חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנות לאורחים בחתונה

מאת: גיא נעיםחתונות17/06/20131380 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות הולך וגובר הטרנד להעניק לאורחים שי קטן או מזכרת צנועה ביציאה מהחתונה. העיקרון העומד מאחורי המעשה הזה הוא לתתחיוך קטן ביציאה מהחתונה ואולי גם מזכרת שתשאר להם בבית ותזכיר להם את הערב המיוחד.

יש אפשרויות רבות איזה מתנות לאורחים בחתונה אפשר לחלק. הפרמטר הראשון שצריך לקחת בחשבון הוא התקציב. אמנם כל מזכרת לאורחים עולה שקלים בודדים אך כאשר מכפילים ב350 אורחים הסכומים כבר גבוהים. מצד שני, ייתכן שמתנה זולה ופשוטה מדי אינה מתאימה לאופי האירוע שלכם ותעדיפו כבר לא לחלק כלום. המחירים יכולים לנוע בין 3-4 ש"ח למתנה ועד 10-15 ש"ח עבור רעיונות ומוצרים מיוחדים. ישנם גם רעיונות שמתאימים לחלוקה לחלק מהאורחים, כמו כפכפים לחתונה, אשר מתאימים לבנות הרוקדות ברחבה אשר מאסו בנעלי העקב שלהן..

אחרי שבחרתם מה התקציב רצוי כי תחליטו איזה כיוון של מתנה אתם מחפשים. האם פינוק מתוק ביציאה מהאירוע (כמו קופסת סוכריות) או מתנה שימושית (כמו פותחן ליין). לרוב מתנות מתוקות יהיו הזולות יותר מבין השתיים ולכן רוב הזוגות בוחרים בהן. אך עם קצת מחשבה וחיפוש תוכלו למצוא מתנות לאורחים שיהיו שימושיות, מקוריות וגם לא מאוד יקרות.

אם בחרתם כבר את מזכרות לאורחים שאתם אוהבים אתם קרובים לסיום הסאגה.. כעת חשבו איך תרצו למתג את המוצר. כלומר, האם אתם רוצים שהשמות שלכם ותאריך האירוע יופיעו על בהקדשה לאורחים, האם אתם רוצים תווית "תודה שחגגתם איתנו" או שעצם הנתינה מספיק לכם.

הנושא האחרון שחשוב להתייחס אליו עוד לפני האירוע הוא דרך ההגשה של המתנות. אפשר להתייעץ עם מנהל האירוע באולם או הגן ולראות מה דעתם בנושא. אם אתם מחלקים קופסאות סוכריות צבעוניות כדאי לבקש עמדה גדולה ביציאה מהאירוע כדי לפרוס עליה מרבד צבעוני של מתנות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הולה- חנות של אירועים

מתנות לאורחים, אביזרים למסיבות ועוד!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא נעים

מאת: גיא נעיםהזמנות אירועים22/09/141489 צפיות
כולנו כבר קיבלנו עשרות הזמנות לחתונה. ככל הנראה ראיתם הרבה סוגים, גוונים וגדלים. האם יש הזמנה אחת שזכורה לכם במיוחד? ככל הנראה- שלא.. האם כדאי להוציא סכומים מופרזים על הזמנות?

מאת: גיא נעיםמסיבות30/03/145508 צפיות
סיימתם עם כל ההכנות הגדולות לקראת החתונה ועכשיו מגיעות חששות חדשות- האם המסיבה תמשך עד השעות הקטנות של הלילה או שבאחת עשרה הקהל יתפזר.

מאת: גיא נעיםמסיבות01/01/141306 צפיות
מדי שנה מיליוני ישראלים יוצאים לרחובות לחגוג עוד שנת עצמאות ומוציאים סכום כסף אדיר הנאמד בכ-50 מיליון ש"ח על גימיקים, זוהרים ואביזרים ליום העצמאות.

מאת: גיא נעיםאירועים וחתונות – כללי23/12/13935 צפיות
לא פשוט לרכז למאמר אחד מה גורם לאירוע להפוך למוצלח. ניסיתי לרכז מספר דוגמאות מתוך הנסיון בתחום האטרקציות והאביזרים למסיבות.

מאת: גיא נעיםמסיבות13/11/131224 צפיות
אם הייתם בחתונה לאחרונה רוב הסיכויים שנתקלתם במהלך הריקודים בגימיקים, זוהרים ואביזרים שונים שהוסיפו צבע לרחבה. כל אותם אביזרים למסיבות מתאימים לעוד מגוון אירועים.

מאת: גיא נעיםאירועים וחתונות – כללי29/09/131436 צפיות
כל זוג שמתחתן יודע שצריך לרכוש חבילת גימיקים וזוהרים לרחבה. יש זוגות שנוסעים לשוטט בדרום תל אביב ויש שרוכשים באינטרנט. ננסה לראות מה המוצרים הקיימים ואיך אפשר לשדרג איתם את האירוע.

מאת: גיא נעיםבר ובת מצווה04/07/13984 צפיות
הנה חלפו להן 13 שנים ובגיע העת להפיק לילד שלכם אירוע בר מצווה. לא תמיד מדובר במשימה פשוטה והיא מלווה במספר דילמות והחלטות שתצטרכו לקבל בתור הורים.

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182895 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181367 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181503 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181581 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172057 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172175 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172104 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica