חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדפסת

מאת: רוני מיכאלצרכנות30/07/20135849 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אין כיום בעל מחשב שאין לו מדפסת. סוגי המדפסות בשוק הם רבים וניתן למצוא מדפסת מתאימה הן מבחינת העלות והן האיכות.
בשנים האחרונות בכל מוסדות החינוך מבית הספר היסודי דרך החטיבה ובית הספר התיכון ועד לאוניברסיטאות על התלמידים להגיש את עבודות הבית שלהם כשהן מודפסות. עם בעבר יכלו התלמידים לבחור מי בכתב יד או במדפסת בתקופה זו הפכה הגשת העבודה המודפסת לעובדה מוגמרת.

מצב זה הצריך את ההורים לרכוש מדפסת ביתית כדי לאפשר לילדים לעמוד בסטנדרט של בית הספר. ברוב המקרים רוכשים ההורים את המדפסת המשולבת. יתרונה של המדפסת המשולבת על מדפסת בלבד הוא בכך שהיא מכילה מספר מכשירים בתוכה כמו סורק, מכונת צילום ופקס.

רבים מהתלמידים בעת הכנת העבודה משלבים תמונות או מסמכים רלוונטיים ועל מנת שהם יהיו חלק בלתי נפרד מעבודת ההדפסה הם יכולים לשלב את הסורק ומכונת הצילום להשלמת העבודה.
מדפסת נוספת שאפשר למצוא בשוק והיא מאוד פופולרית בשנים האחרונות היא מדפסת אלחוטית וכן יש את המדפסת הלייזר.
עד לפני מספר שנים הייתה מדפסת הלייזר יקרה בהרבה מהמדפסת המשולבת ולכן מעטים רכשו אותה באופן פרטי והיא שימשה בעיקר את המשרדים בהם עבודות ההדפסה רבות. בזמן האחרון ירדו מחירי המדפסות ובכלל זה מדפסת הלייזר ועתה ניתן למצוא אותה גם בבתים פרטיים.

לפני שהמדפסות נכנסו כמעט לכל בית בישראל היו משרדים שעסקו בהדפסת עבודות לסטודנטים. לא כולם ידעו להדפיס ולכן כתב היד היה מוגש לכתבנית וזו הייתה מדפיסה ומעצבת את העבודה. כיום שכל ילד יודע להשתמש במחשב ולהדפיס אין יותר משרדים מהסוג הזה וכל אחד דואג לעצמו.

מתכוני עוגות

אמנם יש בישראל קונדיטוריות של שפים בעלי שם והעוגות הנמכרות בהן מצוינות, יש גם תעשייה שלמה של עוגות שנמכרות על ידי חברות המזון אבל אין כמו העוגה שנאפת בבית.
וכך יש ברוב הבתים בין אלה שקונים ובין אלה שאופים בעצמם מרבים להכין עוגיות שנשמרות לאורך זמן תמיד משהו לקפה וגם לאירוח. או שיש משקי בית רבים המעדיפים לרכוש עוגה שיהיה לסוף שבוע ולאירוח וזאת שבמשך השבוע לא תהיה עוגה בבית ולא יהיו הפיתויים לאכול אותה.

רוב ההורים יודעים איזה עוגות אוהבים הילדים שלהם ואיזה עוגות כדאי לאפות ולהכין כדאי לארח בני משפחה וחברים.

מתכוני עוגות כמו מתכונים אחרים עוברים מאם לבת מחברה אחת לשנייה ורבים מבין הקונדיטורים מוציאים מדי פעם ספר עם מתכוני עוגות אותם הם אופים בקונדיטוריה שלה.
יש ספרי מתכוני עוגות ספציפיים לאפייה ללא גלוטן, ללא סוכר, סוג מסוים של עוגות (סוגי הבצק) לעוגיות וכן הלאה. בשנים האחרונות יצאו מספר ספרי מתכוני עוגות של עוגות בריאות המכילות מוצרים בריאותיים ותחליפים.
רוב המתכונים של האימהות המבוגרות נרשמים על ידי הבנות במחברת כדי לשמר אותם. בנות רבות שרוצות  שמתכוני העוגות של אימהותיהן ישמרו בצורה מכובדת מוציאות ספרים, לזכרן, עם המתכונים וכך הן משמרות את המתכונים לדורות הבאים. הבעיה הגדולה היא שרוב האימהות אינן יודעות כמויות. תשאל כל אם מבוגרת כמה סוכר צריך להכניס למתכון היא לא תדע להגיד במדידת כוסות אלא קצת מזה וקצת מזה.

כדי שהמתכונים יצאו בדיוק כמו שהאם הקשישה הכינה על הבת לעשות ניסיונות חוזרים ולמצוא את הכמויות בעצמה. לפעמים הבת מוסיפה ומשדרגת את המתכון.

יש הרבה מתכוני עוגות של עדות אותם הביאו העליות השונות מהעולם כולו וחבל שהמתכונים ייעלמו ולכן הספרים של מתכוני עוגות במיוחד של עדות מסוימות חשובים כל כך.

 



תגיות המאמר: מדפסת, מתכוני עוגות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני מיכאל

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/157021 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/152122 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלבריאות השן08/04/156084 צפיות
על פניו, רופא שיניים הוא לא מהמקצועות הנחשקים ביותר בישראל. אמנם מדובר במקצוע של רופא לכל דבר, אך משום מה ישנה מחשבה בקרב לא מעט אנשים שתפקיד רופא השיניים משמעותי פחות מתפקידם של שאר הרופאים, שכן אין הוא קובע דבר אודות חיים ומוות של כל לקוח.

מאת: רוני מיכאלאטרקציות23/03/153452 צפיות
פעמים רבות אנו רוצים לצאת מהשגרה מבלי לשבור את קופת החיסכון. ובכן נסיעה לחו"ל היא חוויה בפני עצמה, אבל כדי להעביר שבת מהנה עם החברים והמשפחה לא צריך יותר מדי. לא סתם אומרים שארץ ישראל היא "ארץ זבת חלב ודבש" יש בה מדבר מצד אחד, יערות וטבע מתפרץ בקצה השני וים מדהים לכל אורכה.

מאת: רוני מיכאלקניות 29/12/142702 צפיות
כל עסק חייב שיהיו לו לקוחות. לאחר שהעסק השיג את הלקוחות שלו, חשוב לא רק להעניק להם את מבוקשם אלא גם לשמור עליהם כך שאלו יחזרו לבצע רכישות נוספות.

מאת: רוני מיכאלאדריכלות פנים28/12/141928 צפיות
מעולם לא הייתה חשיבות לארונות כמו שיש בשנים האחרונות. האדם המודרני אוהב לצבור עוד ועוד בגדים, מותגים, חליפות, נעליים ולכל זה צריך שיהיה מספיק מקום.

מאת: רוני מיכאלאירועים וחתונות – כללי22/12/141780 צפיות
גן אירועים לחתונה הוא המקום המושלם לחגוג בו את האירוע המיוחד ביותר של החיים שלכם. החתונה היא רגע מאושר אשר אוסף אליו לא רק את הזוג המאושר אלא גם את קרובי המשפחה והחברים, כך שכולם רוצים ליהנות יחדיו במקום מיוחד ואין מקום טוב יותר מאשר גן אירועים לחתונה כדי לחגוג בו.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214247 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204384 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205286 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193444 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica