חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אטרקציות לאירועים וימי כיף:

מאת: אקסטזה ברברית ובריתה14/07/2013934 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אטרקציות לאירועים וימי כיף:

כל אטרקציה מגיעה עם יתרונות וחסרונות:

אטרקציות לאירועים משולבות לצורך הפיכת האירוע למהנה יותר עבור המשתתפים. כאשר נערכים אירועים כגון- ימי כיף, ישנן כמה אטרקציות מומלצות שניתן לשלב ביום שכזה. אולם, חשוב להכיר את היתרונות והחסרונות של כל אטרקציה. חשוב לזכור, ימי כיף ואירועים עולים הרבה מאד כסף. חשוב לעשות חישובים נכונים ולבחור את האטרקציה המתאימה ביותר לסוג האירוע, האוכלוסייה וכדומה. קראו את המידע בפסקאות הבאות ותוכלו לבחור נכון יותר אטרקציות לאירועים.

אטרקציה א- השכרת מתנפחים-

יתרונות של השכרת מתנפחים:

מתנפחים מגיעים בהרבה מאד צורות וגדלים. בעזרת השכרת מתנפחים איכותיים, ניתן להזמין מתנפחים מרשימים ביותר. מכיוון שמדובר במתקנים שיכולים להיות מאד גדולים, הם יכולים להותיר יותר רושם בקרב המשתתפים. לעיתים, אם מנסים לתת תחושה של השקעה באירוע, גודל האטרקציה אכן משחק תפקיד. יתרון נוסף ובולט ביותר של השכרת מתנפחים, הינו העובדה שניתן להכיל באטרקציה זו טווח רחב של גילאים. אם בוחרים מתנפחים באופן הנכון, ניתן להתאים אותם כמעט לכל הגילאים מפעוטות ועד בוגרים.

חסרונות של השכרת מתנפחים:

השכרת מתנפחים איכותיים ומרשימים, עשויה להיות עסק יקר. בשביל טרמפולינה קטנה לא תצטרכו להוציא הרבה כסף אבל כדי להגיע למצב בו אתם משכירים מתנפחים גדולים ומיוחדים, ההוצאות ללא ספק יוגדלו. כמו כן, מתנפחים לא מתאימים לקהל מאד גדול. הם עשויים להיות צפופים וצריך לבדוק עם חברת השכרת מתנפחים לגבי כמות המשתמשים במתקן.

אטרקציה ב- השכרת גימבורי:

יתרונות של השכרת גימבורי:

גימבורי הוא מתקן פתוח יחסית שניתן לשלב בו הרבה מאד דברים. באופן כללי, גימבורי כולל משטח פעילות גדול שעליו אפשר לשלב אלמנטים בהתאם לרמת הצורך שלכם. באירוע עם מוזמנים רבים, תוכלו להזמין יותר אלמנטים.

חסרונות של השכרת גימבורי:

השכרת גימבורי מתאימה בעיקר עבור פעוטות. לכן, אם האירוע שלכם נעשה כחלק מיום גיבוש למשפחות, אתם צריכים לקחת בחשבון שאטרקציה זו מתאימה אך ורק לתינוקות, פעוטות וילדי גן צעירים. מה שעשוי לפגוע במידת התרומה שלה לאירוע.

אטרקציה ג- השכרת שולחנות משחק:

יתרונות של השכרת שולחנות משחק-

מדובר באטרקציה שאינו מורכבת מאד אך בהחלט מתאימה למשפחות. בשולחנות משחק, הורים וילדים יכולים לשחק וליהנות יחד. עבור מתבגרים מדובר באטרקציה מאד אטרקטיבית. לא כדאי לפספס.

חסרונות של השכרת שולחנות משחק-

לא כל שולחן משחק הוא מוצלח. נוסף על כך, החיסרון הגדול ביותר של אפשרות זו, הינה כמות המשתתפים המצומצמת שיכולה ליהנות מהאטרקציה בכל פעם. בהחלט בעייתי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אקסטזה בר- שרותי בר אקטיבי לאירועים

www.xbp.co.il שירותי בר שייקים לאירועים

0528083316-viki

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אקסטזה בר

מאת: אקסטזה בראדריכלות09/08/161791 צפיות
צבעי בא מהלשון צבע, שיפוצניק בא מהמילה שיפוץ וכאשר אדם אינו מבין בכל אותם תחומים אינו יכול לקרוא לעצמו בשמות מקצוע. תמיד יש פרסומים של צבע את ביתך ב1000 ש"ח חשוב לזכור כי המחיר כמובן יכול להתבטא בחומר, וברשלנות מקצועית. בעל בית שהשקיע את רוב ממונו בנכס בו הוא מתגורר אינו היה רוצה לגרום לעצמו נזק בגלל אחד שהגדיר את עצמו כבעל מקצוע. משפט שחשוב לדעת הזול הוא היקר והיקר הוא הזול.

מאת: אקסטזה ברבית חכם20/10/151286 צפיות
1.בניית הממ"ד תהיה מחוברת לביתנו על ידי ביסוס חזק ואיתני המחבר ביציקה בין המבנים. 2.שיהיה מזגן בממ"ד בכדי שיוכל להיות סירקולציה של אוויר בממד שכולו אטום. 3.שיהיה כמה וכמה נקודות חשמל בקיר , מכיוון שנוכל לחבר את הרדיו, המקרר, המזגן, וכמובן את הניידים. 4.בבניית ממ"ד חשוב לעצב אותו בכדי שהילדים לא ירגישו בכלל סכנה. 5.חשוב שהחלון יעמוד בהדף ותהיה פנימית לדלת הפלדלת החיצונית. 6.דלת הכניסה חייבת להיות פלדלת היא שוקלת כ200 קילו ואפשר להרימה אך ורק עם מנוף.

מאת: אקסטזה בראירועים וחתונות – כללי14/07/131010 צפיות
כן, אתם מתכננים לחגוג לילד שלכם מסיבת יום הולדת בקרוב, ואתם מוצאים את עצמכם מתלבטים – מה יהיה אופי המסיבה? איך להעסיק את הילדים ולגרום להם להנאה? איך להפוך את היום הזה ליום מאושר ושמח עבור ילדכם? אספנו עבורכם שלושה רעיונות לאטרקציות מלהיבות המתאימות לימי הולדת, בהתאמה לשכבות הגיל השונות.

מאת: אקסטזה ברחתונות14/07/13956 צפיות
אנו ההורים, מוצאים פעמים רבות הזדמנויות לערוך חגיגות ומסיבות לילדים שלנו. ימי הולדת, חופשות וכדומה הן הזדמנויות טובות במיוחד לעורך לילדים שלנו מסיבה מהנה, שבה יוכלו ליהנות עם חבריהם, להשתולל ולפרוק אנרגיות. הורים רבים מחפשים אטרקציות מתאימות לילדיהם למסיבות מעין אלו.

מאת: אקסטזה בראירועים וחתונות – כללי14/07/131090 צפיות
ימי הולדת, חופשות והזדמנויות אחרות מהווים זמנים שבהם אנו מעוניינים לספק לילדים בכל הגילאים אטרקציות ופעילויות מעניינות. ימי הולדת הם הזדמנות להעניק לילדים יום כיף עם חברים, ובקיץ אנחנו פשוט מחפשים דרכים להעסיק את הילדים ולגרום להם הנאה. הדבר נכון בכל גיל, החל מהגילאים הצעירים ביותר ועד לבני נוער. הנה כמה רעיונות לאטרקציות מהנות.

מאת: אקסטזה בראירועים וחתונות – כללי14/07/131078 צפיות
הילדים שלכם יצאו השבוע לחופשת הקיץ. הורים רבים, וגם מרכזים ומורים, מחפשים בתקופה זו רעיונות להפעלות ייחודיות, אשר יגרמו לילדים הנאה ושחרור בקיץ, לאחר שנת הלימודים הארוכה. ההפעלות השונות שנציע במאמר זה מתאימות לקייטנות, למסיבות ואירועים, וגם לאחר צהריים פנוי שבו מגיעים חברים רבים לשחק יחד. הנה מספר רעיונות מקוריים להפעלות.

מאת: אקסטזה ברחתונות14/07/13960 צפיות
כאשר מתכוננים ליום הולדת של ילד, הורים רבים מעוניינים לערוך עבורו מסיבה גדולה, עם כל החברים, ולמצוא פעילויות מרתקות אשר יעסיקו את הילדים המגיעים למסיבה בהנאה גדולה. ישנן הפעלות רבות מסוגים שונים, אשר מתאימות לגילאים שונים, לתנאי שטח שונים ולסגנונות שונים של אירועים. נביא כאן מספר רעיונות, אשר מתאימים למסיבות יום הולדת ומסיבות דומות, וגם לקייטנות ולהפעלות בחופש.

מאמרים נוספים בנושא ברית ובריתה

מאת: רוני הכהןברית ובריתה20/05/193923 צפיות
מוהלים הם כאלה שעוברים דרכם דורות רבים של אבא ועד לנכד חדש, רק שקשה למצוא אחד שזמין ביום השמיני בשעה נתונה...

מאת: ניב אבןברית ובריתה26/07/181613 צפיות
להלן שני טיפים עיקריים אשר איתם יכולים להוביל אל ההחלטה הכי טובה לקראת היום השמיני שבו התינוק בצורה רשמית מצטרף אל הדת.

מאת: עופר שלוברית ובריתה29/05/181235 צפיות
בחירה של מוהל טוב ומקצועי מורידה קצת את החשש, ומאפשר לכם לדעת שהילד שלהם נמצא בידיים הכי טובות שיש

מאת: רוני הכהןברית ובריתה25/01/171627 צפיות
את הטקס רבים בוחרים לבצע במסגרת החגיגה של אירוע ברית בתל אביב באולם אירועים עם כל בני המשפחה והחברים, בעוד יש טרנד הולך וגובר של אנשים שמעדיפים שלא לערוך אירוע ביום השמיני אלא רק לערוך את טקס ברית מילה בבית הפרטי עם ההורים, ועוד כמה אנשים בודדים בלבד. מה מבין שני אלה טוב לכם?

מאת: רוני הכהןברית ובריתה11/09/162340 צפיות
הכל אודות בחירה נכונה של אולם מבין שלל של אולמות לברית בזמן קצר

מאת: אבי דוידיברית ובריתה17/06/161992 צפיות
טרנד אירועי שישי בצהריים, האם האורחים אוהבים אירועים בשישי בצהריים או לא?

מאת: רוני הכהןברית ובריתה04/05/162157 צפיות
הורים רבים מחפשים אחר מקום לבריתה שיהיה הכי מושלם שאפשר, אבל איך אפשר להתמודד אל מול רשימה כה ארוכה של מקומות ראויים לגמרי שנמצאים במרחק די קצר מן הבית ובהם ניתן לערוך התאספות של כל מי שרצה לברך אתכם למזל טוב וטרם הספיק? קראו הלאה ותדעו את כל מה שצריך למציאת מקום לאירוע המרגש שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica