה באילת ומעוניינים לתכנן את ימי החופשה מבעוד מועד - חשוב שבשלב הראשון תכירו לעומק את האפשרויות המוצעות לכם – הרשימה של האופציות היא כידוע ארוכה במיוחד.

מאת: איציקתעשייה07/04/151197 צפיות
בכדי לספק פתרונות קירור איכותיים יש צורך לשים דגש על כל הנושא של תכנון. שלב התכנון של חדר קירור מצריך לקיחה בחשבון של כל דרישות המזמינים

מאת: איציקתעשייה07/04/151073 צפיות
ישנן חברות שונות המציעות שירותי ייצור או שירותי ייבוא של פתרונות קרור והקפאה מסוגים שונים. כל חברה מתהדרת באותם הפרמטרים אשר הופכים אותה למובילה בתחום – אבל בסופו של דבר, בחירת החברה תהיה תלויה בקריטריונים השונים של הלקוחות.

מאת: איציקמדעי הטבע - כללי07/04/157289 צפיות
ציוד למעבדות אשר אותו סטירר מגנטי נמנע על סוגיו השונים, הוא ציוד רגיש בעל תפקיד חשוב ומשמעותי בתפקוד המעבדה. מהסיבה הזאת גם אם אתם מחפשים בוחש מגנטי וגם אם אתם מעוניינים בציוד מסוג אחר, חשוב שתקפידו לשים דגש על כל הפרטים והתכונות של הפריט המבוקש

מאת: איציקמדעי הטבע - כללי07/04/153119 צפיות
כל מי שמחפש ציוד למעבדות מכל סוג ובין היתר גם מכשירי וורטקס, חייב לשים דגש על בחירת החברה ממנו הוא ירכוש את אותו הציוד

מאת: איציקפיננסים וכספים - כללי 30/11/141255 צפיות
בגלל שיש חוקים בישראל, ובגלל שיש סיבות מקלות שבגינן ניתן לקבל חלק מהכסף ששילמנו למס הכנסה בחזרה. לדוגמא מי שעובד בשני מקומות עבודה ולא עשה תיאום מס, אחוזי המס שלו יכולים להיות גבוהים מאוד.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213710 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205168 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186758 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173161 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172919 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161706 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica