חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל תושב בישראל חייב בבניית ממ"ד

מאת: אקסטזה ברבית חכם20/10/20151287 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חברת איילים מייעצת לכל תושבי ישראל לבטח את מקום מגורם, מקום עבודתם:ב- בניית ממדים.כמו כן מדינת ישראל באיומים  ממדינות ערב ובתוך מדינתו הקדושה.לכן חשוב שיהיה מקום בטוח להיכנס בזמן מלחמה.בניית ממד כיום מאפשרת גם להרחיב את הנכס ולא לעבור את כל הביורוקרטיה הארוכה.הקריטריונים שצריך בכדי לקדם את בניית הממד:תכניות בניה- ותכניות בנייה אשר יוגשו ע"י מהנדס, היתרי בניה -לקבל היתרי בנייה מהעירייהשטח שנוכל לבנות בו את הממ"ד כמו כן אם מתאפשר כמובן לבנות., מהנדס- אשר ילווה אותנו במהלך כל הפרויקט, ישגיח על הקבלן הרשום שעושה את עבודתו נאמנה.בדיקת הזמנת החומרים שהנם איתנים ועומדות בסטנדרטיים של פיקוד העורף.וקבלן רשום אשר יבצע את תכניות המהנדס המלווה.חברת איילים רוצה לייעץ לכם לשים לב כאשר בונים לכם ממ"ד לשים לב להזמנת הבטון.הבטון חייב להיות בטון דחוס בכדי שיוכל לעמוד במצבי חירום.בניית הממד מגיעה בדרך כלל עם מזגן, 2 פתחי אוורור, דלת פלדה, חלון פלדה, וחלון זכוכית העומד בהדף.ניתן לבחור את צבע הממד כרצונכם, ניתן יהיה לשלב ציורים נחמדים בכדי שהילדים לא ילחצו בזמן מלחמה.חשוב לעשות כמה נקודות חשמל בכל ממד.נקודות חשובות בבניית ממ"דים חזקים ובטוחים בבית שלכם:1.בניית הממ"ד תהיה מחוברת לביתנו על ידי ביסוס חזק ואיתני המחבר ביציקה בין המבנים.2.שיהיה מזגן בממ"ד בכדי שיוכל להיות סירקולציה של אוויר בממד שכולו אטום.3.שיהיה כמה וכמה נקודות חשמל בקיר , מכיוון שנוכל לחבר את הרדיו, המקרר, המזגן, וכמובן את הניידים.4.בבניית ממ"ד חשוב לעצב אותו בכדי שהילדים לא ירגישו בכלל סכנה.5.חשוב שהחלון יעמוד בהדף ותהיה פנימית לדלת הפלדלת החיצונית.6.דלת הכניסה חייבת להיות פלדלת היא שוקלת כ200 קילו ואפשר להרימה אך ורק עם מנוף.או מספר אנשים ביחד.חברת איילים אך ורק מייעצת לכם בכדי שאתם תהיו בטוחים בזמן מלחמה.מלחמה זה לא צחוק, במלחמה אי אפשר לצפות את המתרחש. ולכן אנחנו חייבים לדעת לא רק לדאוג לעצמינואלא גם לילדינו התמימים.תמיד להיות עם האצבע על הדופק ולא להיות שאננים.ולכן שאתם חושבים לבנות ממ"ד אז כמובן שלשים לב שהממ"ד נעשה בחומרים חזקים המתאימים למצבי חירום.

 



תגיות המאמר: בניית ממדים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אקסטזה בר- שרותי בר אקטיבי לאירועים

www.xbp.co.il שירותי בר שייקים לאירועים

0528083316-viki

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אקסטזה בר

מאת: אקסטזה בראדריכלות09/08/161791 צפיות
צבעי בא מהלשון צבע, שיפוצניק בא מהמילה שיפוץ וכאשר אדם אינו מבין בכל אותם תחומים אינו יכול לקרוא לעצמו בשמות מקצוע. תמיד יש פרסומים של צבע את ביתך ב1000 ש"ח חשוב לזכור כי המחיר כמובן יכול להתבטא בחומר, וברשלנות מקצועית. בעל בית שהשקיע את רוב ממונו בנכס בו הוא מתגורר אינו היה רוצה לגרום לעצמו נזק בגלל אחד שהגדיר את עצמו כבעל מקצוע. משפט שחשוב לדעת הזול הוא היקר והיקר הוא הזול.

מאת: אקסטזה בראירועים וחתונות – כללי14/07/131010 צפיות
כן, אתם מתכננים לחגוג לילד שלכם מסיבת יום הולדת בקרוב, ואתם מוצאים את עצמכם מתלבטים – מה יהיה אופי המסיבה? איך להעסיק את הילדים ולגרום להם להנאה? איך להפוך את היום הזה ליום מאושר ושמח עבור ילדכם? אספנו עבורכם שלושה רעיונות לאטרקציות מלהיבות המתאימות לימי הולדת, בהתאמה לשכבות הגיל השונות.

מאת: אקסטזה ברחתונות14/07/13956 צפיות
אנו ההורים, מוצאים פעמים רבות הזדמנויות לערוך חגיגות ומסיבות לילדים שלנו. ימי הולדת, חופשות וכדומה הן הזדמנויות טובות במיוחד לעורך לילדים שלנו מסיבה מהנה, שבה יוכלו ליהנות עם חבריהם, להשתולל ולפרוק אנרגיות. הורים רבים מחפשים אטרקציות מתאימות לילדיהם למסיבות מעין אלו.

מאת: אקסטזה בראירועים וחתונות – כללי14/07/131091 צפיות
ימי הולדת, חופשות והזדמנויות אחרות מהווים זמנים שבהם אנו מעוניינים לספק לילדים בכל הגילאים אטרקציות ופעילויות מעניינות. ימי הולדת הם הזדמנות להעניק לילדים יום כיף עם חברים, ובקיץ אנחנו פשוט מחפשים דרכים להעסיק את הילדים ולגרום להם הנאה. הדבר נכון בכל גיל, החל מהגילאים הצעירים ביותר ועד לבני נוער. הנה כמה רעיונות לאטרקציות מהנות.

מאת: אקסטזה בראירועים וחתונות – כללי14/07/131078 צפיות
הילדים שלכם יצאו השבוע לחופשת הקיץ. הורים רבים, וגם מרכזים ומורים, מחפשים בתקופה זו רעיונות להפעלות ייחודיות, אשר יגרמו לילדים הנאה ושחרור בקיץ, לאחר שנת הלימודים הארוכה. ההפעלות השונות שנציע במאמר זה מתאימות לקייטנות, למסיבות ואירועים, וגם לאחר צהריים פנוי שבו מגיעים חברים רבים לשחק יחד. הנה מספר רעיונות מקוריים להפעלות.

מאת: אקסטזה ברחתונות14/07/13960 צפיות
כאשר מתכוננים ליום הולדת של ילד, הורים רבים מעוניינים לערוך עבורו מסיבה גדולה, עם כל החברים, ולמצוא פעילויות מרתקות אשר יעסיקו את הילדים המגיעים למסיבה בהנאה גדולה. ישנן הפעלות רבות מסוגים שונים, אשר מתאימות לגילאים שונים, לתנאי שטח שונים ולסגנונות שונים של אירועים. נביא כאן מספר רעיונות, אשר מתאימים למסיבות יום הולדת ומסיבות דומות, וגם לקייטנות ולהפעלות בחופש.

מאת: אקסטזה ברמסיבות14/07/13952 צפיות
חודשי הקיץ הגיעו, ואיתם התהייה – מה עושים עם הילדים בימי החופשה הארוכים? הורים רבים מחפשים לילדיהם תעסוקות מרתקות, הפעלות מהנות וכדומה. גם במסיבות יום הולדת וכדומה ישנו צורך ברעיון להפעלה אשר תיהנה את הילדים ותעסיק אותם למשך זמן רב. נביא לכם כאן מספר המלצות לאטרקציות והפעלות לטווח גילאים רחב, כדי שתוכלו לבחור את ההפעלות שמתאימות לכם.

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181700 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181564 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181430 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181495 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181661 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181505 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171634 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica