חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המפתח היחיד להצלחה עסקית.

מאת: דפנה כהןייעוץ עסקי22/07/2013678 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
אחת לכמה חודשים אני מקבלת מייל ממישהו שבדיוק סיים לקרוא את מה שכתבתי או שלחתי.
אותו אחד כותב לי משהו בסגנון: "אני קראתי את מה שכתבת ואני רוצה להגיד לך שאני כבר יודע הכל ומכיר את הכל ואין כאן שום דבר חדש בשבילי".

העובדה שאותו אדם שלח לי את המייל בערך 2 דקות אחרי שסיימתי לכתוב את התוכן, מעידה על רמת ההשקעה שהוא השקיע בטקסט...
אבל הדבר החשוב ביותר, שאני יודעת שכמוהו יש מאות ואלפי בעלי עסקים שקוראים ומקבלים את אותם החומרים, ונהנים מהם ומצליחים בזכותם להגדיל את המכירות בעסק שלהם, בעשרות ומאות אחוזים מידי
שנה. אז כנראה משהו בחומרים שלי עובד....

כאשר בעל עסק, שמחזור המכירות שלו, מגיע אולי ל-60,000 ש"ח בשנה, אומר שהוא יודע הכל ואין מה לחדש לו, לעומת בעלי עסקים שמרוויחים פי 2 אולי גם פי 3 ממנו , מיישמים את מה שאנחנו מלמדים, כנראה גם זו הוכחה שמשהו עובד בשיטה שלנו.

נכון שאני נפגעת, כן, התגובה הראשונה שלי אחרי קבלת מייל שכזה, זה להיפגע.
אני מאד אוהבת את מה שאני עושה ואני עושה הכל מהנשמה, אז ברור שהאינסטינקט הראשון, זה לקחת את זה קצת אישי....
אבל אחרי כמה דקות אני מתעשתת ונזכרת בלקוחות שנהנים ומפרגנים וממשיכים לעבוד איתי וזה מחזיר אותי לשמחה ולסיבה שבשבילה הקמתי את העסק שלי.

set of gold keys on the rope isolated

אני לא שולחת מייל זועם ללקוח, אני פשוט מנסה להבין מאיפה זה בא.

ממה שהבנתי, אחרי שהשקעתי לא מעט מחשבה, זה שאותם אנשים מחפשים פתרון קסם שאפשר לשלוף מהכובע.

כאשר מישהו רוכש קורס או ספר או נרשם לסמינר והמחשבה שמלווה אותו זה שהוא יודע כבר הכל ובטח אף אחד לא יחדש לו דבר (כולל הבן אדם שאותו הוא הולך לשמוע בסמינר...)

אותו אדם חייב לשאול את עצמו שאלה אחת חשובה:
אם אני כבר יודע הכל ואני שולט בכל החומרים, איך יכול להיות שאני לא מצליחן כמו אותו אדם שאותו אני הולך לשמוע?

רוב האנשים לא שואלים את עצמם את השאלה הזו וככה הרבה יותר קל להם לזרוק את האשמה על מישהו אחר ולא על עצמם. ורובנו כבר יודעים שלזרוק את האשמה על מישהו אחר , זו לא הדרך להביא שינוי וצמיחה בעסק שלכם.

בחיפושים שלי אחר התשובות למה זה קורה, גיליתי שיש בעצם 2 מצבים של תשומת לב שרלוונטיים פה:
מצב ראשון קביעת מטרה....וזהו! - זה אומר שברגע ששמעת על רעיון שלא הכרת קודם ואתה מדמיין איך את המיישם את זה בעסק שלך. בעצם קבעת עכשיו מטרה לביצוע בעסק שלך.
מה שיקרה עכשיו, זה בעצם... כלום ! רוב האנשים לא עושים שום דבר עם המטרה שהם הציבו לעצמם.
רוב האנשים משאירים את הרעיון כרעיון ולא מיישמים.

מצב שני כוונה וביצוע- המפתח כאן הוא ההוצאה לפועל. הפעם, עדיין יש לך את המטרה אבל הפעם במקום להגיד "זה יהיה מעולה לעסק שלי ואני כבר אתחיל ליישם מחר", אתה פועל, זז, לוקח ומיישם את הרעיון בעסק שלך.

ב SaleWay ההצלחות הגדולות ביותר הן של הלקוחות שהציבו להם מטרות ויישמו אותן.
זה יכול להיות בניית אסטרטגיית מכירות חדשה, אולי תמחור חדש, כל דבר שלא עשו קודם ועכשיו פשוט עובד.

כאשר אנשים מהסוג בראשון, שומעים משהו שהם כבר שמעו בעבר, הם לא חושבים לרגע ליישם ולהתאים לעסק שלהם, הם פשוט מחפשים אחר רעיון חדש שהם לא שמעו שאולי הוא יביא להם את הישועה....

אז איפה אתם ואיך נראה העסק שלכם?

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שמי דפנה כהן, בוגרת MBA בשיווק, יועצת ומומחית לתמחור והגדלת מכירות מתמחה באיתור נקודות כשל הדורשות שיפור, בכדי להביא לשיפור משממעותי בתוצאות המכירות והיעדים העיסקיים.
מהניסיון שלי, מספיק שתשנה מיומנות אחת בתחום המכירות והשינוי כבר יוביל להכפלת התוצאות הכספיות של העסק, רוצה לדעת איך?

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דפנה כהן

מאת: דפנה כהןייעוץ עסקי20/07/13750 צפיות
כשאתם פוגשים מישהו שיכול להיות לקוח פוטנציאלי שלכם, יש לכם בדיוק 30 שניות. 30 שניות זה הזמן המקסימלי שיש לכם, להציג את עצמכם באופן מושך ומשכנע, להסביר מי אתם, איך תוכלו להועיל לו, ואיך תוכלו להתאים את הפתרונות שלכם לצרכים שלו.

מאת: דפנה כהןייעוץ עסקי20/07/13806 צפיות
כשהפכנו לעצמאיים, פתאום, ללא מילים, נעלמה "אופציית התלונות". מאותו רגע, אסור לנו להגיד שקשה לנו, אסור להגיד שאנחנו עובדים הרבה מידי, אסור להגיד שאנחנו לא מגיעים לשכר הרצוי והכי גרוע, אסור להשמיע בקול: שנמאס לנו ואנחנו צריכים אוויר.

מאת: דפנה כהןייעוץ עסקי16/07/131532 צפיות
כשהלקוח אומר "יקר לי" כמה פעמים ביום אתם שומעים: "זה יקר לי"? מה אתם עושים אחרי שהלקוח אומר את זה? האם אתם מאלה שחושבים, שזהו הלכה עוד מכירה? האם אתם מבינים מה הלקוח מנסה להגיד לכם?

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי22/11/222258 צפיות
טו בשבט מתקרב ובא ! עציצים ממותגים למתנות חברים יקרים אשמח מאוד לעזרתכם להגשים לי חלום להשריש בתודעה של האנשים בכל התחומים את הרעיון לתת בטו בשבט חג האילנות מתנות עציצים ממותגים או מארזים בשילוב עציץ ממותג שלהם קשר הדוק לחג כמתנות לעובדים, ללקוחות וחברים גם בכנסים ואירועים עסקיים. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי25/08/221491 צפיות
הכנסת אישרה לאחרונה שינויים בחוק המכר (דירות), בקריאה שנייה ושלישית. השינויים עתידים להשפיע רבות על יחסי מוכר-קונה, בכל הנוגע לעסקאות מכר של דירות קבלן ואלה נכנסו לתוקף החל מה-7 ביולי (ורק ביחס להסכמים שייחתמו לאחר מועד זה).

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי02/01/22905 צפיות
עוד מעט יחול חג האילנות. בעלי עסקים תנו ללקוחות, לעובדים ולקולגות העסקיים מתנה פופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט. עציצים ממותגים ומארזי שי בשילוב עציץ ממותג מזכרת לשנים רבות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי03/08/211219 צפיות
חריגות בניה והדרך להכשרתם- בנימין קלינגר יועץ מונציפאלי בכיר מרבית מחריגות בנייה הינן, למעשה, תוספות ושינויים לבניינים הנעשים ללא קבלת היתר בנייה מהרשות המקומית חלקם עם שינויים בקונסטרוקציה והגדלה מעבר לרווי הבניין ולפעמים גם מקווי המגרש ,או שימוש בניגוד להיתר שניתן לנכס. במקרים רבים חריגות הבנייה נעשות בידיעה, לעיתים תוך כדי בנייה או בזמן שנראה שהגיע להתאים את הנכס לדרישות הבעלים

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי22/04/21954 צפיות
עיכוב וביטול צו הריסה מנהלי חשוב לדעת כי צו הריסה מנהלי שהוצא למבנה מסוים איננו בגדר חוק פסוק. במקרים אלו יש לפעול במהירות רבה, ובתוך שלושה ימים לכל היותר, להגיש בקשת עיכוב צו הריסה מנהלי אשר יכולה להביא בסופו של יום גם לביטולו.

מאת: מיכה קורייעוץ עסקי15/02/211038 צפיות
כולם מכירים את האמרה "ידע הוא כח" וכל בעל עסק ניצב בפני שאלה מה נכון יותר לעשות למכור ידע או לחלק אותו בחינם.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי30/12/201516 צפיות
לאחרונה, במספר מקרים, בתיקים פליליים הנוגעים לעבירות בניה, בתי המשפט (בית המשפט לעניינים מקומיים ובית המשפט המחוזי) קבעו סטנדרט מחמיר ביותר לקבלת ההגנה היחידה שהיתה לאדריכלים ולמהנדסים. בשורה של פסקי דין, נקבע על ידי בתי המשפט, שהאדריכל והמהנדס הינם "אחד מסוכניו החשובים של החוק לתכנון ובנייה" שאם הם יודעים על עבירת בנייה הם צריכים לדווח על כך לפיקוח העירוני וכי גם פיקוח עליון צריך להתבצע באופן הרבה יותר צמוד מאשר היה מקובל. בתי המשפט קבעו שביקור באתר הבנייה על בסיס "קריאה" או על בסיס של פעם ב –

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica