חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח רכב

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב30/06/2013852 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם ההורים שלכם הם בעלי רכב ישן ואם הם לקוחות של אותו סוכן ביטוח מזה שנים, למה שלא תנסו לעזור להם כדי לראות האם הם משלמים יותר מידי או לא? אם נניח שהם החליטו אחרי שנים לקנות לעצמם רכב חדיש יותר כדי שהוא יהיה יותר בטיחותי, אז אין ספק שזו גם הזדמנות נפלאה שבה הם יכולים לעבור להיות לקוחות של סוכנות ביטוח שבה ידרשו מהם פחות כסף על ביטוחי הרכב, ואתם הם אלה שיכולים לעזור להם לעשות את זה. אין ספק שאם הם קונים לעצמם רכב חדש מסוכנות הרכב, הרי שהם לא יכולים לעשות רק ביטוח חובה, כי אי אפשר לא לעשות על רכב כזה ביטוח רכב שיכלול גם את המימון במקרים של גניבות, שריפות וכדומה. משמעות הדברים היא שמה שדרוש להורים שלכם זה למצוא סוכנות שבה הם יוכלו לקבל את כל חבילת ביטוחי הרכב עם כל הסעיפים וכל התנאים, ולכן זה מה שאתם צריכים לחפש עבורם אם אכן אתם רוצים לעזור להם לשלם פחות כסף.

השפעות על ביטוח ההורים

הרבה אנשים שרוצים להבין האם הם משלמים יותר מאחרים על ביטוח רכב טועים לחשוב שהם פשוט צריכים לדבר עם חברים כדי לעשות את ההשוואה, והאמת היא, שזה לא עובד ככה. אם תיקחו את המחיר שאתם בעצמכם משלמים על ביטוח הרכב ותנסו להשוות אותו עם מה שההורים שלכם משלמים כיום על ביטוח הרכב הישן שלהם, הרי שתראו שיש הבדל, ובצדק. צריך להבין את הגורמים שיכולים להשפיע על כמה שעולה ביטוח לרכב, והגורמים העיקריים הם שנתיים: הרכב מצד אחד והנהגים מצד שני. גיל הרכב, המצב שלו והעבר שלו ישפיעו על גובה המחיר שאותו אפשר יהיה לדרוש בגין הביטוח שלו, ואת אותו הדבר אפשר להגיד גם על הנהגים. אדם בן חמישים שיש לו הרבה שנים של ניסיון על הכביש ישלם מחירי ביטוח אחרים לעומת נהג חדש או נהג צעיר, ולכן גם את הנתונים האלה צריך לקחת בחשבון כאשר מנסים להבין את הבדלי המחירים שקיימים בין ביטוחים שונים.

להשוות בצורה רצינית

אם אתם רוצים למצוא להורים שלכם את סוכנות הביטוח שבה באמת כדאי להם לעשות ביטוח רכב, אז כדאי שתעשו את זה בצורה רצינית, ולעשות את זה בצורה רצינית זה אומר להיכנס לאתר אינטרנט שעוסק בהשוואות ביטוחים. באתר כזה יש רובריקות להכניס את כל הנתונים שצריך, גם לגבי הנהגים וגם לגבי הרכב עצמו, וכך מייד תוכלו לראות את התוצאות. אם תגיעו למסקנה שההורים שלכם משלמים היום הרבה יותר מידי על ביטוחי הרכב שלהם, אז תוכלו להתחיל לפעול כדי להוריד להם את המחיר. לפעול להורדת המחיר זה או להציע להורים לעבור להיות לקוחות של סוכנות ביטוח אחרת שהיא הרבה יותר זולה על פי נתוני ההשוואה, או פשוט לדבר עם סוכן הביטוח הנוכחי של ההורים. הרבה פעמים סוכני הביטוח מורידים לא במעט את מחיר הביטוח של הלקוחות שלהם שסיפרו על השוואת מחירים, ולכן גם אתם יכולים לנסות לעשות את זה ולהוריד את מחיר הביטוח של ההורים.

 



תגיות המאמר: ביטוח רכב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים איכותיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כתיבת מומחים

מאת: כתיבת מומחיםאטרקציות12/11/131113 צפיות
אז מה פתוח בשבת בירושלים, אתם שואלים ? מסתבר שהרבה מאד אטרקציות ! כך שלא צריך להרחיק למקומות אחרים.

מאת: כתיבת מומחיםטיולים בארץ12/11/131241 צפיות
נכון, לא המצאנו את הגלגל, ועם הזמן כל האטרקציות נעלמות מעינינו, שכן הילדים של ימינו מתוחכמים וכדי לרגש אותם דרוש קצת יותר מסרט קולנוע ומפופקורן.

מאת: כתיבת מומחיםטיולי תרמילאים27/10/138628 צפיות
בואו נודה באמת ! לבקר בירושלים מבלי להגיע לשוק "מחנה יהודה" זה כמו לבקר באילת מבלי לפקוד את ים סוף המושלם או את "ריף הדולפינים" המוכר לכולם. החוויה המרתקת בהליכה האינסופית ברחבי השוק הממוקם ברחוב אגריפס במרכז העיר

מאת: כתיבת מומחיםבריאות ורפואה כללי23/10/131305 צפיות
מרגישים כאבים בכף הרגל בעת ההליכה? לא מסתדרים עם כל סוגי הנעליים? לא יכולים לעמוד על הרגליים יותר משעה רצוף?

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131150 צפיות
מי יכול לחשוב בימינו אל הרגע שבו הוא רוצה לעשות אמבטיה ואין לו מים חמים? זה בהחלט נראה כמו משהו שאי אפשר להסכים לו בעידן שבו אנו חיים, ובצדק.

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131156 צפיות
מי יכול לחשוב בימינו אל הרגע שבו הוא רוצה לעשות אמבטיה ואין לו מים חמים? זה בהחלט נראה כמו משהו שאי אפשר להסכים לו בעידן שבו אנו חיים, ובצדק.

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131268 צפיות
להחליט שאתם רוצים לעבור דירה זו לפעמים החלטה מאוד טובה, ואם אתם רוצים להיות

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/171736 צפיות
מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164124 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163367 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163089 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163068 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143611 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147848 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica