חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משלוחי פרחים- מי לא חפץ לקבל פרחים

מאת: נדב אלטלייףצרכנות06/02/20121131 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

משלוחי פרחים הנם מתנה ייחודית וראויה לציון יום הולדת, יום נישואין או אירוסין וכל תאריך אחר בעל משמעות. לא חשוב לאיזה אירוע נשלח פרחים. משלוח פרחים תמיד משמח את לבו של המקבל ומעלה חיוך על השפתיים. אחרי שמקבלים פרחים כל היום נראה וורוד יותר.

משלוחי פרחים – באיזה אופן אפשר להזמין?
בתקופה הזאת אתם יכולים לעשות הזמנה של פרחים בעזרת הטלפון כאילו בחרנו את הפרחים בחנות הפרחים. אפשר לסמוך על הבנתם של המוכרים ונוכל גם לקבל הסבר בעניין כל סוגי הפרחים , צבעם וגודלם והתאמתם לאירוע. ‏בימינו חנות פרחים היא לא עוד חנות אלא רשת חנויות פרחים בכל הארץ. אפשר לשגר משלוח פרחים מהצפון לדרום וממזרח למערב . כל החנויות מחזיקות אתרי אינטרנט, נוכל להיכנס לאתר ולבחור את זר הפרחים שאנו אוהבים. ניתן אפילו להזמין פרחים על ידי האתר. אין עניין לשוחח בטלפון , אלא פשוט להקיש על העכבר או המקלדת. אפשרי גם לצרף ברכה למשלוח הפרחים. עומדים גם לבחירה כרטיסי ברכה במבחר שמתאים לכל אחד ואחת. ידידינו יקבלו זר פרחים בתוספת כרטיס ברכה אישי.

פרחים – באיזה אופן לבחור פרחים?
לפי המחיר - במידה ואתם יודעים בבירור כמה אתם רוצים להוציא על קניית פרחים, בקשו מהמוכרת או המוכר בחנות הפרחים והם ימליצו לכם על סידור פרחים או זרי פרחים בהתאם . בהתאם למספר - יש כאלה שמאמינים כי משלוח פרחים במספר זוגי יש בו חוסר מזל, משום כך כדאי להזמין משלוחי פרחים במספר שאינו זוגי. צבעי הפרחים - רצוי לשלוח פרחים על פי טעמם של מקבלי הפרחים, כל צבע יש לו משמעות משלו - לבן - טוהר, וורוד ואדום - אהבה ועוד.

חנות פרחים - על הסודות המקצועיים של מוכרי הפרחים
בשיחה בחנות למכירת והזמנות פרחים התברר לי מהי הדרך לחיי פרחים ארוכים כך שיהיו טריים ויפים לאורך זמן. משלוח פרחים לחגים, כדאי להזמין רק בערב החג ולא כמה ימים לפני כן. כך תהיו בטוחים כי אתם שולחים פרחים טריים ורעננים שנקטפו רק לפני מספר שעות. קיבלתם משלוח פרחים? מיד להכניס אותם לכד עם מים שיכסו רבע מאורך הגבעולים. את המים מומלץ להחליף מידי יום. מים טריים מאריכים את חיי הפרחים. הוסיפו כמה כפיות אקונומיקה – האקונומיקה שומרת על הפרחים, משמידה את הבקטריות ומעניקה להם אורך ימים. אם נשלח אליכם משלוח פרחים, כדי להאריך את ימיהם נחוץ לקטום מידי יום כסנטימטר מהגבעול , החיתוך נותן נשימה חלקה ואריכות ימים לפרחים .

 



תגיות המאמר: פרחים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלטלייף קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נדב אלטלייף

מאת: נדב אלטלייףתעופה17/07/132434 צפיות
תיאור של שיטות הלימוד והנושאים הנלמדים במסגרת קורסי טייס. המאמר גם מדבר על הנושא של הגדר מכשירים.

מאת: נדב אלטלייףעיצוב פנים07/11/12929 צפיות
מידע על המשמעות של עיצוב מודרני במסגרת פינות האוכל שלנו

מאת: נדב אלטלייףשייט24/09/128496 צפיות
מידע על סוגים שונים של גלשנים, המאפיינים שלהם ועוד. המאמר גם מתאר מי הם הגלשנים היותר פופולריים, יש קישורים שדרכם ניתן לקרוא עוד בנושא.

מאת: נדב אלטלייףפיננסים וכספים - כללי 11/09/121006 צפיות
יש מגוון יתרונות בשילוב של רואי חשבון בניהול עסק. החל מכך שהידע והניסיון שהלם תורם רבות לארגון וכלה בפיתוח שיטות עבודה מסודרות יותר.

מאת: נדב אלטלייףיחסי ציבור18/06/121385 צפיות
פרסום עסקים באינטרנט זו דרך מעולה לקדם את האינטרסים של החברה על ידי שיפור תדמיתה בקרב הציבור

מאת: נדב אלטלייףחומרה19/01/121462 צפיות
מדפסת משולבות מסייעת לחסוך במקום במשרד, כמו כן היא מייעלת את העבודה ומאפשרת לעובדים להספיק יותר בפחות זמן

מאת: נדב אלטלייףליסינג והשכרת רכב10/01/121251 צפיות
ליסינג זו שיטת שכירות שמתאימה במיוחד למי שאין כסף לקנות רכב. התקופה של השכירות בדרכך כלל נעה בין ארבע שנים לשש שנים. ישנם סוגים שונים של ליסינג וכדאי להתוודע לסוגים השונים.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214242 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204379 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205281 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193443 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica