חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עלויות ושיקולים בבחירת הזמנות לחתונה

מאת: גיא נעיםהזמנות אירועים22/09/20141492 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ארגון חתונה זה עסק לא פשוט. לעיתים לוקח שנה לארגן חתונה אך הזמן הממוצע הוא כ-8 חודשים.

הספק הראשון שיש לסגור איתו הוא האולם או גן האירועים. למעשה ברגע שסגרנו עם האולם המיועד יש לנו תאריך לחתונה ומכאן הכל הולך להתגלגל כמו כדור שלג. דיג'יי, צלמי סטילס, וידאו, עיצוב האולם, רב, קייטרינג ומנות, אטרקציות וכמובן ההזמנות לאירוע עצמו.

החלק של ההזמנות מגיע לרוב כחודשיים לפני החתונה כאשר בפועל יש לחלק את ההזמנות כשלושה שבועות - חודש לפני האירוע עצמו. כמובן שאחד הדברים החשובים לאחר חלוקת ההזמנות הוא לבצע אישורי הגעה אשר יקחו חלק כ4-3 ימים לפני החתונה.

הזמנות לחתונה הם למעשה המפגש הראשון של האורחים עם החתונה שלכם. רובם כמובן כבר שמעו על כך שאתם עומדים להינשא איך זו האינטרקציה הראשונה עם התאריך, האולם, לוח הזמנים וכו.

מגוון ההזמנות שקיים היום הוא רחב מאוד. הזמנות כרומו, פנינה, נפתחות, נשלפות, על גבי מניפות ועוד ועוד רעיונות מופלגים. למרות ההתרגשות שלכם מהחתונה רוב האורחים רואים בהזמנה כאקט אינפומטיבי בלבד. לכן אלא אם ברצונכם להשקיע 8-10 שקלים בהזמנה בלתי נשכחת הרבה פעמים נוח לקחת דוגמא מוכנה ורק להכניס את הפרטים שלכם בעבור שקל-שקל וחצי. או לשבת עם גרפיקאי וליצור הזמנה ייחודית לכם.

קצת עלויות בכל הקשור להזמנות:

הזמנות 300 גרם עשויות מנייר כרומו צריכות לעלות בין 90 אגורות 1.2 ש"ח עבור הדפסה דו צדדית, אם תרצו שההזמנה תפתח לאחד הצדדים אז העלות היא כפולה

הזמנות מנייר פנינה הן קצת יותר יקרות אבל עדיין לא באופן מאוד משמעותי ונעות סביב 1.3-1.8 ש"ח.

אם בחרתם ליצר הזמנה חדשה ויחודית לכם עלות שעת גרפיקאי צריך לנוע בין 150-190 ש"ח, לרוב שעה אחת צריכה להספיק.

לפני שאתם רצים לבצע את ההזמנה זכרו שיש להכניס את ההזמנות לתוך מעטפות. על מנת לא להכביד עם עלויות נוספות של קניית מעטפות רוב האולמות כיום מציעים מעטפות בחינם לזוג הצעיר אשר מוטבע על המעטפה לוגו האולם ומפת הגעה. שימו לב שיש לבדוק עם האולם מה גודל המעטפות ולהדפיס הזמנות בהתאם. מעטפה סטדנדרית ברוב האולמות היא בגודל של 13X19 ס"מ ולכן תתאים לכך הזמנה בגודל 12X18 ס"מ או 11.5X16 ס"מ. רוב בתי הדפוס מדפיסים את כל הגדלים הללו ללא תוספת תשלום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הולה- חנות של אירועים

מתנות לאורחים, אביזרים למסיבות ועוד!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא נעים

מאת: גיא נעיםמסיבות30/03/145510 צפיות
סיימתם עם כל ההכנות הגדולות לקראת החתונה ועכשיו מגיעות חששות חדשות- האם המסיבה תמשך עד השעות הקטנות של הלילה או שבאחת עשרה הקהל יתפזר.

מאת: גיא נעיםמסיבות01/01/141306 צפיות
מדי שנה מיליוני ישראלים יוצאים לרחובות לחגוג עוד שנת עצמאות ומוציאים סכום כסף אדיר הנאמד בכ-50 מיליון ש"ח על גימיקים, זוהרים ואביזרים ליום העצמאות.

מאת: גיא נעיםאירועים וחתונות – כללי23/12/13936 צפיות
לא פשוט לרכז למאמר אחד מה גורם לאירוע להפוך למוצלח. ניסיתי לרכז מספר דוגמאות מתוך הנסיון בתחום האטרקציות והאביזרים למסיבות.

מאת: גיא נעיםמסיבות13/11/131227 צפיות
אם הייתם בחתונה לאחרונה רוב הסיכויים שנתקלתם במהלך הריקודים בגימיקים, זוהרים ואביזרים שונים שהוסיפו צבע לרחבה. כל אותם אביזרים למסיבות מתאימים לעוד מגוון אירועים.

מאת: גיא נעיםאירועים וחתונות – כללי29/09/131438 צפיות
כל זוג שמתחתן יודע שצריך לרכוש חבילת גימיקים וזוהרים לרחבה. יש זוגות שנוסעים לשוטט בדרום תל אביב ויש שרוכשים באינטרנט. ננסה לראות מה המוצרים הקיימים ואיך אפשר לשדרג איתם את האירוע.

מאת: גיא נעיםבר ובת מצווה04/07/13988 צפיות
הנה חלפו להן 13 שנים ובגיע העת להפיק לילד שלכם אירוע בר מצווה. לא תמיד מדובר במשימה פשוטה והיא מלווה במספר דילמות והחלטות שתצטרכו לקבל בתור הורים.

מאת: גיא נעיםבר ובת מצווה20/06/131111 צפיות
ארגון בר מצווה הפך בשנים האחרונות לפרוייקט של ממש. החל מסגירת האולם או מקום האירוע ועד מציאת אטרקציה ייחודית שלא נראתה לפני כן. אחת הסיבות לכך, היא תכיפות האירועים האלה בקרב החברים של הילד ולכן נוצרת השוואה לא רצונית בין האירועים. מעבר לכך, בניגוד לחתונות בהן הזוג הוא זה שלרוב מממן את האירוע, כאן ההורים הם בעלי הממון ולכן לעיתים היד קלה יותר על פנקס הצ'קים.

מאמרים נוספים בנושא הזמנות אירועים

מאת: yoni romהזמנות אירועים17/11/141786 צפיות
היום הגדול מגיע, יום החתונה שלנו. לצד האירגוני של החתונה יש משמעות מאוד גדולה וכמובן גם לצד היצירתי והעיצובי. אחד השלבים בתכנון ערב חתונה בלתי נשכח הוא כמובן פרויקט ההזמנות לחתונה.

מאת: גיא דהןהזמנות אירועים21/08/141561 צפיות
אתם מתכננים את האירוע כבר חודשים ארוחכים אבל ההזמנה לחתונה היא המפגש הראשון של האורחים שלכם עם האירוע. מה חשוב לקחת בחשבון בהחלטה זו.

מאת: בקתה ביערהזמנות אירועים24/10/137077 צפיות
מועד החתונה הולך וקרב ועכשיו זה הזמן לדאוג לכל הפרטים הקטנים: לבחור אולם, לקנות שמלה, למצוא רב ועוד. אבל, רגע לפני שתתחילו בכל ההכנות, ישנו פרט חשוב שצריך להתייחס אליו. מי יוזמן לחתונה שלכם ומי לא. רשימת המוזמנים היא אחד הדברים שכדאי להתחיל ממנו ויש לכך סיבות רבות.

מאת: פזית ספירהזמנות אירועים30/06/131408 צפיות
אם אתם רוצים הפקות של אירועים נחמדים של אירוע יום הולדת אתם צריכים לקבל החלטה איכותית וטעימה כגון קייטרינג חלבי שיעניק לכם אירוע מצוין .

מאת: אביב יועציםהזמנות אירועים04/01/137001 צפיות
אם אתם עומדים להתחתן בקרוב ומתחילים לחשוב על עיצוב הזמנה לחתונה, אתם בוודאי מתלבטים: כמה להשקיע במעטפות של ההזמנות? האם כדאי להסתפק במעטפות שהאולם נתן לכם, או להשקיע ולהדפיס מעטפות משלכם?

מאת: מאיה זילברהזמנות אירועים13/12/126163 צפיות
חברות קייטרינג חלבי כיום יודעות לנהל את האירוע שלכם מהתחלה ועד הסוף זהו דבר שיש לקחת לכף זכות בהזמנת חברת קייטרינג חלבי .

מאת: אבי לויןהזמנות אירועים13/12/125913 צפיות
חנות פרחים ברשת שושן צחור מספקת משלוחים 24 שעות לכל יעד בארץ באיכות מקסימלית יש מגוון של זרי פרחים לבחירה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica