חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שחזור שד, חזרה לחיים אחריי כריתה

מאת: שחזור שדסרטן27/11/2012842 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אין ספק שאחת המחלות המאיימות ביותר על נשים בעידן של ימינו היא סרטן השד. סרטן השד היא מחלה אשר פוגעת בהרבה מאוד נשים, אך יחד עם זאת, סרטן השד היא גם דוגמא נפלאה שבעזרתה אפשר להמחיש עד כמה הרפואה שלנו כבר נמצאת במצב מתקדם. בימינו אחוזי התמותה ממחלה זו הם הרבה יותר קטנים מאשר מה שהיה בעבר, והכול תודות לרפואה שהתקדמה לה מאוד. מושקעים הרבה מאוד כספים במחקרים בתחום זה, מה שאומר שהרופאים, ביחד עם החוקרים ועם הפיתוח הטכנולוגי וההתקדמות של חיינו, מצלחים למצוא דרכים להציל את חייהן של הרבה מאוד חולות, וגם חולים, שכן גם גברים חולים לעיתים במחלה זו.

כריתת שד והתמודדות

יש לא מעט מצבים שבהם הרופאים מגיעים למסקנה שהדבר הנכון והחכם לעשות הוא לכרות את השד, או רק חלק ממנו. מדובר על אקט שהוא אולי לא מסובך מבחינה טכנית לביצוע, אך מבחינה רגשית נשים סובלות מכך מאוד. על הרקע הזה פותח ניתוח של שחזור שד לאחר כריתה, ומדובר על ניתוח שהוא מאוד מקובל בימינו. בימינו, הרבה מאוד נשים שכרתו להם את השד, או חלק ממנו, החליטו לעבור ניתוח של שחזור שד לאחר כריתה ויש לניתוח הזה יתרונות רבים. ראשית, מדובר על ניתוח שהוא יחסית פשוט, והוא גם לרוב טבעי, כיוון שעל מנת ליצור שחזור שד לאחר כריתה משתמשים הרופאים ברקמות עור שקיימות באברים אחרים אצל האישה המנותחת. שנית, מדובר על ניתוח שמצליח להחזיר לאישה את ההרגשה הטובה שהיא חלילה לא ויתרה על הנשיות שלה ושהנשיות שלה, והכוחות שלה, לא נפגעו.

החלטה על הניתוח

כל אישה מחליטה האם היא רוצה לעבור את הניתוח הזה או לא, אך כמובן שגם הרופאים צריכים לאשר את דבר הניתוח. הרופאים צריכים להיות בטוחים שבריאותה של האישה, אחרי הכריתה ואחרי הטיפולים, כבר טובה מספיק על מנת שהיא תוכל להתמודד עם ניתוח של שחזור השד. מועד הניתוח משתנה בין הנשים השונות, כי יש נשים שמעדיפות לעשות את ניתוח השחזור מייד לאחר הכריתה, ולעומת זאת, יש נשים שמעדיפות לחכות ולהחלים ורק אז לעשות את ניתוח השחזור. מדהים לראות עד היכן מגיעה הרפואה של ימינו, וכיצד דברים שנראו בעבר כמעט בלתי אפשריים, היום הם כבר מקובלים לחלוטין ואחוזי ההצלחה שלהם הם מאוד גבוהים. אפשר להשתקם מסרטן השד ואפשר לשחזר את השד שנכרת או חלק ממנו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שחזור שד - סרטן השד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שחזור שד

מאת: שחזור שדניתוחים פלסטיים29/05/131003 צפיות
האף הוא אחד האברים החשובים בגוף. חלק ניכר מהחמצן החודר לגוף מגיע דרכו, תוך שהוא מסייע בסינון חלקיקים מזהמים שונים ובמניעת החדירה שלהם לגוף. פגיעה באף עלולה לגרום להפרעות בנשימה, בעיקר בזמן השינה. הפרעה כזאת מביאה איתה פגיעה קשה באיכות החיים.

מאת: שחזור שדסרטן29/04/131733 צפיות
סרטן השד הוא אחד מסוג הסרטן השכיחים ביותר בישראל בקרב נשים. נכון לשנים האחרונות יותר מארבעת אלפים נשים מאובחנות מדי שנה וסיכויי הריפוי של כל אישה יכולים להגיע לתשעים אחוזים באם היא מאובחנת בשלב מוקדם. מאמר זה יגולל בפני הקוראים מהו סרטן השד, דרכי טיפול במחלה וכמובן שיקום בדמות שחזור שדיים.

מאת: שחזור שדסרטן17/03/131062 צפיות
החיים המודרניים מציעים שלל אפשרויות ופתרונות, ומעניקים לנו חווית חיים מגוונת ומעניינת עם טכנולוגיות זמינות בכל פינה. אנו לוקחים כמובן מאליו את הרכבים והמחשבים שסביבנו, וגם את יכולתה של המערכת הרפואית עם הטכנולוגיה המתקדמת שלה לענות לנו על צרכים רפואיים בזמן אמת, בייחוד במדינת ישראל.

מאת: שחזור שדסרטן23/12/121258 צפיות
מחלת הסרטן היא אחת המחלות האיומות ביותר, ואין זה משנה על איזה סוג של סרטן מדובר, אם כי, ישנם סוגי סרטן קלים יותר לריפוי. סרטן האף הוא למעשה סרטן בסינוסים, כלומר בחללים ומערות האף.

מאת: שחזור שדסרטן23/12/121172 צפיות
אחד מסוגי הסרטן הנפוצים והשכיחים ביותר, הוא סרטן הפה. הסיכויים להחלים מהמחלה הם יחסית נמוכים, מחצית מהסובלים ממנה ימותו תוך כמה שנים, ולכן מדובר על סרטן קשה במיוחד. כמו כול שאר סוגי הסרטן, אבחון מוקדם בהחלט יכול לסייע. מדובר על גידולים מתחת ללשון, בחיך ובפרוזדור הפה.

מאת: שחזור שדסרטן23/12/121034 צפיות
בעידן של ימינו אחת מהמחלות הנפוצות יותר, אשר לא אחת גם מהוות אתגר להתמודדות, הן מחלות הסרטן השונות. בתוך מחלות הסרטן, אנחנו רואים כיצד סרטן השד היא מחלה מאוד נפוצה, בעיקר בקרב הנשים, אם כי גם אחוז מסוים, קטן, של גברים עלול לחלות במחלה זו. המחלה הזו הייתה בעבר אחת מהמחלות שגרמה למוות, וכמו כן, ההתמודדות עם סרטן השד הייתה מאוד לא פשוטה מבחינה רגשית.

מאת: שחזור שדסרטן27/11/12939 צפיות
לצערנו הרב, למרות שיש לנו רפואה כל כך מתקדמת, עדין יש מחלות בעולם שלנו, וכנראה שתמיד יהיו. יחד עם זאת, אפשר בהחלט לראות, וזה מדהים לשים לב לכך, עד כמה הרפואה שלנו מתקדמת, וכמה שיטות יש לנו היום להתמודד עם מחלות שונות. אין ספק שבעבר מחלת הסרטן, בין אם מדובר היה על סרטן הלשון או על סוגים אחרים של סרטן, הייתה הרבה יותר קשה להתמודדות מאשר היום.

מאמרים נוספים בנושא סרטן

מאת: amirdadon90סרטן21/03/171810 צפיות
אין ספק שאחת מהמחלות המטרידות ביותר בעידן שבו אנחנו חיים זו מחלת הסרטן על כל גווניה השונים.

מאת: ravivorסרטן25/02/153387 צפיות
צריכים לעבור בדיקת קולונוסקופיה? רגע לפני כדאי לדעת שיש שני סוגים עיקריים של בדיקות - הרגילות והווירטואליות. על ההבדלים בין הסוגים במאמר שלפניכם.

מאת: רונית מיכאליסרטן12/11/142413 צפיות
האפשרות לקבל מרשם קנאביס רפואי והסגולות הטובות הרבות של החומר מעוררות עניין בקרב מטופלים רבים. אם הנכם סובלים ממחלה קשה הכרוכה בכאבים חזקים, אבדן תיאבון ושאר תסמינים התואמים את סגולות הריפוי של הקנאביס כדאי לפנות לרופא המטפל לבירור זכאות למרשם קנאביס רפואי ושימו בו למטרה הקלה בכאב ותסמיני המחלה. כאן תוכלו למצוא מידע שימושי אודות קנאביס רפואי.

מאת: ניר נתנזוןסרטן28/09/142940 צפיות
סרטן העור הוא תופעה נפוצה ההולכת ומתפשטת ברחבי העולם. החור באוזון במקביל לעלייה בזמן הנופש והחופש שנובע מעלייה באיכות החיים, מובילים יותר ויותר אנשים להיחשף לשמש בצורה יותר ויותר רחבה.

מאת: Shiraסרטן17/06/145016 צפיות
מחלות עור הן חלק מענף הדרמטולוגיה ברפואה שמתעסק במחלות עור שונות. העור הוא החלק הגדול ביותר בגוף, והוא מהווה את המעטפת החיצונית לשמירה על הגוף כולו. העור בנוי משלוש שכבות שונות. הראשונה מכונה אפידרמיס, האמצעית מכונה דרמיס והשכבה התחתונה מכונה היפודרמיס. מחלות העור הנפוצות ביותר הן אלה שפוגעות בשכבה העליונה. בשכבה זו יש את הכמות הגדולה ביותר של פתולוגיות, מכיוון ששכבה זו חשופה לעולם החיצוני, שממנו מגיעות רוב הסיבות למחלות העור השונות.

מאת: יוסי קרמר סרטן15/02/148947 צפיות
לוקמיה. מהי הסיבה ללוקמיה? לוקמיה היא תופעה פיזיולוגית שמטרתה השמדה עצמית פנימית לשם מימוש הרצון למות. לוקמיה מחולקת לשתי תופעות פיזיולוגיות, אחת שנפוצה בקרב הילדים הנקראת לימפוציטית ואחת שנפוצה אצל מבוגרים הנקראת מיאלואידית. המשך במאמר...

מאת: eli levyסרטן21/11/138766 צפיות
מבין הסימנים השכיחים לסרטן הפרוסטטה בולטים ליקויים במערכת השתן. ליקויים אלו מורגשים ע"י המטופל ולכן קל להבחין בהם. יחד עם זאת, שכיחות סרטן הפרוסטטה הולך ועולה עם גיל המטופל, כאשר בד בבד, ללא קשר לקיומו של סרטן זה, שכיחים גם ליקווים בתפקוד המיני ובמערכת השתן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica