חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד בוחרים טבעת אירוסין ?

הגיע הרגע המרגש בו החלטת להציע לבחירת ליבכם נישואין ואין לכם מושג כיצד לבחור את הטבעת המיוחדת שעליה חולמת כל בחורה? הצעת נישואין הינו רגע מרגש ביותר ומציאת טבעת הינה  משימה לא פשוטה כלל. ישנן חנויות תכשיטים רבות ומשווקים רבים המציעים דגמים בשפע לעיתים אף דגמים הנראים דומים עד כדי זהות מוחלטת אז בכל זאת כיצד ניתן להחליט ועל מה כדאי לשים את הדגש?

איך טבעת אירוסין צריכה להיראות? טבעת אירוסין צריכה להיות עשויה מזהב לבן ובבסיסה יהלום מרכזי הנקרא "סוליטייר", את היהלום ניתן למצוא בחנויות רבות ובטווח מחירים רחב ביותר. נסו לחפש חנות או משווק שמציע עיצובים מקוריים ומיוחדים לכל הקשור לעיצוב הטבעת ואסטטיות העבודה משום שהם אלו אשר יהפכו את הטבעת שלכם למיוחדת ותעיד על השקעתכם המרובה ביום הצעת האירוסין .

לפני שמתחילים בחיפוש כדאי לחשוב ולברר מהו טעמה וסגנונה של בת הזוג שלכם, האם היא עונדת תכשיטים עדינים ומינימאליים או שהיא דווקא אוהבת תכשיטים גדולים וצבעוניים? צהב לבן נחשב ליותר קלאסי מבין טבעות האירוסין ויכול להתאים לסגנון עדין יותר, הזהב האדום והצהוב נחשבים לטרנדים יותר ויכולים להתאים למי שאוהבת סגנון שהוא יותר גדול ועדכני .

טבעת אירוסין בדרך כלל כוללת יהלום אך זו לא חובה וניתן לרכוש גם טבעת אירוסין ללא יהלום. אפשרות נוספת היא שיבוץ אבני חן בטבעת . יש אפשרות לשלב אבנים כגון  - אופל בצבע טורקיז, רובי אדום או ספיר ירקרק. כמו יהלומים גם אבני חן מחייבות בדיקה קפדנית לפני רכישתם וגם הן מהוות השקעה כספית לא קטנה . הן יוצרות מראה מיוחד ביותר ומתאימות לנשים אשר אוהבות טבעות צבעוניות .

מתוך מבחר הטבעות הגדול קיימים מגוון עיצובים וסגנונות שונים. יש את הסגנון הקלאסי הנושן של טבעת מזהב לבן עם יהלום שבה מעבר לגוני הזהב השונים ולאבני החן שיכולות להיות משובצות במקום היהלום  עיצובים מודרניים המשלבים כמה גוונים של זהב, שילוב של יהלומים עם אבני חן , פסים דקים ועבים באותה טבעת , להכניס אלמנטים של פרח מוזהב במרכז או צורות  גיאומטריות שונות . אחד הטרנדים היום הוא טבעות הוא טבעות אירוסין אשר המתכת שלהן לא חלקה, מה שתורם למראה ייחודי של הטבעת ובשילוב עם יהלום או אבן חן נוצר מראה עדכני ומודרני.

קיימת אפשרות נוספת של עיצוב אישי של טבעת אירוסין  - במקרה כזה אין ספק שהטבעת תהיה ייחודית ביותר ומותאמת לטעמכם האישי , יש לקחת בחשבון כי לעיצוב אישי של טבעת יש עלויות נוספות שמייקרות את העלויות .

בחיפושכם אחר טבעת אירוסין כדאי ללכת לחנויות ותיקות או כאלו שיש להן המלצות ואתם יודעים שהם בעלי ניסיון וותק. הכי חשוב להגיע למקום המכיל מבחר גדול ומגוון של טבעות אירוסין מהן תוכלו לעשות את הבחירה הטובה ביותר עבור בחירת ליבכם .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דנה רם

מאת: דנה רם הפקות אירועים24/07/13849 צפיות
יום ההולדת המיוחל הולך וקרב ואתם ההורים צריכים להתחיל לתכנן את האירוע שבנכם או בתכם מחכים ומצפים לו כל כך לאורך כל השנה. באירוע כזה ישנם מרכיבים שונים שיש לקחת בחשבון ולהיערך אליהם מראש.

מאת: דנה רם אירועים עסקיים16/07/13784 צפיות
ימי גיבוש לעובדים ואירועים עסקיים הם דבר שנעשה נפוץ יותר ויותר עם השנים. יותר ויותר מנהלי עסקים מבינים את החשיבות של גיבוש צוות, של יצירת קשרים וחברויות בין העובדים, גם אם העבודה שלהם אינה קשורה בהכרח. יצירת קשרים וידידויות בין עובדי המשרד יוצרת אווירה נעימה במקום העבודה, מה שיוצר, בסופו של דבר מצב שבו העובדים עובדים טוב יותר, במרץ רב יותר ובהנאה.

מאמרים נוספים בנושא טבעות אירוסין ונישואין

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/205005 צפיות
מי מאתנו לא הייתה בקשר שנימשך שנים, ולבסוף כשאר האולטימטום היה על השולחן "או שמתחתנים או שנפרדים" זה נגמר בפרידה. ואז שנתיים אחרי את מוצאת את עצמך ללא זוגיות חדשה.

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/204965 צפיות
הצעת נישואין היא אחד מהרגעים הכי חשובים בכל מערכת יחסים, זה הצעד הגדול לקראת השלב הבא נישואין והקמת תא משפחתי.

מאת: שרון צרפתיטבעות אירוסין ונישואין04/12/182369 צפיות
כמה רעיונות מקוריים עבור הצעה של נישואין

מאת: כותבים תחלסטבעות אירוסין ונישואין01/10/161963 צפיות
הגיע הזמן ואתם בשלים להצעת נישואין, ההוצאות הגדולות מתקרבות ביניהם רכישת טבעת אירוסין. ההתלבטות היכן לרכוש טבעות אירוסין גורמת לכם כאב ראש לא קטן, מאחר שיש המון חנויות תכשיטים פזורים בכל הארץ. כאן נבהיר לפניכם כמה עובדות אותם לא שמעתם מעולם, הסוד היכן המקור לרכישת טבעות אירוסין בזול? זכרו זול לא בהכרח אומר שתרכשו טבעת אירוסין לא מכובד, זול במאמר זה יבהיר את פער המחירים בשיטת הקנייה הישירה.

מאת: רוני הכהןטבעות אירוסין ונישואין10/06/161885 צפיות
רוצים לגמרי להפתיע עם עיצוב שאפשר למצוא רק אצל חנות של תכשיטי מעצבים? כדאי שתדעו מה הסגנון של האישה שאותה אתם מעוניינים להפתיע על מנת שהסגנון המאוד ספציפי של מעצב תכשיטים יהיה רלבנטי עבורה.

מאת: kereninaטבעות אירוסין ונישואין07/09/152680 צפיות
התארסתם ? מזל טוב! הנה המדריך המלא איך לבחור טבעת אירוסין

מאת: Guy Dinayטבעות אירוסין ונישואין20/07/151966 צפיות
כאשר הנך מעוניין להפתיע את חברה שלך בהצעת נישואין עם טבעת אתה עלול לבחור טבעת שהיא לא תאהב. קיים מגוון עצום שלטבעות יהלומים בעיצובים שונים, סגנונות שונים ושילובים נהדרים. עכשיו השאלה- איך בוחרים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica