חפש מאמרים:
שלום אורח
27.07.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רירית רחם דקה – סיבה לכשל השתרשות בעובר

מאת: עודד ברק רפואה סינית11/06/20131321 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זוגות רבים מנסים להביא ילדים לעולם ונתקלים בקשיים להיכנס להריון. הלחץ לא תורם לכך ואיתו סיבות נוספות לכך שזוג אינו מצליח להרות, כאשר אחת מהסיבות הנפוצות היא רירית רחם דקה. רירית הרחם בעובי של פחות משישה מילימטרים נחשבת לדקה והדבר מפחית את הסיכוי שלה לקליטת עוברים. מדוע רירית הרחם דקה? מה גורם לכך? ודרכי הטיפול - בכתבה שלפניכם.

רירית רחם דקה - מה הסיבות לכך?

רירית רחם דקה היא במקרים רבים תוצאה של גרידה ולרוב אפילו גרידות חוזרות ונשנות. כמו כן, גרידה שבוצעה באופן נמרץ מידי תפגע בשכבת הבסיס של הרירית אשר מייצרת את רקמת הרירית כולה. סיבה נוספת לרירית רחם דקה היא ניתוחים בחלל הרחם שגורמים להיווצרותם של הידבקויות המונעות הריון. בנוסף, עלולים לצמוח פוליפים בחלל הרחם לעוות אותו ולפגוע בעובייה של הרירית. התעבות של שריר הרחם עלול להפעיל לחץ על הרירית ולפגום בשלמותה.

טיפול בדיקור

לכל בעיה קיים טיפול קונבנציונלי בעזרת תרופות וקיים טיפול אלטרנטיבי וטבעי. רירית רחם דקה ניתנת לטיפול אלטרנטיבי על ידי דיקור וצמחי מרפא. תפקידו של הדיקור להפחית את המתח הנגרם במהלך טיפולי ההפריה ולאזן את הורמוני הסטרס אדרנלין ונוירו אדרנלין המשבשים את סיכוי קליטת העובר. באמצעות דיקור תוגבר זרימת הדם בגוף ולכן, תשתפר גם זרימת הדם לרחם - מה שיעבה רירית רחם דקה ויגביר את הסיכויים להשתרשות העובר.

טיפול באמצעות צמחי מרפא

בנוסף לטיפול המתבצע על ידי הדיקור הסיני, ישולב טיפול באמצעות פורמולת צמחי מרפא לעיבוי רירית רחם דקה. לכל אישה מותאמת תרכובת צמחי מרפא באופן אישי ולאחר בדיקה מקצועית. הן הדיקור והן צמחי המרפא תפקידם להביא זרימה מואצת של דם לרחם ולעבות את הרירית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עודד ברק

מאת: עודד ברק תקליטנים29/04/13987 צפיות
הצעת הנישואין הוצעה זה מכבר ונענתה לא רק בחיוב אלא בהתרגשות. קבעתם תאריך, סגרתם מקום. זה הזמן לדאוג לנושאים חשובים רבים לקראת החתונה ואחד המרכזיים שבהם הינו תקליטן לחתונות. מוצע לכם כאן, זוג יקר, שירות מקצועי שמתחיל בתיאום פגישת היכרות ראשונית, שבה תוכלו לפרט על אודות הרצונות, הטעמים, ההעדפות, השירים האהובים והמרגשים. בפגישה יתוכנן וייקבע יחד אתכם הסגנון המוסיקלי. ייבחרו השירים הרצויים. התכנון המוקדם המוקפד חשוב ביותר כדי לא להותיר מקום וחללי-זמן בלתי מנוגנים.

מאת: עודד ברק קוסמטיקה28/04/13966 צפיות
מי מאתנו אינו רוצה שכל מה שבא עמו במגע יהיה טבעי בלבד? חברת קוסמטיקה ביו רפואית טבעית ואורגנית מציעה סל גדוש ועשיר במגוון מוצרי קוסמטיקה טבעיים לטיפוח העור והשיער, לשיקומם ולהעשרתם, ומוצרים טיפוליים לשורה של תופעות ותסמינים. המוצרים, כפי שתיווכחו לדעת ולחוש, לא מחוללים נסים אבל הם בהחלט עושים נפלאות...

מאת: עודד ברק אופנה25/04/131067 צפיות
הקיץ בישראל חם מאוד, השמש יוקדת ויש להיערך בהתאם מפני נזקי השמש. קרם הגנה גבוה, כובע מצחייה וכמובן משקפיים. רצוי שלא תהיינה פשוטות, אלא משקפי שמש איכותיות. איך מבדילים בין משקפי שמש באיכות שהיא ירודה לבין אלו האיכותיות? לא כולנו אופטיקאים ואין לנו את הכלים להבחין באיכויות, אולם יש מספר טיפים שיכולים לסייע לכל אחד מאיתנו לבחור משהו ברמה נאותה ולהימנע מרכישת משקפיים שיכולות להזיק לראיה.

מאת: עודד ברק תחביבים25/04/13931 צפיות
רבים מתלבטים בין כניסה חד פעמית או מנוי למקומות שונים בניהם קולנוע, תיאטרון, מועדוני ספורט, קאונטרי קלאב, פארק מים ועוד אטרקציות שונות לילדים ולמבוגרים. נשאלת השאלה 'מה משתלם יותר', אז כמובן שהכי משתלם להיות חבר מועדון מנויים מאחר ומקבלים הטבות והנחות משמעותיות עבור כניסה בודדת למקום, בעוד אורח שמגיע באופן חד פעמי אינו זוכה להטבות אלו ומשלם הרבה יותר לכניסה בודדת ואולי אפילו פי שניים.

מאת: עודד ברק רהיטים25/04/13987 צפיות
מנהלים נדרשים לקבל החלטות. קבלת החלטה מחייבת על פי רוב שיקול דעת, מחשבה, ריכוז. חברה ותיקה לייצור רהיטים ולהתקנתם מציעה להם כסא מנהלים איכותי ובטיחותי לישיבה נוחה וממושכת, אשר התפקיד התובעני שהם ממלאים כרוך בה.

מאת: עודד ברק שיפוצים24/04/13922 צפיות
מעקות אינם רק אלמנט דקורטיבי לבית בכלל ולמדרגות בפרט אלא חלק בלתי נפרד מאמצעי ההגנה והביטחון בהם. מי מכם שמתגוררים בבית דו או תלת מפלסי שבו מתגוררים גם ילדים קטנים ודאי מודעים לחשיבות העצומה הגלומה בהם.

מאת: עודד ברק טיפול בעור22/04/131048 צפיות
לאחרונה קיימת מודעות גבוהה מאוד בקרב נשים לשימוש במוצרי טיפוח טבעיים. יותר ויותר נשים רוכשות מוצרים אורגניים לטיפוח עורן, כאשר בין המוצרים האורגניים המבוקשים ביותר הוא קרם ידיים אורגני. אנשים רבים סובלים מעור ידיים יבש ומחוספס בייחוד בעונת החורף ומחפשים קרם ייחודי שיוכלו למרוח בכדי שיעניק להם לחות לידיים לאורך זמן ממושך. הסובלים מעור ידיים יבש חשים די משועבדים לקרם ידיים ומוכרחים לחזור על פעולת המריחה מספר פעמיים רב ביום.

מאמרים נוספים בנושא רפואה סינית

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/03/222880 צפיות
דיקור סיני לכאבי גב מתבצעים בקליניקה באמצעות מחטים דקות מאוד, חד פעמיות וסטריליות. אלו הן מחטים שמיוצרות במיוחד בעבור דיקור סיני. את המחטים מציבים בנקודות הדיקור שתואמות את המצב הרפואי והנפשי.

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית28/01/223126 צפיות
על מנת לקבל את הטיפול המדויק ביותר נחוץ מטפל עם ניסיון ספציפי בטיפולי דיקור סיני לדיכאון וחרדה. חפשו מטפל מנוסה שמציע המלצות עדכניות ואותנטיות

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית22/12/213181 צפיות
מחקרים רבים הוכיחו מעל לכל ספק את היעילות של הרפואה הסינית עם דגש על דיקור סיני. טיפולי דיקור סיני להרזיה אינם מלווים בכאב או תופעות לוואי

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית17/10/213381 צפיות
רוצים לדעת איך מתבצע טיפול דיקור סיני לפוריות?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/08/213562 צפיות
איך בוחרים מטפל דיקור סיני בראשון לציון?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית11/07/213818 צפיות
טיפולי דיקור סיני חשוב לבצע באמצעות מטפל מנוסה ומוסמך. עליכם לבחור נכון את המטפל ולא למהר להתפשר על פחות מהטוב ביותר. מקצועיות של מטפל תבוא לידי ביטוי בתוצאות טובות יותר

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית18/05/213874 צפיות
הרפואה הסינית ממליצה על שילוב של טיפולי דיקור סיני למחלת כרוהן יחד עם שינויים תזונתיים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica