חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תכנוני קידום מכירות מוצלחים: 15 צעדים רבי עוצמה למנהלי מכירות!

מאת: עידן עסיסשיווק ואסטרטגיה19/10/20142847 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כדי שפעולות הקידום מכירות שלכם יעשו עבודה טובה עליכם להקדיש עבודה טובה בתכנון מוקדם של תוכנית התמריצים לנציגים.

להלן רשימת צ'ק ליסט של 15 דברים שיש לשקול בעת תכנון לבצע פעולות קד"מ מכירתי רב עוצמה. רשימה זו מוכחת שהיא עוזרת לביצוע קד"מ שמייצר רווחים משמעותיים במכירות.

1. מטרות מאתגרות וברות השגה: מה תוכל להשיג? הגדר את מטרותייך בכופף לתקציב שלך, עם פעולות קידום מכירות אתה תיצור "מתיחת מטרות ויעדים" חדשים. וודא כי אתה בונה ומגדיר צוות עם יעדים ומטרות אינדיבידואליות כולל אלו של הנציגים ועקוב אחר התוצאות ברמה  היומיומית במהלך פעולות הקד"מ.

2. מסגרת זמן: הגדר מסגרת זמן מבוקרת למצב שלך, כדי להבהיר את הנקודה התמקד בטווח של שבוע. כדי לייצר השפעה דרמטית יותר לך יותר רחוק במסגרת הזמן לטווח של חודש או רבעון. פעולות קד"מ קצרות טווח למשך שבוע למשל יכולות לעודד התפרצות עצומה של אנרגיה ותוצאות, פעולות ארוכות יותר יפיקו יותר פוטנציאל למכירות. בנוסף פרומואים יכולים גם להיות משעממים ונציגי מכירות עם תוצאות מעטות עשויים לאבד עניין.

3. נציגי מכירות ותמריצי מנהל: מהם הסטנדרטים להישגים ומהו התגמול הכספי? זכור, הענק לכולם את ההזדמנות לזכות ולאחר מכן זהה את 2-3 נציגי המכירות המובילים בהישגים ותגמל אותם על כך כמו כן כמובן לא לשכוח את התגמול הצוותי עבור המנהלים שלהם.

4. אימון 1 על 1: נהל אימון 1 על 1 לעתים קרובות יותר, החל מהדמיית שיחות טלפון כיצד ניתן לשפר את כישורי האימון?

5. אימון בשטח: כדי להגדיל תוצאות תצטרך להיות "בשדה הקרב" לעיתים קרובות. מה התוכנית שלך?, כיצד תוכל לעזור לביצועיסט הדל?, כיצד תוכל לאתגר כדי לעודד ביצועים טובים יותר?

6. אימון מכירות: נהל מכירות תומכות או הכשרת מוצר, היכן הצוות שלך צריך לשפר בעיקר?, מי יקל על האימון? הבטח כי הוא מרתק ורלוונטי.

7. יריית הפתיחה של הקורס: תכננו יריית פתיחה מיוחדת לקורס הכולל מכירות והדרכה למוצר, פרטי קידום מכירות, תחרות ושיחת מוטיבציה עירכו את המפגש מחוץ למקום העבודה והשתמשו בכיבוד קל להנעמת והמתקת האווירה.

8. מוצר: האם יש מספיק מלאי או דוגמאות?, מי אחראי?, כיצד תוכל לקבל כל מה שתצטרך מבעוד מועד?

9. פרסים: מוצרים אלקטרוניים הם פרסים חמים מאוד בימינו, פרס כתגמול כספי מהר מאוד ייבלע במס הכנסה ולכן מוצרים מוחשיים וכרטיסי מתנה יותר נפוצים כיום. ככל שמסגרת הזמן לפעולות היח"צ קצרות יותר כך פחות יקר הפרס שמוצע, ככל שהזמן ארוך יותר כך התוצאה תתארך בהתאם.

10. שיווק: כוון שיווק לפרסום, רעיונות ולספרות כתובה, האם יש לך את הפליירים שאתה צריך? כיצד תוכל להפיץ אותם?

11. סביבה חיובית: כיצד תוכל לשפר ולקשט את סביבת העבודה כך שהפרומו יהיה מיוחד, מלהיב ומרגש? או מה דעתך על חשיבה מחוץ לקופסא? אחד המנהלים מבטיח כי ראש הצוות המנצח יוכל לזרוק עוגה בפרצוץ של ראש הצוות המפסיד בכנס המכירות הבא.

12. פרופיל נציגי המכירות: אילו נציגי מכירות צריכים את העזרה הגדולה ביותר?, כיצד תוכל לעזור?, כיצד תוכל לאתגר אותם לביצועים טובים יותר? ומה עם השאר?

13. חשבונות ממוקדים: אילו שיקולים מיוחדים תוכל לקחת בחשבון עבור לקוחות המפתח שלך או לקוחות פוטנציאליים ממוקדים?, כיצד תוכל להפוך זאת למאמץ קבוצתי?

14. כלי תמיכה: אילו דיווחים וסיפורים תוכל להשתמש בכדי למשוך את תשומת לבם של נציגי המכירות והמנהלים שלך? האם אתה מספק חולצת סלוגן ממותגת של העסק שלך לכולם?, מה עוד תצטרך בשביל למשוך תשומת לב?

15. אחר: מה למדת מהמבצעים המוצלחים ביותר שלך?, אילו הם המבצעים עם הביצועים הנחותים ביותר שלימדו אותך?, מה עוד תוכל לעשות כדי לתמוך בריצה בדרך להשגת המטרות? כיצד תוכל להתחיל מהר כך שהלקוחות ונציגי המכירות כאחד יהיו מוכנים להתחיל את פעולות השיווק?, ברגע שהקידום מכירות נעשה כיצד ישתלם לך תוצאותיו?

 

שיקולים אלה יסייעו לך לתכנן מסע קידום מכירות מוצלח, זכור, המטרה היא להגדיל באופן משמעותי את המכירות ולהציב סטנדרטים גבוהים של מצויינות עבור צוות המכירות שלך. יש הרבה לשקול ועדיין, אם אתה רוצה שצוות המכירות שלך יהיה ההכי טוב והמוביל שבצוותים ייטב אם תיהיה ותנהג כמנהיג מכירות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים מקצועי בגוגל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן עסיס

מאת: עידן עסיסבריאות גברים02/10/142829 צפיות
על מנת להכנס להריון צריך להיות לגבר לפחות 40 מיליון זרעונים לשפיכה. יותר מ 40% מהזוגות שאינם יכולים להביא ילדים אינם יכולים בגלל בעיות עם הזרע של הגבר.

מאת: עידן עסיסקידום אתרים15/06/141062 צפיות
רשתות חברתיות, ופייסבוק בראשן, נהנות מהגדילה המהירה ביותר בתחום השיווק באינטרנט מה שגורר איתו צמיחה אדירה בעיקר בחשיפה. מה הקשר בין רשתות חברתיות לשיווק באינטרנט?

מאת: עידן עסיסצרכנות28/05/141389 צפיות
להיות בעלים של בריכת שחיה הוא החלום הרטוב של רוב האנשים. ישנם שמועות רבות בנוגע לעלויות ואחזקה של בריכות השחיה, בפועל להרבה אנשים אין מושג במה כרוך הקמה והפעלת בריכת שחיה עד שיש להם אחת כזו בפועל. בשנים האחרונות אנו עדים למגוון בריכות שחיה על הקרקע מ PVC ופיברגלס שמביאות את הבעלות על בריכת שחיה להיות בהישג ידם של צרכנים רבים.

מאת: עידן עסיסבניין ואחזקה - כללי01/04/141160 צפיות
תכנונו של מחסן עשוי להצריך שינוי כדי להתאימו לקו מוצרים חדשים או כדי להכנות יותר גמישות לפעילותו השוטפת של המחסן.

מאת: עידן עסיסקניות 26/03/141250 צפיות
אם אתם שוקלים לבנות בריכת שחיה, בוודאי שמעתם מספר סיפורים בנוגע לזה. לפני שאתם מחליטים לפשפש בספרים בנושא ולהביא לביתכם עשרות קבלני בנייה לביתכם למתן חוות דעת והצעת מחיר לבניית בריכת שחיה

מאת: עידן עסיסבניין ואחזקה - כללי27/01/141144 צפיות
כמעט בכל הענפים בתעשייה צריכים מאווררים או מפוחים תעשייתיים כדי להבטיח איוורור נאות לבריאותם של העובדים והלקוחות.

מאת: עידן עסיסבניין ואחזקה - כללי21/01/141107 צפיות
תאורה סולארית לבריכת שחייה נהייתה פופולארית עם הזמן והיא באה לשפר ולשדרג את אזור הבריכה בגינה שלכם.

מאמרים נוספים בנושא שיווק ואסטרטגיה

מאת: מאה הימיםשיווק ואסטרטגיה28/01/152498 צפיות
המטרה של כל עסק היא לקבל כמה שיותר לידים מלקוחות המתעניינים בשירותים שהוא מציע. קיימות דרכים שונות ליצירה וקבלת לידים בעולם המודרני: א. פרסום של החברה עצמה במדיות השונות וקבלת פניות Inbound . ב. קניית לידים מאתרי אינטרנט ואנשי מכירות. ג. הפעלת מוקד טלמרקטינג ליצירת לידים, בדרך כלל בשילוב עם תקשורת שיווקית Outbound. עסקים רבים בישראל משקיעים כספים בקניית לידים, שרובם עוברים למספר עסקים במקביל. הכנו עבורכם את הכללים ליצירת לידים לעסק שלכם.

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה11/01/148483 צפיות
הסטטיסטיקה מראה שרק עשירית האחוז (0.1 אחוז) מהחברות שנפתחות בשנה יגיעו למחזור שנתי של 50 מיליון שקלים ויותר. במילים אחרות רוב העסקים הקטנים יישארו קטנים לתמיד. אמנם רוב בעלי העסקים יסתפקו במה שיש להם ולא ירקמו חלומות גבוהים אבל לאחוז הקטן שלא רוצים להשלים עם רוע הגזרה ורוצים להפוך את החברה הקטנה שלהם לאימפריה המשיכו לקרוא עד סוף המאמר.

מאת: סיגלית פילץ ששוןשיווק ואסטרטגיה25/09/132609 צפיות
המאמר עוסק בסקירת כלים של קיצורי דרך משכנעים אותם יכולים המשווקים לתת לצרכנים., כלים אשר באמצעותם יוכלו לשכנע את הצרכן לבצע רכישה . מקורם של כלים אלו מתוך מודל שכנוע של תורת הפסיכולוגיה החברתית.

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה17/09/132483 צפיות
לחשוב על רעיון זה מטלה קשה מלכתחילה אבל לשכנע אנשים לעשות משהו עם הרעיון זה קשה עד כמעט בלתי אפשרי. בהרבה מאוד תחומים המשימה שמטרתה להביא רעיון לאדם בעל השפעה שיש באפשרותו לממש את הרעיון נקראת "הצעה"

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה17/09/132075 צפיות
למוצרים או שירותי נישה יש את הפוטנציאל לייצר כסף גדול מהר מאוד אם הם תופסים את לב הקהל המתאים ואת הכיס שלו. בניגוד גמור לקונגלומרטים שמכוונים למסה העיקרית בשוק, עסקים שעובדים על נישה ספציפית מכוונים ל

מאת: מיכלשיווק ואסטרטגיה18/06/132092 צפיות
בעולם של ריבוי באמצעי המדיה איך נדע במה לבחור, באיזו מדיה כדאי לי לפרסם, איפה להשקיע את תקציב הפרסום שלי, אולי לחלק אותו? בקיצור עולם הפרסום רחב ובעל אפשרויות רבות, אז בואו נעשה קצת סדר.

מאת: ורד קסטרו ומוטי בלאושיווק ואסטרטגיה23/03/131772 צפיות
הסביבה השיווקית המודרנית מורכבת, תחרותית ודינאמית מאי פעם. האם יש מספיק מידע, או שמא דווקא יש יותר מידי מידע, בכדי לקבל החלטה שיווקית מושכלת? מנהלי שיווק נמצאים בדילמה לא פשוטה. התשובה כך נדמה נמצאת במידענות השיווקית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica