חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השמה להייטק

מאת: ורד טויןהשמה01/07/20131210 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השמה להייטק

תנאי המחיה כיום אינם פשוטים והם עולים ויורדים בהתאם למצב הפיננסי של כל בית בישראל. לעיתים המיסים עולים ולעיתים ישנן גזירות כלכליות חדשות וכל משפחה ניצבת בפני טלטלה כלכלית. על כל משפחה מוטלת המשימה לעמוד ביציבות אל מול הטלטלה ולדאוג להכנסה קבועה ויציבה שתשמור על בסיס כלכלי איתן בכל מצב שהוא ובכל זמן נתון. לשם כך, מצופה מכל אחד ואחד לדאוג לעבודה קבועה ולמשרה איכותית שתספק לו או לה הכנסה קבועה וברמה מספקת. אך בשוק העבודה הנוכחי, משימה שכזו איננה פשוטה כלל וכלל. לשמור על יציבות כלכלית בתקופה האחרונה זו משימה מאתגרת בפני עצמה, אך מציאת משרה שתהלום את כישורינו ובנוסף תספק לנו הכנסה ברמה שתענה על הדרישות שלנו – זו כבר משימה קשה במיוחד. המשימות הללו הופכות לקשות במיוחד כשמדובר בתחום רווי עובדים ומחפשי משרות כמו תחום ההייטק. מי העלה בדעתו שתחום כל כך מודרני כמו תחום ההייטק יהיה כל כך לא מסביר פנים למחפשי עבודה. בדיוק בשל כך, נכנסו לתמונה חברות השמה להייטק שמסייעות לכל מי שמעוניינים לצלוח את המשימות הלא פשוטות הללו. חברות השמה להייטק חוסכות לכל מחפשי העבודה את כיתותיי הרגליים בין שלל החברות בתחום ומסייעות לכל מחפש משרה להגיע בדיוק למקום הנכון.

כיצד אם כן פועלות חברות השמה להייטק? ובכן כל חברת השמה להייטק באשר היא מרכזת אצלה את קורות החיים של הפונים אליה ועורכת להם ראיונות ומבדקים ראשוניים לאחר שנתקבלו קורות החיים. הפונים לחברות השמה להייטק יכולים להיות מחפשי עבודה ראשוניים שעדיין לא התנסו בעבודה בתחום ובאותה המידה יש מי שפונים לחברות השמה להייטק במהלך הקריירה כשהם כבר מחזיקים במשרה בתחום. אותם פונים מעוניינים לנצל פרק זמן בו מצב המשק אידיאלי ומגוון משרות איכותיות ברמה גבוהה זמינות כדי לשדרג את מעמדם מן העבודה הנוכחית שלהם. על מנת להוציא לפועל מהלך שכזה כמה שיותר מהר ובכמה שיותר אחוזי הצלחה,נעזרים רבים מהם בחברות השמה להייטק. באותו אופן בו מסייעות חברות השמה להייטק לפונים פרטיים המחפשים משרה,חברות השמה להייטק מרכזות פניות מחברות הייטק שונות ואת הדרישות שלהן לעובדים. בכך למעשה,משמשות חברות השמה להייטק כמעין מתווכות בין מחפשי העבודה לבין החברות המעוניינות בעובדים. בכל פעם שחברת השמה להייטק מאתרת התאמה בין דרישות החברה לבין המידע האישי של מחפש העבודה שנעזר בשירותי ההשמה,הם מחברים בין הגורמים ובכך מסייעים לשני הצדדים גם יחד.

לשימוש בחברת השמה להייטק ישנם מספר יתרונות. אחד מהם הוא הקשר בו מצויות חברות ההשמה עם חברות ההייטק התרות אחר עובדים חדשים. כל חברת השמה להייטק שהספיקה לצבור ניסיון בתחום של השמה להייטק ואיננה חדשה בשוק,צברה לאורך השנים קשרים מסוימים עם חלק מחברות ההייטק שפנו אליה בדרישה לעובדים. כעת משהתקבלה פניית מחפש העבודה בחברת ההשמה,תוכל החברה להיעזר בקשרים הפנימיים שלה בחברות ההייטק אליהן היא מקושרת ומקורבת,על מנת לקדם ולהמליץ על המועמד שנעזר בשירותיה. זוהי דוגמא בולטת ליתרון של שימוש בשירותי חברות השמה להייטק,אך זהו לא היתרון היחיד. באותה נשימה,ניתן לציין יתרון אחר שעומד לזכות הפונים לשירותי השמה להייטק ולא מנסים את מזלם באופן עצמאי – יש להם תמיכה מנטאלית ועניינית מחברת ההשמה. משמעות הדבר היא,שבמקום להסתמך רק על ידיעות עצמיות בתחום ההייטק בכלל ובתחום ראיונות העבודה למיניהם בפרט,הפונים לחברות השמה להייטק נהנים מהכוונה מדוקדקת של החברה לגבי איך להתנהל מול מקום העבודה אליו הם מנסים להתקבל ומה רצוי היה שיאמרו ומה פחות. בכך,ניתן למעשה לומר שחברות השמה להייטק הן מעין הוראות הפעלה למשתמש לעובדים הפונים אליהן והן מציבות בעבורם שלטי מותר ואסור (או אם תעדיפו - רצוי ולא רצוי) בתחום חיפוש העבודה.

לסיכום,חברות השמה להייטק יכולות לייעל בעבור המעוניינים בכך,את תהליך חיפוש העבודה בתחום ההייטק,דבר שלעיתים יכול להיות מייגע למדי. אגב,יש מי ש"התמכרו" כל כך לשירותי השמה להייטק עד שהם פונים לכמה חברות השמה להייטק בו זמנית. חשוב לדעת שפנייה למספר חברות השמה להייטק באותו הזמן עלולה להוות יתרון באותה המידה בו היא עלולה לשמש כחסרון ולכן בטרם פונים לכמה חברות השמה להייטק בו זמנית,רצוי לחשוב פעמיים ולשקול שימוש בשירותי השמה להייטק בלעדיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ורד טוין

כתבת מקצועית בתחום העיצוב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ורד טוין

מאת: ורד טויןעיצוב פנים28/07/131333 צפיות
כיצד לבחור בחוכמה חיפוי קיר זוכוית למטבח ומדוע מדובר בפיתרון מוביל בעיצוב מטבחים ובכלל? הינה התשובה!

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131350 צפיות
כל מה שצריך לדעת על סוגי טפטים לבית ובכלל

מאת: ורד טויןעסקים - כללי22/07/132117 צפיות
כל מה שצריך לדעת על טיהור שפכים

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131845 צפיות
כל מה שצריך לדעת על אדן חלון טרם רכישתו!

מאת: ורד טויןמחשבים וטכנולגיה - כללי22/07/131998 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על ניהול מלאי ולא העזתם לשאול

מאת: ורד טויןגיל הזהב21/07/137000 צפיות
כל המידע על דיור מוגן

מאת: ורד טויןיין ואלכוהול21/07/138251 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על בישול בירה בבית

מאמרים נוספים בנושא השמה

מאת: אסף דוריהשמה19/01/174137 צפיות
רבים בני האדם שלהם שאיפות גדולות, רעיונות מדהימים ויצירתיות מפותחת, לעיתים קרובות לאנשים יש מספר רעיונות ומספר תחומים בהם הם בעלי כישורים רבים וטובים ובכל אחד הם יכולים להצטיין ולהיות הטובים ביותר, הבעיה מתחילה כאשר לא יודעים במה להתמקד או לחילופין שמנסים לזרוק "חכה" לכל הכיוונים ולקוות שיעלה משהו מתוך מעמקי האפשרויות.

מאת: מועדפת בעירהשמה02/09/152738 צפיות
עבודה באחת מתחנות הדלק הרבות הפזורות ברחבי הארץ עשויה להיות אפשרות נוחה ומהנה. תוכלו לעבוד בתחנות הדלק של "פז", "סונול", "דור אלון", "טן" ואחרות, בתור מתדלקים או בתור מוכרים בחנויות הנוחות.

מאת: מועדפת בעירהשמה14/08/151914 צפיות
מה לא נאמר על העיר תל אביב. שהיא עיר בלי הפסקה, שהיא עיר לצעירים, שיש בה תרבות, עושר, כלכלה וספורט. אבל משום מה לא מדברים על עבודה מועדפת בתל אביב.

מאת: arielcהשמה17/04/151827 צפיות
טיפים למציאת עבודה באנגליה.

מאת: tanga2השמה10/04/152025 צפיות
עבודה במכירות מדלת לדלת במגוון יעדים.

מאת: taliyacovsonהשמה04/04/151645 צפיות
אירופה היא יבשת שמושכת ישראלים רבים שבוחרים לעבוד בה.

מאת: yossi dהשמה26/03/151766 צפיות
קשה שלא לשמוע על עבודה בחול אם אתה חי בישראל. הטרנד הזה ששטף המוני צעירים הופך לנפוץ ביותר. ישראלים רבים עולים על המטוס לאחר השירות הצבאי ובוחרים לחפש עבודה טובה ורווחית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica