חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך גורמים להם לרקוד עד אמצע הלילה?

מאת: גיא נעיםמסיבות30/03/20145508 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשלב מסוים בחיים כמעט כל זוג מארגן חתונה גדולה. אחת ההוצאות הכי גדולות שיש לנו במהלך החיים. אירוע אחד גדול הכולל את טקס החופה, אוכל טוב, צלמים, די ג'יי מהשורה הראשונה ותקווה גדולה למסיבה שמחה עד עלות השחר.

את רוב החששות לפני האירוע בנוגע לטיבו קל להסיר. הזוגות הולכים לטעימות, בודקים את האוכל, מסמנים מה הם אוהבים ומה לא, מה יוגש בחתונה ועם אילו תוספות. הם בוחנים באופן מדוקדק את זוויות הצילום של הצלם, כמובן בוחרים את הלוקיישן שהם הכי אהבו אילו שירים יושמעו בחתונה, על איזה צבע של מפות יאכלו האורחים ועוד ועוד. אבל חשש אחד תמיד נשאר. האם האורחים ירקדו? עד מתי הם ירקדו? ובאופן כללי האם יהיה מספיק שמח.

ברוב החתונות בסופו של דבר הדברים מסתדרים, אנשים יודעים  כי מצופה מהם לרקוד ולעשות שמח ובאופן כללי שמחים על ההזדמנות לצאת לרקוד ולשתות בחינם. (אם מנטרלים את עניין השיק שהם הפקידו קודם לכן...). אך עם זאת, ישנם כמה עזרים שיוודאו כי החתונה תהיה שמחה ותאריך את שעות הריקוד.

הדבר הראשון: הזמינו כמה שיותר צעירים. מי שרוקד, שותה, עושה שמח ועם פוטנציאל להישאר עד שעות הלילה הקטנות הם הצעירים. לא חשוב אם הצעירים הם רווקים, אשר חתונה זאת הזדמנות למצוא בת זוג חדשה, או נשואים עם ילד שמאושרים שהשאירו את התינוק אצל ההורים וזאת אחת ההזדמנויות היחידות שלהם לצאת מהבית להשתחרר או סתם זוגות צעירים העיקר שיהיו חבר'ה צעירים וכמה שיותר.

הדבר השני ואולי החשוב ביותר: אלכוהול. להביא אלכוהול איכותי זה לפנק את האורחים, אבל אנחנו הישראלים כבר הוכחנו שאנחנו מוכנים לשתות הכל. ואם זה בחינם אז גם כמה שיותר. תדאגו שיהיה מספיק אלכוהול, ודקות, רד בול, צ'ייסרים של פיג' לא משנה מה העיקר שיהיה מספיק אלכוהול שיגרום לאנשים להשתחרר ולהמשיך לרקוד. בקשו מהאולם שחוץ מהבר שיש בפינת הרחבה שיהיו גם מספיק ברמנים או ברמניות מסתובבים. מגש מסתובב ברחבה עם צ'ייסרים לכל הרוקדים יבטיח לפחות עוד שעת ריקודים אחת.

הדבר השלישי: אביזרים למסיבות וזוהרים. נכון, זה קצת נדוש. ונכון ברגע שאתם מגיעים להחלטה האם לקנות אביזרים למסיבה או בכמה כסף לקנות, כבר חרגתם מהתקציב הכולל של החתונה. אבל פה זה לא המקום להתקמצן. 400-500 שקל (סכום זניח ביחס לשאר ההוצאות) של זוהרים יכולים להפוך את הרחבה שלכם מסתם עוד רחבה ללהיט ענק. שרשראות זוהרות, סטיק לייטים, ספוג אורות, הוואי ועוד שלל אביזרים, צבעוניים, זוהרים ושמחים שיציפו את הרחבה שלכם יאלצו את הרוקדים להשטתות לעשות פוזות למצלמה ולזכור את החתונה שלכם כאירוע מיוחד. אם החלטתם ממש לפנק את האורחים שלכם תוכלו להוציא מספר לא גדול של כפכפים לחתונה כדי לעודד את החברים להמשיך לרקוד עד השעות הקטנות של הלילה.

קחו את כל המריכבים האלו, שקשקו וערבבו אותם טוב טוב ויצא לכם קוקטייל מובטח של חתונה שמחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הולה- חנות של אירועים

מתנות לאורחים, אביזרים למסיבות ועוד!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא נעים

מאת: גיא נעיםהזמנות אירועים22/09/141489 צפיות
כולנו כבר קיבלנו עשרות הזמנות לחתונה. ככל הנראה ראיתם הרבה סוגים, גוונים וגדלים. האם יש הזמנה אחת שזכורה לכם במיוחד? ככל הנראה- שלא.. האם כדאי להוציא סכומים מופרזים על הזמנות?

מאת: גיא נעיםמסיבות01/01/141306 צפיות
מדי שנה מיליוני ישראלים יוצאים לרחובות לחגוג עוד שנת עצמאות ומוציאים סכום כסף אדיר הנאמד בכ-50 מיליון ש"ח על גימיקים, זוהרים ואביזרים ליום העצמאות.

מאת: גיא נעיםאירועים וחתונות – כללי23/12/13936 צפיות
לא פשוט לרכז למאמר אחד מה גורם לאירוע להפוך למוצלח. ניסיתי לרכז מספר דוגמאות מתוך הנסיון בתחום האטרקציות והאביזרים למסיבות.

מאת: גיא נעיםמסיבות13/11/131224 צפיות
אם הייתם בחתונה לאחרונה רוב הסיכויים שנתקלתם במהלך הריקודים בגימיקים, זוהרים ואביזרים שונים שהוסיפו צבע לרחבה. כל אותם אביזרים למסיבות מתאימים לעוד מגוון אירועים.

מאת: גיא נעיםאירועים וחתונות – כללי29/09/131437 צפיות
כל זוג שמתחתן יודע שצריך לרכוש חבילת גימיקים וזוהרים לרחבה. יש זוגות שנוסעים לשוטט בדרום תל אביב ויש שרוכשים באינטרנט. ננסה לראות מה המוצרים הקיימים ואיך אפשר לשדרג איתם את האירוע.

מאת: גיא נעיםבר ובת מצווה04/07/13985 צפיות
הנה חלפו להן 13 שנים ובגיע העת להפיק לילד שלכם אירוע בר מצווה. לא תמיד מדובר במשימה פשוטה והיא מלווה במספר דילמות והחלטות שתצטרכו לקבל בתור הורים.

מאת: גיא נעיםבר ובת מצווה20/06/131109 צפיות
ארגון בר מצווה הפך בשנים האחרונות לפרוייקט של ממש. החל מסגירת האולם או מקום האירוע ועד מציאת אטרקציה ייחודית שלא נראתה לפני כן. אחת הסיבות לכך, היא תכיפות האירועים האלה בקרב החברים של הילד ולכן נוצרת השוואה לא רצונית בין האירועים. מעבר לכך, בניגוד לחתונות בהן הזוג הוא זה שלרוב מממן את האירוע, כאן ההורים הם בעלי הממון ולכן לעיתים היד קלה יותר על פנקס הצ'קים.

מאמרים נוספים בנושא מסיבות

מאת: קרוסלה הריון ולידהמסיבות19/03/193500 צפיות
עבור אנשים רבים הכלים החד פעמיים הם כלי פלסטיק לבנים ומשעממים שאינם מתאימים לאירועים. אך ההיפך הוא הנכון. קיימים כלים חד פעמיים מעוצבים לכל אירוע שאינם נבדלים בהרבה מהכלים הרב פעמיים. כך שאם יש לכם אירוע, זה הזמן להזמין את הכלים הייחודיים האלה.

מאת: עידן אברהמימסיבות17/09/181552 צפיות
השכרת גנרטורים | גנרטור להשכרה רוב אירועי החוץ לא היו יכולים להתקיים בלי גנרטור להשכרה שיספק לו את האנרגיה הדרושה. אירועים מסוג זה מלווים בדרך כלל על ידי מוזיקה, אוכל ושתייה שזקוקים גם הם למתקנים שיחזיקו אותם במצב תקין. השכרת גנרטורים נעשית על ידי פניה לחברת השכרה בתחום זה. חברות כאלו ניתן למצוא ברשת האינטרנט ולבדוק מה הן מציעות ללקוחות.

מאת: אבי דוידימסיבות08/02/162244 צפיות
הפעלות ליום הולדת מתוך עולם הטבע, הפעלות עם כלבים לילדים שאוהבים כלבים ולכאלו שעדיין לא מכירים כלבים.

מאת: נינה כהןמסיבות01/02/162001 צפיות
נדרש פתרון מושלם למוסיקה באירוע

מאת: אבי דוידימסיבות18/10/152212 צפיות
לאחר חבלי לידה משונים, הגיע הרגע המיוחל שבו בתכם מגיחה אל העולם ונקראת בשם. לאחר החיבוקים, הנשיקות וההתרגשות העצומה, ודאי תהיו מעוניינים לחפש מקום לאירוע הבריתה. בריתה היא כינוי למסיבת "זבד הבת", שמטרתה להפגיש את המשפחה והקרובים עם הנסיכה החדשה שזה עתה הצטרפה למשפחה, בחגיגה גדולה.

מאת: רוןמסיבות16/09/152005 צפיות
מאמר על מועדונים לבת מצווה

מאת: בולי בלוןמסיבות16/11/144040 צפיות
האם חשבתם פעם מה המקור של הבלונים שאתם מחזיקים? האם פעם חשבתם על הקישוט המיוחד הזה, ומהיכן הוא מגיע אלינו? כדאי לכם לקרוא!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica