חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חתונה וירח דבש בישראל

מאת: דניאל מוריץחתונות28/07/20136977 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רוב הזוגות עורכים את החתונות שלהם בישראל. השיקולים לכך רבים, וכמובן המחיר זול יותר מאשר לעשות את החתונה בחו"ל (אם מדובר על הפקה בסדר הגודל שבדרך כלל עושים חתונה בו) וגם הצורך לוותר על אנשים רבים שיבואו לחתונה בגלל המרחק הם השיקולים המשמעותיים ביותר. בשל כך, רוב האנשים עושים חתונה בארץ – ובמיוחד אם הם רוצים לעשות חתונה רגילה, כלומר עם רב, חופה וכולי.

איך כדאי לתכנן את החתונה שלכם בארץ? דברים שחשוב לחשוב עליהם...

קודם כל חשוב שתדברו שניכם ותראו מה אתם רוצים לעשות. איך אתם רואים את האירוע המשותף. לאחר שהחלטתם על צביון האירוע – "רגיל", מיוחד, צנוע או גדול – הדבר הבא שעליכם לעשות הוא לסגור את המקום בו תיערך החתונה. אם אתם מתחתנים בקיץ ויש לכם מקורות מימון גדולים יותר, גן אירועים לחתונה הוא הדבר המושלם. אווירה כפרית, הרבה אוויר ומקום לאוכל טוב בהגשה אישית – מה עוד אפשר לבקש. אם התקציב שלכם מצומצם יותר, או שאתם רוצים להתחתן בחורף – אולם אירועים הוא האפשרות היחידה שלכם. בניגוד לעבר, אולמות אירועים ממש טובים היום וזו לא פשרה גרועה, כמו שהייתה עד לפני 10 שנים.

בנוסף, עליכם לבדוק עוד דברים חשובים מאד, בין היתר: האוכל הוא הדבר החשוב ביותר לבדוק ברמת התוכן של החתונה. אנשים באים לשמוח אתכם, אבל הם בעיקר באים לאכול – וזוהי ארוחה יקרה מאד, שעולה לאדם בין 250-500 שקל בממוצע. הרבה יותר ממה שהאוכל שווה. לכן חשוב שיהיה אוכל מדהים! הביאו אנשים שאתם סומכים עליהם וגם מייצגים את האורחים מבחינה סטטיסטית (מבוגרים, דתיים וכולי). ככה תבחרו אוכל מספק וטעים. בנוסף, אתם צריכים משהו שישמח את האורחים. זה אומר תקליטן (דיג'יי ו-ויג'יי) – וחשוב לבחור מישהו ידידותי שיסכים להשמיע את המוסיקה שאתם חושבים שמתאימה לאירוע שלכם. בנוסף, חשוב לבדוק שהאולם עצמו יכול להתמודד לוגיסטית עם החתונה שלכם – הן בהבאת האורחים, הן בהושבתם, הן בהתמודדות עם תקלות וכולי. חשוב שיהיה מסוגל לעמוד בכמות האורחים – וחשוב לבדוק זאת מראש. לגבי האולם גם חשוב לוודא שיש לו רישיון עסק וגם שהוא מאפשר תנאי תשלום נוחים (וגם תנאי ביטול טפו טפו טפו לא עלינו).

ומה עם ירח דבש בישראל? מלונות בוטיק החזירו את הטרנד לזוגות הצעירים

אם פעם זה היה ברור שמקיימים את ירח הדבש בארץ – בעיקר בנתניה או טבריה, ב-20 השנים האחרונות, בעיקר עם האפשרות לצאת לחו"ל, אופציה זו הפכה להיות פחות ופחות אטרקטיבית. אבל, בשנים האחרונות, עם עלייתם של מלונות הבוטיק האיכותיים – לילה בתל אביב נשמע לא רע כל כך. זה אמנם הרבה יותר יקר מאשר לנסוע לבית מלון רגיל (גם בתל אביב), אבל זה מצד שני הרבה יותר זול מאשר לנסוע לברצלונה או פריז. כך שאם אתם רוצים לחסוך ולבלות בכל זאת, בלי התפשרות על הלילה החשוב שלכם בתור זוג נשוי, מלונות בוטיק במרכז הארץ הם פתרון נהדר. כל ההיצע של חיי הלילה והאוכל המדהים של תל אביב, ים, בריכה, והרבה שקט ואינטימיות – וזה במרחק קצר מאד מהבית. לא צריך לארוז את כל החופה ולטוס – אפשר להישאר בארץ! במלונות בוטיק יש בדרך כלל היצע מפנק במיוחד של אוכל, של מצעים ומיטה מדהימה, אפשר לקבל פירות, שמפנייה, ספא וג'קוזי, יש חדר כושר ובעיקר – אין הרבה ילדים וזוגות עם משפחות. יש שקט, ברמת של חופשה בחו"ל, וזאת מבלי לזוז כמעט מהבית...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דניאל מוריץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל מוריץ

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162678 צפיות
לוגו עסקי (סמליל) הוא למעשה אלמנט גרפי שמייצג את העסק ואת מהותו וישמש אותו לאורך מספר רב של שנים.

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162789 צפיות
בעבר, יצירת לוגו הייתה סיפור שלם !! היינו צריכים לבחור מעצב או מעצבת גראפי/ת, לקבל הצעת מחיר, לאשר את הרעיון של אותם מעצב או מעצבת בהתאם לוויז׳ן שהצגנו בפניהם.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל07/10/152694 צפיות
בדרום אמריקה ישנו מבחר עצום ובלתי נדלה של מקומות אשר כל אחד מכם חייב לבקר. אם גם אתם מתכננים לטייל ביבשת המדהימה הזו בקרוב, המאמר הזה עשוי לדבר אליכם.

מאת: דניאל מוריץבתי מלון07/10/152525 צפיות
עכו העתיקה משלבת בתוכה מגוון רחב של תרבויות, מאכלים ואתרים היסטוריים. בעבור אלו מכם שמעוניינים להעביר סופ"ש מיוחד ובלתי נשכח, ביקור בעכו העתיקה יהיה הפתרון האולטימטיבי לכך.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל31/08/153399 צפיות
פורטוגל הינה מדינה יפה למדי, כזו אשר תוכל לענות על הדרישות של כל תייר ותייר, וזה לא משנה מאיזה סוג. אם אתם בענייני מסיבות והנאה רגעית, יהיה לכם מענה של מעבר ומעבר.

מאת: דניאל מוריץצרכנות16/08/152157 צפיות
מכונות צילום משמשות את המשרדים המודרניים על בסיס יום יומי. ללא שום ספק, מדובר במכשיר אשר השימוש בו יודע עליה מתמדת

מאת: דניאל מוריץבריאות הנפש11/08/151464 צפיות
דמיון מודרך הינה שיטה ייחודית אשר עושה שימוש בדמיון האדם לצורך השפעה על מצבו הנפשי.

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182893 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181366 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181500 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181579 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172055 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172174 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172102 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica