חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קשת-נסיך המטות-מרחבים, יציאה לדרך חדשה, חו"ל

מאת: אסתי שפרקלפי טארות21/11/20092228 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קשת-נסיך המטות-מרחבים, יציאה לדרך חדשה, חו"ל

קשת 21נובמבר - 21 דצמבר
חודש כסלו מזל קשת פרקים ס"ז, צ"ג
בפריסת בריאות משויכים לאגן הירכיים.
הצבע המתאים למזל קשת - סגול.
מזלות מתאימים - טלה ואריה

מזל קשת- מייצג את החופש, מרחבים, אופטימיות, פתיחות, והרפתקנות. רגיש באזור הירכיים ומקושר בתכונותיו לחוש הבטן. בני מזל קשת כוכבם הוא צדק ויסודו אש, אנשים אלה אוהבים לדבר ולצחוק עם הסובבים אותם,במהלך חייהם צפוי להם אירוע משמעותי ומרכזי אחד,אסון,התעשרות,מעבר מגורים או ארץ,הם בעלי נטייה לנדודים ונסיעות,בני מזל קשת נחשבים לנאמנים לעקרונות ולסובבים.
יכולת הזיהוי -או בפוטנציאל היכולת לפתח יכולת זו-זוהי בעצם היכולת הקלה ביותר של האינטליגנציה הרוחנית. מהי אם כן יכולת הזיהוי?יכולת הזיהוי היא היכולת להבדיל בין אמת ושקר.
תכונותיהם החיוביות: אופטימיות, עליזות ושמחת חיים, חוש הומור מפותח, כנות, מסירות.
תכונות שליליות כאשר הן מוקצנות: אופטימיות חסרת תקנה גם במצבים אבודים, חוסר זהירות, חוסר אחריות, שטחיות, חוסר טקט ונטילת סיכונים מיותרים.
חברותיים, רחבי אופקים, שובבים וישרים. אתם אוהבים טיולים, מסיבות ויציאות שנעשות ברגע האחרון. חסרי טקט ושתלטנים. אתם כל כך מאריכים במחשבה, עד שלוקח לכם לספר סיפור פשוט כפליים מהזמן שלוקח לאחרים.
הקשתים מזוהים בעיקר עם תכונתם הבולטת שמשפיעה על כל חייהם והיא - ה ח ו פ ש. הם אוהבים לשוטט, הן פיזית בטיולי טבע והן נפשית ורוחנית במסעות לגילוי עצמי ומדיטציה רוחנית. הם אינם אוהבים להיות קשורים למקום או לאדם ספציפי.
הם נודדים בעקבות האמת וימשיכו לנדוד ולשאול את כל מי שיענה על שאלותיהם.
הידע והחוכמה הם הדלק המספק להם את האנרגיה להמשיך בחיפושיהם ומאפשר את גישתם הליברלית והסובלנית לחיים.
קשתים נמשכים לרוחניות ולפילוסופיה על מנת לספק את תשוקתם הבוערת לקבלת תשובות על הבעיות שלהם. כאנשי הרוח של גלגל המזלות הם הוגי דעות המעריכים את כל מי שמגיע לאותם המסקנות שהם הגיעו אליהם.
לעיתים הם כל כך בטוחים במסקנותיהם עד שהם מתווכחים עם כל מי שחולק עליהם ואינם מוכנים לקבל דעה שונה.
למרות זאת, קשתים אוהבים ללמוד דברים חדשים ולצבור יידע בכל נושא שמעניין אותם ואם הם מרגישים כי מונעים מהם זאת, הם הופכים לחסרי מנוחה ולעצבניים.
לעומת זאת, כשהם מקבלים את החופש שהם זקוקים לו כל כך, הם מאוד נחמדים, אופטימיים, ברי מזל ולא פוחדים לקחת סיכון מידי פעם.
הקשתים, ברגע שקיבלו את החופש הם מחזירים חיבה ואהבה ונחשבים למקסימים ונעימים בחברה.

קשת באהבה וזוגיות:
באהבה וביחסי הזוגיות שלהם הקשתים אוהבים לנסות דברים חדשים באהבה שמגרים ומסעירים אותם.
למרות שהם סובלניים ומשתוקקים להשביע רצון, הישירות והכנות שלהם עלולה לפגוע בכל מי שמעדיף פחות כנות ויותר מסתוריות בקשר הרומנטי.
קשתים מסתדרים היטב עם בעלי אופי יציב וחזק שמוכנים להבין את הצורך שלהם לחופש אישי ואת חוסר המנוחה שלהם.
קשתים לא אוהבים להיות קשורים למישהו או למקום כלשהוא אך מוכנים לנסות קשרים רומנטיים מכל הסוגים והגוונים היות והם מאוד פתוחים וליברליים.
כל עוד ייתן הפרטנר שלהם לקשתים את מרחב המחיה הפרטי שלהם וישמור על ההתעניינות שלהם בקשר עימו, מובטחת הצלחת הקשר לאורך זמן ארוך.

איש העולם הגדול, בעל חוש צדק, אוהב לרכוש ידע ולהתנסות בתרבויות שונות. הוא קומוניסט באופי שלו, ומאוד לא רכושני. קונה דברים, אך בקלות נותן ומחלק לאחרים, שום דבר לא שייך לו ומאידך "כל העולם שלו". כל מה שיפה לא חייב להיות דווקא אצלו בבית, ואם הוא אדם אמיד וקנה תמונה יפה, יעדיף לתרום אותה למוזיאון שכולם יהנו. המוטו שלו הינו שהשפע זורם דרכו בכל עת, והעיקר שלא יחוש מחסור. הוא שונא את השיעבוד לכסף, זה מלחיץ אותו ואז חייו אינם חיים! מוכן לשלם כל החיים שכר דירה, העיקר לא לחוש מחוייב למשכנתא!

יוציא כסף על חוויות מרחיבות דעת, נסיעות לחו"ל, ספרות יפה, אומנות. מחלק בקלות ידע, רעיונות וכו', לחלוטין לא שומר סודות בבטן.

קל ראש עם כסף ועלול לא להעריך נכון את משאביו. ואוברדרפטים וצ'קים ללא כיסוי עלולים להיות חלק מחייו, כי הוא חי את הרגע ורק בסוף החודש רואה את "הברוך". בנוסף הוא עלול להיות מהמר, ומחפש כספים שבאים בקלות.

מה מוכן לעשות עבור כסף- כאן יש פרדוכס. לא מוכן לעבוד קשה מצד אחד, ומצד שני אוהב לבזבז. יעדיף בן זוג עשיר או לקבל מן ההורים. ירצה להנות, לא יפחד לעזוב מקומות עבודה, כי לא יחשוב פעמיים. מצד שני יהיה לו קשה להיות עצמאי כי הוא לא מספיק מחושב. לכן עדיף לו להיות חצי עצמאי וחצי שכיר ושיעבוד בזמן ובקצב שלו. הוא מצליח מאוד כאשר הוא חש שהוא פועל מתוך חופש ולא מתוך אילוצים.

קשת הוא אדם פתוח ובעל מחשבה אוניברסלית שלא עושה עניין מכסף, ולחלוטין לא חומרי, אם ישים לב יותר ליכולתו ומשאביו, ויהיה יותר זהיר יוכל לחיות חיים מלאי סיפוק כי דרישותיו החומריות אינן גדולות

אבני הקריסטל המתאימים למזל:

טורקיז - שוהם
השמיים מתעוררים לחיים על-פני האדמה. מתאימה את הגשמי לממלכות העליונות. מסדרת את כל הצאקרות, כשהיא יוצרת ערוץ נקי יותר להזנה. מגבירה את הצורך בהגשמה עצמית ומעניקה בטחון עצמי. מעמיקה תהליכי חשיבה. האנרגיה היצירתית של האבן המקודשת הזו מגינה (הגנה מפני "עין רעה") ומברכת את הנושא אותה. מחזקת ומרגיעה את המוח והגוף ונותנת שקט נפשי.
אחת מאבני החושן אותו נשא הכהן הגדול.


לפיס לזולי
מקילה על הנפש. נמצאה בשימוש במצרים העתיקה ע"י החכמים להשגת ידע קדוש. מנקה את השכל, הגוף והנשמה מאנרגיות שליליות. מילות המפתח הן: רצון, שלמות מודעות. מעודדת אינטגריטי ביחסים. מעניקה כוח. מגבירה יכולת הבעה וחיבור לאני עליון ולמדריך הרוחני. מונעת חרדות ומתח. מפיגה ביישנות ומופנמות. מחזקת את המערכת החיסונית.



אזורית
פנס באפילה. מאירה את הפינות האפלות של תת ההכרה. מנקה, מחדשת את המודעות ויוצרת "חשיבה שמיימית" על-פני האדמה. התקדשות. כוח רצון. עוזרת לרפא את הגרון, מרה שחורה ואת עמוד השדרה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אסתי שפר,מאסטר רייקי,הילינג אנרגטי,פרחי באך ומלחי שוסלר,הצמחה ומודעות בעזרת קלפים שונים ותקשור.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסתי שפר

מאת: אסתי שפררוחניות - כללי26/01/105600 צפיות
משמעת עצמית- היא דבר המאפשר לנו לפעול ולעשות מה שחשוב לנו ,מבלי להיכנע לרצונות שונים שחולפים בתודעתנו, שאנו לא באמת רוצים. אם יש לך משמעת עצמית גבוהה יש יותר סיכוי שתעשה מה שאתה רוצה לעשות, תהנה מהחיים שלך, תגשים דברים בחייך ותיצור לעצמך פעילויות מהנות.

מאת: אסתי שפררוחניות - כללי01/01/101799 צפיות
בני מזל דלי מייצגים את האוויר הגבוה. בין מזל דלי למציאות קשר מקרי לחלוטין. לרוב נמצא אותם מעופפים בעולם הדמיון העשיר שלהם. בני מזל דלי הם טיפוסים הומניטאריים ושוחרי שלום. ברצונם לעזור לאנושות כולה ולהציל את העולם. לא סתם אנו נמצאים עכשיו בעידן הדלי, עידן רוחני ביותר אשר עמותות ואגודות שונות צצות בו ללא הרף

מאת: אסתי שפריהדות01/01/102561 צפיות
לכל חודש בשנה העברית, משמעות מיסטית. חודש שבט מלמד אותנו, על מעיין החוכמה. חודש שבט משמש כצינור עבורנו. קרש קפיצה לשלב הבא בחיינו. האות המזוהה בקבלה עם חודש "שבט" היא צד"י, המכונה תכופות גם "צדיק". הקבלה מקשרת את חודש "שבט" עם שבט "אשר". ראש חודש שבט מוזכר בתורה כיום שבו משה רבנו פתח בדברי מוסר לכלל ישראל בטרם מותו שזה היה חודש ושבוע לפני פטירתו . ייחודו-בהיותו ראש השנה לאילן ,ומובא בספרים שיום זה הוא כראש השנה, שמסוגל לתפילה על פירות האילן, ובכללן "הפירות" של האדם, אלו בניו ובני בניו שיעסקו בתורה ובמעשים טובים ויצליחו לגדול בטעם ובריח טוב.

מאת: אסתי שפריהדות08/12/091655 צפיות
נר ראשון של חנוכה,הוא התדר של הראיה הפנימית, העין השלישית.איזור זה גם נחשב רגיש לאור, ועל פי הגישה המיסטית, כאשר הוא מתפתח אזי הוא מסוגל להבחין באור הבא מממד הרוח או הנשמה.

מאת: אסתי שפרשואה ותקומה04/12/092022 צפיות
הדיאלוג בין אם לעוברה נערך לעיתים קרובות בתקופת ההיריון. אני מכירה אם -שהייה לה דיאלוג עם בתה ברחם, אחרי שעברה שואה ארוכת ימים-בה היא וחברותיה נשבעו כשיצאו ממנה להראות לגרמנים כי "עם ישראל חי" ולהביא ילדים רבים לעולם.

מאת: אסתי שפררוחניות - כללי30/11/091685 צפיות
"כשם שבראש-השנה ניתנת החיות לכל השנה, כך בי"ט בכסלו נפתחים במרום אוצרות השפע והברכה של פנימיות התורה, וכל אחד ואחד מישראל יכול לשאוב כוחות חדשים ללימוד החסידות ולהליכה בדרכיה".

מאת: אסתי שפררוחניות - כללי24/11/091448 צפיות
מודעות מתגוננת נדרשת, לכל מי שמרגיש שהחיים הם מסוכנים,שלא כדאי לשנות דברים,שצריך להזהר,לשמור על מה שיש,לחפש בטחון.זאת המודעות שנענית לפחד ע"י בריחה או תקיפה.היא יוצרת התנהגות הגנתית.אדם שנתקע ברמה זו של מודעות מונע בדרך כלל ע"י אינסטינקט העדר,ומשתדל להיות כמו כולם. הוא ממש את עצמו באמצעות תלות במסגרות:במשפחה,בקהילה,בתחושת השייכות,בנוחות החומרית,באשליה של בטחון ובמיוחד בדעות קונבנציונאליות(מרגלית אילון)

מאמרים נוספים בנושא קלפי טארות

מאת: מאיר בן מרוםקלפי טארות19/01/161573 צפיות
בעולם של היום, שבו כל אדם שני מכריז על עצמו כעל מתקשר, חשוב לדעת כיצד להבחין מה הוא תקשור אמיתי. איך עושים את זה ומה הדברים שצריך לשים לב אליהם? היכנסו וקראו.

מאת: מאיר בן מרוםקלפי טארות10/01/161598 צפיות
כולכם אוהבים אותם, כולכם מכירים אותם היום ורבים מכם הפכו ל"צרכנים" קבועים שלהם. קלפי טארוט – איך עובדים איתם, ומה חשוב לדעת על העבודה איתם לקבלת תשובות מדויקות?

מאת: מאיר בן מרוםקלפי טארות02/12/151770 צפיות
הם קיימים זה שנים רבות, ומשתמשים בהם בשלל תרבויות. מקלפים שהיו אזוטריים ומיועדים אך ורק ל"מכשפים" למיניהם, כיום רבים מכם כמעט "מכורים" אליהם, או לפחות לא יכולים בלעדיהם. רוצים לדעת איך זה עובד ומה חשוב ביחס אליהם? קלפי טארוט – כל הדברים החשובים ביותר.

מאת: משה סויסהקלפי טארות26/07/152301 צפיות
כיצד לשאול את קלפי הטארוט שאלה סוגי השאלות שניתן לשאול ואיזה מידע הקבל? רוב האנשים מבקשים לשאול שאלות של כן ולא כשהם עושים קריאה בקלפים אפילו שהם מעונינינים לשאול שאלות ממוקדות יותר. כדי לאפשר לכם לשאול נכון כשתם עושים פתיחה בטארוט ושתתקדמו בטכניקה שלכם, עליכם לקחת כמה דקות כדי לחשוב על שאלתכם לקלפי הטארוט ומה אתם מתכוונים לעשות בתשובה שתקבלו. האם במידע זה תשתמשו לפיתוח הרוחני שלכם? האם במידע הזה לא תשתמשו בכלל ופשוט תמשיכו בחייכם? האם במידע שתקבלו תשתמשו על מנת לפתור את בעיותכם?

מאת: ורד אלהקלפי טארות23/12/138481 צפיות
קלפי טארוט יכולים לעזור לנו במגוון תחומים בחיינו. הם אמנם לא מנבאים את העתיד כפי שטועים לחשוב - אך הם מסייעים לנו לקבל את כל האמיתות לגבי חיינו, להתחבר לעצמנו ולראות את כל ההזדמנויות הנקרות בפנינו. פתיחה בקלפי טארוט היא הזדמנות נהדרת לכל אחד לגלות דברים חדשים על עצמו, ובמיוחד למי שמעוניין לעשות שינוי בחייו. פעמים רבות אנו חושבים ששקללנו היטב את כל הגורמים ובחרנו בהחלטה הנכונה ביותר - ולאחר זמן מה מגלים כי היא הייתה שגויה מיסודה. קלפי טארוט יכולים למנוע את המצבים הללו.

מאת: ורד אלהקלפי טארות23/12/138249 צפיות
קלפי טארוט יכולים לעזור לנו במגוון תחומים בחיינו. הם אמנם לא מנבאים את העתיד כפי שטועים לחשוב - אך הם מסייעים לנו לקבל את כל האמיתות לגבי חיינו, להתחבר לעצמנו ולראות את כל ההזדמנויות הנקרות בפנינו. פתיחה בקלפי טארוט היא הזדמנות נהדרת לכל אחד לגלות דברים חדשים על עצמו, ובמיוחד למי שמעוניין לעשות שינוי בחייו. פעמים רבות אנו חושבים ששקללנו היטב את כל הגורמים ובחרנו בהחלטה הנכונה ביותר - ולאחר זמן מה מגלים כי היא הייתה שגויה מיסודה. קלפי טארוט יכולים למנוע את המצבים הללו.

מאת: ורד אלהקלפי טארות15/10/131823 צפיות
לא מעט אנשים נתקלים ברגע במהלך חייהם שבו הם מכריזים - "זהו הזמן לשינוי". לעיתים הדבר נובע מתסכול בעבודה, מבעיות בזוגיות, או מתחושת חוסר סיפוק ואי הגשמה עצמית. לא תמיד משנה הסיבה שמובילה לרצון לשינוי - אלא הדרך שבה מחליטים ללכת כדי ליישם את החלטותינו. פעמים רבות, מוותרים על ההחלטה לשינוי בשל קשיים שמתגלים במהלך הדרך - לא תמיד ברור כיצד עלינו לפעול, לאן לפנות ואת מה לשנות ואיך. לעיתים, לא ברורה לנו מקור הבעיה שמצריכה את השינוי בחיינו - וכשלא ברור במה עלינו להתמקד, קשה מאוד להצליח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica