חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים חשובים בבחירת תקליטן לאירועים

מאת: אילנית לויתקליטנים26/06/2013976 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שוק התקליטנים בארץ מונה בין 6000-7000 תקליטנים. בארץ נערכות לפחות 40 אלף חתונות מדי שנה, נתון סטטיסטי גבוה מאד לכל הדעות. מה שאומר שעל כל חתונה מתחרים יותר מ- 100 תקליטנים. מתחתנים פעם אחת (לפחות כך אנחנו מקווים) ובחירה של תקליטן תקבע במידה רבה אם האירוע שלכם יהיה מעולה או רק בינוני. בין התקליטנים תמצאו תקליטן לחתונה, תקליטן לברית, תקליטן לבר מצווה או בת מצווה, תקליטן לחינה ותקליטן לאירועים אחרים, פרטיים ועסקיים.

אם בעבר הציוד היה מיושן ולא טכנולוגי במיוחד ובכדי ליצור אוסף שירים היה צורך בעמל רב, בעידן של היום הכל נגיש, הציוד ברמה גבוהה, וזה אולי מה שגורם לכך שאתם עלולים להתקל בכל מיני תקליטנים חובבנים. כדי שלא תיפלו על אחד כזה, כדאי לעשות סלקלציה נכונה כדי לבחור נכון.

איך לבחור תקליטן לאירוע?

נסו לקבל המלצות מאנשים שאתם מכירים - זה תמיד טוב יותר מלשכור שירותים של מישהו לא מוכר.

צפו במספר תקליטנים בפעולה -   הגיעו לאירוע ובדקו מי מקצועי ומי נהנה מהעבודה ומרגיש חלק מהאירוע. בחרו באיש מקצוע מנוסה בתחום. אם אתם מחפשים תקליטן לחתונה, אל תבחרו תקליטן שעושה רק בריתות או אירועים קטנים.

כימיה -  בחרו במי שמוצא חן בעינכם וקולט מהר את הראש שלכם וסגנון המוזיקה שלכם. על האיש שאתם בוחרים להיוב חביב. חשוב שתהיה לכם כימיה איתו, שיהיה איש שמח, שיהיה בראש טוב, אפילו קצת משוגע במובן הטוב של המילה. זכרו הוא זה שצריך להרקיד את המוזמנים שלכם ולדאוג שהרחבה תהיה מלאה באנשים.

בחירת שירים - בדקו מה מציע כל תקליטן ולאיזה קו מוזיקה אתם מתחברים.

השוו מחירים - לאחר שאתם צופים ב- 2-3 תקליטנים, השוו מחירים. תמיד השוו בין תקליטנים באותה רמה שעברו סינון. אל תבחרו תקליטן רק כי הוא זול.

נסו להשיג אטרקציות ולהוזיל עלויות - זיקוקים, קונפטי, בועות וכדומה. את אלה משיג התקליטן במחירים אטרקטיבים. נסו לסגור על חבילה משתלמת.

סגרו חוזה כתוב - אל תסתמכו על סגירות בעל פה, וודאו שהכל כתוב. מתי מגיע התקליטן ומתי הוא מסיים, מי הצוות שאיתו, האם הוא גובה תעריף נוסף אחרי חצות. מחיר סופי, תנאי תשלום ודמי ביטול במקרה של ביטול עסקה.

באתר  תוכלו לקבל ייעוץ והצעות מחיר לתקליטנים לאירועים, תשוו מחירים ותוכלו לחסוך עלויות.

http://xn----8hcchdfudzo2e9ai.net/


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

איל מדיה, תוכן שיווקי וסרטונים לקידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אילנית לוי

מאת: אילנית לויבידור ופנאי - כללי10/03/14993 צפיות
מחפשים פעילות מגבשת לעובדים? רוצים לצאת מהשגרה? הכנסו לאתר סדנת צחוק והתרשמו ממבחר הסדנאות.

מאת: אילנית לויהפקת אירועים05/03/147161 צפיות
אם אתם מחפשים מתנה, תוכלו למצוא שלל רעיונות באתרי אינטרנט מקצועיים שנועדו בדיוק לכך. קנייה פשוטה וקלה למתנה ייחודית. לקנות מתנה לעולם לא היה פשוט יותר.

מאת: אילנית לויביטוח - כללי29/09/13982 צפיות
ביטוח תאונות אישיות יסייע לכם כלכלית בעת תאונה. אם חלילה תפגעו ולא תהיו מבוטחים תאלצו לשלם סכומי עתק עבור הוצאות רפואיות, מה שעשוי להוביל אתכם לקריסה כלכלית.

מאת: אילנית לויגינון06/08/13872 צפיות
הדשא הטבעי דורש המון תחזוקה ומגדיל באופן ניכר את חשבון המים שלכם? יש לכם גג או חצר אספלט ואתם רותים לשדרג אותה לפינת גן ירוקה? הגיע הזמן לעבור לדשא סינטטי! כל כך הרבה יתרונות שזה פשוט נוח ומשתלם.

מאמרים נוספים בנושא תקליטנים

מאת: רויטל ל תקליטנים29/11/204636 צפיות
אם יש משהו ברור שכולנו יודעים ורוצים זה שאירוע הוא דבר שמח, משמח ומרגש. את זה תבטיחו לי שאתם לא מפספסים את מה שיעשה לכם את הערב, זו התכנית שתעזור לכם להרים את הערב בו הזמנתם את האהובים לכם מכל לביתכם להתרגש איתכם ולשמוח.

מאת: רוני הכהןתקליטנים10/01/171522 צפיות
רוצים שבאמת כולם ירגישו הכי מחוברים אל הערב ואל המוזיקה שבחרתם לשים במערכת הסאונד שלכם? עברו על הטיפים הבאים.

מאת: aviתקליטנים13/11/161631 צפיות
לאירוע טוב , צריך תקליטן טוב. בשעה טובה ומוצלחת החלטתם לעשות אירוע משמח, מזל טוב!! עכשיו אתם צריכים לבחור תקליטן שישמיע לכם את המוזיקה האהובה עליכם באירוע שלכם. כידוע תקליטן זה אחד המקצועות הכי מבוקשים בארץ ובכלל בעולם כולו בענף האולמות והאירועים. כיום כמעט בכול אולם אירועים בעל האולם שוכר לעצמו שירותי מוסיקה. ולא רק באירועים כמו חתונה או ברי מצווה אלא גם באירועים של חברה או אירוע ערב שונים. שגם להם יש צורך שירותי תקליטן ומוסיקה

מאת: יחי - מאיץ האתריםתקליטנים10/03/152380 צפיות
בשעה טובה החלטתם לערוך אירוע ולהתחתן, מזל טוב. בחירת אולם היא אמנם מהלך מורכב וקשה, להחליט על המיקום, צבע התפאורה והאוכל שיוגש, אולם לעומת תקליטן לחתונה המאזניים נוטות לכיוון התקליטן לחתונה מסיבה אחת פשוטה

מאת: אווה מוגילבסקיתקליטנים31/08/142642 צפיות
אם אתם מתכננים אירוע בזמן הקרוב, אתם בודאי שואלים את עצמכם איך תצליחו להשאיר רושם עז בקרב האורחים שלכם. אחד המאפיינים החשובים ביותר בחתונות הוא בחירת די ג'יי לחתונה שיהיה מתאים לקהל, מלהיב ואיכותי.

מאת: איציקתקליטנים11/05/145034 צפיות
הכלל הראשון והחשוב ביותר ברכישת אוזניות DJ הוא לבדוק את נוחות האוזניות. כאשר אתם מנגנים סט במסיבה או עורכים מוזיקה בבית חשוב לעבוד בנוחות ולכן יש לבחור היטב את האוזניות

מאת: tkidumתקליטנים09/12/137892 צפיות
כאשר מתכננים אירוע וחשוב לנו שהאירוע יהיה איכותי ובלתי נשכח. אחרי שבחרנו צלם טוב ואוכל משובח, מאוד חשוב למצוא תקליטן לחתונה. היום כאשר אירועים מסתיימים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica