חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רעיונות איך לחגוג בת מצווה

מאת: partyבר ובת מצווה07/07/20131095 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היום יש פשוט המון המון אפשרויות ורעיונות איך לחגוג בת מצווה יש פשוט בלי סוף. אז לפני שרצים לבחור אולם, מועדון יפה לבת מצווה, כניסה מקורית ושמלה, חשוב לדעת כמה דברים על האירוע. רעיונות לבת מצווה תמיד יהיו לכם ויותר חשוב כל הפרטים הגדולים והקטנים מסביב כדי שיהיה אירוע מוצלח.

טיפים ועצות לאירוע החגיגי

-          שימו לב לאופי האירוע ולמוזמנים! - קורלציה היא חשובה בינהם. החלטתם ללכת השכרת יאכטה לבת מצווה - האם הסבתא והסבא, הדודים והדודות יכולים להנות באירוע כזה ? לעיתים כן, ולעיתים לא, ואתם לא רוצים לאכזב אורחים חשובים ואולי כדאי לעבור לרעיון הבא ברשימה של רעיונות איך לחגוג בת מצווה.

-          הפרטים הקטנים! - אם ניקח את הדוגמא הקודמת - יאכטה היא נהדרת אבל לא רצוי לצאת בשיא החום ביום שרבי, חשוב שכולם יתמרחו, שיהיה מספיק אוכל ושלכולם יהיה איך להגיע ולחזור, הפרטים הקטנים משלימים את התמונה. לפעמים חגיגה עם מועדון לבת מצווה זה בדיוק מה שאתם צריכים.

-          שתפו את הכלה- היא כבר לא תינוקת, בטח שלא ילדה, לקיחת אחריות, עמידה על שלה, הבנת מורכבות של אירועים היא חשובה וחשוב שהיא תיקח חלק פעיל. בכל זאת - זה האירוע שלה.

-          רעיונות איך לחגוג בת מצווה יש תמיד והרבה אבל חשוב מאוד לשים לב לעניין הפיננסי. אירוע כזה הוא חד פעמי וחשוב להשקיע בו, אבל במקביל גם אין סיבה אמיתית להכנס להוצאות גדולות מידי שלא מתאימות לכם. מועדונים לבת מצווה אינם עסק זול, דעו מראש כמה אתם יכולים להוציא, הכינו תוכנית שהיא קצת זולה מזה - כי הוצאות לא מתוכננות תמיד יהיו.

-          אפשרות נוספת - לא חייבים לחשוב על משהו מקורי, רעיונות איך לחגוג בת מצווה נוטים להיות סופר מקוריים או סופר מיוחדים - אפשר גם ללכת על אירוע מסורתי שמתאים לקהל המבוגר ולהוסיף "טיבול" בדמות כניסה מרשימה , הפעלות מיוחדות ואטרקציות. כך עושים אירוע אחד שכולם כולם - הסבא והסבתא, החברים של הכלה וגם ההורים נהנים .

-          עצה אחרונה וחשובה - כסף הוא משתנה חשוב, גם רעיונות איך לחגוג בת מצווה הם חשובים, אבל למעשה - הכל עניין של מוטיבציה, רצון והשקעה. כמה שתחליטו בתור משפחה להשקיע - כך יראה האירוע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פארטי 4 יו הינה רשת מועדנים לבת מצווה

לפרטים -

http://www.party4u.co.il/club.aspx

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת party

מאת: partyבר ובת מצווה07/07/131167 צפיות
טרנד מקומות מגניבים לבת מצווה הולך ותופס תאוצה. מועדוני בר מצווה זהו עסק מתפתח מכמה וכמה סיבות והאירוע המסורתי של פעם תופס פחות מקום. הדבר קורה מכמה סיבות

מאת: partyבר ובת מצווה07/07/131081 צפיות
אוקי, האירוע הולך וקרב - המלצות ומקומות תכלו למצוא בלי סוף -אבל איך בוחרים מתוך כל המקומות מומלצים לבת מצווה ששמעתם עליהם ? אנו כאן כדי לתת כמה טיפים בנושא וכך תוכלו למצוא את המקום האידאלי. חשוב מאוד - הכל עניין רצון, מוטיבציה והשקעה, במציאת המקום, בארגון והפקה - הכל תלוי בכם למצוא את "ה"מקום הכי טוב מבין המקומות מומלצים לבת מצווה.

מאת: partyבר ובת מצווה10/06/13821 צפיות
הזמנה לבת מצווה. הזמנה לבת מצווה היא הראי הראשון של האירוע שלכם. היא הראשונה שמכתיבה את הטון של האירוע ומשדרת לאורחים מה הולך להיות. בעבר, ההזמנות היו פשוטות עד מאוד ואינפורמטיביות. שוק ההזמנות עבר מהפכים בשנים האחרונות והמגוון הוא עצום. בכדי להגיע למצב שאתם שמחים ומאושרים עם ההזמנה שבחרתם, כדאי שתדעו את האופציות העומדות בפניכם.

מאת: partyבר ובת מצווה10/06/13897 צפיות
כולנו רוצים לגעת ביהלום. כולנו רוצים שכל מה שאנחנו עושים יהיה הכי טוב, הכי יפה, הכי מוצלח, הכי נזכר. כולנו רוצים את הבגד הכי יפה, הטלוויזיה הכי גדולה, הכיסא הכי נוח. אבל כשאנחנו הולכים לבדנו פעם ראשונה לקנות טלוויזיה, איך נדע מה טוב? איך נדע מה אנחנו צריכים? איך נדע על מה אנחנו צריכים לחשוב?

מאת: partyבר ובת מצווה10/06/13812 צפיות
הבת שלכם מגיעה למצוות. כמה חודשים לפני האירוע אתם מתחילים לחשוב מה, מו, מי, איפה. החגיגה הזו תחרט בזכרונכם ובזכרונה של בתכם לעד. העובדה הזו עשויה לשים משקל רב על כל החלטה אליה אתם מגיעים, ולגרום ללחצים ומתחים רבים בכל הנוגע לנושא. אנחנו כאן כדי להרגיע אתכם. דעו; כל עוד אתם מודעים לכל החלקים המרכיבים את האירוע שלכם (אולם, אורחים, כיבוד, אטרקציות, לבוש, טקס וכו'), לא תהיה לכם כלל סיבות למתח היות ותדעו שלא שכחתם כלום. הבעיה היא שכל ההחלטות הנ"ל בנויות אחת על גבי השניה. אז מאיפה מתחילים?

מאת: partyבר ובת מצווה28/05/13852 צפיות
מי לא רוצה שהילדה הקטנה המתוקה שלו תהפוך נסיכה ואפילו מלכה ליום אחד. ימי הולדת ואירועים יש הרבה במשך החיים. אבל מסיבת בת מצווה היא אחת ויחידה. אין ספק כי בתור הורים ובני משפחה אהובים תעשו לילדתכם את בת המצווה שהיא אף פעם לא תשכח. השכרת מועדונים לבת מצווה זהו הפתרון למסיבה המושלמת. מוזיקה כמו שהילדים אוהבים, אטרקציות מגוונות, אוכל טוב. השכרת מועדונים לבת מצווה תפתח לכם עולם רחב של אפשרויות. כמובן שעלות אירוע בת מצווה יכול להגיע למחיר דמיוני, אך אירוע כזה שווה כל השקעה.

מאמרים נוספים בנושא בר ובת מצווה

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195828 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאת: דניאל מלמדבר ובת מצווה20/06/181623 צפיות
כאנשים מבוגרים שאולי הפיקו בחייהם אירוע או שניים, ולבטח קנו אינספור מוצרים בחייהם, כולנו יודעים שלמחיר שאנו משלמים על מוצר או שירות כלשהו, ישנו תפקיד חשוב באופן בו אנו תופסים את אותו מוצר או שירות

מאת: yoni romבר ובת מצווה04/06/181327 צפיות
הזמנות לבר מצווה הן חלק חשוב מאוד בהכנות לקראת האירוע. אם אתם רוצים ליידע את האורחים בדבר האירוע ולהיות בטוחים שהם יזכרו להגיע, השקיעו בהכנה של הזמנה מרשימה ומיוחדת אשר תכין אותם לקראתו באופן הטוב ביותר.

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182064 צפיות
הורים יקרים, הבת מצווה בפתח, ואתם מעונינים באטרקציה שגם תבדר את האורחים וגם תשים את ילדתכם במרכז, הנה בלי יותר מידי "חפירות" -יתרונות מול חסרנות של קליפ בת מצווה מול נאום בת מצווה. מוזמנים להיכנס ולקרוא....

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182701 צפיות
הורים יקרים, אתם רוצים גם לכתוב דרשה שתספר על חייו של ילדכם וגם תבדר את האורחים ותחזיק אותם ערניים לאורך כל הדרשה ? במאמר טיפים וכלים חזקים מאוד ! מתוך ניסיון של שנים , איך לכתוב לאירוע בר מצווה דרשה מוצלחת ומשעשעת ! מוזמנים להיכנס, לקרוא וליישם ! ב ה צ ל ח ה !!

מאת: Daniel.Bבר ובת מצווה20/06/172306 צפיות
וידאו קליפים הם סרטונים קצרים, שמתאימים כמתנה לאירוע וכדרך נפלאה לחוות מחדש את החתונה, בר המצווה או מסיבת הרווקות בכמה רגעים קצרים. מכיוון שקליפ אורך כמה דקות בלבד, חשוב שיהיה מעניין ושלא יהיה בו רגע משעמם. מידת היצירתיות שבהפקת וידאו קליפים כרוכה בטעם האישי ובבחירה מתוך סגנונות שונים.

מאת: moraleבר ובת מצווה09/02/172662 צפיות
עומדים לחגוג בת מצווה לבת שלכם? כמו שאתם יודעים, לא מדובר בעוד מסיבת יום הולדת, מדובר בהפקה של ממש, אירוע כמו בת מצווה שונה מכל יום הולדת אחר, הרי בעוד שבמסיבות רגילות, בדרך כלל האירוע נערך בבית המשפחה עם חברות וחברים לכיתה, לעומת זאת אירוע כמו בת מצווה, הוא הרבה יותר גדול, הוא כולל כמות עצומה של אורחים, משפחה וחברים, האירוע נערך בדרך כלל באולם או במקום מיוחד אחר וכולל אטרקציות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica