חפש מאמרים:
שלום אורח
01.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד לבחור הפעלות לימי הולדת ?

מאת: דנה רם הפקות אירועים24/07/2013849 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יום ההולדת המיוחל הולך וקרב ואתם ההורים צריכים להתחיל לתכנן את האירוע שבנכם או בתכם מחכים ומצפים לו כל כך לאורך כל השנה. באירוע כזה ישנם מרכיבים שונים שיש לקחת בחשבון ולהיערך אליהם מראש.

דבר ראשון צריך להחליט על מיקום יום ההולדת – האם כדאי לקיים את האירוע בבית או אולי מחוצה לו בחצר הבית (במידה ועונת השנה מאפשרת זאת), או אולי עדיף לערוך את האירוע במקום אחר מחוץ לביתכם? במידה ואתם עורכים את הפעילות במקום חיצוני יש כמובן לקחת בחשבון ששכירת מקום יעמיס עליכם עלויות נוספות.

שיקול שכזה צריך כמובן להתחשב גם במספר הילדים המוזמנים ובגילאי הילדים.

בגילאי הטף 3-4 מומלץ לערוך את האירוע במקום המוכר לילדים כמו הבית או חצר הבית וכן מספר המוזמנים צריך להיות מצומצם יותר ולכלול אולי חברים טובים. בגילאי הטרום חובה וחובה 5-6 אפשר כבר לערוך מסיבת מוזמנים גדולה יותר שיכולה לכלול את כל חברי הגן וחברים נוספים ממסגרות אחרות. עוד החלטה חשובה שצריך לקחת היא האם אנו כהורים מעוניינים לקחת חלק פעיל בהפעלה או שאנו מעוניינים לנוח ולהעביר את ההפעלה למפעיל או מפעילה. כמובן שניתן גם לשלב בין הפעלה של מפעיל חיצוני ופעילות שההורים מכינים - כל אלו חייבים להיות מותאמים לגילאי הילדים בחגיגה.

ישנם מפעילים שכוללים שירות מלא של כיבוד, שקיות הפתעה, ופרסים ביום ההולדת, יש כאלו שהשירות שלהם כולל הבאת מתקני מזון, מתנפחים ואטרקציות שונות לאירוע ואז להורים נשאר להביא רק את העוגה או כיבוד קל. האופציה הזולה בדרך כלל היא לשלם על הפעלת יום ההולדת ולדאוג בעצמנו לכל השאר (כיבוד, שקיות ופרסים וכו' ).

הפעלות ליום ההולדת יכולות לכלול תחרויות, משחקים,פעילויות יצירה,תחנות הפעלה, הצגה,קוסם,ליצן,מתנפחים ועוד. כאשר עומדים לבחור מפעיל ליום ההולדת כדאי מאוד לערוך סבב טלפונים, לבדוק מה כל מפעיל מציע בהפעלה שהוא נותן , זמן ההפעלה, מחירים וכמובן לבקש המלצות מאירועים קודמים. ניתן לצפות לעיתים בהמלצות כתובות גם באתר המפעיל באינטרנט . כיום לכל מפעיל או חברת הפעלה יש אתר אינטרנט בו ניתן לצפות בסרטון קצר של ההפעלה, תמונות מאירועים והמלצות של הורים מאירועים קודמים. מומלץ לבדוק שלמפעיל יש ניסיון עם מגוון גילאים ולשאול לגבי תוכנית ההפעלה  מה היא בדיוק כוללת ולחשוב האם אכן התכנים יתאימו לגילאי הילדים באירוע כך שיוכלו להיות מרוכזים ומסוקרנים מפעילות שכזו . יש לזכור שבגילאי 3-4 זמן הריכוז הוא קצר יותר מגילאי 5-6 .

לבסוף חשוב מאוד לפני האירוע לוודא מול המפעיל שהוא אכן זוכר את יום האירוע , מכיר ויודע להגיע למיקום האירוע ושיגיע לפחות חצי שעה לפני התחלת האירוע. עוד דבר חשוב הוא לבדוק מול המפעיל מה הוא צריך שתכינו עבורו- האם יש צורך בהגברה,מחצלת, סידור מסוים של כיסאות, חיבור לחשמל, מערכת הגברה וכו'.

אחרון אחרון חביב , אל תשכחו כי לימי הולדת מגיעים גם הורים שמביאים את ילדיהם ונשארים לאורך האירוע כולו לכן כדאי לדאוג להושבה ואירוח קל גם עבורם .

שיהיה בהצלחה !

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דנה רם

מאת: דנה רם טבעות אירוסין ונישואין29/07/13968 צפיות
הגיע הרגע המרגש בו החלטת להציע לבחירת לבכם נישואין ואין לכם מושג כיצד לבחור את הטבעת המיוחדת שעליה חולמת כל בחורה? הצעת נישואין הנו רגע מרגש ביותר ומציאת טבעת הנה משימה לא פשוטה כלל.

מאת: דנה רם אירועים עסקיים16/07/13786 צפיות
ימי גיבוש לעובדים ואירועים עסקיים הם דבר שנעשה נפוץ יותר ויותר עם השנים. יותר ויותר מנהלי עסקים מבינים את החשיבות של גיבוש צוות, של יצירת קשרים וחברויות בין העובדים, גם אם העבודה שלהם אינה קשורה בהכרח. יצירת קשרים וידידויות בין עובדי המשרד יוצרת אווירה נעימה במקום העבודה, מה שיוצר, בסופו של דבר מצב שבו העובדים עובדים טוב יותר, במרץ רב יותר ובהנאה.

מאמרים נוספים בנושא הפקות אירועים

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195913 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/01/193006 צפיות
הרשימה הבאה תעשה לכם סדר בכל מה שאתם צריכים לארגן לימי השבעה, מסוכות אבלים להשכרה ועד פתרונות חימום וקירור.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים22/07/182285 צפיות
אוהלים להשכרה | מסוככים עליכם בכל תנאי אוהלים יכולים לשמש למטרות שונות, לפניכם מספר מדדים שיוכלו לסייע לכם לבחור את האוהל הטוב והמתאים ביותר עבורכם. אין ספק שמשפחת האוהלים עברה תמורות במהלך ההיסטוריה, האוהלים הקדמונים ששימשו למגורים הפכו למבנים ארעיים לאנשים הנודדים בדרכים ונראה כי עד השנים האחרונות אנשים הכירו בעולם המערבי רק את אוהלי הקמפינג, אבל היום זה נראה אחרת אוהלים של היום הינם מבנים שיכולים לשמש כמבני קבע בגני אירועים או במסעדות, אנשים נהנים מאוהלים להשכרה לעריכת אירועים או למטרה של מפ

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים17/06/181478 צפיות
אוהלי אבלים הם מוצר נפוץ בקרב היושבים שבעה, כבר הורגלנו לראות את האוהלים כאשר אנו הולכים לנחם מכרים, מחיר אוהלי אבלים הם טווח רחב וחשוב להתמצא.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים03/06/181575 צפיות
הסוכה שאתם שוכרים תשמש אתכם ותענה על הצרכים שלכם. כדי שכך יקרה ואתם תהיו מרוצים עליכם לזכור מספר נקודות חשובות. כאשר עומדים לשכור סוכות אבלים להשכרה יש לזכור מספר נקודות חשובות. וזאת כדי שתוכלו להפיק תועלת מקסימלית מהשירות ותהיו מרוצים מהמוצר שקבלתם. קראו להלן על הנקודות המשמעותיות שיעזרו לכם לכוון את עצמכם לחברה המומלצת, ולקבלת השירות ההולם והרצוי לכם.

מאת: tiloniהפקות אירועים08/04/181599 צפיות
הפקת לוויות זהו תהליך הדורש הקפדה על פרטים טכניים מרובים. לפני הכל, יש להעביר את גופת המת אל בית הלוויות, תוך תיאום ההלוויה עם חברה קדישא. בנוסף, צריך לתקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולסדר עניינים של רישיון קבורה, פרסום מודעות אבל ועוד

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/02/181720 צפיות
חשבם לשכור סוכות אבלים להשכרה? עליכם לברר על החברה לפני שאתם סוגרים עסקה. כדי שתקבלו מענה מתאים לצורך שלכם ותהיו מרוצים. כאשר שוכרים מוצר, חשוב מאוד להיות בטוחים שאתם מתנהלים מול משכיר אמין והוגן. כך שאתם תקבלו את המוצר הרצוי לכם, ותהיו מרוצים משירות מתאים שעונה על הצורך שלכם. קראו להלן על הפרטים שצריך לברר אודותיהם לפני שפונים לשכור מוצר מחברה. כך תדעו כיצד להתנהל ולהשיג את התוצאה המקסימלית והמתאימה לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica