חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך בודקים משקפי שמש איכותיות

מאת: עודד ברק אופנה25/04/20131041 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הקיץ בישראל חם מאוד, השמש יוקדת ויש להיערך בהתאם מפני נזקי השמש. קרם הגנה גבוה, כובע מצחייה וכמובן משקפיים. רצוי שלא תהיינה פשוטות, אלא משקפי שמש איכותיות. איך מבדילים בין משקפי שמש באיכות שהיא ירודה לבין אלו האיכותיות? לא כולנו אופטיקאים ואין לנו את הכלים להבחין באיכויות, אולם יש מספר טיפים שיכולים לסייע לכל אחד מאיתנו לבחור משהו ברמה נאותה ולהימנע מרכישת משקפיים שיכולות להזיק לראיה.


מותגים מוכרים משקפי שמש איכותיות
בבואכם לרכוש משקפי שמש, רצוי שתרכשו אך ורק מוצר שהוא מותג ומוכר. מדוע? בוודאי שלא כדי להתרברב במותג יוקרתי, אלא כדי להיות בטוחים שאתם רוכשים משקפי שמש איכותיות. מותג לא יסכן את שמו ואת המוניטין שלו, לא ימכור זיופים זולים והחומרים מהם עשויים המשקפיים יהיו איכותיים. נכון שלא תמצאו משקפי שמש במחיר של 20 ₪ כמו בדוכני הרחוב, אך תוכלו להיות שקטים שרכשתם מוצר איכותי.


לא להתבייש לנסות
המשפט 'אין חכם כבעל ניסיון' תופס גם במקרה זה, שכן אם אתם כבר רוכשים משקפיים והגעתם לחנות, אל תתביישו לנסות ולמדוד דגמים רבים, גם אם המוכרן או המוכרנית לוחצים ומחמיאים לכם כבר בדגם הראשון. מיד תבחינו בהבדל שבין משקפי שמש איכותיות יותר לבין איכותיות פחות. ובקיצור, תתנסו בהרבה מאוד זוגות אתם תופתעו לגלות שוני בין האיכויות והתנודות במחירים יהיו בדרך כלל בהתאם.


יש גם יוצאים מן הכלל
משקפי שמש איכותיות הם בדרך כלל יקרות יותר ממשקפיים פשוטות, אך אל תטעו, לעיתים ישנם מבצעים מצוינים על דגם מסוים ולו רק כדי להביא את הציבור למודעות של איכות המוצר הספציפי. לכן, אל תשללו מבצעים טובים ואל תתקבעו שמה שזול יותר- טוב פחות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עודד ברק

מאת: עודד ברק רפואה סינית11/06/131299 צפיות
זוגות רבים מנסים להביא ילדים לעולם ונתקלים בקשיים להיכנס להריון. הלחץ לא תורם לכך ואיתו סיבות נוספות לכך שזוג אינו מצליח להרות, כאשר אחת מהסיבות הנפוצות היא רירית רחם דקה. רירית הרחם בעובי של פחות משישה מילימטרים נחשבת לדקה והדבר מפחית את הסיכוי שלה לקליטת עוברים. מדוע רירית הרחם דקה? מה גורם לכך? ודרכי הטיפול - בכתבה שלפניכם.

מאת: עודד ברק תקליטנים29/04/13961 צפיות
הצעת הנישואין הוצעה זה מכבר ונענתה לא רק בחיוב אלא בהתרגשות. קבעתם תאריך, סגרתם מקום. זה הזמן לדאוג לנושאים חשובים רבים לקראת החתונה ואחד המרכזיים שבהם הינו תקליטן לחתונות. מוצע לכם כאן, זוג יקר, שירות מקצועי שמתחיל בתיאום פגישת היכרות ראשונית, שבה תוכלו לפרט על אודות הרצונות, הטעמים, ההעדפות, השירים האהובים והמרגשים. בפגישה יתוכנן וייקבע יחד אתכם הסגנון המוסיקלי. ייבחרו השירים הרצויים. התכנון המוקדם המוקפד חשוב ביותר כדי לא להותיר מקום וחללי-זמן בלתי מנוגנים.

מאת: עודד ברק קוסמטיקה28/04/13939 צפיות
מי מאתנו אינו רוצה שכל מה שבא עמו במגע יהיה טבעי בלבד? חברת קוסמטיקה ביו רפואית טבעית ואורגנית מציעה סל גדוש ועשיר במגוון מוצרי קוסמטיקה טבעיים לטיפוח העור והשיער, לשיקומם ולהעשרתם, ומוצרים טיפוליים לשורה של תופעות ותסמינים. המוצרים, כפי שתיווכחו לדעת ולחוש, לא מחוללים נסים אבל הם בהחלט עושים נפלאות...

מאת: עודד ברק תחביבים25/04/13905 צפיות
רבים מתלבטים בין כניסה חד פעמית או מנוי למקומות שונים בניהם קולנוע, תיאטרון, מועדוני ספורט, קאונטרי קלאב, פארק מים ועוד אטרקציות שונות לילדים ולמבוגרים. נשאלת השאלה 'מה משתלם יותר', אז כמובן שהכי משתלם להיות חבר מועדון מנויים מאחר ומקבלים הטבות והנחות משמעותיות עבור כניסה בודדת למקום, בעוד אורח שמגיע באופן חד פעמי אינו זוכה להטבות אלו ומשלם הרבה יותר לכניסה בודדת ואולי אפילו פי שניים.

מאת: עודד ברק רהיטים25/04/13962 צפיות
מנהלים נדרשים לקבל החלטות. קבלת החלטה מחייבת על פי רוב שיקול דעת, מחשבה, ריכוז. חברה ותיקה לייצור רהיטים ולהתקנתם מציעה להם כסא מנהלים איכותי ובטיחותי לישיבה נוחה וממושכת, אשר התפקיד התובעני שהם ממלאים כרוך בה.

מאת: עודד ברק שיפוצים24/04/13887 צפיות
מעקות אינם רק אלמנט דקורטיבי לבית בכלל ולמדרגות בפרט אלא חלק בלתי נפרד מאמצעי ההגנה והביטחון בהם. מי מכם שמתגוררים בבית דו או תלת מפלסי שבו מתגוררים גם ילדים קטנים ודאי מודעים לחשיבות העצומה הגלומה בהם.

מאת: עודד ברק טיפול בעור22/04/131026 צפיות
לאחרונה קיימת מודעות גבוהה מאוד בקרב נשים לשימוש במוצרי טיפוח טבעיים. יותר ויותר נשים רוכשות מוצרים אורגניים לטיפוח עורן, כאשר בין המוצרים האורגניים המבוקשים ביותר הוא קרם ידיים אורגני. אנשים רבים סובלים מעור ידיים יבש ומחוספס בייחוד בעונת החורף ומחפשים קרם ייחודי שיוכלו למרוח בכדי שיעניק להם לחות לידיים לאורך זמן ממושך. הסובלים מעור ידיים יבש חשים די משועבדים לקרם ידיים ומוכרחים לחזור על פעולת המריחה מספר פעמיים רב ביום.

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: עומריאופנה02/06/162143 צפיות
כשמדברים או נזכרים בתכשיטים, אוטומטית צצה לנו בראש תמונה של אישה. אך בימים אלו סדר הדברים משתנה: טרנד התכשיטים תופס תאוצה רבה בקרב הגברים המודרניים. למרבית תכשיטים והאביזרים הגבריים (בין אם מדובר בתליון, שרשרת או צמיד לגבר) יש מטרה, וכל פריט בא להדגיש ולהבליט תכונה שונה.המבחר עשיר ושופע, וגבר המעוניין לקשט עצמו ולשפר את ההופעה עלול ללכת לאיבוד. לכן כדאי שנעשה סדר בתכשיטים הקיימים ונפרט מהם הטרנדים החמים ועל מה מומלץ לשים דגש בבחירת תכשיטים לגבר.

מאת: אבי דוידיאופנה29/03/162105 צפיות
טיפים חיוניים לקניית בגדים ואביזרי אפנה בזול בישראל ובאתרי אינטרנט.

מאת: רועי כץאופנה11/02/162057 צפיות
שעונים הם האקססוריז הפופולארים ביותר לגבר

מאת: אודי ביגאופנה06/08/152428 צפיות
הילדים שלנו הם הדבר החשב ביותר לנו בחיים, אנו עושים הכול בשביל שהם יהיו מאושרים ורוצים רק בטובתם. כשיש אירוע משמעותי כזה או אחר בחיים שלהם ההתרגשות שלנו רבה, ואך טבעי הוא הדבר שבאירוע שלהם נרצה שהם ייראו הכי טוב והכי נוצץ. בת מצווה היא עוד אירוע מהאירועים החשובים הללו בחיים שלהם, ובשביל להתלבש טוב הכלה צריכה למדוד שמלות בת מצווה בכדי שהיא תמצא את מה שהכי מתאים לה. אירועי בת מצוות הם אירועים רבי משמעות וכל אחד רוצה שהילדה שלו תיראה במיטבה, אז הנה כמה טיפים בעניין של שמלות.

מאת: דוד כהןאופנה31/07/151890 צפיות
מה מייחד בגדי תינוקות מבגדים לגילאים מבוגרים יותר? איך מתאימים בגד לעונת השנה? איך בוחרים מותגים לפעוטות?

מאת: אודי ביגאופנה16/05/151907 צפיות
אחד הדברים הכי שובי לב, חמודים ועוצרי נשימה זה להביט על שורת ילדות קטנות, לובשות בגדי שושבינות ומקבלות לאחר כבוד את פני החתן והכלה. עם זאת שמלה עבור שושבינה ניתן למצוא במגוון מידות, כך שגם ניתן למצוא שמלות עבור נערות ונשים, אך עדיין הקסם הגדול ביותר טמון בשמלות של שושבינות קטנות. מה בדיוק עובד כ"כ טוב? ובכן לא ברור אם זה השילוב של הבד העשיר עם המראה התמים ילדי, אם זה המעמד שמתחבר אל מהות השמלה, או עם זה המראה של הלבוש המושקע והמוקפד אשר מולבש על ילדות מרוגשות וחייכניות שהולכות לפני הזוג המלכותי.

מאת: ravivorאופנה22/04/152983 צפיות
בניגוד למה שנהוג לחשוב, יבוא מקביל של מותגים הוא חוקי בישראל - כל עוד מקפידים על כך שהמוצרים אכן מקוריים ולא מזויפים. הנה כמה מהיתרונות של יבוא מותגים מקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica