חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אטרקציות לילדים

מאת: אקסטזה ברחתונות14/07/2013958 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השכרת מתנפחים, השכרת גימבורי השכרת שולחנות משחק

אטרקציות לילדים

כאשר מתכוננים ליום הולדת של ילד, הורים רבים מעוניינים לערוך עבורו מסיבה גדולה, עם כל החברים, ולמצוא פעילויות מרתקות אשר יעסיקו את הילדים המגיעים למסיבה בהנאה גדולה. ישנן הפעלות רבות מסוגים שונים, אשר מתאימות לגילאים שונים, לתנאי שטח שונים ולסגנונות שונים של אירועים. נביא כאן מספר רעיונות, אשר מתאימים למסיבות יום הולדת ומסיבות דומות, וגם לקייטנות ולהפעלות בחופש.

השכרת מתנפחים

השכרת מתנפחים היא אחת האטרקציות הזמינות והמהנות ביותר לילדים בכל הגילאים. ישנם מתנפחים בצורות שונות ובגדלים שונים, אשר מתאימים בדרך כלל ל-5 עד 20 ילדים בו זמנית. המתנפחים השונים מגיעים בדוגמאות מגוונות מאד, ועם מגוון אפשרויות, כך שהם מתאימים לבנים ולבנות, וטווח גילאים רחב. רוב המתנפחים מאפשרים בעיקר קפיצה על המשטח, אולם ישנם גם מתנפחים אתגריים יותר, אשר מאפשרים פעילויות כמו טיפוס וגלישה, וכדומה. מתנפחים אלו מתאימים לשכבת גיל בוגרת יותר. לפני השכרת מתנפחים, חשוב לוודא שישנו שטח גדול דיו למתקנים, ולוודא את הגודל המדויק של המתקן ביחד עם המפוח שלו.

השכרת גימבורי

המתנפחים הם אופציה נהדרת לטווח רחב של גילאים, אולם ילדים צעירים מאד ובני נוער בוגרים לא ייהנו מהם. עבורם, ישנן אופציות נוספות. תינוקות, פעוטות וילדים קטנים יוכלו ליהנות מאד מהשכרת גימבורי. גימבורי הוא משטח פעילות רך ומוגן, ובו קוביות בגדלים שונים ובצורות שונות, אשר מאפשרים לילדים להשתעשע, לשחק ולהשתולל מבלי להיפגע. התינוקות והפעוטות נהנים מזחילה בין הקוביות, מטיפוס, מקפיצה וכדומה. ילדים גדולים מעט יותר נהנים ממשחקי דמיון בין הקוביות, מבנייה של מבנים יצירתיים שונים ועוד. הורים רבים נהנים לראות את ילדיהם בגימבורי, מכיוון שזהו משטח מוגן ורך, בו הם יכולים ליהנות באמת, להשתולל ולנסות דברים חדשים, מבלי שההורים יאלצו להפריע להם מחשש לפגיעה.

השכרת שולחנות משחק

לילדים הבוגרים, לעומת זאת, ובעיקר לבני נוער, תתאים מאד האופציה של השכרת שולחנות משחק. שולחנות משחק מעניקים לצעירים תחושה של בוגרים, יוצרים הווי תחרותי ומאפשרים משחקים אשר דורשים מיומנויות שונות. כל אחד יוכל למצוא משחק אשר ייהנה אותו. כאשר בוחרים שולחנות משחק לאירוע כלשהו, מומלץ לבחור במספר שולחנות שונים, על מנת שכל ילד יוכל למצוא משחקים שמתאימים לו. כמו כן, חשוב לבדוק כמה ילדים יכולים לשחק בשולחנות בו זמנית, ולשכור מספר מתאים של שולחנות משחק, כך שכל הילדים המשתתפים יוכלו להשתתף במשחקים וליהנות יחדיו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אקסטזה בר- שרותי בר אקטיבי לאירועים

www.xbp.co.il שירותי בר שייקים לאירועים

0528083316-viki

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אקסטזה בר

מאת: אקסטזה בראדריכלות09/08/161787 צפיות
צבעי בא מהלשון צבע, שיפוצניק בא מהמילה שיפוץ וכאשר אדם אינו מבין בכל אותם תחומים אינו יכול לקרוא לעצמו בשמות מקצוע. תמיד יש פרסומים של צבע את ביתך ב1000 ש"ח חשוב לזכור כי המחיר כמובן יכול להתבטא בחומר, וברשלנות מקצועית. בעל בית שהשקיע את רוב ממונו בנכס בו הוא מתגורר אינו היה רוצה לגרום לעצמו נזק בגלל אחד שהגדיר את עצמו כבעל מקצוע. משפט שחשוב לדעת הזול הוא היקר והיקר הוא הזול.

מאת: אקסטזה ברבית חכם20/10/151285 צפיות
1.בניית הממ"ד תהיה מחוברת לביתנו על ידי ביסוס חזק ואיתני המחבר ביציקה בין המבנים. 2.שיהיה מזגן בממ"ד בכדי שיוכל להיות סירקולציה של אוויר בממד שכולו אטום. 3.שיהיה כמה וכמה נקודות חשמל בקיר , מכיוון שנוכל לחבר את הרדיו, המקרר, המזגן, וכמובן את הניידים. 4.בבניית ממ"ד חשוב לעצב אותו בכדי שהילדים לא ירגישו בכלל סכנה. 5.חשוב שהחלון יעמוד בהדף ותהיה פנימית לדלת הפלדלת החיצונית. 6.דלת הכניסה חייבת להיות פלדלת היא שוקלת כ200 קילו ואפשר להרימה אך ורק עם מנוף.

מאת: אקסטזה בראירועים וחתונות – כללי14/07/131008 צפיות
כן, אתם מתכננים לחגוג לילד שלכם מסיבת יום הולדת בקרוב, ואתם מוצאים את עצמכם מתלבטים – מה יהיה אופי המסיבה? איך להעסיק את הילדים ולגרום להם להנאה? איך להפוך את היום הזה ליום מאושר ושמח עבור ילדכם? אספנו עבורכם שלושה רעיונות לאטרקציות מלהיבות המתאימות לימי הולדת, בהתאמה לשכבות הגיל השונות.

מאת: אקסטזה ברחתונות14/07/13953 צפיות
אנו ההורים, מוצאים פעמים רבות הזדמנויות לערוך חגיגות ומסיבות לילדים שלנו. ימי הולדת, חופשות וכדומה הן הזדמנויות טובות במיוחד לעורך לילדים שלנו מסיבה מהנה, שבה יוכלו ליהנות עם חבריהם, להשתולל ולפרוק אנרגיות. הורים רבים מחפשים אטרקציות מתאימות לילדיהם למסיבות מעין אלו.

מאת: אקסטזה בראירועים וחתונות – כללי14/07/131087 צפיות
ימי הולדת, חופשות והזדמנויות אחרות מהווים זמנים שבהם אנו מעוניינים לספק לילדים בכל הגילאים אטרקציות ופעילויות מעניינות. ימי הולדת הם הזדמנות להעניק לילדים יום כיף עם חברים, ובקיץ אנחנו פשוט מחפשים דרכים להעסיק את הילדים ולגרום להם הנאה. הדבר נכון בכל גיל, החל מהגילאים הצעירים ביותר ועד לבני נוער. הנה כמה רעיונות לאטרקציות מהנות.

מאת: אקסטזה בראירועים וחתונות – כללי14/07/131076 צפיות
הילדים שלכם יצאו השבוע לחופשת הקיץ. הורים רבים, וגם מרכזים ומורים, מחפשים בתקופה זו רעיונות להפעלות ייחודיות, אשר יגרמו לילדים הנאה ושחרור בקיץ, לאחר שנת הלימודים הארוכה. ההפעלות השונות שנציע במאמר זה מתאימות לקייטנות, למסיבות ואירועים, וגם לאחר צהריים פנוי שבו מגיעים חברים רבים לשחק יחד. הנה מספר רעיונות מקוריים להפעלות.

מאת: אקסטזה ברמסיבות14/07/13948 צפיות
חודשי הקיץ הגיעו, ואיתם התהייה – מה עושים עם הילדים בימי החופשה הארוכים? הורים רבים מחפשים לילדיהם תעסוקות מרתקות, הפעלות מהנות וכדומה. גם במסיבות יום הולדת וכדומה ישנו צורך ברעיון להפעלה אשר תיהנה את הילדים ותעסיק אותם למשך זמן רב. נביא לכם כאן מספר המלצות לאטרקציות והפעלות לטווח גילאים רחב, כדי שתוכלו לבחור את ההפעלות שמתאימות לכם.

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182895 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181367 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181503 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181581 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172056 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172175 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172104 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica