חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מרחב לכיש, שוטר קהילתי

דוברות   מרחב   לכיש

טלפון        086771458

25    נובמבר       2009

 

ימ"ר לכיש

מבצע "עוקץ"  

בפעילות מודיעינית ומבצעית משותפת, של חולית סוכני ימ"ר לכיש , מודיעין אשקלון ולוחמי סמ"ג 5 נערך מבצע בו נעצרו בשעות הבוקר המוקדמות, שישה חשודים.

במשך כחודשיים פעל סוכן בעיר אשקלון, שהביא להפללתם של 6 סוחרי סמים, הסוכן בחור כבן 40, איש משפחה שבשלב מסוים בחייו נפל לסמים, משהחליט לפתוח בדף חדש בחייו, הבין כי הדרך הנכונה לצאת החוצה היא בסיוע המשטרה, כך נבנתה לו תוכנית אשר בסיומה  הוא הביא להפללתם של 6 סוחרי סמים מאשקלון, כמו כן נתפס סכום כסף של 30,000 ₪ ורכב לחילוט.

כנגד החשודים יוגש כתב אישום עד סוף היום.

בפעילות אחרת של ימ"ר לכיש נעצרו היום בבוקר 4 חשודים בסחר בסמים בקרית גת, חשודים אלה יובאו היום להארכת מעצר.

אשדוד

הפורץ בוורוד.

ביום שלישי סמוך לשעה ארבע לפנות בוקר התעוררה בבהלה תושבת העיר המתגוררת ברחוב לאה גולדברג ברובע ט"ו לקול התנפצות זכוכית, היא קמה ממיטתה וגילתה כי זכוכית דלת ההזזה מנופצת  ובחצר הבית עומד צעיר לבוש חגיגי בחולצה ורודה לגופו, האישה ביקשה בתקיפות להסתלק  מחצר הבית אחרת היא תתקשר למשטרה. הפורץ עזב את חצר הבית והאישה וילדיה חזרו לקומה העליונה להמשיך בשנתם. כעבור דקות ספורות חזר ה"איש בוורוד" לבית ניכנס לחדר הילדים  והחל לחטט במגירות,  הילד התעורר והבחין בדמות מוזרה בחדרו, נבהל בתחילה , התעשת ושאל לזהותו, הפורץ ענה לו "אל תדאג הכול בסדר" ומסר את שמו הפרטי .

המתלוננת החלה  לצעוק על הפורץ  ובמקביל התקשרה למוקד 100 ודיווחה על המתרחש בביתה, הפורץ נבהל ועזב את הדירה . בעקבות קריאת מוקד על פורץ בדירה בכתובת הנ"ל,   הגיעו למקום שוטר הסיור שלומי אדמוני יחד עם שוטרי יס"ם לכיש שהיו בפעילות מניעה בעיר אשדוד והחלו בסריקות אחרי ה"פורץ בורוד". השוטרים לא התקשו לאתר את החשוד תושב אשדוד חייל בסדיר בן 20 הלבוש חגיגי ועטור בחולצה ורודה  שהיה "שתוי כלוט" , התברר כי  הוא מתגורר ברחוב סמוך. הפורץ נלקח אחר כבוד לתחנת המשטרה שם הואשם על ידי החוקר רס"מ יוחאי כהן בפריצה לדירה וגרימת נזק.  היות ול"פורץ בורוד" אין עבר פלילי ומדובר בחייל צה"ל הוא שוחרר בערבות .

לקח מפתחות של רכב מונע,  תקף את בעליו ונגס חלק מאוזנו.

בליל שישי סמוך לחצות שלושה עובדים בני 30  העובדים יחד במשלוחים סיימו את עבודתם וישבו לשוחח על ענייני דיומא, ישבו השלושה  ברחוב דב גור. בעודם מדברים עובר במקום גבר בן 40 שהיה שתוי,   פותח את דלת הרכב של אחד מהם שהיה מונע כיבה אותו ולקח את מפתחות . בעל הרכב ניגש לעברו ושאל אותו לפשר מעשיו, השיכור  לא ענה ותקף את בעל הרכב באגרופים,  התפתחה קטטה שבה השיכור נשך באוזנו של בעל הרכב,   נגס חלק מאוזנו וגרם לו גם לחתכים, חבריו חשו לעזרתו תוך כדי שהם תוקפים אותו, השיכור  הצליח להימלט כשהוא זב דם, אך במנוסתו נפל ממנו תיק עם מסמכים המזהים שלו. הפצוע הובהל לבית חולים קפלן שם הצליחו לאחות חלק מאוזנו,  אולם חלק מהאוזן   נבלע בבטנו של החשוד. הפצוע אושפז וביום שני מששוחרר מבית החולים הגיע המתלונן לתחנת משטרה להגיש תלונה.

המתלונן מסר לידי  המשטרה תיק עם מסמכים מזהים של התוקף, אשר כל הנראה הפיל או שכח את מסמכיו, החשוד מוכר למשטרה,  לביתו  הגיעו שוטר הסיור שלומי ירוחם שעצר אותו  באשמת תקיפה וגרימת חבלה חמורה  בהודעתו כפי שמסר אותה לחוקר ולדיסלב פבזנר הוא קשר את עצמו למקרה.ם חולצה מלאה ודם ונפל לי  התיק עם מסמכים אני לא זוכר שאכלתי לו את האוזן" הוא ניכלא להמשך חקירה ויובא לשיפוט מהיר.

נעצר חרדי בגין ביצוע מעשים בנערים במקווה.

לפני כשבועיים חרדי מהרובע חרדי בעיר הבחין בשני נערים  שטרם מלאו להם 14 ושכנע אותם לבוא עימו לטבול במקווה , הוא אף התנדב לשלם עליהם את דמי הכניסה למקום. כשהנערים נכנסו למקווה לטבול הוא החל להתקרב אליהם ולנגוע להם באיברי המין הם התחמקו ממנו ויצאו מהמים והלכו להתקלח הוא בא אחריהם וגם במקלחת הוא החל להתחכך בהם מינית. הנערים יצאו ממקווה המומים וסיפרו לחבריהם הם לא ידעו במי מדובר.

ביום שלישי כשהנערים וחבריהם עמדו בתחנת האוטובוס הם הבחינו בחרדי החשוד מנסה להסתתר,  אחד מחבריהם התקרב אליו שואל אותו לפשר מעשיו עם חבריו במקווה, הוא  האדים ניסה להתחמק בכך שעלה על האוטובוס, הם מנעו ממנו  מלעלות לאוטובוס,  החרדי התקשר למשטרה והודיע על תקיפתו על ידי הנערים.

 שוטרת הסיור ציפי שי שהגיעה עצרה את האוטובוס והורידה את הנערים וחבריו ממנו והתברר לה כי בכלל החרדי בן 21  חשוד במעשים מגונים בילדים,  היא עצרה אותו לחקירה. הוא הואשם בביצוע מעשים מגונים בילדים בתחילה הכחיש אך לבסוף הוא נשבר והודה בפני קצינת האלימות במשפחה פקד קרן טולדנו.  הוא ניכלא להמשך חקירה ולמחרת הובא להארכת מעצרו בבית המשפט השלום באשקלון והשופטת דינה כהן עיינה בתיק החקירה שהגיש לה החוקר רסם קובי פלג והורתה על מעצרו לשלושה ימים.

משלמים רק בשטרות של 200 ₪

לשני תושבי אשדוד הייתה שיטה כיצד לפרוט ולהפיץ שטרות מזוייפים בסיפור הבא:

ביום שישי האחרון הגיע  גבר כבן 31 למסעדת "הפי דייז" בחוף הקשתות באשדוד וקנה  2 בקבוקי נסטי ושילם למוכרת בשטר של 200 ₪ המוכרת החזירה לאיש עודף וזה עזב את המקום , לאחר מס' דקות שב אותו אדם למסעדה והפעם ביקש לקנות בירה קורונה ושוב מסר למוכרת שטר נוסף של 200 ₪, הדבר עורר את חשדם של בעלי המסעדה שביקשו לבדוק את השטרות וגילו שהשטרות שהאיש מסר להם מזויפים , תוך כדי בדיקת השטרות ,החשוד נראה עוזב במהירות את המקום ביחד עם  אדם נוסף .

 אחראי המשמרת במסעדה רדף אחר החשודים ובמקביל הזעיק את המשטרה. למקום הגיעו במהירות מרבית שוטרי הסיור שערכו סריקות ועצרו שני חשודים תושבי אשדוד העונים לתיאור ומוכרים למשטרה. השניים אחד בן 31 וחברו בן 49 הואשמו ע"י רס"מ מאיר בשאיר בהחזקת שטרות מזויפים וקבלת שירותים במרמה. למרות טענתם כי לא היו במקום לרוע מזלם במקום מותקנות מצלמות אבטחה שתיעדה את השניים מבצעים קניה של המשקאות ומשלמים בשטרות חשודים  כמזויפים  השניים נעצרו להמשך חקירה.

הגרוש איים להשליך את אישתו ממרפסת הבית בקומה השמינית.

ביום שלישי סמוך לשעה עשר בבוקר התקבלה הודעה ממוקד 100 על אלימות במשפחה ברובע ט"ו באשדוד. למקום הגיעו שוטרי הסיור חלי לוי ואברהם ארגאו שהבחינו באישה שעברה התעללות פיזית קשה חבולה בפניה ובחלקי גופה השונים, האישה  טענה כי הוכתה מכות נמרצות על ידי גרושה. היא פונתה על ידי אמבולנס מד"א לבית חולים ברזילי באשקלון. מעדותה בבית החולים שנגבתה על ידי חוקרת אלימות במשפחה רס"מ לינדה פישר עלה כי לפני שבוע היא התגרשה מבעלה  בעקבות אלימות פיזית ומילולית שהופנתה כלפיה,  זאת לדבריה בעקבות שימוש בסמים שגרמו לו למחלה נפשית, למרות גירושיה היא הסכימה כי ילון בדירתה עד שימצא מקום מגורים. בהיותם בבית, החל הגרוש להתפרץ כלפיה ולהטיח בפניה שהיא בוגדת בו עם עבריינים. הוא שבר אגרטל וחפצים נוספים בבית, רץ למטבח לקח סכין ואיים עליה כי ירצח אותה, היא הצליחה לצאת מהבית, אך הוא רדף אחריה ובחדר המדרגות תפס בשערותיה וגרר אותה חזרה לבית תוך כדי שימוש באלימות קשה , הטיח את ראשה בקיר,  נגח בראשה תוך כדי צעקות אמוק שהוא עומד לשחוט ולרצוח אותה, ובאיומים שישליכה ממרפסת ביתה בקומה השמינית, האישה נאבקה עימו הצליחה להימלט מהדירה ורצה למרכז החנויות בשד' תל חי,  אנשים ששמעו את זעקותיה הזעיקו את המשטרה ואמבולנס מד"א פינה אותה לבית חולים שם אושפזה עקב חבלות קשות . החשוד נימלט ברכבו מהמקום ויצא את העיר, שוטר הסיור אריק פרידמן הצליח באמצעות קשר טלפוני ישיר מול מוקד  "איתוראן" לאתר את הרכב ברחוב המסגר בתל אביב והעביר הודעה על מיקומו של הרכב לשוטרי מרחב יפתח.שוטרי הסיור של מרחב יפתח הצליחו לעצור את החשוד כשהוא עדיין ברכבו ולהעבירו למשטרת אשדוד.

כנגד החשוד הוגש כתב אישום והוא נעצר עד למתן החלטה.

קרית מלאכי-גן יבנה

הניצחון של רחוב הניצחון

במהלך החודשים האחרונים נתקבלו תלונות מתושבי רחוב הניצחון בגן יבנה על תושב המקום המוכר כחולה נפש והמהווה מטרד וסיכון לתושבי השכונה. מדובר באדם מבוגר המטופל במשרדי הרווחה ומוכר לשירותים הפסיכיאטריים המתגורר לבדו בתנאי תברואה ומחייה ירודים ואף מסוכנים לו ולסביבתו. התלונות לא תיארו אירועים פליליים אולם למפקד הנקודה פקד אריה תורג'מן,והשוטר הקהילתי רס"מ בצלאל בסל, היה ברור כי לא ניתן להשאיר את המצב כמו שהוא. הם הביאו לידיעת המחלקה הפסיכיאטרית בבית החולים הפסיכיאטרי בנס ציונה על ההידרדרות במצבו דבר  אשר סייע בהוצאת צו אשפוז מהפסיכיאטר המחוזי,  הבחור  נלקח לאשפוז ותושבי רחוב הניצחון הוקירו תודה למשטרה.

מעצר שוהים בלתי חוקיים.

בתאריך ה- 18/11/09 התקיים מבצע שב"ח (שוהים בלתי חוקיים)  בישוב גן יבנה בפיקודו של השוטר הקהילתי,רס"מ בצלאל בסל, יחד עם המתנדב שמשון יפת וצוות מג"ב.

הכוח הגיע לדירה ברחוב דוד המלך שם הבחינו בשוהה בלתי חוקי שהיה מופתע, לשאלתו של רס"מ בצלאל:"מהיכן אתה?" השיב כי הינו תושב הצפון . בנוסף הבחין רס"מ בצלאל כי החשוד מגיב בצורה מחשידה ונראה שהוא משקר בתשובותיו, לאחר תחקור קצר הודה החשוד כי הוא תושב ג'נין. בחיפוש שבוצע בדירה נמצאו 2 תעודות זהות,האחת ישראלית מזויפת והשנייה של תושב שטחים. בנוסף נתפסו מחשב נייד, אביזרי מחשוב, מפתחות משוכפלים של דירות שונות, נעליים חדשות של עובדי חברת החשמל, מצלמה ותכשיטים. הוחלט לעצור את החשוד מידית מחשש שימלט.

כאשר הציג המש"ק לחשוד את התעודה המזויפת טען להגנתו כי התעודה לא שלו והוא לא מכיר את הבחור שבתמונה. אלא שלרוע מזלו, בחיפוש מדוקדק בכליו נמצאו תמונות פספורט נוספות המתאימות לתמונה שבתעודה. לבסוף הודה השב"ח  כי התעודה זויפה.החשוד נלקח לתחנת קרית מלאכי להמשך חקירה שבסופה נכלא והוגש נגדו כתב אישום.פעילות בנושא זה תמשיך להתקיים בישוב ואנו מבקשים מתושבי גן יבנה להודיע למשטרה על הימצאות שבח"ים המועסקים ולנים בישוב

 



תגיות המאמר: מרחב לכיש


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 סגן ד"ר אבי זלבה דובר אק"מ

משטרת ישראל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סגן ניצב ד"ר אבי זלבה

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/111740 צפיות
אני מבקש לציין במיוחד את דבריו החמים של הממ"ז על מתנדבי המחוז, האק"מ בהחלט כיכב בנאומו כמו גם בסרט שהוקרן על המחוז, את הכנס כיבדו בנוכחותם מספר ראשי ערים הנמצאות בתחומי המחוז, מפכלי"ם לשעבר וממ"זים לשעבר,

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/112239 צפיות
שומרים על הקהילה ועל הבית- אגף קהילה ומשמר אזרחי, מספק מסגרת חברתית קהילתית המאפשרת לכל אזרח לשמור על ביתו, על משפחתו ועל המדינה. האגף מפעיל מערך של כ 40,000 מתנדבים מהם 36,000 בגירים. מידי יום מעורבים 2,000 אזרחים בעשייה קהילתית מאתגרת, במגוון תפקידי שיטור בליבת העשייה של משטרת ישראל, כתף אל כתף עם שוטרי משטרת ישראל.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/112064 צפיות
בשנים האחרונות התפרסמו דו"חות ביקורת וסקרים רבים, שהעידו על הצורך בביצוע שינויים מהותיים בפעילות האגף. תכנית העבודה של אגף קהילה ומשמר אזרחי לשנת 2011 מהווה תוצר של תהליך עיבוד וניתוח מורכב של צורכי העבודה, כפי שעלו בממצאי הדו"חות, ולאור דיונים מקיפים עם יחידות השטח ובמטות.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהאקטואליה13/03/111868 צפיות
הכיכר היחודית והיחידה בארץ "כיכר המישמר האזרחי "הוקמה על ידי ובמימון עמותת"ידידי המישמר האזרחי "באר שבע שגם היא בודדה מסוגה בישראל. הח"מ היה בין מקימיה (של הכיכר)בסיוע של הרשות . הכיכר נחנכה במסגרת ארועי 35 שנה לאק"מ שהתקיימו בעירי.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהאקטואליה13/03/111757 צפיות
הכיכר היחודית והיחידה בארץ "כיכר המישמר האזרחי "הוקמה על ידי ובמימון עמותת"ידידי המישמר האזרחי "באר שבע שגם היא בודדה מסוגה בישראל. הח"מ היה בין מקימיה (של הכיכר)בסיוע של הרשות . הכיכר נחנכה במסגרת ארועי 35 שנה לאק"מ שהתקיימו בעירי.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהשיווק מגזרים13/03/119199 צפיות
רפ"ק חן ערך סקירה מסכמת על הפעילות האכיפתית בשנה שחלפה ושם דגשים לגבי האכיפה בשנה הנוכחית. השנה הכריז ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על כל רובעי העיר כאיזור סטרילי מבחינת ההתייחסות לתרבות הנהיגה. משטרת התנועה של אשדוד תשים דגשים של אכיפה עם הסברה ומניעה תוך הסתייעות בתגבור של משטרת התנועה הארצית.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות13/03/112540 צפיות
המתנדבים עיכבו את הנהג לצורך זיהוי ובעוד שהם ממתינים לניידת שבדרך הנ"ל החל לפתע לרוץ לעבר שדה החיטה הרטוב והחשוך. המתנדבים דלקו אחריו בריצה והצליחו לתפוס אותו מנסה לשכב ולהסתתר בחיטה, כמובן שהבחור נעצר ואז הוחלט לערב גם את מתנ"א דרום בתמונה

מאמרים נוספים בנושא חברה ומדינה - כללי

מאת: בנימין קלינגרחברה ומדינה - כללי05/10/222295 צפיות
לא פעם אנו מתלבטים אם להחליף גג,לבנות גדר,פרגולה,גאקוזי, לסגור חניה או מחסן ולהשכיר אותו או לפעמים לפצל דירה אחת לשניים / שלוש ויותר. להשכירם אבכדי לקבל הכנסה חודשית. כן אז ייתכן ולקחתם סיכון והתחלתם לבצע עבודה הטעונה היתר, והופ הפיקוח הופיע. לא חשוב אם בגלל תלונה של שכן "נחמד" או מכל סיבה אחרת אתפ בבעייה וככל שלא תדעו מה זכויותכם וכיצד להתנהג אתם עלולים להסתבך. לנו במשרד קלינגר בנימין ניסיון רב בהתמודדות עם ביקורי פתע של הרשויות,צווי הפסקת עבודה,צווי הריסה מנהליים שיפוטיים ועוד.

מאת: בנימין קלינגרחברה ומדינה - כללי02/05/221868 צפיות
השקעה בקרקע חקלאית היא נושא שמעניין אנשים רבים וניתן לדון בו בהרבה מאוד אספקטים. קיימים היבטים רבים שצריך לבדוק לבחינת כדאיות השקעה בקרקע כזו ובמאמר זה נתמקד באחד הקריטריונים המרכזיים. ראשית, כשבאים להשקיע בקרקע חקלאית, חשוב לזכור את המובן מאליו, כי מדובר בהשקעה ספקולטיבית בהגדרה. קיים בה סיכון וגם המשקיע צריך להביא בחשבון שהרבה פעמים טווח השקעה עד להפקת תשואה ראוייה הוא ארוך יחסית – הוא לא טווח קצר! לרוב שינוי יעוד לא יתרחש בתוך שנים בודדות. אין בעובדה הזו בכדי לפסול את ההשקעה כקרקע כזו, אבל חשוב לזכור את הדבר.

מאת: אבי בכרחברה ומדינה - כללי28/11/211658 צפיות
גולדה מאיר (מאירסון) היא ללא ספק מיתוס יהודי, מיתוס ישראלי ומיתוס לאומי, גולדה היא לא רק מיתוס לאומי, גולדה הצליחה להתמקם מכוח אישיותה בתודעה כמיתוס בינלאומי חוצה מגזרים ומגדרים, אישיותה המרתקת וסיפור חייה הינם נרטיב לאומי, ציוני, ועולמי. דמותה ופועלה המרתקת מהווה לנו כיהודים החיים את העבר וההווה הציוני אבן דרך ודוגמה ומופת לאישה אשר הקדישה את חייה ופועלה לחלוטין לעם היהודי ושימשה אור לנשים בכל העולם כאישה אשר "עשתה את זה ובגדול" והגיעה למקומה ומיקומה הגבוהים כראשת ממשלה בזכות אישיותה ועשייתה בלבד ללא מורא ללא חסד או התחסדות ואת כל זה עשתה בעולם גברי ושוביניסטי במיוחד בשנים בהם חיה ופעלה.

מאת: בנימין קלינגרחברה ומדינה - כללי09/09/206108 צפיות
הרשות לאכיפה במקרקעין (היחידה הארצית לאכיפת דיני התכנון והבנייה לשעבר) היא יחידת סמך במשרד האוצר, כפופה לשר האוצר ופועלת כיחידה עצמאית. ייעודה הוא להיאבק בעבירות התכנון והבניה ולבצע פיקוח על הועדות המקומיות. ביום 19.6.2016 קיבלה ממשלת ישראל החלטה מספר 1559 "חיזוק אכיפת דיני התכנון והבנייה" מתוך הבנה שמדובר ביעד אסטרטגי של מדינת ישראל שעל רשויות המדינה להוביל על מנת להגן על התכנון והבנייה ולבצר את שלטון החוק. החלטת הממשלה שמה את היחידה לאכיפה במקרקעין בחזית המאבק בעבירות התכנון והבנייה, מעניקה אחריות, כלים ומשאבים לממש את האחריות המוטלת עליה. תיקון 116 לחוק התכנון והבנייה, העניק לרשות את הסמכויות הנרחבות לממש את האחריות כאמור.

מאת: אדיר בנימיניחברה ומדינה - כללי18/08/181895 צפיות
בתיאוריה הפוליטית שלו, שאף ז'אן ז'אק רוסו, ליישב בין האינדיבידואליזם הקיצוני שבו דגל, לבין השמירה על הסולידריות החברתית. רוסו האמין כי הרגש האנושי הטבעי הוא רגש של סולידריות בין בני אדם שהוא גם הבסיס לחיים בקולקטיב

בית המשפט העליון דן לאחרונה ודחה בקשת רשות ערעור על פסק דינו של בית המשפט המחוזי בתל אביב-יפו, כב' השופטת מ' סוקולוב מיום 18.10.2017. בגדרו של פסק הדין, נדחה ערעורו של המבקש על החלטתו של בית המשפט לעניינים מקומיים ברמת גן (כב' השופט העמית מ' בן-חיים), בע"א 39527-06-17, מיום 10.07.2017, שם נדחתה בקשתו של העותר להאריך את המועד להישפט על הודעת תשלום קנס, מיום 10.05.1998.

מאת: עומריחברה ומדינה - כללי23/05/172126 צפיות
חברות ואתרים גדולים בתחום הקניות אונליין (E-commerse) כמו איביי, אמזון, דיל אקסטרים, אליאקספרס, אתר Zipy הישראלי ודומיהם, החלו לאחרונה לחייב את הלקוחות שלהם להזין גם את המיקוד שלהם באזור הזנת הכתובת לפני ביצוע רכישה. אם בעבר עניין זה היה רשות בלבד, היום לא תוכלו להמשיך בתהליך הקניה שלכם אונליין אם לא תזינו

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica