חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה ההבדל בין קרם ידיים אורגני לרגיל?

מאת: עודד ברק טיפול בעור22/04/20131025 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לאחרונה קיימת מודעות גבוהה מאוד בקרב נשים לשימוש במוצרי טיפוח טבעיים. יותר ויותר נשים רוכשות מוצרים אורגניים לטיפוח עורן, כאשר בין המוצרים האורגניים המבוקשים ביותר הוא קרם ידיים אורגני. אנשים רבים סובלים מעור ידיים יבש ומחוספס בייחוד בעונת החורף ומחפשים קרם ייחודי שיוכלו למרוח בכדי שיעניק להם לחות לידיים לאורך זמן ממושך. הסובלים מעור ידיים יבש חשים די משועבדים לקרם ידיים ומוכרחים לחזור על פעולת המריחה מספר פעמיים רב ביום.

מדוע השימוש בקרם ידיים אורגני הוא עדיף?

בשל השימוש האינטנסיבי בקרם ידיים, קיים חשש בקרב אנשים רבים שמא החומרים הכימיים בקרם רגיל עשויים לגרום נזק לעור לטווח ארוך. ועל כן, רצוי לרכוש קרם ידיים אורגני שלא עבר תהליך עיבוד כימי ושעשוי מחומרים טבעיים בלבד. באופן זה יוכלו אנשים שמשתמשים פעמים רבות בקרם ידיים, להיות בטוחים שהקרם ידידותי לעורם ואינו יכול להזיק להם.

גם כשמבטיחים לכם אורגני - בדקו זאת

בשל הדרישה ההולכת וגוברת של מוצרי טיפוח אורגניים לרבות קרם ידיים אורגני, ישנו היצע מוצרים גבוה במדפים אשר מבטיחים לצרכן מוצר טבעי במאה אחוז. אולם פעמים רבות, המוצרים הנמכרים אינם אורגניים במאת האחוזים ולכן, רצוי לבדוק היטב את החברה ואת אמינותה, כמו כן, חשוב לקרוא היטב את המרכיבים שבמוצר. פעמים רבות תתקלו בתו תקן וברישיון משרד הבריאות, אולם אין זה מבטיח לכם שהמוצר שתרכשו יהיה אורגני.

בקשו דוגמיות

אם אתם רוצים להיות בטוחים באיכות המוצר שאתם רוכשים, תוכלו לבקש דוגמית ולהתנסות בטרם הרכישה. נכון שמדובר במוצר אחד - קרם ידיים אורגני, אולם הדגש הוא על מוצר טבעי לחלוטין שאינו מכיל חומרים משמרים כמו מטילפרבן, SLS או תוצרי נפט. בעזרת דוגמית, תוכלו לבחון אם המוצר טוב ונעים לעורכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עודד ברק

מאת: עודד ברק רפואה סינית11/06/131299 צפיות
זוגות רבים מנסים להביא ילדים לעולם ונתקלים בקשיים להיכנס להריון. הלחץ לא תורם לכך ואיתו סיבות נוספות לכך שזוג אינו מצליח להרות, כאשר אחת מהסיבות הנפוצות היא רירית רחם דקה. רירית הרחם בעובי של פחות משישה מילימטרים נחשבת לדקה והדבר מפחית את הסיכוי שלה לקליטת עוברים. מדוע רירית הרחם דקה? מה גורם לכך? ודרכי הטיפול - בכתבה שלפניכם.

מאת: עודד ברק תקליטנים29/04/13961 צפיות
הצעת הנישואין הוצעה זה מכבר ונענתה לא רק בחיוב אלא בהתרגשות. קבעתם תאריך, סגרתם מקום. זה הזמן לדאוג לנושאים חשובים רבים לקראת החתונה ואחד המרכזיים שבהם הינו תקליטן לחתונות. מוצע לכם כאן, זוג יקר, שירות מקצועי שמתחיל בתיאום פגישת היכרות ראשונית, שבה תוכלו לפרט על אודות הרצונות, הטעמים, ההעדפות, השירים האהובים והמרגשים. בפגישה יתוכנן וייקבע יחד אתכם הסגנון המוסיקלי. ייבחרו השירים הרצויים. התכנון המוקדם המוקפד חשוב ביותר כדי לא להותיר מקום וחללי-זמן בלתי מנוגנים.

מאת: עודד ברק קוסמטיקה28/04/13939 צפיות
מי מאתנו אינו רוצה שכל מה שבא עמו במגע יהיה טבעי בלבד? חברת קוסמטיקה ביו רפואית טבעית ואורגנית מציעה סל גדוש ועשיר במגוון מוצרי קוסמטיקה טבעיים לטיפוח העור והשיער, לשיקומם ולהעשרתם, ומוצרים טיפוליים לשורה של תופעות ותסמינים. המוצרים, כפי שתיווכחו לדעת ולחוש, לא מחוללים נסים אבל הם בהחלט עושים נפלאות...

מאת: עודד ברק אופנה25/04/131041 צפיות
הקיץ בישראל חם מאוד, השמש יוקדת ויש להיערך בהתאם מפני נזקי השמש. קרם הגנה גבוה, כובע מצחייה וכמובן משקפיים. רצוי שלא תהיינה פשוטות, אלא משקפי שמש איכותיות. איך מבדילים בין משקפי שמש באיכות שהיא ירודה לבין אלו האיכותיות? לא כולנו אופטיקאים ואין לנו את הכלים להבחין באיכויות, אולם יש מספר טיפים שיכולים לסייע לכל אחד מאיתנו לבחור משהו ברמה נאותה ולהימנע מרכישת משקפיים שיכולות להזיק לראיה.

מאת: עודד ברק תחביבים25/04/13905 צפיות
רבים מתלבטים בין כניסה חד פעמית או מנוי למקומות שונים בניהם קולנוע, תיאטרון, מועדוני ספורט, קאונטרי קלאב, פארק מים ועוד אטרקציות שונות לילדים ולמבוגרים. נשאלת השאלה 'מה משתלם יותר', אז כמובן שהכי משתלם להיות חבר מועדון מנויים מאחר ומקבלים הטבות והנחות משמעותיות עבור כניסה בודדת למקום, בעוד אורח שמגיע באופן חד פעמי אינו זוכה להטבות אלו ומשלם הרבה יותר לכניסה בודדת ואולי אפילו פי שניים.

מאת: עודד ברק רהיטים25/04/13962 צפיות
מנהלים נדרשים לקבל החלטות. קבלת החלטה מחייבת על פי רוב שיקול דעת, מחשבה, ריכוז. חברה ותיקה לייצור רהיטים ולהתקנתם מציעה להם כסא מנהלים איכותי ובטיחותי לישיבה נוחה וממושכת, אשר התפקיד התובעני שהם ממלאים כרוך בה.

מאת: עודד ברק שיפוצים24/04/13887 צפיות
מעקות אינם רק אלמנט דקורטיבי לבית בכלל ולמדרגות בפרט אלא חלק בלתי נפרד מאמצעי ההגנה והביטחון בהם. מי מכם שמתגוררים בבית דו או תלת מפלסי שבו מתגוררים גם ילדים קטנים ודאי מודעים לחשיבות העצומה הגלומה בהם.

מאמרים נוספים בנושא טיפול בעור

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187514 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור21/11/172293 צפיות
זקנה היא לא מראה יותר מידי מחמיא בעולם שמקדש עד בלי די את מושג הצעירות. זו הסיבה שטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית כה פו פולארים בארץ ובעולם כולו. מה זה חומצה היאלורונית? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור08/11/162023 צפיות
עבור כל אלה גם יחד קיים מכשיר אחד אשר בשיטת המזותרפיה מאפשר לבצע העלמת צלוליט מעיק, צלקות ושאר מפגעי עור שפשוט לא מרגישים הכי נעימים למגע ולמבט.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור08/01/162057 צפיות
חשוב לבצע פעולות שמסייעות לעור להיראות במיטבו כמו למרוח קרם הגנה בשעה בה נחשפים לקרני השמש, מפסיקים לעשן, שותים הרבה מים ומורחים קרמים שמסייעים לעור לשמור על רמה טובה של לחות וגמישות, לפי הצורך והגיל.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור20/08/152325 צפיות
שיטה זו קיימת כבר שנים רבות ומשתמשים בה בסלוני יופי בעזרת מכשיר דרמה רולר לשימוש מקצועי בכל רחבי העולם, יש לה הוכחות של מחקרים רבים שמצאו את השיפור במראה של העור מתרחש עבור סוגים רבים של פגמים.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור17/08/151825 צפיות
בעוד אנשים רבים מתכננים את הטיפול אצל כירורג פלסטי, דעו לכם כי ישנו טיפול שמאפשר שמירה על עור בעל מראה חלק וצעיר בצורה פשוטה שאינה מצריכה התערבות כירורגית. בעזרת שימוש במכשיר ביתי קטן בשם דרמה רולר, ניתן לטפל בצלקות, קמטוטים, סימני מתיחה ואפילו בצלקות אשר נוצרו כתוצאה מאותם פצעי אקנה אשר הותירו את סימניהם אצל רבים מאיתנו.

מאת: הכותבטיפול בעור30/06/151623 צפיות
הטכניקה, השיטה, המוכרת ביותר בתחום הקוסמטיקה הפלסטית, לטיפולי אנטי אייג'ינג או הצערת עור הפנים, היא הטכניקה של מזותרפיה והיא כוללת גם שימוש במזרקים ובהזרקות שטחיות של חומרים פעילים, בריאים וטבעיים ישירות אל האזורים הדורשים תשומת לב וטיפול להחלקת העור, למילוי קמטים ולהענקת מראה צעיר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica