חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דשא סינטטי - כל כך הרבה יתרונות

מאת: אילנית לויגינון06/08/2013866 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כבר למעלה מעשור שדשא סינטטי נחשב מוצר שימושי, אך היום, יותר מאי מאי פעם,  הוא הפך לטרנד חם. הדשא הסינטטי אינו רק מוצר שחוסך לכם מים. כמובן, לא נקל ראש בעובדה הזו, שהרי אנחנו חיים באקלים שבו כל טיפת מים חשובה, וחסכון בחשבון המים שלכם באלפי שקלים בשנה אינו ענין של מה בכך. אך מעבר לכך, לדשא הסינטטי יתרונות רבים על פני דשא טבעי. יתרונות אלה הופכים אותו למוצר שימושי, משתלם ונוח במיוחד.

תחזוקה קלה שחוסכת זמן וכסף

כאמור, מעבר לעובדה שדשא סינטטי חסכוני במים, מדובר במוצר שלא דורש תחזוקה רבה. אם עד היום בזבזתם הרבה מאד זמן בגינון, כיסוח, דישון, השקייה, או שילמתם לשירותי גינון מקצועי, פה אתם יכולים לחסוך זמן, מאמץ, אנרגיה, וכן, גם הרבה מאד כסף . אז נכון שיש עלויות ראשוניות של התקנה, אבל אלה מחזירות את עצמן תוך כמה שנים ואתם נשארים עם מוצר שלא דורש תחזוקה, הוא נעים, לא מגרד, בטיחותי לילדים וירוק תמיד בעיניים. הוא נותן פתרון עיצובי גם לגגות בבתים ובמשרדים עירוניים והופך כל פיסת אספלט לפינת גן ירוקה.

מחיר שווה לכל כיס

בניגוד לעבר, כיום פועלות חברות דשא מלאכותי רבות בשוק, מה שיוצר תחרות גבוהה ומוריד את המחירים בשנים האחרונות. כבר לא מדובר במוצר לעשירים בלבד. ניתן למצוא מרבדי דשא במחיר שווה לכל כיס. כמו בכל מוצר תמצאו טווח מחירים שנע בין 60 ₪ למ"ר ועד 170 ₪ למ"ר. הבדלי המחירים בדרך כלל יתבטאו בהבדלי איכות, אבל רצוי לבדוק זאת ולא לקחת כל משפט שאומרים לכם על טיב המרבד כמובן מאליו. איכות המרבד מתבטאת בעובי הסיבים ובצפיפות שלהם. מרבד צפוף ובעל סיבים חזקים ועבים יחשב חזק יותר ומשקלו יהיה גדול יותר.

השוו מחירים לפני שתחליטו לרכוש דשא סיננטי

דשא סינטטי לא קונים כל יום. חשוב לקנות מוצר איכותי מחברה מוכרת בעלת ניסיון ומוניטין. חשוב לוודא היטב מה המחירים כוללים בדיוק ולבקש מחיר סופי כולל הובלה ושקי חול וכולל מע"מ.  מומלץ שההצעה תהיה בכתב כדי להמנע מאי נעימויות. וודאו שאתם מקבלים אחריות לחמש שנים לפחות ובדקו אם האחריות תקפה במידה והחלטתם לבצע התקנה עצמית. חשוב מאד להשוות מחירים ולקבל ייעוץ מכמה מומחים לפני שתחליטו על רכישה. באתר דשא סינטטי תוכלו לקרוא מידע מקצועי בנושא, לקבל פרטים  וייעוץ ממספר מומחים במילוי טופס קצר, להשוות הצעות מחיר ולחסוך עלויות. השירות מוצע לכם ללא תשלום וללא התחייבות.

http://xn--4dbfqadc0cg4e.co.il/

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

איל מדיה, תוכן שיווקי וסרטונים לקידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אילנית לוי

מאת: אילנית לויבידור ופנאי - כללי10/03/14988 צפיות
מחפשים פעילות מגבשת לעובדים? רוצים לצאת מהשגרה? הכנסו לאתר סדנת צחוק והתרשמו ממבחר הסדנאות.

מאת: אילנית לויהפקת אירועים05/03/147154 צפיות
אם אתם מחפשים מתנה, תוכלו למצוא שלל רעיונות באתרי אינטרנט מקצועיים שנועדו בדיוק לכך. קנייה פשוטה וקלה למתנה ייחודית. לקנות מתנה לעולם לא היה פשוט יותר.

מאת: אילנית לויביטוח - כללי29/09/13978 צפיות
ביטוח תאונות אישיות יסייע לכם כלכלית בעת תאונה. אם חלילה תפגעו ולא תהיו מבוטחים תאלצו לשלם סכומי עתק עבור הוצאות רפואיות, מה שעשוי להוביל אתכם לקריסה כלכלית.

מאת: אילנית לויתקליטנים26/06/13970 צפיות
כולנו חוגגים אירועים במהלך חיינו. חלק חשוב מהפקת כל אירוע הוא המוסיקה. בחירת תקליטן תשפיע במידה רבה על הצלחת האירוע. טיפים חשובים לבחירת תקליטן במאמר הבא.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191970 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191768 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182242 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811152 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181664 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183829 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174182 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica