חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד לשאול את קלפי הטארוט שאלה

מאת: משה סויסהקלפי טארות26/07/20152300 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיצד לשאול את קלפי הטארוט שאלה

סוגי השאלות שניתן לשאול ואיזה מידע הקבל?

רוב האנשים מבקשים לשאול שאלות של כן ולא כשהם עושים קריאה בקלפים

אפילו שהם מעוניינים לשאול שאלות ממוקדות יותר.

כדי לאפשר לכם לשאול נכון כשתם עושים פתיחה בטארוט ושתתקדמו בטכניקה שלכם,

עליכם לקחת כמה דקות כדי לחשוב על שאלתכם לקלפי הטארוט ומה אתם מתכוונים לעשות בתשובה שתקבלו.

האם במידע זה תשתמשו לפיתוח הרוחני שלכם?

האם במידע הזה לא תשתמשו בכלל ופשוט תמשיכו בחייכם?

האם במידע שתקבלו תשתמשו על מנת לפתור את בעיותכם?

האם במידע הזה תשתמשו על מנת להיכנס לחרדות או לבילבול?

האם מידע זה דווקא יעזור לך להתפתח בחיים שלך ולקבל את עצמך יותר ובכך גם את הסביבה?

את חייבים להיות מוכני לכל התשובות האפשריות מבלי לחשוש מכיוון שהכל כבר כתוב בקלפים

והדרך היחידה לצמוח דרך פתיחה בטארוט היא לקבל את התשובה ולהשתמש בה על מנת להתפתח רוחנית וריגשית.

עליכם פשוט לא לחשוב ולחכות לתשובה ולא לצפות לאף תשובה מכיוון שאם תחשבו או תצפו לתשובה אז

סתם תבזבזו זמן יקר ותמציאו תשובות לעצמכם.

קחו רגע כדי לשאול את הקלפים תוך כדי שאתם מתחברים לאני הפנימי שלכם

קבלו את התשובה הרגישו אותה זורמת בכם ורק אז תעשו את השלב המתקדם שזה

להרחיב את השאלה טכניקה מתקדמת של קריאה בקלפים:

מניסיוני, לשואל "האם זה מציע?" או "האם אקבל את הזה?" אלה שאלות מוגבלות.

אנחנו לא צריכים לנסות להבין מה כן ומה לא אב אנחנו כן צריכים להגיע ללב העניין והשורש של הבעיה

טכניקה מתקדמת של קריאה בקלפים בשאלות אלה:

"מה אני צריך לדעת על ...?"

"מה אני צריך לעשות על מנת להגיע ל...?"

"כיצד עליי להתמודד עם הבעיה של ...?"

"מה עוצר אותי או מחזיק אותי בחזרה מ...?"

"איך אני יכול להצליח במערכת היחסים שלי עם...?"

הנקודה היא לפתוח את השאלה לקלפים עד שתרדו ללב הענייין ובכך לתת לטארוט להדריך אתכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צימר בדרום לזוגות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה סויסה

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202196 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204883 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: משה סויסהאימוץ בעלי חיים06/08/205221 צפיות
לפני שרוכשים כלב או מחפשים כלבים לאימוץ אתם צריכים לשאול את אצמכם מספר שאלות: האם אני מחפש עלבים למכירה? האם אני מחפש כלבים גזעיים למכירה? האם אני מחפש כלבים למסירה? שאלה שנייה כמה אנ י מוכן להשקיע על הכלב מבחינה פיננסית לדוגמה: אילוף כלבים או מזון וכמו כן משחקים עבור הכלב וכמו כן לבוש חם לחורף ותספורת כל הדברים האלה עולים כסף אבל יש גורם נוסף ומאוד משמעותי כמה אתה אוה ב כלבים גזעיים וכמה אתה אוהב כלבים מעורבים???? אם האתשובה היא ככה או ככה אזלכו עם לבכם.

מאת: משה סויסהקידום אתרים07/07/163191 צפיות
כיצד גוגל עובד? גוגל מתוכנת עם האלגוריתם בצורה מדוייקת מאוד, גוגל אינה מגלה כיצד היא מדרגת אתרים. עם זאת יש הרבה חברות של קידום אתרים שפועלים על פי טכניקות שהוכיחו את עצמם פעם אחר פעם, בהוצאת קישורים בדרך שנראת טבעית ובתוכן מקורה המותאם לאתר היעד. מחקר מילות מפתח התאמת האתר שלך למילות חיפוש הקשורות לעסק שלך היא הדרך הטובה ביותר לדירוג גבוהה בגוגל. על מנת להתחיל במחקר מילות המפתח שאל את עצמך מספר שאלות: מה קהל היעד שלך מחפש?

מאת: משה סויסהפלילי25/07/151237 צפיות
על מנת לעבור ועדת שליש קודם כל עליך למלא מכתב שבו אתה מצהיר שאתה מעוניין להופיע בפניי הועדה. וכמו כן חובה עלייך לכתוב למה אתה חושב שמגיע לך שישחררו אותך על תנאי והאם שחרור דרך ועדת שחרורים יתרום לך ולחברה. וזאת עליך לעשות על מנת לקבל שליש בוועדה. עכשיו עלייך להמתין להודעה ממנהל האגף שבה הוא יודיע לך על תאריך הועדה שבה תוזמן. טיפ ראשון על תחכה קח עורך דין פרטי ומהר ולאחר מכן פנה לרשות לשיקום האסיר

מאת: משה סויסהבריאות הנפש19/07/151443 צפיות
למה התמכרות לסמים ומחלות נפש לעתים קרובות מגיעות כעסקת חבילה? קיימת נטיה מוגברת להתמכרות לסמים דווקא לאנשים בעלי מחלות נפש ברקע וזאת בניגוד לאנשים שאין להם הפרעה נפשית ברקע. אחת ההשערות לכך שאנשים שיש להם בעיות נפשיות קשה לה להתמודד הן עם בעיותיהם והן עם המציאות. השערה נוספת היא גנטית ואינה קשורה למצבו הנפשי של המכור. השימוש בסמים אכן עוזר להקל התסמינים של הסובל מהפרעה נפשית ברקע מה ששנקרא תחלואה כפולה וכמו כן הסמים עוזרים לתת לחולה תחליף ךתרופות שהרופא רשם לו משום שלתרופות אלה ישנ תופעות לוואי

מאת: משה סויסהצימרים17/07/151293 צפיות
לצאת לטיול כזוג לצורך של ללון במתחם צימרים בדרום הארץ היא אחד מהנהגים המבטיחים ביותר של זוגות צעירים שאין להם איך לבלות בארצנו מלןבד מלונות יוקרה. הצימרים הם הכן מתחרה עדיף לבתי המלון ואכן לוקחים להם נתח מכובד מהשוק. אך זה בעיקר אצל תושבי ישראל. עיקר התיירים מחול מעדיפים להגיע לבית מלון מסודר ומאורגן כםי שהם רגילים בחול. אך גם שינויים קטנים אלו של מורדי בתי המלונות עושים את שלהם בשוק העולמי.

מאמרים נוספים בנושא קלפי טארות

מאת: מאיר בן מרוםקלפי טארות19/01/161573 צפיות
בעולם של היום, שבו כל אדם שני מכריז על עצמו כעל מתקשר, חשוב לדעת כיצד להבחין מה הוא תקשור אמיתי. איך עושים את זה ומה הדברים שצריך לשים לב אליהם? היכנסו וקראו.

מאת: מאיר בן מרוםקלפי טארות10/01/161598 צפיות
כולכם אוהבים אותם, כולכם מכירים אותם היום ורבים מכם הפכו ל"צרכנים" קבועים שלהם. קלפי טארוט – איך עובדים איתם, ומה חשוב לדעת על העבודה איתם לקבלת תשובות מדויקות?

מאת: מאיר בן מרוםקלפי טארות02/12/151770 צפיות
הם קיימים זה שנים רבות, ומשתמשים בהם בשלל תרבויות. מקלפים שהיו אזוטריים ומיועדים אך ורק ל"מכשפים" למיניהם, כיום רבים מכם כמעט "מכורים" אליהם, או לפחות לא יכולים בלעדיהם. רוצים לדעת איך זה עובד ומה חשוב ביחס אליהם? קלפי טארוט – כל הדברים החשובים ביותר.

מאת: ורד אלהקלפי טארות23/12/138481 צפיות
קלפי טארוט יכולים לעזור לנו במגוון תחומים בחיינו. הם אמנם לא מנבאים את העתיד כפי שטועים לחשוב - אך הם מסייעים לנו לקבל את כל האמיתות לגבי חיינו, להתחבר לעצמנו ולראות את כל ההזדמנויות הנקרות בפנינו. פתיחה בקלפי טארוט היא הזדמנות נהדרת לכל אחד לגלות דברים חדשים על עצמו, ובמיוחד למי שמעוניין לעשות שינוי בחייו. פעמים רבות אנו חושבים ששקללנו היטב את כל הגורמים ובחרנו בהחלטה הנכונה ביותר - ולאחר זמן מה מגלים כי היא הייתה שגויה מיסודה. קלפי טארוט יכולים למנוע את המצבים הללו.

מאת: ורד אלהקלפי טארות23/12/138249 צפיות
קלפי טארוט יכולים לעזור לנו במגוון תחומים בחיינו. הם אמנם לא מנבאים את העתיד כפי שטועים לחשוב - אך הם מסייעים לנו לקבל את כל האמיתות לגבי חיינו, להתחבר לעצמנו ולראות את כל ההזדמנויות הנקרות בפנינו. פתיחה בקלפי טארוט היא הזדמנות נהדרת לכל אחד לגלות דברים חדשים על עצמו, ובמיוחד למי שמעוניין לעשות שינוי בחייו. פעמים רבות אנו חושבים ששקללנו היטב את כל הגורמים ובחרנו בהחלטה הנכונה ביותר - ולאחר זמן מה מגלים כי היא הייתה שגויה מיסודה. קלפי טארוט יכולים למנוע את המצבים הללו.

מאת: ורד אלהקלפי טארות15/10/131823 צפיות
לא מעט אנשים נתקלים ברגע במהלך חייהם שבו הם מכריזים - "זהו הזמן לשינוי". לעיתים הדבר נובע מתסכול בעבודה, מבעיות בזוגיות, או מתחושת חוסר סיפוק ואי הגשמה עצמית. לא תמיד משנה הסיבה שמובילה לרצון לשינוי - אלא הדרך שבה מחליטים ללכת כדי ליישם את החלטותינו. פעמים רבות, מוותרים על ההחלטה לשינוי בשל קשיים שמתגלים במהלך הדרך - לא תמיד ברור כיצד עלינו לפעול, לאן לפנות ואת מה לשנות ואיך. לעיתים, לא ברורה לנו מקור הבעיה שמצריכה את השינוי בחיינו - וכשלא ברור במה עלינו להתמקד, קשה מאוד להצליח.

מאת: ורד אלהקלפי טארות13/09/132250 צפיות
יום הכיפורים, מעבר לצום ולאיחולי "גמר חתימה טובה", הוא בעיקר הזדמנות לחשבון נפש. רבים מאיתנו בורחים מאותו חשבון נפש - התייחדות עם נפשנו, הבנתה לעומק והתעמקות בכדי למצוא את התשובות שלנו להמשך הדרך. כמעט בלתי נמנע שלא לקשר בין יום הכיפורים לבין קלפי טארוט - ובמיוחד לקלף הנזיר. קלפי הטארוט, שמסייעים לנו לענות על שאלות בחיינו ומרמזים לנו על תובנות חדשות, יכולים להפוך לעזר של ממש ביום של חשבון נפש.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica