חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפלגה

מאת: רוני מיכאלשייט30/07/201317683 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעבר הרחוק, כשעדיין לא היו מטוסי נוסעים ומטוסי הובלה בכמויות כמו שיש היום היו משתמשים באוניות הן לנוסעים והן לסחורות. משך הזמן של ההפלגה היה ארוך ולעיתים הפלגה מישראל לאמריקה לקחה כחודש.
הפלגה היא אחת הדרכים בה אפשר להעביר סחורה ומוצרים מנקודה אחת לנקודה שנייה. במרבית המדינות בעולם יש צי סוחר שמקיים על פי הסכמי סחר בינלאומיים קווי הפלגה ידועים מראש. מאחר ולישראל אין צי סוחר היא נעזרת באוניות של מדינות זרות או שהיא מחכירה אוניות למטרות העברת הסחורה.

מאז התפתח ענף התעופה יש פחות נוסעים על אוניות ועיקר הצי הסוחר מעביר סחורות ממדינה אחת לשנייה. הפלגת אוניית משא יכולה להימשך מספר חודשים והיא נעה בין הנמלים ומעבירה סוחרות שאין אפשרות להעביר אותן באמצעות מטוסים.
מכונות תעשייתיות, חלקאיות וחומרי גלם מגיעים בהפלגות באוניות בעוד שחלק ניכר של סחורה מיובאת מגיעה באמצעות מטוסים.
יש גם הפלגה לצורך תענוג. גם כאן ישראל אינה מחזיקה אוניות שייט וצי נוסעים אלא חברות הספנות חוכרות אוניות ממדינות זרות ומקיימות הפלגה בקו קבוע שהוא לחופו של הים התיכון.
ההפלגה יוצאת מנמל אשדוד או חיפה ויוצאת לים הפתוח במסלול קבוע כשהיא עוגנת בכל נמל של מדינה בה עוברת האונייה יורדים הנוסעים למספר שעות של טיול קרקעי באזור. בסיום היום חוזרים הנוסעים לאונייה שממשיכה בהפלגה ליעד הבא.

הפלגה רומנטית אפשר גם לקיים על ידי יציאה לים הפתוח על גבי יאכטה מושכרת בה יכולים בני הזוג ליהנות אחד מהשני ומזמן איכות ושקט מחיי היום יום ובהזמנה מוקדמת תוגש להם ארוחת גורמה מפנקת מלווה במוסיקה מתאימה.
ההפלגה יכולה להסתיים בחניית היאכטה במרינה  והיא הופכת להיות צימר ללילה אחד כשבבוקר מקבלים בני הזוג טיפולי ספא וארוחת בוקר.

מתנה לאשה

למצוא מתנה זה ענין לא פשוט אבל למצוא מתנה לאשה זה לפעמים משימה בלתי אפשרית. רכישת מתנה לגבר יכולה להצטמצם למספר פריטים ואילו מתנה לאשה היא רב גוונית.
לרצות אישה ולהביא לה מתנה זה לא דבר קל. כל גבר יודע מה אהובת ליבו אוהבת ומדי שנה הדבר נעשה קשה יותר והחיפוש מעיק. יש חנויות מיוחדות המתמחות במכירת מתנה לאשה. כדי לקבל רעיונות על דברים חדשים שיצאו לשוק כדאי להגיע לחנות מסוג זה ולהתייעץ עם אנשי הצוות.

יש נשים שאין יותר קל מאשר לקנות להם מתנה. הן אוהבות פינוקים ותכשיטים ובכל שנה אפשר להוסיף פריט חדש ולחדש את המלאי.

ידוע כי היהלום הוא חברה הטוב של האישה. מי שידו משגת וכול להרשות לעצמו לפנק את האישה בתכשיט עם יהלום בטוח יקלע למטרה ומקבלת המתנה תהיה מרוצה.
מתנה לאשה לא צריכה להיות לאירוע מסוים. כל פעם שמביאים מתנה לאשה זה עבורה חג. יש נשים שאינן שמות דגש מיוחד לימי ההולדת שלהן ובאירועים כמו ימי נישואין, חגים או סתם ללא אירוע תשמש אותן המתנה.
מתנה לאשה זוהי דרך להוכיח לה את אהבתך אליה וההערכה למה שהיא עושה בבית וכיצד היא מגדלת את הילדים. זו הערכה לאשה שמעבר להיותה רעיה ואם היא גם עוזרת בכלכלת המשפחה ורוב נטל החזקת הבית עליה.
גם זר פרחים בסוף שבוע יכול להיות מתנת הערכה לאשה. אחרי שבוע עבודה מחוץ לבית, טיפול בילדים ובצרכים שלהם והכנת השבת זר הפרחים מגיע בדיוק בזמן להודות לה לא רק במילים אלא גם במשהו מוחשי.
מתנה לאשה יכולה להיות גם בילוי לילה בצימר או במלון בוטיק עם יציאה למסעדה טובה או בילוי שונה שנבחר במיוחד עבור האישה.

 



תגיות המאמר: הפלגה, מתנה לאשה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני מיכאל

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/157018 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/152120 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלבריאות השן08/04/156030 צפיות
על פניו, רופא שיניים הוא לא מהמקצועות הנחשקים ביותר בישראל. אמנם מדובר במקצוע של רופא לכל דבר, אך משום מה ישנה מחשבה בקרב לא מעט אנשים שתפקיד רופא השיניים משמעותי פחות מתפקידם של שאר הרופאים, שכן אין הוא קובע דבר אודות חיים ומוות של כל לקוח.

מאת: רוני מיכאלאטרקציות23/03/153450 צפיות
פעמים רבות אנו רוצים לצאת מהשגרה מבלי לשבור את קופת החיסכון. ובכן נסיעה לחו"ל היא חוויה בפני עצמה, אבל כדי להעביר שבת מהנה עם החברים והמשפחה לא צריך יותר מדי. לא סתם אומרים שארץ ישראל היא "ארץ זבת חלב ודבש" יש בה מדבר מצד אחד, יערות וטבע מתפרץ בקצה השני וים מדהים לכל אורכה.

מאת: רוני מיכאלקניות 29/12/142699 צפיות
כל עסק חייב שיהיו לו לקוחות. לאחר שהעסק השיג את הלקוחות שלו, חשוב לא רק להעניק להם את מבוקשם אלא גם לשמור עליהם כך שאלו יחזרו לבצע רכישות נוספות.

מאת: רוני מיכאלאדריכלות פנים28/12/141925 צפיות
מעולם לא הייתה חשיבות לארונות כמו שיש בשנים האחרונות. האדם המודרני אוהב לצבור עוד ועוד בגדים, מותגים, חליפות, נעליים ולכל זה צריך שיהיה מספיק מקום.

מאת: רוני מיכאלאירועים וחתונות – כללי22/12/141778 צפיות
גן אירועים לחתונה הוא המקום המושלם לחגוג בו את האירוע המיוחד ביותר של החיים שלכם. החתונה היא רגע מאושר אשר אוסף אליו לא רק את הזוג המאושר אלא גם את קרובי המשפחה והחברים, כך שכולם רוצים ליהנות יחדיו במקום מיוחד ואין מקום טוב יותר מאשר גן אירועים לחתונה כדי לחגוג בו.

מאמרים נוספים בנושא שייט

מאת: קובישייט08/12/195466 צפיות
שיייט רומנטי לזוגות הינו חוויה יוצאת דופן ומאוד מיוחדת, בחופי ישראל בכלל יש חברות המשכירים יאכטות לזוגות שרוצים להתפנק עם בן זוגם בהפלגה רומנטית ,רק שניהם, יציאה לים הפתוח רקוח מהעמולה הבניניים והמכוניות , באווירה יותר רוחנית ומשחררת בטבע האמיתי כאשר מרחביים ואופק אנסופי פרוסים ממולכם, רוח מלטפת ורחש הגלים המתנפצים על דפנות היאכטה. שייט רומנטי באווירה מיוחדת זאת של הביחד עם המוסיקה שאוהבים נישנושים, יין משובח ואוליי גם ארוחה

מאת: גלי נעמהשייט22/03/196311 צפיות
השכרת יאכטה לנהיגה עצמית מחייבת את המשכיר להיות סקיפר וכדי להיות סקיפר צריך לעבור קורס סקיפרים שהוא אחד הקורסים המעניינים ביותר שניתן למצוא בשוק בשנים האחרונות.

מאת: moraleשייט12/03/181932 צפיות
רוצים לצאת קצת מהשגרה ולנפוש בים התיכון? ישנן הפלגות נופש בים התיכון שמתקיימות להן בכל העת. ההפלגות יוצאות לרוב מרחבי אירופה, כך שאם אתם מטיילים בברצלונה למשל, ואתם רוצים לשדרג את החופשה שלכם, אין ספק שיהיה כדאי לכם לחשוב ברצינות ולחפש דילים להפלגות נופש..

מאת: moraleשייט31/07/173752 צפיות
בשנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים גילו את הפיורדים של מדינות סקנדינביה ובפרט נורבגיה. ישראלים רבים נוסעים אל מדינות אלו בשביל לחזות בפלא המיוחד. חלקם עושים זאת בקבוצות מאורגנות, אחרים טסים לשם בעצמם, ויש מי שבוחר לראות את הפיורדים מלמטה, כלומר מהים. זאת באמצעות קרוז לפיורדים.

מאת: moraleשייט26/04/171457 צפיות
אחרי שהצעירים כבשו את המזרח הרחוק במסגרת טיולים אחרי צבא, ואחרי שזוגות מבוגרים ומשפחות כבשו את המדינות השונות באזור דרך טיולי משפחות או טיולים רגילים, הגיע תורם של קרוזים למזרח הרחוק. שייט תענוגות שנמשך מספר ימים אל מדינות יעד שונות באזור.

מאת: moraleשייט26/04/171467 צפיות
בשנות השבעים, היה ידוע שצעירים ישראלים רבים נוהגים לעשות טיולי רכבות או טרמפים באירופה. לפני שהם גילו את הודו ודרום אמריקה, אז ישראלים שסיימו צבא והיתה להם אפשרות כלכלית, טסו ליעד מסוים באירופה ושם התחילו לקחת טרמפים או לעלות על רכבות במטרה לחצות את היבשת. לא מעט ספרים נכתבו על טיולים שכאלה.

מאת: שרון צרפתישייט30/03/162004 צפיות
כאשר היינו קטנים היינו רואים ספינות עוגנות במזח, וממש היינו רוצים להיות כמו הקברניט שהיה נראה שזוף ועם מדים כה יפים שכולם העריכו ונתנו לו כבוד. היום זה לא בעייתי להיות סקיפרים, פשוט צריך לצאת לקורס המתאים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica