חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המדריך לסטטוסיונר שרוצה לייקים

מאת: סטטוסיםרשתות חברתיות24/05/2013911 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פייסבוק כיום היא הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם, יש בה מיליוני גולשים מידי יום ומאפשרת כתיבת סטטוסיםסטטוסים הם משפטים קצרים המשקפים את המצב שלכם כרגעכל סטטוס שאתם כותבים נצפה על ידי כל החברים שלכם ויש אפילו אפשרות שחברים של חברים יצפו בו וגם כל הציבורהסטטוס שכתבתם נצפה על ידי כל כך הרבה אך אחוז קטן מהם עושה לכם לייקיםלייקים הם ה"אהבתי" של הסטטוס. הרבה שואלים "מה זה נותן?", בגדול שום דבר רק מראה את הפופלריות שלכם בקרבת הציבורלמה אני אומר פופלריות בציבור? משום שרוב האנשים שמקבלים הרבה לייקים הם הפופלרים, המקובלים והיפיםהוכחה לכך מוצגת שאם תראו בפייסבוק תמונה של דוגמנית עם בגד ים סביר להניח שהתמונה תקבל כמה מאות או אלפי לייקיםלאחר שכבר עימתנו את המצב של בפייסבוק מה עושים אנשים לא פופלריים ולא הכי יפים שכן רוצים להיות פופלרים ולקבל לייקים?מחוץ לפייסבוק אתה לא פופלרי אך אל דאגה בפייסבוק זה נורא פשוט להיות פופלרי ולקבל מאות או אלפי לייקים על סטטוס שלךכדיי לבצע זאת אתה צריך להיות מתוחכם בכל סטטוס שאתה כותב בפייסבוק אתה צריך משפטים לפייסבוק שבסופם יבוא פאנצ'לא בהכרח חייב להיות מצחיק אלא משהו עם מסר או עם כוונה שיגרום לאנשים באמת לאהוב את המשפט שלךאבל כאן מוצגת השאלה אם אתה באמת מספיק מתוחכם כדיי לדאוג שתמיד הסטטוסים לפייסבוק שאתה כותב יהיו מספיק מתוחכמים?לכן נוצר אתר שהוא בעצם מאגר סטטוסים לפייסבוק שבו ניתן לחפש את המשפט המתאים למצב שבו הוא נמצאגם אם אתה לא נמצא במצב כלשהו תוכל להשתמש במאגר סטטוסים לפייסבוק בתור חיפוש אחר בדיחות כי הרי סטטוס הוא בעצם בדיחה קצרהלסיכום אתר מאגר סטטוסים לפייסבוק הוא כלי עזר שימושי למשתמש בפייסבוק ומומלץ בחום לכל גולש בפייסבוק

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סטטוסים לפייסבוק • סטטוסים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סטטוסים

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/162931 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152888 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152398 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148634 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148147 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147916 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148181 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica