חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החיסכון בקניה עם סטייליסטית

מאת: ענת רובינרביגוד והנעלה26/05/2013856 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החיסכון בקניה עם סטייליסטית

יותר ויותר נשים בעולם, ומגמה זו חודרת במהירות גם לארץ בוחרים להעזר בסטייליסטית אישית על מנת להתאים לעצמם אאת הקולקציה ההולמת.

תופעת ההיעזרות בסטייליסטית אישית להתאמה של קולקציה אינה תופעה חדשה. מרבית הסלבריטאיות והסלבריטאים לא מרשים לעצמם  לצאת החוצה שלא לדבר על להצטלם ללא שהלבוש אותו הם לובשים עבר את הבדיקה והפיקוח של הסטייליסטית האישית או הסטייליסט הצמודים שלהם.

עד לפני כמה שנים היה מקובל הסטיילינג הוא שירות יקר מאוד וכי רק המעמד הגבוה יכול להנות באמת ממנו. אולם כיום יותר ויותר נשים וגברים מבינים שעל מנת להראות נכון יש צורך להסתייע במשהו מומחה והמומחה לתחום הלבוד הוא הסטייליסט או הסטייליסטית. יותר ויותר אנשים מגלים כי קניה עצמאית של אופנה ללא עזרה מקצועית של סטייליסטים למעשה הרבה יותר יקרה מקניה עם סטייליסטית אישית וזאת בעיקר עקב העובדה שחלק ניכר מהבגדים והאביזרים שנקנים ללא עזרה מקצועית אינם מתאימים לנו ובסופו של יום אנחנו לא עושים בהם כל שימוש ונאלצים לקנות בגדים אחרים שגם לא מתאימים לנו. כך במעגל קסמים אנו קונים יותר ויותר פריטים וממלאים את הארון ביותר ויותר אביזרים שלא נעשה בהם שימוש לעולם.

סטייליסטיות מדווחות כי בשרותים מסוג "סידור ארון" שהן עושות ללקוחותיהם בבית, שירות הכולל הוצאת תחולת הארון ומיון הבגדים והאביזרים תוך הוצאה לתרומה של אלו הלא מתאימים – כמעט חצי מתכולת הארון נתרמת, ובהרבה מקרים מדובר על בגדים שלעולם לא לבשו אותם והם כמעט חדשים.

בקניה עם סטייליסטית אנחנו למעשה קונים אך ורק מה שמתאים לנו ואך ורק מה שישפר את המראה שלנו בצורה יפה. הסטייליסטית אישית יודעת לקנות עבורנו מספר קטן יחסית של בגדים שמלות ואביזרים שניתן לשלב מהם כמה וכמה קולקציות מדהימות כך שבסופו של יום אנו קונים בעזרת הסטייליסטית אישית אך ורק את הבגדים המתאימים לנו, בגדים שנראה איתם מדהימות, ונוכל לשלב בינהם שילובים רבים ומגוונים, וכך בסופו של יום נחסוך הרבה מאוד כסף.

המאמר נכתב באדיבות אתר bester.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ענת רובינר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענת רובינר

מאת: ענת רובינראופנה02/07/131089 צפיות
כמו יתר המקצועות שוק הסטיילינג הולך ותופס תאוצה ובמקביל מתחילה להיות הצפה במספר הסטייליסטיות בשוק. כיצד נבחר את הסטייליסטית האישית המתאימה לנו ביותר?

מאת: ענת רובינרביגוד והנעלה13/05/13968 צפיות
סטייליסטית אישית טובה יכולה לשנות מקצה לקצה את המראה שלך ולהדגיש בצורה יוצאת מהכלל את היופי הפנימי והחיצוני של כל אשה ואשה.

מאת: ענת רובינרפוליטיקה 29/03/132202 צפיות
מאות לוביסטים פועלים בכנסת. האם פעולתם טובה היא או רעה?

מאמרים נוספים בנושא ביגוד והנעלה

מאת: yoni romביגוד והנעלה17/11/204628 צפיות
באיזו דרך הכי משתלם לקנות היום נעלים? האם ניתן לקנות נעליים לנשים באינטרנט בלי לטעות? מהם כללי הבסיס לבחירת נעליים אונליין?

מאת: ניב אבןביגוד והנעלה11/08/161944 צפיות
ההתלבטות מסתכמת בסופו של דבר בבחירה בין חנות בוטיק מקצועית לבין חנות רשת אופנתית שבשתיהן יש שמלות ובגדים נהדרים לאירוע. איך יודעים מה עדיף? קוראים את המאמר הבא.

מאת: דודישביגוד והנעלה26/04/163957 צפיות
פעם עם בוא החורף לא היו הרבה חוכמות – את הנעליים הלבישו בערדליים – מעין מגפיים עשויים מגומי שנלבשו מעל הנעל על מנת לשמור עליה מפני בוץ, רטיבות ושאר צרות העונה הרטובה.

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה10/04/147549 צפיות
תחום הביגוד לילדים הפך להיות פופולארי ביותר ורשתות אופנה רבות פותחות ליין שלם של בגדי ילדים. גם בבגדי ים לילדים נוגעת התופעה הזו. אולם, כאן יש חשיבות וערך מוסף לא רק ללוק של בגד הים אלא גם לאיכות שלו ולמידת ההגנה שהוא יכול לספק לילד שלכם. להלן מידע רלוונטי.

מאת: elichai rubinביגוד והנעלה26/03/147675 צפיות
הבגדים שאנו לובשים מספרים עלינו דברים רבים ומשפיעים על הרושם שאנו יוצרים.

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה07/03/148434 צפיות
בגדי ים שלמים – למי זה מתאים? אם הגעת לכאן בוודאי נמאס לך כבר מאותם בגדי ים ביקיני רגילים. מתחשק לך השנה למצוא בגד ים מיוחד, להפתיע ולהציג סגנון קצת שונה. בגדי ים שלמים הם המילה האחרונה בתחום. אם בעבר חשבת כי הגוף נראה טוב יותר בבגד ים ביקיני, תגלי כי בגד ים שלם יוכל להיות מושך ומעצב בדיוק באותה מידה ואף יותר.

מאת: תמיר נוריאלביגוד והנעלה18/02/149345 צפיות
כאן תוכלי לקבל טיפים משמעותיים לבחירת שמלות ערב או שמלות כלה על ידי סוגי בדים שונים שיתאימו לגזרה שלך

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica