חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג כשר

מאת: ורד טויןעסקי מזון21/07/20131248 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיפים לבחירת קייטרינג כשר

מהן הציפיות שלכם מחברת קייטרינג כשר

אנשים רבים אינם מודעים לגיוון ולחידושים המוצעים ע"י חברות קייטרינג כשר. התדמית של חברות המגישות קייטרינג כשר, של תפריטים דלי עניין וחיוורים מבחינת מבחר וטעמים, אינה תואמת היום את המציאות.

חברות קייטרינג כשר מגישות מזון עשיר בטעמים ובגיוון, והתפריטים שלהם מציעים מאכלים שאינם נופלים באיכות מהתפריטים של חברות המגישות קייטרינג שאינו מוגדר ככשר.

חברות קייטרינג כשר מקפידות על בחירת חומרי גלם טריים, כשרים למהדרין ברמת ההכשר הגבוהה ביותר. הבשר המשמש כחומר גלם לתבשילים המגיע מחו"ל, מגיע עם אישור של מפקח מטעם הרבנות הראשית בישראל.

בשנים האחרונות, הציפיות מחברות קייטרינג כשר עלו בהתאם להיצע ולמוניטין שחברות אלה השיגו בקרב הציבור הדתי, והן מהוות היום כתובת לאירועים עבור לקוחות אשר אינם מוגדרים כדתיים או שומרי מסורת.

מדוע כדאי להתעקש על קייטרינג כשר

משפחות רבות המגדירות את עצמן כחילוניות, מעדיפות להזמין קייטרינג כשר כשהן עורכות אירוע משפחתי. הבחירה בחברה המגישה קייטרינג כשר נובעת מהרצון לאפשר לאורחים המגיעים לאירוע, ליטול חלק באירוע ללא חשש שהמזון אינו כשר דיו.

בשנים האחרונות הוקמו חברות קייטרינג כשר המגישות מאכלים בסגנון אקזוטי, כך שניתן לראות היום חברות קייטרינג כשר המגישות תפריטים בסגנון הודי ומהמזרח הרחוק.

לפני שאתם מזמינים או סוגרים עסקה עם חברת קייטרינג כשר, מומלץ לבדוק עם החברה, אילו סוגי מזון היא מגישה, האם היא מתמחה בסגנון מסוים, או שהיא יכולה להגיש סוגי מזון שונים, האם היא מגישה קייטרינג לאירועים קטנים ועוד.

בין אם מדובר באירוע קטן או באירוע באולם אירועים, מומלץ לבקר במטבח של חברת הקייטרינג ולטעום, לפחות חלק מהמאכלים שאתם מתלבטים לגביהם.

באותה הזדמנות תוכלו לראות באילו תנאי ניקיון מכינים את המזון ובאילו חומרי גלם החברה משתמשת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ורד טוין

כתבת מקצועית בתחום העיצוב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ורד טוין

מאת: ורד טויןעיצוב פנים28/07/131333 צפיות
כיצד לבחור בחוכמה חיפוי קיר זוכוית למטבח ומדוע מדובר בפיתרון מוביל בעיצוב מטבחים ובכלל? הינה התשובה!

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131350 צפיות
כל מה שצריך לדעת על סוגי טפטים לבית ובכלל

מאת: ורד טויןעסקים - כללי22/07/132117 צפיות
כל מה שצריך לדעת על טיהור שפכים

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131845 צפיות
כל מה שצריך לדעת על אדן חלון טרם רכישתו!

מאת: ורד טויןמחשבים וטכנולגיה - כללי22/07/131998 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על ניהול מלאי ולא העזתם לשאול

מאת: ורד טויןגיל הזהב21/07/137000 צפיות
כל המידע על דיור מוגן

מאת: ורד טויןיין ואלכוהול21/07/138251 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על בישול בירה בבית

מאמרים נוספים בנושא עסקי מזון

מאת: עופר שלועסקי מזון18/07/213655 צפיות
תנור אפייה תעשייתי

מאת: עופר שלועסקי מזון26/02/214056 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205519 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: רועי כץעסקי מזון16/12/1810506 צפיות
מעוניינים באוכל מוכן לשבת? מתגעגעים לטעמים של בית? את ארוחת השבת הקרובה שלכם כבר תרכיבו מאוכל ביתי מוכן, טעים להפליא, אוכל עם טעם של בית. את התחושה החמימה הממלאת את הלב עם כל ביס בארוחה המתבססת על אוכל ביתי קשה לתאר במילים. גם כאשר ישנן עשרות מסעדות גורמה המציעות מנות מודרנית מעוצבות, רוב האנשים עדיין מתגעגעים יותר מכל לאוכל של בית כי אחרי הכל מאין כמו אוכל של בית.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183353 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: הדסהעסקי מזון17/09/173149 צפיות
מאז ומתמיד פיצה הייתה נחשבת למאכל פופולרי ונחשק בקרב האוכלוסייה בעולם. ארץ ישראל גם היא נחשבת לאחת המדינות שאוהבות מאכל זה. ניתן למצוא פיצריות רבות ברחבי הארץ ובכלל זאת גם פיצריות בירושלים. ההבדל המשמעותי ביותר בין פיצריות בירושלים לפיצות בערים האחרות הוא הסגנון ההכנה של הפיצה ומבחר הרב שניתן למצוא.

מאת: שרון צרפתיעסקי מזון13/08/173513 צפיות
בהחלט לא חייבים לצאת מן הבית כדי לקבל ארוחה שהיא גורמה, ובדיוק לפי הטעם האישי של הסועדים. בלי לקום מהכסא, בלי לאחר, בלי לחכות למלצרית ועם כל הפרטיות של הבית האישי של כל אחד ואחד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica