חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פיקדון בבנק ככלי השקעה סולידי

חיסכון כסף הוא תמיד דבר חשוב. אנחנו לא יכולים לדעת מה יהיו התכניות שלנו בעתיד אבל תמי בטוח שנצטרך סכום לא מבוטל של כסף כדי לממשן. זו יכולה להיות בר מצווה לילד, חתונה מפוארת או לימודים ושיפוץ הבית. בכל מקרה כל הדברים הללו דורשים כסף. כדי לא להיכנס לחובות ולתשלומים רבים תמיד מומלץ לשמור על תכנית חסכון עם סכום כף בצד. אמנם בישראל החמה סערות לא קורות כל לילה, אולם אין לדעת מתי תתרגש עלינו סערה שתחייב אותנו להוציא סכום גבוה של כסף.

טרנד של חסכונות מסיבה זו ולאור הגזרות הכלכליות של השנים האחרונות יותר ויותר אנשים בישראל מבינים את החשיבות של פתיחת תכניות חיסכון. לא רבים יודעים, אבל גם תכנית קטנה בהיקף הפקדות של כמה מאות שקלים בחודש היא משמעותית ויכולה לחלץ אונתו מהבוץ ברגע האמת. היתרון של תכנית חיסכון הוא בכך שאנחנו שוכחים ממנה ובבוא היום מגלים שעומד לרשותנו סכום לא מבוטל של כסף. מעבר לשימושים הפרקטיים של חיסכון, הרי שהוא מייצר עבורנו שקט.

מה החידוש? הידיעה שיש ברשותנו סכום של כסף שיכול לקנות לנו חופשה מהנה או לכסות חוב גדול מקנה לנו ביטחון ושקט ולכך אין מחיר. בעבר ניתן היה לפתוח תכניות חיסכון בבנק שבו מתנהל חשבון העובר ושב שלנו, אולם כיום המצב הוא שונה למדי. כיום ניתן לפתוח תכניות חיסכון לא רק בבנקים אלא גם בבתי השקעות ובחברות ביטוח. חידוש שנוסף הוא בכך שניתן לפתוח חיסכון גם בבנק שבו לא מתנהל חשבון העובר ושב שלכם, מה שהביא לכך שהתחרות בין הבנקים ובין יתר הגופים הפיננסיים פורחת.

במסגרת התחרות נהנים לקוחות כל הבנקים מאפשרויות מגוונות, תנאים אטרקטיביים וריביות גבוהות. מסיבה זו, אין פלא שלקוחות רבים כל כך נהנים לחסוך מדי חודש סכומי כסף לא מבוטלים. אחת התכניות הפופולאריות בהקשר של תכניות חיסכון היא תכנית מסוג פיקדון. פיקדון מוצע ללקוחות בשני מסלולים: מסלול אחד כולל הפקדה חודשית של סכום כסף קבוע והמסלול השני כולל הפקדה חד פעמית של סכום כסף. זהו מסלול השקעה סולידי ולכן מרבית הבנקים מציעים בו ריבית נמוכה.

מצד שני, משום שההשקעה יכולה להיות גם בסכומי כסף קטנים והתכנית מוצעת תקופה ארוכה יחסית, הרי שבתום התקופה יכול לגרוף בלקוח ריבית נאה במיוחד וליהנות מרווחים נאים של הכסף.

מה המשתלם? בנק ירושלים למשל מציע תכנית מיוחדת לכל מי שמעוניין לפתוח חיסכון מסוג פיקדון. פיקדון בבנק ירושלים יכול להיות מכל סכום שהוא וללא התחייבו לתקופה מסוימת. שיטת חישוב הריבית היא שונה מיתר הבנקים ובמסגרתה 80% מריבית בנק ישראל ניתנת ללקוח ואילו רק 20% מהריבית של בנק ישראל עוברת לבנק. בדרך זו מקבל הלקוח תשואה נאה לכספו כך שמדובר בתכנית משתלמת במיוחד. כדי לפתוח פיקדון מסוג זה אין צורך להגיע פיזית לבנק. ניתן למלא את הטפסים באתר האינטרנט וליהנות מהתנאים הנוחים.

יתר על כן זהו פיקדון שמיועד ללקוחות כל הבנקים ואינו דורש לפתוח בתוך בנק ירושלים חשבון עובר ושב לשם קבלת התנאים הטובים. כל הנתונים הללו מצביעים על כך שחיסכון הוא לא רק הכרחי אלא גם משתלם במיוחד.

 



תגיות המאמר: פיקדון, בנק ירושלים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים איכותיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כתיבת מומחים

מאת: כתיבת מומחיםאטרקציות12/11/131113 צפיות
אז מה פתוח בשבת בירושלים, אתם שואלים ? מסתבר שהרבה מאד אטרקציות ! כך שלא צריך להרחיק למקומות אחרים.

מאת: כתיבת מומחיםטיולים בארץ12/11/131241 צפיות
נכון, לא המצאנו את הגלגל, ועם הזמן כל האטרקציות נעלמות מעינינו, שכן הילדים של ימינו מתוחכמים וכדי לרגש אותם דרוש קצת יותר מסרט קולנוע ומפופקורן.

מאת: כתיבת מומחיםטיולי תרמילאים27/10/138628 צפיות
בואו נודה באמת ! לבקר בירושלים מבלי להגיע לשוק "מחנה יהודה" זה כמו לבקר באילת מבלי לפקוד את ים סוף המושלם או את "ריף הדולפינים" המוכר לכולם. החוויה המרתקת בהליכה האינסופית ברחבי השוק הממוקם ברחוב אגריפס במרכז העיר

מאת: כתיבת מומחיםבריאות ורפואה כללי23/10/131305 צפיות
מרגישים כאבים בכף הרגל בעת ההליכה? לא מסתדרים עם כל סוגי הנעליים? לא יכולים לעמוד על הרגליים יותר משעה רצוף?

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131150 צפיות
מי יכול לחשוב בימינו אל הרגע שבו הוא רוצה לעשות אמבטיה ואין לו מים חמים? זה בהחלט נראה כמו משהו שאי אפשר להסכים לו בעידן שבו אנו חיים, ובצדק.

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131156 צפיות
מי יכול לחשוב בימינו אל הרגע שבו הוא רוצה לעשות אמבטיה ואין לו מים חמים? זה בהחלט נראה כמו משהו שאי אפשר להסכים לו בעידן שבו אנו חיים, ובצדק.

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131268 צפיות
להחליט שאתם רוצים לעבור דירה זו לפעמים החלטה מאוד טובה, ואם אתם רוצים להיות

מאמרים נוספים בנושא פיננסים וכספים - כללי

מאת: nirפיננסים וכספים - כללי 29/08/211350 צפיות
מנכ"לית הבורסה מינתה וועדה שבחנה את נושא קיצור שעות המסחר, לאחר מספר דיונים הוחלט לקצר את שעות המסחר.

מאת: עוזי פלגפיננסים וכספים - כללי 09/04/208651 צפיות
הקלות והנגישות למקורות מימון, הפותרת את הבעיה לפרק זמן קצר, מרגיעה את צרכני המימון העסקיים והפרטיים, ובמקום לבחון את מבנה ההוצאות וההכנסות, והסיבות לחוסר התזרימי. ממשיכים בדרכם השגויה, והלא אחראית ומחריפים את הבעיה.

מאת: moraleפיננסים וכספים - כללי 18/03/202951 צפיות
אחד המנגנונים החשובים ביותר לצורך מעקב ובדיקה של בתי עסק בכלל ובפרט עסקים שעובדים עם חברות קבלן, הוא דוח בודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה. דוח זה נועד לבחון האם העסק מבצע את החוק כלשונו ומשלם לעובדים לפי הנחיות החוק, האם הוא עומד בכל התנאים והדרישות הסוציאליות ממנו.

מאת: גיא חזןפיננסים וכספים - כללי 08/08/193012 צפיות
אז נכון, האנושות אכן מרוויחה בגדול מהתפתחות הטכנולוגיה אך כמו כל דבר גם הצדדים הפחות מחמיאים משתדרגים.

מאת: אלכסיי קוגןפיננסים וכספים - כללי 29/04/181364 צפיות
ישנם שני סוגים של הליכי פירוק חברות מרצון: פירוק חברה ע"י הבעלים שלה ופירוק חברה ע"י הנושים.

מאת: רוני הכהןפיננסים וכספים - כללי 14/01/181610 צפיות
עבור ביצוע של החזר מס הכנסה בצורה עצמאית ממש לא צריכים לשלם כל עלות שהיא, אלא פשוט צריכים לדאוג להעביר את הטפסים הרלבנטיים כאשר יש שתי דרכים לביצוע של הבדיקה לזכאות, בצורה עצמאית או בצורה אחרת שהיא על ידי פניה אל משרד של רו"ח אשר מתעסק עם הפעילות מהסוג הזה.

מאת: שלום כהןפיננסים וכספים - כללי 10/11/172018 צפיות
אחד היתרונות הבולטים של לימודי הנהלת חשבונות, הינו שאתם יכולים להתחיל בקורס בסיסי 1+2 שאורך לא יותר מאשר שנה שבסיומו תוכלו להמשיך ללמוד סוג 3. להבדיל ממקצועות אחרים כגון רפואה, עריכת דין והוראה, שיש ללמוד הרבה שנים. תוכלו ללמוד מבלי להשקיע שנים ולנווט עם הזמן את הלימודים כמו קורס בסיסי וקורס מעמיק יותר הכול תלוי בשאיפות של כל אחד, הקורס הבסיסי של הנהלת חשבונות התחלתי, היות וזהו צעד ראשון ללימוד מקצוע שיהיה משתלם במיוחד עבורכם. האפשרות שלאחר הלימודים הבסיסיים, ניתן יהיה להשתלב מיד בעבודה מה שלא נ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica