חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד בוחרים סטייליסטית אישית טובה - סטיילינג

מאת: ענת רובינראופנה02/07/20131089 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שוק הסטיילינג הולך ותופס תאוצה. בישראל התחום קצת מקדים את זמנו אך לאט לאט יותר ויותר נשים וגברים מבינים כי העזרות בסטייליסטית אישית טובה אינה בגדר מותרות, אינה פוגעת בביטחון העצמי שלהן ומסוגלת לשדרג את המראה בצורה משמעותית ביותר.

הבעיה הקשה שניצבת בפני אשה שרוצה להזמין סטייליסטית אישית טובה ומנוסה היא כיצד לבחור את הסטייליסטית האישית המתאימה ביותר עבורה ועבור סגנונה. לאחרונה הולכים ופורחים בתי ספר רבים הסטיילינג שמוציאים החוצה מספר רב של סטייליסטים וסטייליסטיות מידי שנה. חלק קטן מהסטייליסטיות שמסיימות את הלימודים אכן מתאימות לעסוק במקצוע והחלק הגדול לא מתאים לחלוטין ביחס לאלו שכן מתאימות לעסוק במקצוע לא רבות הן בעלות הנסיון, וסטיילינג אישי ללא נסיון כמוהו כגוף ללא נשמה.

הואיל ועלות הקמה של אתר אינטרנט קטן כיום היא שולית וזניחה  - כמעט כל אשה בוגרת לימודי סטיילינג אישי מקימה לעצמה אתר באינטרנט ומשווקת את עצמה בצורה עצמאית.

מה הן התכונות שיהפכו סטייליסטית אישית לסטייליסטית אישית טובה המתאימה עבורך?

קודם כל, טעם טוב. ישנן סטייליסטיות מעולות ונהדרות שלא למדו דבר וחצי דבר וישנן סטייליסטיות איומות ומזעזעות בוגרות המוסדות הגדולים והמכובדים בארץ ובעולם. הדבר המרכזי והחשוב ביותר הוא היכולת של הסטייליסטית האישית להלביש כל אישה וגבר בצורה המיטבית בה הוא ירגיש בנוח. יתכן והדבר נראה לכם דבר פעוט של מה בכך אך רוב הסטייליסטיות האישיות נכשלות בתחום הזה ולא מסוגלות להלביש נשים וגברים זרים. חשוב לציין כי סטייליסטית אישית טובה שיודעת להלביש עצמה בצורה נאה לא תמיד מסוגלת להלביש נשים וגברים אחרים.

שנית ולא פחות חשוב,רגישות ואמפטיה. תכונות אופי אלו לא נרכשות בבתי הספר. או שיש לסטייליסטית האישית אותם או שאין, וחבל. התכונות חשובות עד מאוד על מנת לאפשר לסטייליסטית להבין את האישה או את הגבר בצורה המיטבית, ותוכל להתאים את הלבוש והסגנון החדש לרצונות של הלקוחה, והכל מבלי לפגוע ומבלי לחצות גבולות מיותרים. הסטייליסטית האישית  אמורה לדעת להתאים לבוש מדהים ומתאים לכל אישה באשר היא ולכל גבר באשר הוא, בין אם היא רזה או שמנה, דתיה לייט או חרדית, חילונית, יהודיה או נוצריה, מוסלמים או נוצרית. ללא רגישות ואמפטיה הסטייליסטית האישית לא תוכל לבצע זאת בצורה טובה.

הדבר האחרון, ואולי החשוב מכל שיש לבדוק ביחס לסטייליסטית אישית הוא הנסיון בתחום הסטיילינג האישי. למימד הנסיון בסטיילינג אישי בשונה מתחומי סטיילינג אחרים, יש השלכות עצומות על איכות שרות הסטיילינג ורמתו. על מנת שסטייליסטית אישית תחשב לסטייליסטית אישית טובה אישית ומנוסה היא חייבת להיות בעלת נסיון רב בתחום הסטיילינג האישי. נסיון בתחום הסטיילינג האישי מתחיל להחשב לאחר שהסטייליסטית ביצעה לפחות מאתיים וחמישים שעות של סטיילינג אישי עם מגוון רחב של לקוחות.

המאמר נכתב באדיבות אתר bester.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ענת רובינר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענת רובינר

מאת: ענת רובינרביגוד והנעלה26/05/13857 צפיות
קניה בעזרת סטייליסטית אישית בסופו של יום הרבה יותר ריווחית, הכל כמתואר במאמר

מאת: ענת רובינרביגוד והנעלה13/05/13968 צפיות
סטייליסטית אישית טובה יכולה לשנות מקצה לקצה את המראה שלך ולהדגיש בצורה יוצאת מהכלל את היופי הפנימי והחיצוני של כל אשה ואשה.

מאת: ענת רובינרפוליטיקה 29/03/132206 צפיות
מאות לוביסטים פועלים בכנסת. האם פעולתם טובה היא או רעה?

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222808 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: רוני הכהןאופנה07/11/195519 צפיות
היכן רוכשים שמלות ערב לחתונה בתל אביב שגדולה עד מאוד? כאן התשובות

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193718 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאת: רוני הכהןאופנה07/02/181651 צפיות
מכיוון שמחיר לא משקף איכות, ובהחלט יכולים למצוא אפילו מיטה במבצע נהדר שאיתה יהיה נעים ונוח ללכת לישון מידי לילה למשך של שנים רבות הלאה. איך יודעים לעשות בחירה נכונה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוני הכהןאופנה23/01/181599 צפיות
מה יכולים לעשות כאשר אירוע חשוב מתקרב וצריכים את השמלה החגיגית מוקדם ככל האפשר? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה22/12/171718 צפיות
האם זה אומר כי רכישת טלפון חכם מבטלת גם את הצורך ברכישה של שעון ליד? ובכן, רבים רואים כי רכישה של שעון לגבר היא עדיין פעולה שמביאה איתה יתרונות שאי אפשר לבטל בקלות שכזו. קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה18/11/171896 צפיות
איזה מקום יכול להכיל מלאי נהדר של שמלות יותר מעניינות שכאלה? קראו הלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica