חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החיים בזמננו קרים מאוד הנה כמה דרכים לעשות הכנסה נוספת מהבית!

מאת: יניברשתות חברתיות09/07/20131526 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולנו יודעים את המצב בארץ בזמננו לאחר עליות המע"מ הבלתי פוסקות עליית מחירי הדירות שהפתיעו אותנו בשנים האחרונות וכמובן הקיצוצים שנעשו שפגעו בהרבה אנשים והכניסו עשרות אלפי ישראלים נוספים תחת קו העוני, המצב קשה מאוד והרבה אנשים מרווחים סכומים קטנים בחודש שלא מספיקים להם לחיות טוב, ההיפך הרבה אנשים בזמננו נכנסו לחובות!

ובפרט אנשים שיש להם משפחות, הרי עם 5000 ש"ח בחודש אי אפשר לפרנס 2-3 ילדים.

ולכן קמה קבוצה של אנשים שהחליטו להילחם בתופעה ולעזור לציבור הישראלי לעשות עוד הכנסה כספית מהבית!

כמובן יש כמה דרכים לעשות כסף מהבית בהשקעה של כמה דקות ביום:

השיטה הראשונה היא: מילוי סקרים!

חברות הסקרים בארץ מעוניינות לדעת מה הציבור הישראלי חושב ומוכנות לשלם בשביל זה, אז מי שרוצה להרוויח כסף מלענות על סקרים באינטרנט (לא צריך לתת פרטים אישים) שיכנס לקישורים הבאים:

כמובן שההכנסה ממילוי הסקרים היא לא סכומים רציניים, אלא כמה מאות שקלים בחודש:

[האתר לא נותן להכניס יותר מ3 קישורים אז הנה דף הפייסבוק שלי שם יש את כל הקישורים]:


https://www.facebook.com/people/יוסף-חיים/100004107021179#!/profile.php?id=100004107021179

דרך נוספת להרוויח כסף באינטרנט זה להקים אתר ולהרוויח כסף מאתרי שותפים:

אז איפה אפשר להקים אתר אינטרנט או בלוג?

להלן כמה חברות מומלצות שאצלן ניתן לפתוח אתר בחינם:

FAV, 2ALL, AREA, WEBIX

ואפשר לחפש בגוגל עוד חברות שנותנות לפתוח אתר בחינם, מי שרוצה לפתוח בלוג מומלץ באחת מחברות הבאות: BLOGGER של גוגל, בבלוגייה של תפוז (אשר גם מאפשרת לכם להרוויח כסף כשאנשים מבקרים בבלוג), בישראבלוג של נענע ואפשר לחפש עוד בלוגים בחיפוש בגוגל.

לאחר הקמת אתר או בלוג צריך למלא אותו בתכנים, אפשר לעשות אתר או בלוג על כל דבר ועל כל נושא שאתם בוחרים ולדבר עליו או לספר עליו בבלוג.

אז איך מרוויחים כסף מאתר או בלוג, קיימות כמה רשתות שותפים גדולות עם מאות פרסומות איכותיות, למשל:

PAY-PER-LEAD, WESELL CLICKON ,lead-machine

בהן ניתן לעשות כסף בעיקר ממכירות והפניות שיטת ההפניות היא הכי פופולארית כי אנשים שנכנסים מהפרסומות שלכם לדפי נחיתה של מפרסמים ושולחים להם פרטים, מזכים אתכם בעמלות גבוהות (עד 100 ש"ח) מבלי שיקנו מוצרים מהמפרסמים. כדי למקם את הפרסומת באתר או בלוג, צריך פשוט להעתיק את קוד הבאנר או הקישור אם קוד הפנייה אישי מהחשבון שלך ברשת השותפים ולהדביק בתוך קוד HTML של הדף שניתן לפתוח בעורך דפים בממשק ניהול האתר.

אפשר להרוויח גם עבור הקלקות כאשר כל גולש שילחץ על הפרסומת יזכה אותך בעמלה בשיטה הזו הכי כדאי לעבוד עם GOOGLE ADSENSE כי הם משלמים עמלות הכי גבוהות עד $1 לקליק ולפעמים גם יותר. עוד יתרון של ADSENSE שתוכן המודעות מתאים את עצמו לתוכן הדף ולכן אפשר לשים אותו הקוד בכל הדפים, כאשר ברשתות אחרות צריך לבחור ידנית פרסומות שונות לדפים עם תוכן מתאים. לרשת זאת ניתן להצטרף מהחשבון בגוגל למי שיש לו GMAIL, מי שעדיין אין לו יכול לפתוח חשבון בגוגל בחינם.

מתוכנית השותפים אפשר להכניס למעלה מ1000 ש"ח בחודש כמובן ככל שתרשמו ליותר אתרי שותפים ותתנו להם לפרסם באתר שלכם ככה יתנו לכם יותר הכנסות בחודש!

והנה אתר נוסף שמציע כסף תמורת פרסום באתר שלכם רק צריך להירשם לאתר וכמובן ההרשמה בחינם:

[האתר לא נותן להכניס יותר מ3 קישורים אז הנה דף הפייסבוק שלי שם יש את כל הקישורים]:

https://www.facebook.com/people/יוסף-חיים/100004107021179#!/profile.php?id=100004107021179

ואם מדברים על חיים נוחים יותר הנה חברה יחסית חדשה שמציעה מחירים מאוד זולים למי שיקנה דרכה דברים:

אם אתם מעוניינים בלימודים במכללות או באוניברסיטה הפתוחה או לימודי קורסים שונים כולל קורס ברמנים, ניתוחי לייזר, הסרת שיער בלייזר, השקעות בנדל"ן, פסיכומטרי, קורס פסיכומטרי ללקויי למידה, דיאטה, טיפול בכאבי גב וברכיים, קניית רכב חדש, השתלות שיניים, דיור מוגן לגיל הזהב, הגדלת חזה, ניתוחי אף, מתקן מי עדן לבית או למשרד, מילוי קמטים, פתיחת אתרי אינטרנט, ריהוט למשרד, משכנתאות, עבודות בחו"ל או שאר דברים במחירים הרבה יותר זולים ממה שיש בחוץ, יש חברה חדשה שעושה מבצעים מיוחדים דרך החברות הגדולות בארץ, אז אם אתם מעוניינים אתם יכולים להיכנס לקישור הבא ויחזור אליכם נציג טלפוני:

http://www.pelozen.co.il/landing/339751

(לא צריך לתת פרטים אישיים רק טלפון או פלאפון לחזרה)

תוכלו לפרסם גם לחברים באימייל או בפייסבוק

חשוב שתעבירו את זה לעוד אנשים, חברים, משפחה, כי לחברה החדשה הזאת יש מחירים מאוד זולים הרבה יותר מבחוץ והיא עושה את הכל דרך החברות הגדולות בארץ! ועושה הנחות גדולות ללקוחות הראשונים שיגיעו, וחבל שסתם אנשים ישלמו מחירים יקרים אז כדאי להזדרז.

בהצלחה!

 



תגיות המאמר: כסף


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יניב

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/162926 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152884 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152395 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148629 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148144 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147914 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148179 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica