חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתי נדרש שחזור אף?

מאת: שחזור שדניתוחים פלסטיים29/05/20131003 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האף הוא אחד האברים החשובים בגוף. חלק ניכר מהחמצן החודר לגוף מגיע דרכו, תוך שהוא מסייע בסינון חלקיקים מזהמים שונים ובמניעת החדירה שלהם לגוף. פגיעה באף עלולה לגרום להפרעות בנשימה, בעיקר בזמן השינה. הפרעה כזאת מביאה איתה פגיעה קשה באיכות החיים.

סוגים שונים של פגיעות באף

ישנם שני סוגים עיקריים של פגיעות הדורשות שחזור אף והתאמה מחודשת שלו לפנים. סוג ראשון – מחלה או גידול באף או בסביבתו הדורשים כריתה או הסרה של חלק ממנו. יש מקרים שבהם הגידול מופיע על האף עצמו, בלא אפשרות להסיר אותו בנפרד.

סוג אחר של פגיעה הוא פגיעה טראומטית. הפגיעה יכולה להיווצר כתוצאה ממכה חזקה או תאונה הגורמים לתזוזה של מחיצת האף או של האף כולו, או לשבר במחיצת האף, מה שהופך אותו לפחוס. מתאגרפים רבים או מי שעוסקים בצורה אינטנסיבית באומנויות לחימה חווים לפחות פעם אחת בחייהם שבר באף.

במקרים קיצוניים, בעיקר כשמדובר בגידולים ממאירים, יש צורך לכרות חלק ניכר מהאף. במקרה הזה יש צורך דחוף לשחזר אותו ולמנוע מהמטופל טראומה נפשית בנוסף על זאת הגופנית.

שחזור האף – מה זה אומר

שחזור האף, פשוטו כמשמעו, הוא החזרת המראה והתפקוד של האף למצבם לפני הפגיעה. יתרה מכך – במקרים מסוימים ניתן להשיג תוצאה סופית טובה יותר מנקודת ההתחלה עצמה. ככל שהרופא המנתח הוא מקצועי ומיומן יותר, התוצאות שהוא עשוי להשיג הן טובות יותר.

המנתח ישתמש ברקמות ממקומות שונים בגוף. כיון שהאף מורכב רובו ככולו מרקמות סחוס, הגיוני ביותר להשתמש ברקמות מאפרכסת האוזניים או מקומות אחרים בגוף העשויים לספק רקמות מתאימות. המטרה של המנתח היא כפולה – החזרת האף לקדמותו הן מבחינת התפקוד והן מבחינת המראה. לעיתים מזומנות קורה שתהליך השחזור מתפרס על פני כמה טיפולים, עד שהאף מגיע למידה הרבה ביותר של שלמות, הן מבחינת התפקוד והן מבחינת המראה.

מומלץ לבצע את השחזור כאמור אצל רופא מנתח מומחה ובעל ניסיון. מומחה כזה יקטין עד למינימום את הסיכונים הכרוכים בשחזור האף וישיג את התוצאות הטובות ביותר.

 



תגיות המאמר: שחזור אף


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שחזור שד - סרטן השד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שחזור שד

מאת: שחזור שדסרטן29/04/131734 צפיות
סרטן השד הוא אחד מסוג הסרטן השכיחים ביותר בישראל בקרב נשים. נכון לשנים האחרונות יותר מארבעת אלפים נשים מאובחנות מדי שנה וסיכויי הריפוי של כל אישה יכולים להגיע לתשעים אחוזים באם היא מאובחנת בשלב מוקדם. מאמר זה יגולל בפני הקוראים מהו סרטן השד, דרכי טיפול במחלה וכמובן שיקום בדמות שחזור שדיים.

מאת: שחזור שדסרטן17/03/131063 צפיות
החיים המודרניים מציעים שלל אפשרויות ופתרונות, ומעניקים לנו חווית חיים מגוונת ומעניינת עם טכנולוגיות זמינות בכל פינה. אנו לוקחים כמובן מאליו את הרכבים והמחשבים שסביבנו, וגם את יכולתה של המערכת הרפואית עם הטכנולוגיה המתקדמת שלה לענות לנו על צרכים רפואיים בזמן אמת, בייחוד במדינת ישראל.

מאת: שחזור שדסרטן23/12/121258 צפיות
מחלת הסרטן היא אחת המחלות האיומות ביותר, ואין זה משנה על איזה סוג של סרטן מדובר, אם כי, ישנם סוגי סרטן קלים יותר לריפוי. סרטן האף הוא למעשה סרטן בסינוסים, כלומר בחללים ומערות האף.

מאת: שחזור שדסרטן23/12/121173 צפיות
אחד מסוגי הסרטן הנפוצים והשכיחים ביותר, הוא סרטן הפה. הסיכויים להחלים מהמחלה הם יחסית נמוכים, מחצית מהסובלים ממנה ימותו תוך כמה שנים, ולכן מדובר על סרטן קשה במיוחד. כמו כול שאר סוגי הסרטן, אבחון מוקדם בהחלט יכול לסייע. מדובר על גידולים מתחת ללשון, בחיך ובפרוזדור הפה.

מאת: שחזור שדסרטן23/12/121034 צפיות
בעידן של ימינו אחת מהמחלות הנפוצות יותר, אשר לא אחת גם מהוות אתגר להתמודדות, הן מחלות הסרטן השונות. בתוך מחלות הסרטן, אנחנו רואים כיצד סרטן השד היא מחלה מאוד נפוצה, בעיקר בקרב הנשים, אם כי גם אחוז מסוים, קטן, של גברים עלול לחלות במחלה זו. המחלה הזו הייתה בעבר אחת מהמחלות שגרמה למוות, וכמו כן, ההתמודדות עם סרטן השד הייתה מאוד לא פשוטה מבחינה רגשית.

מאת: שחזור שדסרטן27/11/12843 צפיות
אין ספק שאחת המחלות המאיימות ביותר על נשים בעידן של ימינו היא סרטן השד. סרטן השד היא מחלה אשר פוגעת בהרבה מאוד נשים, אך יחד עם זאת, סרטן השד היא גם דוגמא נפלאה שבעזרתה אפשר להמחיש עד כמה הרפואה שלנו כבר נמצאת במצב מתקדם. בימינו אחוזי התמותה ממחלה זו הם הרבה יותר קטנים מאשר מה שהיה בעבר, והכול תודות לרפואה שהתקדמה לה מאוד.

מאת: שחזור שדסרטן27/11/12939 צפיות
לצערנו הרב, למרות שיש לנו רפואה כל כך מתקדמת, עדין יש מחלות בעולם שלנו, וכנראה שתמיד יהיו. יחד עם זאת, אפשר בהחלט לראות, וזה מדהים לשים לב לכך, עד כמה הרפואה שלנו מתקדמת, וכמה שיטות יש לנו היום להתמודד עם מחלות שונות. אין ספק שבעבר מחלת הסרטן, בין אם מדובר היה על סרטן הלשון או על סוגים אחרים של סרטן, הייתה הרבה יותר קשה להתמודדות מאשר היום.

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161780 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161673 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161777 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161615 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152272 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151777 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152305 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica