חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מיתוג אתרים עסקים וחברות באמצעות האינטרנט

מאת: נדב אלטלייףיחסי ציבור18/06/20121386 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הרבה פעמים יוצא לנו לשמוע את המושג יחסי ציבור

מה הם יחסי ציבור?
יחסי ציבור הוא בעצם סוג של קשר שהארגון העוסק בכך מבצע עם קהל היעד  המטרה המרכזית של פעילות זאת היא בעצם להפעיל השפעה על הציבור או להשפיע על קהל יעד, ליחסי הציבור קיימת חשיבות עצומה, לפני זמן לא כל כך קצר הפירסום ויחסי הציבור  התבצעו על ידי כלי התקשורת, באמצעות הטלויזיה והרדיו ודרך העיתונות, ואף אחרי התפתחותה של הרשת המקוונת, לא נעזרו בו מבחינת אמצעי למטרת יחצנות אבל במשך השנים התחלנו לשים לב לכח הרב המצוי ברשת האינטרנט, זה ידוע כבר כי ניהול יחסי ציבור באמצעות אינטרנט נהייה מאד רווח בקרב היחצנים.
הרשת החברתית הפכה בעת האחרונה לסוג עולם לנוכח הכוח העצום שטמון בתוכו, אנו יכולים לשים לב שבד''כ כל פרסומת באמצעות העיתונות וכן בכל פרסומת  בטלוויזיה וגם ביתר ערוצי התקשורת הקיימים, נמצא הלוגו של הרשת החברתית פייסבוק המזמין את הקהל להיכנס ולבקר בו, החברות אשר עוסקות בצורה מקצועית בניהול יח''צ, גילו גם כן היכולת הגבוהה של היחסי ציבור דרך האינטרנט
בשביל לפרסם מוצר או אישיות כלשהי, צריך לעשות שימוש ביח''צ,  מצוינים על ידי אנשי מכירות שמומחים בתחום זה. אם הינך מעוניין ליחצן את בית העסק שבבעלותך או להביא לידי תודעת הציבור הרחב מוצר יחודי שאתה רוצה לשווק אותו, כל מה שהינך אמור לעשות הוא פשוט ללכת לאנשי מקצוע שעוסקים ביח''צ באינטרנט בכדי שהם יסייעו לך לפרסם את מוצר חדשני ולהביאו לתודעת הציבור הרחב
לאנשי מכירות שמתעסקים ביח''צ ברשת האינטרנט יש את כל האמצעים בכדי להגיע לכלל הציבור, נפרט חלק מאותם אמצעים:

פרסום עסקים באינטרנט
מפני שברשת המקוונת, גולשים אלפי ומליוני בני אדם מידי יום, זה אך טבעי שהאינטרנט יהווה עבור העסקים אפיק עיקרי להשגת פרסום ממוקד ויעיל ישנם כמה צורות של חשיפה ברשת: פרסום במנועי החיפוש,פרסום באנרים, פרסום דרך הדואר האלקטרוני וכו'. כפי שהדברים נראים, הפירסום של בתי עסק דרך רשת האינטרנט הינו למעשה פיתרון מצויין חברות רבות משתמשות בו עד היום המון. 

מיתוג עסקים
יש עוד כלי שיווקי שמאד הולך היום אשר משתמשים בו הרבה בזמן האחרון והוא נקרא מיתוג עסקים, המיתוג עסקים נועד כדי לקחת ציבור כזה או אחר למצב של הסכמה והיזדהות בין אלמנט גרפי כלשהו לשירות שהוא נותן או גם לאביזר שעסק או חברה מסויימת רוצים לשווק, את מיתוג העסקים, מבצעים אנשי  תקשורת ופרסום ביחד עם אנשי תקשורת ומעצבי דעת קהל מומחים, בעלי נסיון וידע בתחום זה.

 



תגיות המאמר: יחסי ציבור


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלטלייף קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נדב אלטלייף

מאת: נדב אלטלייףתעופה17/07/132435 צפיות
תיאור של שיטות הלימוד והנושאים הנלמדים במסגרת קורסי טייס. המאמר גם מדבר על הנושא של הגדר מכשירים.

מאת: נדב אלטלייףעיצוב פנים07/11/12929 צפיות
מידע על המשמעות של עיצוב מודרני במסגרת פינות האוכל שלנו

מאת: נדב אלטלייףשייט24/09/128496 צפיות
מידע על סוגים שונים של גלשנים, המאפיינים שלהם ועוד. המאמר גם מתאר מי הם הגלשנים היותר פופולריים, יש קישורים שדרכם ניתן לקרוא עוד בנושא.

מאת: נדב אלטלייףפיננסים וכספים - כללי 11/09/121007 צפיות
יש מגוון יתרונות בשילוב של רואי חשבון בניהול עסק. החל מכך שהידע והניסיון שהלם תורם רבות לארגון וכלה בפיתוח שיטות עבודה מסודרות יותר.

מאת: נדב אלטלייףצרכנות06/02/121132 צפיות
משלוח פרחים מאשר בקלות ובנוחות לשלוח פרחים לאדם שגר רחוק ממך מבחינה פיזית אך קרוב אליך מבחינה רוחנית

מאת: נדב אלטלייףחומרה19/01/121462 צפיות
מדפסת משולבות מסייעת לחסוך במקום במשרד, כמו כן היא מייעלת את העבודה ומאפשרת לעובדים להספיק יותר בפחות זמן

מאת: נדב אלטלייףליסינג והשכרת רכב10/01/121252 צפיות
ליסינג זו שיטת שכירות שמתאימה במיוחד למי שאין כסף לקנות רכב. התקופה של השכירות בדרכך כלל נעה בין ארבע שנים לשש שנים. ישנם סוגים שונים של ליסינג וכדאי להתוודע לסוגים השונים.

מאמרים נוספים בנושא יחסי ציבור

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור25/07/213697 צפיות
עסקים קטנים יכולים לייצור לעצמם יחסי ציבור בדיוק כמו כל עסק גדול ! באמצעות שליחת הודעות לעיתונות ושיווק אינטרנטי יעיל, גם אתה יכול להשיג פרסום חינם לעסק שלך. בעיתונות כל הזמן ! כל יום כל שבוע מחפשים סיפורים ומוצרים מעניינים לפרסם !

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור19/07/213664 צפיות
יחסי ציבור למעשה הן פעולות שנעשות על ידי איש יחסי ציבור שמטרתן להשפיע על דעת הקהל באמצעות תקשורת המונים עיתונות( כתובה אינטרנטית ומודפסת ), רדיו , טלוויזיה ואינטרנט בערוצים השונים. היום בניגוד לעבר רוב המידע שלנו מגיע מערוצי התקשורת השונים ולכן פעולות יחסי הציבור של כל חברה או עסק ישנה השפעה רבה. יחסי ציבור בניגוד לפרסום ולשיווק היא פעולה ארוכת טווח ואיננה יעילה אם היא מתבצעת באופן חד פעמי. איש יחסי הציבור תפקידו להעביר מידע לעיתונאי וביחד לייצור אייטמים וכתבות.

מאת: בנימין קלינגריחסי ציבור08/07/213783 צפיות
קלינגר בן רישוי עסקים והיתרי בניה – משרד אדריכלים ומהנדסי בנין שנת יסוד 1983 שם נוסף קלינגר רישוי עסקים והתרי בנייה שם לועזי Klinger Building Permits, Business Licensing and Municipal Consulting דואר אלקטרוני klinger_b@bezeqint.net אתר החברה www.klinger.co.il טלפון 03-6990132 פקס 03-6990134 כתובת שטרייכמן יחזקאל 13/18, תל אביב יפו 6967112 שעות פעילות בשבת פניות חרום בלבד, ימים א - ה 08:00-20:00, יום ו 08:00-17:00 שפת שירות עברית, אנגלית, רוסית, גרמנית איזורי שירות כל הארץ

מאת: ישראל רף יחסי ציבור09/06/213925 צפיות
מתנות לסיום שנת הלימודים, עציצים ממותגים עם צמחים בעלי משמעות מיוחדת ממותגים לפי הזמנה עם מסר שלכם מזכרת בלתי נשכחת תוצג תמיד על השולחן במשך שנים רבות מתנה ייחודית, ערכית וחינוכית לשמירת הסביבה עציצים ממותגים עם מסר ירוק של צמיחה ופריחה אישית. מתנה שכל אחד ישמח לקבל. ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יחסי ציבור13/08/176458 צפיות
המתנות שבעלי העסקים מחלקים במטרה לשמח, לחזק את הקשר, מסייעות לעסק לפרסם את עצמו, דוגמה למוצר פרסום ממותג מעולה עציץ ממותג מכיל גם את לוגו העסק ומהווה מתנה נפלאה וירוקה, עציץ ממותג מונח תמיד במקום בולט וחושף את העסק לקהל יעד נרחב במשך זמן רב, לכן ההצלחה מבטחת

מאת: ישראל רף יחסי ציבור28/07/175625 צפיות
למה כדאי לכם לחלק ללקוחות מתנות ממותגות לראש השנה? כוחן של המתנות הממותגות כאקט שיווקי עסקי הוא משמעותי. כולם אוהבים לקבל מתנות ברכה ופרסום בעציץ אחד – עסקת חבילה מושלמת לעסק שלכם, העציץ הממותג נושא את שם העסק, הלוגו ודרכי ההתקשרות עם העסק שלכם ויוצב על שולחנם של הלקוחות זוהי מתנה יוצאת דופן, בעלת נוכחות בולטת ואפקט קידומי מנצח.

מאת: amirdadon90יחסי ציבור17/01/175608 צפיות
דודי מליץ הוא אחת ההוכחות היותר משכנעות ליכולת של אדם להשתנות, גם אם התקשורת מנסה להעמיד אותו על משבצת מאוד ספציפית ולהדביק לו תווית מסוימת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica