חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התרומה של רואי חשבון לניהול עסק

רואי חשבון וחשיבותם בניהול התקין של כל עסק
הכלכלה היא זו שמניעה את העולם. ללא מאזן תקין, סדר חישובי, תכנון עתידי והתנהלות נכונה אל מול הרשויות כל עסק או חברה בוודאי יגיעו לכדי קריסה. רואי חשבון הינם אנשי מקצוע מדופלמים אשר קיבלו את היתר המדינה, לאחר מספר שנות לימוד אקדמאיות לא מועטות, לעסוק בעולם החשבונאות, עולם הטומן בחובו הזדמנויות תעסוקתיות אינספור במגזר הציבורי והפרטי, שקט כלכלי ועניין מקצועי רב. רואי חשבון הינם בראש ובראשונה כלכלנים ולמעשה כל אחד מהם בוחר בדרך כלל להתמקצע בתחום ספציפי, כך שעלינו לדעת במה הם בדיוק מתמחים על מנת לבחור את רואה החשבון שמתאים לנו ולצרכים שלנו.

רואי חשבון – מעט פרטים על קצה המזלג
רואי חשבון לומדים את התואר הראשון שלהם במשך כעד 4 שנים, עוברים שנתיים התמחות במשרד לראיית חשבון שמאושר ע"י הרשויות ועומדים בבחינות החיצוניות של מועצת רואי החשבון הארצית, בחינה קשה ביותר ביחס לשאר המקצועות הנדרשים לרישוי.  אותם אנשי מקצוע הינם גם בעלי תואר ראשון בכלכלה אך פעמים רבות הם בוחרים לשלב את לימודיהם יחד עם לימודים נוספים כגון עריכת דין, מנהל עסקים, פסיכולוגיה, יחסים בינלאומיים ועוד. חלק מרואי החשבון אף ממשיכים לתארים מתקדמים כגון תואר שני באקטואריה הכה נחשק ומבוקש בארץ ובעולם.

תחומי העיסוק של רואה החשבון
רואה החשבון בראש ובראשונה נועד על מנת לבצע מאזני רווח והפסד לחברות ובעלי עסקים ולעזור להם להתנהל נכונה עם רשויות המס ולתת להם את הכלים הנכונים להתנהל נכון מבחינה כלכלית. למעשה, אין חברה או עסק אשר לא עובדים עם רואה חשבון וככל שהפירמה גדולה יותר, כך היא נזקקת למערך של רואי חשבון גדול יותר, שכירים או חיצוניים. רואי חשבון מתוקף תפקידם נותנים גם שירותים נוספים חשובים ביותר כגון :
ייעוץ מס.
ייעוץ ליזמים – המעוניינים לבדוק עסק טרם הרכישה או להקים עסק חדש לחלוטין.
הנהלת חשבונות.
סיוע בהשגת קרנות ואמצעי מימון.
ייעוץ בתהליכי פשיטת רגל, הוצל"פ וכו'.

רואי החשבון אמורים לעמוד לצד לקוחותיהם בכל בקשה או פנייה שכן עולם המיסוי והכלכלה סבוך ומפותל מאוד. לכן, גם אם רואה החשבון שלכם הוא אינו עורך דין (וישנם כאלה!), מוטב לו שעות הזמינות שלו עבורכם יהיו חופשיות וגמישות ככל הניתן, המומחיות שלו תהיה בעלת ניסיון רב שנים בהיקפי פעילות הדומים לשלכם וכי יהיה בעל נכונות ללוות אתכם לא רק בשלבי ההתפתחות והגדילה של העסק שלכם אלא גם בשעות הקשות יותר, תוך תכנון אלגוריתם מתאים ליציאה ממשברים בראייה עתידית. רואי חשבון הינם בעלי ידע רב בתחומי החשבונאות, הכלכלה והמשפטים, ובעולם התחרותי של היום להתמקצעות ייחודית מעין זו פשוט אין אלטרנטיבה.

 



תגיות המאמר: רואי חשבון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלטלייף קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נדב אלטלייף

מאת: נדב אלטלייףתעופה17/07/132435 צפיות
תיאור של שיטות הלימוד והנושאים הנלמדים במסגרת קורסי טייס. המאמר גם מדבר על הנושא של הגדר מכשירים.

מאת: נדב אלטלייףעיצוב פנים07/11/12929 צפיות
מידע על המשמעות של עיצוב מודרני במסגרת פינות האוכל שלנו

מאת: נדב אלטלייףשייט24/09/128496 צפיות
מידע על סוגים שונים של גלשנים, המאפיינים שלהם ועוד. המאמר גם מתאר מי הם הגלשנים היותר פופולריים, יש קישורים שדרכם ניתן לקרוא עוד בנושא.

מאת: נדב אלטלייףיחסי ציבור18/06/121386 צפיות
פרסום עסקים באינטרנט זו דרך מעולה לקדם את האינטרסים של החברה על ידי שיפור תדמיתה בקרב הציבור

מאת: נדב אלטלייףצרכנות06/02/121132 צפיות
משלוח פרחים מאשר בקלות ובנוחות לשלוח פרחים לאדם שגר רחוק ממך מבחינה פיזית אך קרוב אליך מבחינה רוחנית

מאת: נדב אלטלייףחומרה19/01/121462 צפיות
מדפסת משולבות מסייעת לחסוך במקום במשרד, כמו כן היא מייעלת את העבודה ומאפשרת לעובדים להספיק יותר בפחות זמן

מאת: נדב אלטלייףליסינג והשכרת רכב10/01/121252 צפיות
ליסינג זו שיטת שכירות שמתאימה במיוחד למי שאין כסף לקנות רכב. התקופה של השכירות בדרכך כלל נעה בין ארבע שנים לשש שנים. ישנם סוגים שונים של ליסינג וכדאי להתוודע לסוגים השונים.

מאמרים נוספים בנושא פיננסים וכספים - כללי

מאת: nirפיננסים וכספים - כללי 29/08/211351 צפיות
מנכ"לית הבורסה מינתה וועדה שבחנה את נושא קיצור שעות המסחר, לאחר מספר דיונים הוחלט לקצר את שעות המסחר.

מאת: עוזי פלגפיננסים וכספים - כללי 09/04/208658 צפיות
הקלות והנגישות למקורות מימון, הפותרת את הבעיה לפרק זמן קצר, מרגיעה את צרכני המימון העסקיים והפרטיים, ובמקום לבחון את מבנה ההוצאות וההכנסות, והסיבות לחוסר התזרימי. ממשיכים בדרכם השגויה, והלא אחראית ומחריפים את הבעיה.

מאת: moraleפיננסים וכספים - כללי 18/03/202952 צפיות
אחד המנגנונים החשובים ביותר לצורך מעקב ובדיקה של בתי עסק בכלל ובפרט עסקים שעובדים עם חברות קבלן, הוא דוח בודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה. דוח זה נועד לבחון האם העסק מבצע את החוק כלשונו ומשלם לעובדים לפי הנחיות החוק, האם הוא עומד בכל התנאים והדרישות הסוציאליות ממנו.

מאת: גיא חזןפיננסים וכספים - כללי 08/08/193013 צפיות
אז נכון, האנושות אכן מרוויחה בגדול מהתפתחות הטכנולוגיה אך כמו כל דבר גם הצדדים הפחות מחמיאים משתדרגים.

מאת: אלכסיי קוגןפיננסים וכספים - כללי 29/04/181364 צפיות
ישנם שני סוגים של הליכי פירוק חברות מרצון: פירוק חברה ע"י הבעלים שלה ופירוק חברה ע"י הנושים.

מאת: רוני הכהןפיננסים וכספים - כללי 14/01/181611 צפיות
עבור ביצוע של החזר מס הכנסה בצורה עצמאית ממש לא צריכים לשלם כל עלות שהיא, אלא פשוט צריכים לדאוג להעביר את הטפסים הרלבנטיים כאשר יש שתי דרכים לביצוע של הבדיקה לזכאות, בצורה עצמאית או בצורה אחרת שהיא על ידי פניה אל משרד של רו"ח אשר מתעסק עם הפעילות מהסוג הזה.

מאת: שלום כהןפיננסים וכספים - כללי 10/11/172020 צפיות
אחד היתרונות הבולטים של לימודי הנהלת חשבונות, הינו שאתם יכולים להתחיל בקורס בסיסי 1+2 שאורך לא יותר מאשר שנה שבסיומו תוכלו להמשיך ללמוד סוג 3. להבדיל ממקצועות אחרים כגון רפואה, עריכת דין והוראה, שיש ללמוד הרבה שנים. תוכלו ללמוד מבלי להשקיע שנים ולנווט עם הזמן את הלימודים כמו קורס בסיסי וקורס מעמיק יותר הכול תלוי בשאיפות של כל אחד, הקורס הבסיסי של הנהלת חשבונות התחלתי, היות וזהו צעד ראשון ללימוד מקצוע שיהיה משתלם במיוחד עבורכם. האפשרות שלאחר הלימודים הבסיסיים, ניתן יהיה להשתלב מיד בעבודה מה שלא נ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica