חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יש לכם בדיוק 30 שניות !!!

מאת: דפנה כהןייעוץ עסקי20/07/2013748 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשאתם פוגשים מישהו שיכול להיות לקוח פוטנציאלי שלכם, יש לכם בדיוק 30 שניות!!! 30 שניות זה הזמן המקסימלי שיש לכם, להציג את עצמכם באופן מושך ומשכנע, להסביר מי אתם, איך תוכלו להועיל לו, ואיך תוכלו להתאים את הפתרונות שלכם לצרכים שלו.

שיחת מעלית, אתם בטח מכירים סיטואציות כאלה  שמתרחשות על בסיס יומי , אבל זה לא נראה לכם מספיק חשוב, אז אתם אפילו לא זוכרים אותן...

לפני כמה חודשים יצאתי מפגישה שהייתה עם  מנהלת שיווק בחברה גדולה, הפגישה הייתה מצוינת, ויצאתי ממנה עם הסכמה עקרונית לגבי תחילת עבודה.

נכנסתי למעלית מתוך כוונה לרדת קומה אחת לחניון, למכונית שלי, אבל כשדלתות המעלית נפתחו הייתי במקום לא מוכר.
זוג נחמד עמד מולי כדי להיכנס למעלית, שאלתי אותם "איפה אני?", הם ענו "בקומה הראשונה, איפה רצית להיות?" ניסיתי לא להישמע נבוכה ואמרתי שאני רוצה להגיע "לחניון". הם אמרו לי  "לשם אנחנו הולכים, את יכולה לבו איתנו ".

לרוב, במקרים כאלה, אנשים לא ידברו שוב, או מקסימום ידברו על נושא השיחה הפופולרי ביותר במעליות... מזג האוויר. לא אני.
אני החלטתי לנצל את ההזדמנות, לספר עלי ב-30 שניות:

"נעים מאוד, אני דפנה כהן, אפשר לשאול מה שמכם ?" , הם ענו לי : "אנחנו אייל ונועה, נעים גם לנו". שאלתי: " ואפשר לשאול במה אתם עוסקים?" הם סיפרו לי שהוא בעל עסק והיא מנהלת משאבי אנוש בחברה גדולה.

מיד נכנסתי לפעולה. 
חשבתי במהירות מהם שניים מהאתגרים שהם בוודאות נתקלים בהם על בסיס קבוע ואני יודעת שאני יכולה לעזור להם לפתור. ניהלנו שיחה קצרה ומאד עניינית, החלפנו טלפונים ולא רק שהתחלתי לעבוד עם אייל , אני נמצאת במקביל בתהליך די מתמשך שאולי בסופו אני אעבוד גם עם החברה שנועה עובדת בה.

חלק משיווק והגדלת המכירות בעסק שלכם זה לזהות , בכל הזדמנות !!! מי עומד מולכם ולהתאים את מה שנראה לכם מתאים לאותו לקוח פוטנציאלי.

להלן מספר טיפים איך ליצור "שיחת מעלית" של 30 שניות:
תחילה יש לפתוח בשאלה מי הם ומה הם עושים. באופן טבעי ישאלו גם אתכם. צריך שתהיו מוכנים עם תשובה ממוקדת לקוח ברורה ועניינית. אם הם לא שואלים, שלבו את זה בשיחה.

עקבו אחר השלבים הבאים, והסיכויים גבוהים שיבקשו כרטיס ביקור.
1. אחרי שהם מספרים לכם מה הם עושים, חישבו על בעיה אחת או שתיים שיש להם שהמוצרים שלכם יכולים לפתור. ואז תשאלו את השאלה באופן כללי – נכון ש...?
"קוראים לי דפנה כהן, נכון שאנשי מכירות יעדיפו ללכת על זכוכית מאשר לבצע שיחת מכירות ללקוחות פוטנציאלים ? ונכון שיש אנשי מכירות שיושבים שעות לתכנן ולהכין הצעות אבל בסוף מדברים עם לקוח פוטנציאלי וחוזרים בלי מכירה?"

השתמשו תמיד בגוף שלישי ואל תשאלו "יש לכם בעיה כזאת וכזאת?" האחרון גורם להם צורך להתגוננות. תן להם להתקשר אליכם לפני שאתם מציעים את הפתרון. אחרי שהם יוצרים קשר ושומעים את הסיפור שלכם ואיך עזרתם לאחרים, הם יבקשו מכם לעזור להם לפתור גם את הבעיות שלהם.

2. אמרו מה אתם עושים- השאיפה שלכם היא לעורר את סקרנותם כדי שהם יעשו את הצעד הבא. "ובכן, מה שאני עושה זה ללמד בעלי עסקים אייך לתמחר את המוצרים שלהם בצורה רווחית ובאופן כזה להגדיל את המכירות וההכנסות בעשרות אחוזים".

3. תנו דוגמא – דוגמאות שממחישות הן כלי מאוד יעיל וחזק:
"בדיוק עכשיו יצאתי מלקוחה שלי, קוסמטיקאית , שלפני שבועיים בנתה מחדש את המחירון של המוצרים והשירותים שלה, וכבר עכשיו סך ההכנסות שלה עלה באופן דראסטי רק בזכות זה שהיא התחילה להשתמש בשיטה שלי".

נסו להשתמש במילים כגון "מבטיח", "באחריות", וכו'. אחרי הכל, אם אתם לא יכולים להבטיח תוצאות עם השימוש במוצרים או בשירותים שלכם, אז למה בעצם אתם מוכרים אותם?

תמיד תזכירו לאיש השיחה שלכם כיצד תוכלו לעזור או לשדרג את המצב הקיים אצלו.
עבור אלה שקשה להם לפתוח בשיחה, להלן תהליך פשוט:

1. הציגו את עצמכם בשם.
2. תנו לאדם איתו אתם מדברים מחמאה כנה.
3. תנו סיבה למחמאה כדי לחזק את האמינות.
4. סיימו את המחמאה בשאלה שמובילה לשיחה.

השיחה יכולה להישמע ככה:
היי, אני דפנה כהן, אני מתה על צבע החולצה שלך, זה מתאים בול לסוודר שיש לי, קנית את זה כאן?
או איזה עגילים מדהימים, אני צריכה מתנת יום הולדת לאחותי וזה יתאים בול.איפה אני יכולה להשיג עגילים דומים?
מחמאה לאדם זר זו דרך נפלאה להתחיל בשיחה, ובכלל, אנשים אוהבים שאחרים שמים לב לטעמם הטוב.

שיהיה לכם בהצלחה והרבה, הרבה מכירות!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שמי דפנה כהן, בוגרת MBA בשיווק, יועצת ומומחית לתמחור והגדלת מכירות מתמחה באיתור נקודות כשל הדורשות שיפור, בכדי להביא לשיפור משממעותי בתוצאות המכירות והיעדים העיסקיים.
מהניסיון שלי, מספיק שתשנה מיומנות אחת בתחום המכירות והשינוי כבר יוביל להכפלת התוצאות הכספיות של העסק, רוצה לדעת איך?

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דפנה כהן

מאת: דפנה כהןייעוץ עסקי22/07/13675 צפיות
אחת לכמה חודשים אני מקבלת מייל ממישהו שבדיוק סיים לקרוא את מה שכתבתי או שלחתי. אותו אחד כותב לי משהו בסגנון: "אני קראתי את מה שכתבת ואני רוצה להגיד לך שאני כבר יודע הכל ומכיר את הכל ואין כאן שום דבר חדש בשבילי".

מאת: דפנה כהןייעוץ עסקי20/07/13804 צפיות
כשהפכנו לעצמאיים, פתאום, ללא מילים, נעלמה "אופציית התלונות". מאותו רגע, אסור לנו להגיד שקשה לנו, אסור להגיד שאנחנו עובדים הרבה מידי, אסור להגיד שאנחנו לא מגיעים לשכר הרצוי והכי גרוע, אסור להשמיע בקול: שנמאס לנו ואנחנו צריכים אוויר.

מאת: דפנה כהןייעוץ עסקי16/07/131527 צפיות
כשהלקוח אומר "יקר לי" כמה פעמים ביום אתם שומעים: "זה יקר לי"? מה אתם עושים אחרי שהלקוח אומר את זה? האם אתם מאלה שחושבים, שזהו הלכה עוד מכירה? האם אתם מבינים מה הלקוח מנסה להגיד לכם?

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי22/11/222228 צפיות
טו בשבט מתקרב ובא ! עציצים ממותגים למתנות חברים יקרים אשמח מאוד לעזרתכם להגשים לי חלום להשריש בתודעה של האנשים בכל התחומים את הרעיון לתת בטו בשבט חג האילנות מתנות עציצים ממותגים או מארזים בשילוב עציץ ממותג שלהם קשר הדוק לחג כמתנות לעובדים, ללקוחות וחברים גם בכנסים ואירועים עסקיים. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי25/08/221486 צפיות
הכנסת אישרה לאחרונה שינויים בחוק המכר (דירות), בקריאה שנייה ושלישית. השינויים עתידים להשפיע רבות על יחסי מוכר-קונה, בכל הנוגע לעסקאות מכר של דירות קבלן ואלה נכנסו לתוקף החל מה-7 ביולי (ורק ביחס להסכמים שייחתמו לאחר מועד זה).

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי02/01/22897 צפיות
עוד מעט יחול חג האילנות. בעלי עסקים תנו ללקוחות, לעובדים ולקולגות העסקיים מתנה פופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט. עציצים ממותגים ומארזי שי בשילוב עציץ ממותג מזכרת לשנים רבות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי03/08/211216 צפיות
חריגות בניה והדרך להכשרתם- בנימין קלינגר יועץ מונציפאלי בכיר מרבית מחריגות בנייה הינן, למעשה, תוספות ושינויים לבניינים הנעשים ללא קבלת היתר בנייה מהרשות המקומית חלקם עם שינויים בקונסטרוקציה והגדלה מעבר לרווי הבניין ולפעמים גם מקווי המגרש ,או שימוש בניגוד להיתר שניתן לנכס. במקרים רבים חריגות הבנייה נעשות בידיעה, לעיתים תוך כדי בנייה או בזמן שנראה שהגיע להתאים את הנכס לדרישות הבעלים

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי22/04/21950 צפיות
עיכוב וביטול צו הריסה מנהלי חשוב לדעת כי צו הריסה מנהלי שהוצא למבנה מסוים איננו בגדר חוק פסוק. במקרים אלו יש לפעול במהירות רבה, ובתוך שלושה ימים לכל היותר, להגיש בקשת עיכוב צו הריסה מנהלי אשר יכולה להביא בסופו של יום גם לביטולו.

מאת: מיכה קורייעוץ עסקי15/02/211033 צפיות
כולם מכירים את האמרה "ידע הוא כח" וכל בעל עסק ניצב בפני שאלה מה נכון יותר לעשות למכור ידע או לחלק אותו בחינם.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי30/12/201512 צפיות
לאחרונה, במספר מקרים, בתיקים פליליים הנוגעים לעבירות בניה, בתי המשפט (בית המשפט לעניינים מקומיים ובית המשפט המחוזי) קבעו סטנדרט מחמיר ביותר לקבלת ההגנה היחידה שהיתה לאדריכלים ולמהנדסים. בשורה של פסקי דין, נקבע על ידי בתי המשפט, שהאדריכל והמהנדס הינם "אחד מסוכניו החשובים של החוק לתכנון ובנייה" שאם הם יודעים על עבירת בנייה הם צריכים לדווח על כך לפיקוח העירוני וכי גם פיקוח עליון צריך להתבצע באופן הרבה יותר צמוד מאשר היה מקובל. בתי המשפט קבעו שביקור באתר הבנייה על בסיס "קריאה" או על בסיס של פעם ב –

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica