חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מיני פיסי ועולם הטלוויזיה

מיני פיסי ועולם הטלוויזיה

שלום וברוכים הבאים, נעים להכיר, אני מכשיר מיני פיסי ואני יכול להעיד כי אני הוא הדור הבא בעולם המחשוב, המדיה וטלוויזיה. מכשיר מיני פיסי מגיע באמצעות ערכה הכוללת חיבור USB, כבל HDMI וספק חשמל. כדי להנות מהמכשיר אנו נחבר את הכבל ה HDMI אל הטלוויזיה, כעת, כאשר מחובר כבל HDMI לטלוויזיה, הוא יחבור אל מכשיר מיני PC בצורה הפשוטה ביותר. מרגע פעולה זו, מחברים אל החשמל והנה, שהרי אתם מחוברים אל מכשיר הטלוויזיה ורשאים לראות ולהתחבר אל כל התכנים המוצעים לכם רק על גבי אותו מסך טלוויזיה גדול, תוכלו להתנהל במשחקים, בדיקת דואר אלקטרוני, צפייה בסרטים, שמיעת מוסיקה וכד'.

לחבר את המקלדת והעכבר לטלוויזיה

חיבור USB מאפשר את חיבור המקלדת והעכבר לטלוויזיה באמצעות הBluetooth. זהו, עכשיו הכול מחובר ואין צורך לגעת במכשיר בשנית. כשהמערכת עולה מעצמה, מסך הבית מעלה ממשק קל  לשימוש הבא לידי ביטוי בגישה קלה ליישומי משחקים, פייסבוק, חנות אנדרואיד ולבצע כל פעולה אפשרית. המסך החד באמצעות שידור ה HDMI מאפשר תצוגה רהוטה וברורה המאפשרת שימוש באינטרנט בקלות כשם כל השימושים אשר מציע מיני פי סי בפועל.

יתרונות מיני פיסי וכרטיס זיכרון

את המכשיר ניתן להגדיל בעזרת כרטיס הזיכרון. את הכרטיס אפשר לרכוש בנפרד. כך למעשה מבצעים הרחבת זיכרון. המכשיר קל לשימוש והוא מספק את כל האפשרויות במקום אחד מבלי לייצר פעולות מיותרות או מורכבות יתר על המידה. איכות הסרטים גבוהה, גם כאשר צופים באמצעות האינטרנט, הממשק והתפעול קל לכל משתמש, מביא לא מעט אנשים לבחור ברכישת מיני פיסי באשר הוא.

טיפים לרכישת מכשיר מיני פיסי

1. ערכו סקר שווקים ופילוח, אתרי האינטרנט יספקו לכם את כל הנדרש באשר למכשיר הטוב ביותר.

2. השתדלו לרכוש מכשיר עם הביצועים הטובים ביתר המתאימים לצרכים שלכם.

3. מרבית המכשירים מגיעים עם תמיכה Bluetooth ללא הצורך בכבלים להפעלת העכבר והמקלדת

4. ישנם מכשירים המגיעים עם שלט לשליטה מרחוק. או לשליטה באמצעות מסך המגע שבסמארטפון.

הכותב הינו מפעיל האתר Buymore.co.il - הדור החדש של המחשבים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכותב הינו מפעיל האתר Buymore.co.il - הדור החדש של המחשבים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Buymore - הדור החדש של המחשבים

מאת: Buymore - הדור החדש של המחשביםגאדג'טים19/08/13871 צפיות
כאשר מדברים על ה מיני פיסי, אנו מדברים למעשה על חיבור חכם של אנדרואיד אל מכשיר הטלוויזיה הממוקם בבית שלכם. דונגל מיניPC הוא למעשה חיבור חכם לטלוויזיה בסלון, בחדר השינה או בכל מקום אחר, חיבור זה מאפשר להשתמש בטלוויזיה כמחשב לכל דבר. הכול מתרחש כמו הפעלת אנדרואיד בדומה למכשיר טלפון חכם, גם כאן ניתן לגלוש בקלות היתרה באינטרנט, להוריד אפליקציות, לצפות בסרטים ולבצע שאר דברים.

מאת: Buymore - הדור החדש של המחשביםגאדג'טים02/07/13900 צפיות
כשחושבים על כך, מיני פיסי הוא בהחלט ההצלחה של הקדמה. הוא מביא איתו עלות מזערית ביחס להצלחה שהוא מעולל בתחומי האנדרואיד והפעלתו. דגם של מיני PC הוא בהחלט ההצלחה לעבור למדיה מעניינת יותר. במאמר הבא נעסוק בעיקר בתחום של מיני PC ועל יתרונותיו בשוק הפתוח.

מאמרים נוספים בנושא גאדג'טים

מאת: נינה כהןגאדג'טים15/01/182092 צפיות
מה מעלה את הצורך לטעון את המצבר? כיצד אפשר לשמור על המצבר לאורך שנים? מדוע כדאי שיהיה לך מטען עבור המצבר והיכן כדאי לרכוש אותו? התשובות לשאלות אילו יכולות לשמור על המצבר שלך בטווח הארוך.

מאת: יבגני דוברובסקיגאדג'טים25/02/161831 צפיות
"וואן-פלוס" נוסדה ב-16 בדצמבר, 2013, ע"י סגן הנשיא של "אופו", פיט לאו וקארל פיי. לפי מסמכי ממשלת סין, בעל המניות המוסדי היחיד של וואן פלוס הוא אופו. אף על פי שבתחילת הדרך הכחיש לאו את היותה של וואן-פלוס חברת בת של אופו, ברגע שחרור נשורת הרגולציה הודו שהם שייכים לאופו והם "בקשר עם משקיעים אחרים" (למרות ששום דבר לא הוכרז עד כה)

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/152782 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/151892 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: ravivorגאדג'טים16/03/152529 צפיות
אנחנו אוהבים אותם ולא מוכנים להיפרד מהם אפילו לרגע. אז לפחות בואו נפנק אותם (ואת עצמנו) בכמה תוספות שווה במיוחד.

מאת: רוני מיכאלגאדג'טים23/10/146065 צפיות
בעולם הטכנולוגי והמתקדם בו אנו חיים, כמעט הכל נעשה באמצעות מכשיר או מוצר אלקטרוני מסוים, כאשר כמעט שום דבר, מלבד לחיצה על כפתור ההפעלה, לא נעשה על ידינו.

מאת: אוהד ז.גאדג'טים27/02/148398 צפיות
מצלמות דרך לרכב נמכרות בשוק כבר משנת 2000 אך בתחילת העשור הנוכחי מכירתן החלה לתפוס תאוצה, בעיקר עקב מקרים שבהם נהגים שקיבלו דוחות לא מוצדקים הצליחו להוכיח את טעותו של השוטר ואת התנהגותו, ובנוסף הצליחו להוכיח את האמת במקרי תאונה. במאמר הבא נדבר על היתרונות ברכישת מצלמות רכב וניתן טיפים לרכישה נבונה ולשימוש נכון בהן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica