חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ימי גיבוש לעובדים

מאת: דנה רם אירועים עסקיים16/07/2013785 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

ימי גיבוש לעובדים

ימי גיבוש לעובדים הם דבר שנעשה נפוץ יותר ויותר עם השנים. יותר ויותר מנהלי עסקים מבינים את החשיבות של גיבוש צוות, של יצירת קשרים וחברויות בין העובדים, גם אם העבודה שלהם אינה קשורה בהכרח. יצירת קשרים וידידויות בין עובדי המשרד יוצרת אווירה נעימה במקום העבודה, מה שיוצר, בסופו של דבר, מצב שבו העובדים עובדים טוב יותר, במרץ רב יותר ובהנאה. הדרך הטובה ביותר ליצור את הקשרים הטובים הללו בין העובדים, היא על ידי ימי גיבוש חווייתיים, המתאימים לכל העובדים.

מה עושים בימי גיבוש?

ימי גיבוש יכולים להיות מגוונים מאד. הם יכולים להיות ימים של הנאה נטו, באמצעות טיולים, מסלולים, סיורים וכדומה, או ימים בעלי תוכן מעשי כלשהו, תוכן שיכול להיות קשור לתחום העבודה של העובדים או מנותק ממנו לחלוטין. כך, למשל, ימי גיבוש יכולים לכלול הרצאות מעניינות, סדנאות שונות וכדומה. ישנן סדנאות רבות שיכולות להתאים לימי גיבוש, כמו סדנאות להעצמה אישית, סדנאות שוקולד, סדנאות סושי או בישולים אחרים, סדנאות יוגה צחוק, דרמה ועוד רעיונות רבים. גם טיולים רבים, כאמור, יכולים להתאים לימי גיבוש. חשוב רק לשים לב שהטיולים מתאימים לרוב העובדים, כמו למשל: לא כדאי לבחור בטיול אתגרי מידי, אם רוב העובדים מבוגרים או חלשים; אם ישנם עובדים דתיים רבים, לא מומלץ לבחור בסיור בכנסייה, שבו לא יוכלו להשתתף; וכן הלאה.

יתרונות של ימי גיבוש?

כאמור, היתרון המרכזי של ימי גיבוש ואירוע עסקי הוא התרומה לגיבוש ולקרבה בין העובדים לבין עצמם, כמו גם בין העובדים להנהלה. הגיבוש הזה תורם לתחושת ההנאה מהעבודה, ליצירת שיתופי פעולה בין עובדים ובסך הכל – לתפוקת עבודה טובה יותר. בנוסף, ימי גיבוש יוצרים אצל העובדים תחושה של הערכה מצד ההנהלה. ימי הגיבוש בעצם מסמנים לעובדים, כי ההנהלה מעריכה את עבודתם ומוקירה אותה, וההערכה הזו מבוטאת בימי כיף וגיבוש שכאלה. יתרון נוסף הוא, שימי הגיבוש מעניקים לעובדים מעט שחרור והרפיה מן העבודה היומיומית, אשר עלולה להיות מלחיצה במקרים רבים. היציאה מאפשרת שינוי אווירה ומעט התנתקות מן העבודה השוטפת, ומאפשרת לעובדים לחזור לעבודה במשנה מרץ.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דנה רם

מאת: דנה רם טבעות אירוסין ונישואין29/07/13968 צפיות
הגיע הרגע המרגש בו החלטת להציע לבחירת לבכם נישואין ואין לכם מושג כיצד לבחור את הטבעת המיוחדת שעליה חולמת כל בחורה? הצעת נישואין הנו רגע מרגש ביותר ומציאת טבעת הנה משימה לא פשוטה כלל.

מאת: דנה רם הפקות אירועים24/07/13849 צפיות
יום ההולדת המיוחל הולך וקרב ואתם ההורים צריכים להתחיל לתכנן את האירוע שבנכם או בתכם מחכים ומצפים לו כל כך לאורך כל השנה. באירוע כזה ישנם מרכיבים שונים שיש לקחת בחשבון ולהיערך אליהם מראש.

מאמרים נוספים בנושא אירועים עסקיים

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים19/05/213819 צפיות
מדי שנה חברות ובעלי עסקים מפרסמים את העסק שלהם על מנת להישאר תמיד בתודעת הצרכן, מהם מוצרי הפרסום שנותנים יותר, תקבלו יתרון גדול משמעותית מול המתחרים שלכם בכנסים ואירועים עסקיים? עציצים ממותגים יבטיחו לכם יתרון. ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים03/10/195978 צפיות
מתנות ממותגות לכנסים הן הפתרון האולטימטיבי, לרוצים להעמיק את זהות המותג בתודעת הצרכנים הלקוחות והעובדים שלכם עם מתנה מקורית ובעלת ערך. ממבחר מסרים ממותגים בעציצים נסו לחשוב אילו הייתם מקבלים עציץ ממותג עם ברכה אישית או עסקית בטוח שהמתנה הממותגת תוצג אצלכם על השולחן במשרדכם זמן רב לאחר הכנס

מאת: vodplaceאירועים עסקיים29/03/171833 צפיות
רוצים שערב החברה שלכם יהיה יותר מעניין ומגניב? ערכו ערב קריוקי!

מאת: דרור אטריאירועים עסקיים27/06/161998 צפיות
כאשר אתם מגיעים למצב שבו אתם רוצים מישהו לידכם שידע לתת לכם את העצות הטובות ביותר שצריך לצורך ניהול קריירה מצליחה בעולם הבידור, אתם מגיעים למצב שאתם צריכים מנהל אישי. וזה בדיוק מה שאנחנו נעשה בשבילכם. זאת ההתמחות שלנו ואנחנו עושים את זה בצורה מדהימה במשך כל הזמן.

מאת: גולאסואירועים עסקיים10/06/162094 צפיות
מתכננים אירוע חברה? יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בהפקת אירועים עסקיים לחברות. איך בדיוק מתפקד האירוע? איפה, מתי ? מה הצרכים ? מי האורחים? אלו רק חלק מהשאלות שיש להבין טרם הפקת האירוע.

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים19/02/162419 צפיות
מתנות ממותגות לאירועים, מיתוג הוא דבר חשוב מאוד בימינו, תוספת חיובית מאוד לכל אירוע, ארגון דינאמי וחכם של אירוע מלא חיים ובזכות תוספות חשובות כמו מתנות ממותגות לאירועים האירוע יהיה כזה שיהיו בו לא מעט נקודות מיוחדות ורגשי שיא שישדרו לכולם עד כמה היה מדובר בהתכנסות מושלמת.

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים12/02/162368 צפיות
מתנות לאירועים, מימוש הרצון לחלק מתנה איכותית, מבחר שמשלב גם מראה מעניין, תמורה מלאה לכל השקעה כספית, עומדת תוצאה מרשימה שמהווה תמורה מלאה לכל שקל שהוצא. כך נהנים הן החוגגים והן בעלי השמחה מחלוקה מוצלחת של מתנות בלתי נשכחות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica