חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מערכות ראש חוטיות ואלחוטיות מאושרות Microsoft Lync - יתרונות השימוש בהם

מאת: איציקאינטרנט - כללי06/06/2013785 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיחות טלפון, הן מרכיב משמעותי כמעט בכל בית עסק שקיים. במקומות עבודה רבים, הן אף מהוות את עיקר העבודה. עם השנים, נוכחו לגלות את החשיבות הגדולה שטמונה בקשר בין הלקוח לבית העסק. כל אחד מאיתנו מתקשר מפעם לפעם לבית עסק מסוים לשם התייעצות, קבלת מידע וכד', ומכיר את התחושה שבקבלת שירות אדיב וסבלני. בשירות שכזה, גם אם לא נקבל מענה מלא במהלך שיחת הטלפון, היחס של העובד מהצד השני יתרום לכך שנסיים את השיחה בצורה טובה ונעימה. ומאידך, כולנו מכירים את התחושה שבקבלת שירות מעובד עצבני וחסר סבלנות...

מערכות ראש חוטיות ואלחוטיות מאושרותMicrosoft Lync, הינן מערכות שמע שמתחברות ישירות למכשיר הטלפון או למחשב,  וחוסכות את הצורך בהחזקת שפורפרת הטלפון כפי שנהוג היה בעבר. השימוש במערכות אלו, הינו פשוט לתפעול ותורם לסביבת עבודה יעילה, נעימה ונוחה בהרבה, ובקשר ישיר מכך, תורם להרגשה ולמצב הרוח הטוב של העובד. במהלך השיחה, לעובד אף אפשרות להקליד או להוציא נתונים מהמחשב ובכך גם לייעל את השירות שנותן ללקוח.

יתרון נוסף וחשוב לא פחות הטמון בניהול שיחות טלפון על ידי מערכות ראש חוטיות ואלחוטיות מאושרותMicrosoft Lync, הוא בכך ששימוש בהם מקטין באופן משמעותי כאבי ראש, צוואר ועמוד שדרה הנגרמים על ידי שימוש בשפורפרות הטלפון, מה שהוכח עם השנים במחקרים רפואיים. כפי שכבר הזכרנו, במקומות עבודה רבים שיחות הטלפון מהוות חלק משמעותי מהעבודה, ויכול להגיע למספר רב של שעות בכל יום. עובדים שהשתמשו בשפורפרת ותוך כדי כך כתבו או הקלידו והוציאו  נתונים מהמחשב, נאלצו להניח את השפורפרת על הכתף ולתמוך בה עם הצוואר על מנת שלא תיפול. פוזיציה שכזאת, גרמה לשלל הכאבים שהזכרנו. הוכח שעבודה עם מערכות ראש, כדוגמת מערכות ראש חוטיות ואלחוטיות מאושרותMicrosoft Lync, הפחיתה בכ – 40% את הכאבים לעומת אלו שעדיין משתמשים בשפורפרות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק

מאת: איציקתיירות ונופש - כללי07/04/153045 צפיות
כשמדובר בנושא של אטרקציות בנגב, לכל אחד יהיו את העדפות שלו. זוגות המגיעים לאזור לצורך חופשה רומנטית יעדיפו קרוב לוודאי את הפעילויות היותר סולידיות כגון – טיול רגלי, בילוי במסעדות איכותיות ואולי גם פעילות תרבותית כזאת או אחרת

מאת: איציקתיירות ונופש - כללי07/04/152832 צפיות
אם אתם נמצאים לפני יציאה לחופשה באילת ומעוניינים לתכנן את ימי החופשה מבעוד מועד - חשוב שבשלב הראשון תכירו לעומק את האפשרויות המוצעות לכם – הרשימה של האופציות היא כידוע ארוכה במיוחד.

מאת: איציקתעשייה07/04/151197 צפיות
בכדי לספק פתרונות קירור איכותיים יש צורך לשים דגש על כל הנושא של תכנון. שלב התכנון של חדר קירור מצריך לקיחה בחשבון של כל דרישות המזמינים

מאת: איציקתעשייה07/04/151074 צפיות
ישנן חברות שונות המציעות שירותי ייצור או שירותי ייבוא של פתרונות קרור והקפאה מסוגים שונים. כל חברה מתהדרת באותם הפרמטרים אשר הופכים אותה למובילה בתחום – אבל בסופו של דבר, בחירת החברה תהיה תלויה בקריטריונים השונים של הלקוחות.

מאת: איציקמדעי הטבע - כללי07/04/157289 צפיות
ציוד למעבדות אשר אותו סטירר מגנטי נמנע על סוגיו השונים, הוא ציוד רגיש בעל תפקיד חשוב ומשמעותי בתפקוד המעבדה. מהסיבה הזאת גם אם אתם מחפשים בוחש מגנטי וגם אם אתם מעוניינים בציוד מסוג אחר, חשוב שתקפידו לשים דגש על כל הפרטים והתכונות של הפריט המבוקש

מאת: איציקמדעי הטבע - כללי07/04/153119 צפיות
כל מי שמחפש ציוד למעבדות מכל סוג ובין היתר גם מכשירי וורטקס, חייב לשים דגש על בחירת החברה ממנו הוא ירכוש את אותו הציוד

מאת: איציקפיננסים וכספים - כללי 30/11/141256 צפיות
בגלל שיש חוקים בישראל, ובגלל שיש סיבות מקלות שבגינן ניתן לקבל חלק מהכסף ששילמנו למס הכנסה בחזרה. לדוגמא מי שעובד בשני מקומות עבודה ולא עשה תיאום מס, אחוזי המס שלו יכולים להיות גבוהים מאוד.

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/222988 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213467 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193841 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163154 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163249 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163186 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163300 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica