חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עוגות ועוגיות בעולם הפרסום

מאת: מיכלשיווק ואסטרטגיה18/06/20132092 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
הגיע היום לו חיכת אתה חוגג את יום ההולדת שלו. ייחלת לרגע הזה המון חלומות פנטזיות ומחשבות. אז הביבי הקטן שלך מתחיל את שלביו בחיתולים ואתה רק דואג לו שיגדל, שיצמח ויתפתח.

אתה מתרגש לקבל אותו, שמח מכל צעד שהוא עושה ואתה מבחינתך תעשה הכל כדי שהוא יצליח ויניב תוצאות טובות.

כן ככה זה כשעסק קטן שצומח ועולה ועוד לחשוב שהכל התחיל רק בדמיונות שלך עשה דרך למחשבות, עבר גם את הדמיון והינה הוא מציאות.

אז בתור עסק קיים, מתחיל, במצב ירידיה או כמובן עליה כולנו כבר סיימנו עם החגיגות, הנרות כבו ואחרי שעוגת השוקולד הסתיימה נעבור לעוגה האמיתית. בשלב זה אנחנו עוברים לשלב הגידול, איך נגרום לחלום שלנו שכבר התקיים להתממש וללכת למקומות הכי גבוהים שאנחנו רק יכולים לדמיין.

תחילה נרצה שכולם יכירו אותו, לאחר מכן נעבור לשלב בו אנחנו משכנעים את כולם כי הוא הכי מושלם שיש, בהמשך נדאג שתמיד יהיה מוקף בחברים ולסיום כשיגיע לשלב הבחירה הגדולה של החיים נוודא שכולן תרצנה לבחור דווקא בו.

נשמע קשה ... בכלל לא , כל מה שאנחנו צריכים שכל זה יתקיים זהו דבר אחד מרכזי שיוביל אותנו תמיד בדרך להצלחה, צריך להשקיע בו, לחשוב עליו, לתכנן אותו ותמיד להיות עם האצבע על הדופק אבל בסוף הוא עושה את העבודה . אז איזה אמא לא היתה רוצה את תרופת הפלא הזאת ...

התרופה הזאת בצורת עוגה והיא נקראת ה"פרסום"

פרסום העסק הוא שלב הכרחי לגידול והתקדמות, הפרסום בעצם עונה על כל השלבים שציינו כאן, עונה על חשיפה, העדפה ואהדה וכמובן ביצוע ההחלטה שבסופה מגיעה שלב הקניה.

בעולמנו כל בעל עסק עלול להתבלבל ולאבד מעט את הצפון והסיבה היא ריבוי המדיה המוצעים לנו בתור מפרסמים, איך נחליט האם לפרסם בטלוויזיה, באינטרנט, אולי ברדיו או שיותר זול לנו בעיתונות , מה יביא לנו את התוצאות הכי טובות ומי יכול לענות על כל השאלות הללו. אז בכדי לפוצץ את כל הפחדים הגעתי לכאן כדי לעשות לכם קצת סדר בדברים.

נתחיל בעיתונות, פרסום בעיתונות הינו פרסום המתאפשר בהמון  גדלים, פורמטים, פרסום לפי פילוח קהלים ייחודים ומיוחדים וכדו', אז למה ואיך לבחור לפרסם את העסק שלנו דווקא בעיתון. נתחיל בבחירת קהל היעד שלך האם פלטפורמת העיתון מתאימה לקהל שלך? אם לדוגמא אתה פונה לנוער, הם פחות קוראים עיתונים, אך אם תפנה לקהל החרדי אז העיתונים היא המדיה החזקה ביותר אצלם.  בנוסף לקהל היעד יש להתחשב בתקציב, במסר שאתה רוצה להעביר וביכולות הקריאיטיב והגרפיקאית העומדות לרשותך.

נעבוד לפרסום ברדיו, האם טוב לי פרסום הנעשה על ידי קריין מקצועי וסוחף, האם מתאים לי קהל היעד הנוסע בדרכים, אולי אם לא רואים וויזואלית את הפרסום זה לא עובד. הפרסום ברדיו כולל מגוון מאפיינים לפי כך לכל קמפיין פרסומי צריך לחשוב האם אפשרויות הפרסום ברדיו עונות על הצורך ומטרות הפרסום.

פרסום בטלוויזיה זה אופציה שכולם רוצים אבל לא כולם יכולים לבחור בה בעיקר משום שפרסום בטלוויזיה דורש תקציב פרסומי גדול יחסית וכן מתאים בעיקר לעסקים גדולים. פרסום בטלוויזיה נחשב לפרסום יוקרתי אשר פונה לקהל בצורה קולית וויזואלית יחד ובזמן שלה כמה שניות יכולה להעביר מסר לקהל בצורה פשוטה וקיראטייבית.

אופציה נוספת לפרסום הינה שילוט- ישנו מגוון רחב של אפשרויות שילוט, כגון שילוט חוצות, שילוט על רכבות או אוטובוסים ואפילו שילוט על מצנחים ממונעים. בשילוט ניתן להעביר מסר קצר וקריאטייבי כאשר רובו מתרכז בפרסום וויזואלי המאפשר לצופה לקלוט את השילוט לפעמים בהבזק שניה ולהיכנס לתודעה, שילוט לעיתים יכול לבוא כמדיה משלימה ולגבות קמפיין פרסומי אשר פועל באמצעי מדיה חזק יותר.

לסיום עוגת הפרסום גדולה וניתן לחתוך אותה להרבה חתיכות בצורות שונות אך כדי שנוכל ל"שבוע" באמת רצוי לחלק אותה לחתיכות גדולות ומשמעותיות . בצלחה לכל סוגי העוגות והעוגיות בעולם הפרסום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל

מאת: מיכלפרסום20/06/131028 צפיות
פרסום בטלוויזיה הינו פלטפורמה ייחודית ואפקטיבית אבל צריך לדעת איך לפרסם, איפה ולמי זה מתאים, כל הפרטים על פרסום בערוץ 2.

מאמרים נוספים בנושא שיווק ואסטרטגיה

מאת: מאה הימיםשיווק ואסטרטגיה28/01/152500 צפיות
המטרה של כל עסק היא לקבל כמה שיותר לידים מלקוחות המתעניינים בשירותים שהוא מציע. קיימות דרכים שונות ליצירה וקבלת לידים בעולם המודרני: א. פרסום של החברה עצמה במדיות השונות וקבלת פניות Inbound . ב. קניית לידים מאתרי אינטרנט ואנשי מכירות. ג. הפעלת מוקד טלמרקטינג ליצירת לידים, בדרך כלל בשילוב עם תקשורת שיווקית Outbound. עסקים רבים בישראל משקיעים כספים בקניית לידים, שרובם עוברים למספר עסקים במקביל. הכנו עבורכם את הכללים ליצירת לידים לעסק שלכם.

מאת: עידן עסיסשיווק ואסטרטגיה19/10/142848 צפיות
בכל שנה מיליוני שקלים מבוזבזים על מבצעים ותמריצי מכירות חסרי ערך, כאשר אתם מבצעים תמריצים ופעולות קידום לנציגי מכירות התוצאות שלהם יכולות להרקיע שחקים לרמות סנסציוניות! עד שיפתיעו גם אתכם.

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה11/01/148486 צפיות
הסטטיסטיקה מראה שרק עשירית האחוז (0.1 אחוז) מהחברות שנפתחות בשנה יגיעו למחזור שנתי של 50 מיליון שקלים ויותר. במילים אחרות רוב העסקים הקטנים יישארו קטנים לתמיד. אמנם רוב בעלי העסקים יסתפקו במה שיש להם ולא ירקמו חלומות גבוהים אבל לאחוז הקטן שלא רוצים להשלים עם רוע הגזרה ורוצים להפוך את החברה הקטנה שלהם לאימפריה המשיכו לקרוא עד סוף המאמר.

מאת: סיגלית פילץ ששוןשיווק ואסטרטגיה25/09/132610 צפיות
המאמר עוסק בסקירת כלים של קיצורי דרך משכנעים אותם יכולים המשווקים לתת לצרכנים., כלים אשר באמצעותם יוכלו לשכנע את הצרכן לבצע רכישה . מקורם של כלים אלו מתוך מודל שכנוע של תורת הפסיכולוגיה החברתית.

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה17/09/132484 צפיות
לחשוב על רעיון זה מטלה קשה מלכתחילה אבל לשכנע אנשים לעשות משהו עם הרעיון זה קשה עד כמעט בלתי אפשרי. בהרבה מאוד תחומים המשימה שמטרתה להביא רעיון לאדם בעל השפעה שיש באפשרותו לממש את הרעיון נקראת "הצעה"

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה17/09/132077 צפיות
למוצרים או שירותי נישה יש את הפוטנציאל לייצר כסף גדול מהר מאוד אם הם תופסים את לב הקהל המתאים ואת הכיס שלו. בניגוד גמור לקונגלומרטים שמכוונים למסה העיקרית בשוק, עסקים שעובדים על נישה ספציפית מכוונים ל

מאת: ורד קסטרו ומוטי בלאושיווק ואסטרטגיה23/03/131773 צפיות
הסביבה השיווקית המודרנית מורכבת, תחרותית ודינאמית מאי פעם. האם יש מספיק מידע, או שמא דווקא יש יותר מידי מידע, בכדי לקבל החלטה שיווקית מושכלת? מנהלי שיווק נמצאים בדילמה לא פשוטה. התשובה כך נדמה נמצאת במידענות השיווקית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica