חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קרפ צרפתי

מאת: רוני חרמוןמתכוני קינוחים24/11/20092147 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שכה אדייק. שכה יהיה לי טוב ולכם, חברות וחברים, טוב, נעים וטעים: אני מוכן להישבע ואף להביא עדים שיעידו ויאוששו בעדותם את עדותי, כי שמעתי לא מפה אחד, כי אילו היו נשאלים  איזה מאכל היו בוחרים אילו היו נאלצים לבחור מאכל אחד בלבד, שאותו יאכלו כשיוגלו לאי בודד הם היו בוחרים קרפ צרפתי. אפשר להבין אותם.

קרפ צרפתי מטעים אתכם מטעמו של גן עדן. דמוי חביתייה או פנקייק, קרפ צרפתי שבמקומותינו עשוי להיחשב כקינוח יוקרתי – בצרפת הוא בבחינת מאכל לאומי עממי, כמו פלאפל אצלנו. יש האוהבים קרפ  צרפתי עם מילוי גבינה  ויש האוהבים אותו עם מילוי מתוק – שוקולד, נוטלה  ועוד.

קרפ צרפתי שמוכן במקום, לעיניכם, עשוי להיות קינוח נפלא לאירוע. חוץ מאשר דוכני גלידה יש רבים המעשירים את האירוע בפינוק מתוק זה – דוכני קרפ צרפתי.

למי שרוצים להכין את המעדן הזהה בביתם – חברת  "קיטשן ליין" מייבאת לישראל מכשירים
(על חשמל או על גז -  לבחירתכם ולהעדפתכם)  מתוצרתה של חברת KRAMPOUZ  לייצור קרפ צרפתי. בנוסף, הקרפ הצרפתי הטעים והמוכר ביותר בארץ הוא קרפ צרפתי של גלידה אלדו, אם אתם באזור המרכז כנסו לסניף אלדו תל אביב ותמצאו שם את הקרפ הטעים במרכז!

בעוד יש הנמנעים מאכילת גלידה בחורף בכלל ובימים ובלילות קרים מאוד בפרט – קרפ צרפתי חם מתאים לכל מזג אוויר.  הוא מהווה אטרקציה במסיבות יום הולדת של ילדים, האוכלים אותו בכל פה.

הכנתו קלה למדיי. לא נדרשים חומרים רבים להכנתו. אפשר לאכול אותו בעמידה ואף בהליכה. חברות מזון שונות מציעות דוכני קרפ לאירועים שונים.

היות שטעמו של הקרפ  הוא "טעם של עוד" – האפשרות לבקש ולקבל ממנו עוד ועוד באירועים הופכת אותו למאכל אטרקטיבי ויש שיגדירו אותו כקינוח אולטימטיבי באירועים ובכנסים שונים.

נכון שזה לא מאכל דל קאלורי אבל בשמחות  מותר לשמוח ולאכול ומותר גם לא להציץ באותו ערב בטבלת הקלוריות של מרכיבי הארוחה השונים, ודאי לא בערכו הקאלורי של הקרפ.

גם מי שסיים ארוחה והוא שבע מאוד, יקשה עליו לוותר על קרפ צרפתי, מה גם שלא כל יום אוכלים אותו.

קרפ צרפתי, הטעם עומד כבר על קצה הלשון עם צירוף שתי המלים והגייתן במבטא צרפתי רומנטי ועסיסי. בתיאבון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת SEO2 עובדת גם בתחומים נוספים:

רואה חשבון | סטטוסים לפייסבוק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני חרמון

מאת: רוני חרמוןרשתות חברתיות09/08/111671 צפיות
היום הפייסבוק תפס לנו מקום רחב בחיים ולכן אני כבר לא יכול להגיד שזה העולם הוירטואלי, לפעמים הוא נראה יותר אמיתי מהשאר

מאת: רוני חרמוןרשתות חברתיות08/08/112369 צפיות
סטטוסים זה המשפט הקצר שמסכם את היום שלכם או את הרגע הנוכחי וכמובן שהוא צריך להיות מצחיק ומשעשע ומצחיק ומגניב ומקורי והכל במכה אחת!

מאת: רוני חרמוןרשתות חברתיות15/07/112664 צפיות
כיום בעולם הוירטואלי שלנו סטטוסים לפייסבוק נהפך מזמן לא רק לרשום מה קורה לך, אלא אומנות שלמה בפני עצמה

מאת: רוני חרמוןעסקים קטנים ובינוניים11/04/111558 צפיות
מערכת סולארית לאנרגיה היא כיום הדבר המדובר בעולם, מערכת סולארית העובדת בין היתר על מנגון כמו של דודי שמש, תעזור לכם לחסוך הרבה כסף וחשמל מדי חודש, וגם לתרום לאנרגיה הירוקה ולעזור במניעת התחממות כדור הארץ

מאת: רוני חרמוןבריאות העין21/09/101712 צפיות
כאשר מדברים על הסרת משקפיים חשוב לערוך את ההבחנה המהותית החשובה ביותר – הבחנה בין רצון לבין צורך. העיניים הם האיבר הרגיש ביותר בגוף האדם ויש לשמור עליהן כעל בבת העין...

מאת: רוני חרמוןהסרת שיער14/09/101423 צפיות
כפטריות לאחר הגשם, כמאמר הקלישאה, צצים מכונים המתהדרים במומחיותם בתחום הסרת שיער בלייזר, אלא שצריך לדעת: כמו בכל תחום גם בתחום זה יש שרלטנים, מעמידי פנים, מתחזים, אשר לא יבחלו בשום אמצעי שיווקי כדי להערים עליכם ולגרום לכם להוציא את כספכם.

מאת: רוני חרמוןביטוח רכב26/08/101563 צפיות
ביטוח מקיף פירושו עזרה ראשונה ושנייה בעת ובביטוח אחד. מאחר שכבישי ישראל אינם אלא נחשי אספלט ארסיים, אשר כל נהג יכול להיות מכיש או מוכש והיות שמספרן של תאונת דרכים עולה בהדרגה חרף כל התשדירים למניעתם – ביטוח מקיף הוא הכרח המציאות.

מאמרים נוספים בנושא מתכוני קינוחים

שני מתכונים קלים לעוגיות שאפשר להכין יחד עם הילדים, או אפילו לאפשר לילדים להכין בעצמם.

מאת: אריאל בן-נוןמתכוני קינוחים28/04/132493 צפיות
כאשר יש מכונת קפה משרדית במשרד, אז הכנת הקפה לוקחת פרק זמן קצר מאוד. כדקה אחת. מכונת קפה משרדית בנויה בצורה מאוד מתוחכמת. יש בה טכנולוגיה מודרנית מעולה. הקפה נעשה בצורה אוטומאטית. מניחים את הקפסולה במקום המתאים. סוגרים את המכונה לוחצים על כפתור, ותוך זמן קצר הקפה ממלא את הכוס.

מאת: shmolikמתכוני קינוחים19/03/132179 צפיות
מתכון נהדר לעוגיות שוקולד צ'יפס נהדרות.

מאת: דן גולמתכוני קינוחים16/12/128219 צפיות
בימים אלו גם אתם יכולים להשפיע על טעמי שוקולד הפרה. הכוונה היא לאתר שטראוס שלי שבו אתם יכולים להציג את הרעיונות שלכם לשוקולד פרה. יש אפילו סיכוי שיום אחד תראו את המוצר שלכם על אחד המדפים בפיצוציה הקרובה. כי עלית בהחלט רוצה שזה יקרה

מאת: ורד טויןמתכוני קינוחים27/11/128467 צפיות
כיצד מכינים עוגות בצק סוכר עם טעם נפלא וחזות מרהיבה? מה השלבים השונים שיש לעשותם ועל מה חשוב להקפיד על מנת לא לבע טעויות גורליות בדרך? על כך, במאמר הבא

מאת: ורד טויןמתכוני קינוחים31/10/128389 צפיות
עוגות בצק סוכר משמחות לבב אנוש וגורמות לכל אירוע להיראות צבעוני ועליז הרבה יותר. במאמר זה נציג לכם המלצות ורעיונות עיצוביים מקוריים במיוחד להעשרת האירוע שלכם עוד יותר!! מזל טוב!

מאת: משה אלוןמתכוני קינוחים02/10/1210630 צפיות
רבים חוששים לאפות בגלל דאגתם שהעוגה תצא נמוכה או שתיפול באמצע האפייה. למרות שנראה לכם שמדובר בעניין של כישרון לא כך הדבר: מדובר בעניינים טכניים של בישול ואפייה, ואפשר ללמוד אותם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica