חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מצלמה לרכב - גאדג'טים שעושים את החיים קלים

מאת: דוןגאדג'טים15/07/20131187 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
לאחרונה אני נתקל בהמון סרטוני יו-טיוב שמראים כיצד לצערנו שוטרים עוצרים אנשים תמימים על עבירות שלא ביצעו, למשל הם עוצרים בעצור כדי למלא את המכסה שלו נותן להם דו "ח, אחד הפתרונות המעולים לכך הוא מצלמה לרכב, גאדג'ט זה הוא אחד המוצרים שיכולים להציל אתכם על ידי כך שאתם מצלמים את האירוע , מצלמים את הנסיעה שלכם ברכב ופשוט מתעדים על ידי מצלמה לרכב  את הנסיעה וכך יודעים בדיוק שאתם בטוחים גם כאשר  שוטר תופס אתכם , יש לכם תיעוד של הנסיעה, מצלמה לרכב מוכיחה  בזמן אמת שלא ביצעתם את העבירה.

מקרים נוספים המצלמה לרכב באה לידי ביטוי בכך שהיא מכנה לבעל מצלמת הרכב את הביטחון  בתיעוד של מקרה של תאונות דרכים, המצלמה לרכב מתעדת את הנסיעה שלכם וכך אתם יכולים להוכיח את חפותכם בנסיעה שלכם ואף לצלם מקרים נדירים של תאונת בפגע וברח.
גאדג'ט המדהים זה הוא בעצם סוג של תעודת ביטוח ולא ירחק היום שיחייבו כל רכב במצלמה לרכב.

גאדג'ט זה ניתן למצוא בהמון אתרי אינטרנט וחנויות, חבל רק שהמחיר בחנויות בארץ גבוהה באופן משמעותי ביחס לאתרי מכירות שמוכרים, גאדג'טים לרכב, ניתן למצוא את המצלה לרכב במגוון רחב של דגמים, מצלמה לרכב של בזווית צילום של 120 מעלות אשר מתעדת את הנסיעה בצורה מושלמת, המצלמה לרכב נטענת ישירות ממצת הרכב ועל ידי כך נשארת תמיד בהיכון לתיעוד הבא.
מצלמה לרכב למען האמת אפשר להסיג גם במחירים שפויים, אתרי קופונים , אתרי גאדג'טים
ובאתרי דיל היום והדיל היומי אשר מוכרים את המצלמה לרכב המחירים הוגנים ומיוחדים לזמן מוגבל.
לאחרונה רכשתי בקנית מצלמה לרכב במחיר מדהים, מאתר קופונים. מצלמה לרכב בעלת 120 מעלות צילום, הכולל מצב ראיית לילה ואפשרות של  הרחבת זכרון עד 32 GB  במחיר מטורף של 160 שקלים בלבד כשבחנויות בארץ היא הייתה  במינימום 280 שקלים, בחנויות האלקטרוניקה והחשמל בתל אביב וגם בשאר המקומות בארץ.

מבחינתי  הפתרון המושלם הוא לחפש ולקנות אותו באתרים אשר מתווכים בין הספקים במקורים לבינכם הלקוחות, אתרי שמוכרים קופונים, ומתמכים במכירת גאדג'טים אתרי מכירות אילו הם בעיקר האתרים שיתנו לכם את מחיר הטוב ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלקופנה, אתר הדיל היומי, האתר שמציע את דיל היום, מכירות של גאדג'טים, מצלמה לרכב, קופונים למסעדות, דילים, דילים יומיים, שיווק עסקים חכם, ספרים אלקטרוניים אתר הקופונים מציע לכם תכשיטים לאישה ומתנות לגבר, מגוון שעונים רחב ומתנות לכל ארוע אתר הקופונים אלקופונה מציע לכם לרכוש בכמות מסחרית גאדג'טים, מתנות, מצלמה לרכב ועוד המון מוצרים כמוצרי קד"מ ומתנות לוועדי עובדים, אתם מוזמנים להכנס לאתר ולהרשם כעסק פעיל באתר ולהנות מהשיווק שלנו. www.alcupone.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דון

מאת: דוןרכב08/09/131648 צפיות
כבר חודש ימים שאני משתמש במצלמה לרכב בנסיעות שלי מרחובות לת"א ולצפון ואני יכול לומר לכם דבר אחד. מצלמה לרכב הינה דבר חובה בכל רכב. לא עוברת נסיעה אחת שאיני כמעט נבלע לתאונה בכביש 6 מנהגים משוגעים או משאיות שפשוט נוסעות כאילו הכביש שלהן מצלמת הרכב מתעדת את כל הנסיעה ולכן אני הרבה יותר רגוע , לא למקרים של תאונה אלא למקרים שאני צריך להוכיח שאני לא אשם

מאמרים נוספים בנושא גאדג'טים

מאת: נינה כהןגאדג'טים15/01/182092 צפיות
מה מעלה את הצורך לטעון את המצבר? כיצד אפשר לשמור על המצבר לאורך שנים? מדוע כדאי שיהיה לך מטען עבור המצבר והיכן כדאי לרכוש אותו? התשובות לשאלות אילו יכולות לשמור על המצבר שלך בטווח הארוך.

מאת: יבגני דוברובסקיגאדג'טים25/02/161831 צפיות
"וואן-פלוס" נוסדה ב-16 בדצמבר, 2013, ע"י סגן הנשיא של "אופו", פיט לאו וקארל פיי. לפי מסמכי ממשלת סין, בעל המניות המוסדי היחיד של וואן פלוס הוא אופו. אף על פי שבתחילת הדרך הכחיש לאו את היותה של וואן-פלוס חברת בת של אופו, ברגע שחרור נשורת הרגולציה הודו שהם שייכים לאופו והם "בקשר עם משקיעים אחרים" (למרות ששום דבר לא הוכרז עד כה)

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/152782 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/151892 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: ravivorגאדג'טים16/03/152529 צפיות
אנחנו אוהבים אותם ולא מוכנים להיפרד מהם אפילו לרגע. אז לפחות בואו נפנק אותם (ואת עצמנו) בכמה תוספות שווה במיוחד.

מאת: רוני מיכאלגאדג'טים23/10/146065 צפיות
בעולם הטכנולוגי והמתקדם בו אנו חיים, כמעט הכל נעשה באמצעות מכשיר או מוצר אלקטרוני מסוים, כאשר כמעט שום דבר, מלבד לחיצה על כפתור ההפעלה, לא נעשה על ידינו.

מאת: אוהד ז.גאדג'טים27/02/148398 צפיות
מצלמות דרך לרכב נמכרות בשוק כבר משנת 2000 אך בתחילת העשור הנוכחי מכירתן החלה לתפוס תאוצה, בעיקר עקב מקרים שבהם נהגים שקיבלו דוחות לא מוצדקים הצליחו להוכיח את טעותו של השוטר ואת התנהגותו, ובנוסף הצליחו להוכיח את האמת במקרי תאונה. במאמר הבא נדבר על היתרונות ברכישת מצלמות רכב וניתן טיפים לרכישה נבונה ולשימוש נכון בהן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica